Ben ik de enige die zich inmiddels een beetje begint te storen aan dit soort posts van Yessie234 en zich afvraagt wat ie heeft gesnoven?quote:Op woensdag 18 december 2024 19:30 schreef yessie234 het volgende:
[..]
De piket paaltjes zijn weer eens verzet.
Je weet toch dat in sommige accenten de "ch" uitgesproken wordt als 'sj"
Hullie begonnen, op die vergadering waar de ze zoon van Taghi steevast met "Poetin" aanspraken. Die hebben ze naar Den Haag gebracht, zoals jullie allemaal weten. De NSA is een lullig eenmanszaakje in Amsterdam, met persbureau RIA in de aanbieding.
[ link | afbeelding ]
Benno en de filmpjes met de chromosomen-mensjes. Was nog een AIVD-dossier verdwenen. Een prul met een SS-lidmaatschapskaart. Hebben ze maar aan Duitsland teruggeven, kijken wat die er mee wilden, en hebben Benno wel TBS gegeven.
Vooral dat laatste eigenlijkquote:Op woensdag 18 december 2024 19:35 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zich inmiddels een beetje begint te storen aan dit soort posts van Yessie234 en zich afvraagt wat ie heeft gesnoven?
En als Geert zachtjes fluistert of wij minder van dit volk willen dan mag dat niet van de rechter. Wat een land.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Leuke vent die Adil.
https://www.recht.nl/rech(...)I:NL:GHSHE:2021:2991
[..]
Ik ga niet de hele dag in die microfoon tetteren met een splaakgeblek omdat ik de "R" niet kan zeggen.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:25 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is wel stereotype bingo zo he
Die van Kaag!quote:
Nee. Maar ik ben nog wel bezig met de analyse. Een ouderwetse troll lijkt het niet te zijn. Maar ik ben er ook nog niet onder uit in welke categorie van DSM-IV ik het moet zoeken.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:35 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zich inmiddels een beetje begint te storen aan dit soort posts van Yessie234 en zich afvraagt wat ie heeft gesnoven?
Edit: pas na het scrhijven de reacties hierboven gelezen
Ik denk ADHD, cognitief beperkt, mogelijk misbruik van middelen.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:35 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Was vast een schattig stelletjequote:Op woensdag 18 december 2024 19:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Leuke vent die Adil.
[..]
Behoorlijk apart ja. Account is uit 2006, maar is sinds dit jaar begonnen met posten.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:35 schreef Kamelenteen het volgende:
Beter laat dan nooit gaat in dit geval niet op.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:40 schreef Rnie het volgende:
[..]
Behoorlijk apart ja. Account is uit 2006, maar is sinds dit jaar begonnen met posten.
Voor deze link moet je een inlogcode hebben.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Leuke vent die Adil.
Altijd te weinig.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:17 schreef HiDiHo het volgende:
Hoeveel jaar krijg je voor 6 moorden?
Mits bewezen verklaard, tegenwoordig levenslang. Dertig jaar met dwangverpleging.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:17 schreef HiDiHo het volgende:
Hij heeft wel wat met 7 december…quote:Op woensdag 18 december 2024 19:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Leuke vent die Adil.
[..]
Dat kun je misschien het beste aan Cevdet Yilmaz vragen. Dat was de man die op 5 april 1983 in café 't Koetsiertje in Delft in koelen bloede zes mensen, waaronder een 12 jarig meisje, heeft doodgeschoten.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:17 schreef HiDiHo het volgende:
Er is afgelopen decennia eea veranderd mbt tot strafrechtspleging onder invloed van uitspraken gedaan in kader van Eurepese rechten van de Mens. Dat is een boeiend dossier. Vooral de arresten uit de tijd dat mensen meenden dat het niet zo'n vaart zou lopen met het Europees project.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:41 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat kun je misschien het beste aan Cevdet Yilmaz vragen. Dat was de man die op 5 april 1983 in café 't Koetsiertje in Delft in koelen bloede zes mensen, waaronder een 12 jarig meisje, heeft doodgeschoten.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Cevdet_Y%C4%B1lmaz
Wordt hij nooit voor veroordeeld.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:17 schreef HiDiHo het volgende:
Van Lorazepam ga je niet raar doen.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:47 schreef Rnie het volgende:
Waarom wordt mijn "Lorazepam reactie post" verwijderd, maar de oprechte staatsdebielenpost waar de reactie op was gericht, kan gewoon blijven staan?
Dat is waar.quote:
Tot aan de Hoge Raad aan toe werd Cevdet Yılmaz tot levenslange gevangenisstraf veroordeeld. Tot 2001 was Yılmaz gedetineerd in de penitentiaire inrichting de IJssel in Krimpen aan den IJssel. Sinds 2001 zat hij in de Van der Hoeven Kliniek te Utrecht. Hij wilde niet praten over zijn daden.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:41 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat kun je misschien het beste aan Cevdet Yilmaz vragen. Dat was de man die op 5 april 1983 in café 't Koetsiertje in Delft in koelen bloede zes mensen, waaronder een 12 jarig meisje, heeft doodgeschoten.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Cevdet_Y%C4%B1lmaz
x6 dan neem ik aanquote:Op woensdag 18 december 2024 20:50 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Wordt hij nooit voor veroordeeld.
Dood door schuld wel...
Ik ben van Eindhoven naar Amsterdam en weer terug naar Eindhoven en nu helaas helmond.quote:Op woensdag 18 december 2024 18:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
Echt hè en ik kom uit de randstad (Den Haag/Voorburg/Delft), voor mijn gevoel gebeurt daar minder als hier af en toe
Is Helmond zo kut dan?quote:Op woensdag 18 december 2024 21:01 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ben van Eindhoven naar Amsterdam en weer terug naar Eindhoven en nu helaas helmond.
Net iets minder kut dan Heerlen, kutter dan Almerequote:
Het enige wat hij gaat zien is de binnenkant van een cel.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:11 schreef SpaceOddity het volgende:
- '' je raakt me in me eer ''.
- ''je gaat iets meemaken wat jullie kk Hollanders niet kennen'''.
- ''ik ga jullie laten voele wat het beteket om een berber zijn woede te voelen”.
- '' jullie gaan het voelen wat een echte strijder is''.
- ''Je gaat zien wat woede is van een berber”.
Eindhoven is top, Helmond is kut.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:08 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Is Helmond zo kut dan?
En Eindhoven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |