Wat wil je ook met Hel in de naam.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:21 schreef -river- het volgende:
[..]
Eindhoven is top, Helmond is kut.
Zoek eens op wie politieagenten moest gaan opleiden in Uruzgan.quote:Op woensdag 18 december 2024 10:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zoek maar eens op wat Bacha bazi is. Er is veel schijn homofilie binnen de islam.
Wat dacht je van Hellegatsplein? En de dagelijkse file daar?quote:Op woensdag 18 december 2024 21:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat wil je ook met Hel in de naam.
Ja, had ik ook.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:03 schreef Rnie het volgende:
"De advocaat van Adil, Dirk Stoof, laat in een reactie weten..."
Ik las:
[ afbeelding ]
Berber is Barbaar van afgeleid hèquote:Op woensdag 18 december 2024 21:11 schreef SpaceOddity het volgende:
- '' je raakt me in me eer ''.
- ''je gaat iets meemaken wat jullie kk Hollanders niet kennen'''.
- ''ik ga jullie laten voele wat het beteket om een berber zijn woede te voelen”.
- '' jullie gaan het voelen wat een echte strijder is''.
- ''Je gaat zien wat woede is van een berber”.
We zijn al bij 5 inmiddels. 5 ook, niet meer op zijn Romeins.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:39 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ben nog wel bezig met de analyse. Een ouderwetse troll lijkt het niet te zijn. Maar ik ben er ook nog niet onder uit in welke categorie van DSM-IV ik het moet zoeken.
Maar dit is de 'makelaar', niet de wraakzuchtige ex in kwestie...?quote:Op woensdag 18 december 2024 20:02 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Voor deze link moet je een inlogcode hebben.
Je kunt deze uitspraak ook hier raadplegen.
https://uitspraken.rechts(...)I:NL:GHSHE:2021:2991
Klopt. Dit gaat inderdaad over de "makelaar", dus niet de ex.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:16 schreef Marrije het volgende:
Maar dit is de 'makelaar', niet de wraakzuchtige ex in kwestie...?
Die lui hebben eigenlijk maar een vreemd beeld van "eer". Is het eervol dat je heel eenvoudig bij (vermeende) krenkingen getriggerd wordt om als een beest tekeer te gaan?quote:Op woensdag 18 december 2024 21:11 schreef SpaceOddity het volgende:
- '' je raakt me in me eer ''.
- ''je gaat iets meemaken wat jullie kk Hollanders niet kennen'''.
- ''ik ga jullie laten voele wat het beteket om een berber zijn woede te voelen”.
- '' jullie gaan het voelen wat een echte strijder is''.
- ''Je gaat zien wat woede is van een berber”.
Echt he, zie alle eerwraak casussen. Ryan die vermoord is door broer plus vader gedroeg zich "te westers".quote:Op woensdag 18 december 2024 22:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Die lui hebben eigenlijk maar een vreemd beeld van "eer". Is het eervol dat je heel eenvoudig bij (vermeende) krenkingen getriggerd wordt om als een beest tekeer te gaan?
Ja, in die kringen is dat dan ''eervol''.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Die lui hebben eigenlijk maar een vreemd beeld van "eer". Is het eervol dat je heel eenvoudig bij (vermeende) krenkingen getriggerd wordt om als een beest tekeer te gaan?
Hebben Nederlanders dat ook niet dan op het moment dat ze genegeerd, tegengesproken of aangevallen worden? Of aangevallen voelen worden.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Racistisch oogmerk dus.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:22 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Lol, de telegraaf zegt weer wat anders
Kan het alleen niet lezen
Wie zich daar nog over op windt, heeft geen fans meer.quote:
Die opmerking heeft helemaal niets met deze zaak te maken maar met uitspraken die een van de daders eerder gedaan heeft en waar hij voor veroordeeld is.quote:Op woensdag 18 december 2024 23:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Racistisch oogmerk dus.
Werkelijk. Zijn er nog mensen die dit soor volk willen beschermen? Hoe ziek ben je dan in je hoofd?
Leuk die premium troepquote:Op donderdag 19 december 2024 06:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Er staat een interview met de eigenaresse van de bruidsmodewinkel in De Telegraaf.
https://www.telegraaf.nl/(...)-aan-de-slachtoffers
Daar is een welbekend trucje voor om te kunnen lezen. De link kopiëren en plakken inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat dat interview was van voordat bekend was wie de daders zijn.quote:Op donderdag 19 december 2024 06:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Er staat een interview met de eigenaresse van de bruidsmodewinkel in De Telegraaf.
https://www.telegraaf.nl/(...)-aan-de-slachtoffers
Journalisten gaan daar serieus bij mensen aanbellen om vragen te stellen over die verdachte?quote:Op donderdag 19 december 2024 07:10 schreef Alpha0 het volgende:
Buren sidderen van angst voor Rotterdamse verdachte Tarwekamp
Nou kom er maar in, welke flat is dit in Overschie?!
Nee, ze mag daar gewoon niks over zeggenquote:Op donderdag 19 december 2024 07:27 schreef matthijst het volgende:
[..]
Jammer dat dat interview was van voordat bekend was wie de daders zijn.
Graag van haar gehoord wat voor mafklapper die ex was.
enige wat ik zowat lees: bang, angstig, bang, angstquote:Op donderdag 19 december 2024 07:10 schreef Alpha0 het volgende:
Buren sidderen van angst voor Rotterdamse verdachte Tarwekamp
Nou kom er maar in, welke flat is dit in Overschie?!
We gaan door voor de koelkast.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:25 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is wel stereotype bingo zo he
Al lang niet de enige.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:35 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zich inmiddels een beetje begint te storen aan dit soort posts van Yessie234 en zich afvraagt wat ie heeft gesnoven?
Edit: pas na het scrhijven de reacties hierboven gelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |