abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 december 2024 @ 08:48:36 #1
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_215895235

Kortere dagen, kachels aan, de eerste pepernoten liggen alweer even in de winkels. Die-hard Kerstlovers ( O-) ) tellen de dagen naar kerst al weken af. In het kort: kerst komt eraan. *O*

En met Kerst ook de liefste actie van FOK!, de Kerstpakkettenactie O+. Doen jullie (weer) mee?

Dit jaar wordt de kerstpakketten actie voor het eerst georganiseerd door @Laziness en @Sharuun01

Gevers: Wil je graag iets extra’s doen voor FOK!kers die het moeilijk hebben gehad? Vind jij het leuk om een kerstpakket te geven? Wil je geld doneren en niet hoeven winkelen? Of wil je juist graag winkelen voor een ontvanger, maar heb je zelf geen budget? Al deze smaken zijn gebundeld onder het kopje ‘gevers.’

Ontvangers: Heb jij een lastig jaar gehad? Doordat je bijvoorbeeld moeilijk rondkomt, je met een burn-out of andere klachten thuis zit, een zwaar persoonlijk drama hebt meegemaakt, of om welke reden dan ook wel een steuntje in de rug kan gebruiken. Dan kom jij in aanmerking voor een FOK! kerstpakket. Ga dan naar het kopje ‘ontvangers’ en vul de vragenlijst die je daar ziet in. De rest regelen wij!

FAQ: Hoe duur moet het pakket zijn? Hoe werkt anoniem meedoen? Hoe gaan jullie om met de AVG? Deze en andere vragen vinden jullie onder de FAQ. Mocht je vraag hier niet tussen staan, kan je deze natuurlijk altijd stellen in dit topic, of door de organisatoren een dm te sturen.

De deadline om je aan te melden is voorbij. Volgend jaar staan de deuren weer open voor een nieuwe ronde

Verzoekje: Let er alsjeblieft op als je meedoet, dat je goed bereikbaar bent! Lees regelmatig je mail en reageer er ook zo snel mogelijk op. Wij als organisatie ontvangen erg veel e-mails, als je bijvoorbeeld (anoniem) iets wilt vragen aan je ontvanger, zorg dan dat je al je vragen in 1 e-mail aan ons toestuurt. Zo kunnen wij zo efficiënt mogelijk de vragen doorzetten.

SPOILER: De Gevers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: De Ontvangers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Overzicht pakketten
SPOILER: FAQ
Lieve gevers, ontvangers, shoppers en alle andere belangstellenden.

Als iemand zich als niet anoniem opgeeft in de actie, dan is dat van toepassing op de koppeling. Het is niet de bedoeling dat je mensen hier 'out' in het topic.

Geen tags of namen van je koppel noemen hier tenzij nadrukkelijk toestemming van de ander, maar beter gewoon niet.
Privacy is van het grootste belang in dit topic en dus doet de organisatie een beroep op jullie integriteit om deelnemers niet te noemen hier.

Mocht je jouw ontvanger niet kunnen bereiken via DM/PM (omdat anoniem of geen gehoor), stuur dan een mailtje naar de organisatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Viv op 17-12-2024 10:01:46 ]
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 17 december 2024 @ 08:49:04 #2
244125 laziness
pi_215895242
@Viv wil jij in de OP weer je trucje doen? :*
pi_215895248
Hey.. een nieuw deel :P
You sound reasonable...Time to up my medication.
  dinsdag 17 december 2024 @ 08:54:26 #4
244125 laziness
pi_215895268
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 19:28 schreef Sally het volgende:
@:laziness en @:sharuun01 : had een mail verstuurd voor de T&T van de ene ontvanger, op 14 december in de avond/nacht.

Hopelijk in goede orde ontvangen? En info doorgestuurd uiteraard?
Mail gezien en T&T is doorgegeven.

quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 15:41 schreef Ynske het volgende:
SPOILER
DM verstuurd met T&T.

quote:
4s.gif Op maandag 16 december 2024 16:36 schreef Rafeiro het volgende:
Altijd lekker spannend zo de laatste dagen tijdens het meegenieten :P
Heb jij je pakket binnen?
  dinsdag 17 december 2024 @ 09:00:08 #5
244125 laziness
pi_215895306
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2024 18:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
En @:laziness was ook nog zo lief een klein gebakje voor me te bakken *; Het ruikt speculazig, er zou spijs in zitten en het ziet er heerlijk uit! Dus dat ga ik vanavond lekker opsmikkelen als toetje :9
Het was dit https://www.laurasbakery.nl/kleine-speculaas-appeltaartjes/

Ik wilde een hele trommel meebrengen maar tip van flip, bakspray is niet voldoende om ze er heel uit te krijgen }:|

Mijn heren thuis vonden het niet erg dat ze uit elkaar vielen en aten met liefde de 150 stukjes op, dat dan weer wel.

Jij kreeg dus de enige die heel bleef _O-
  dinsdag 17 december 2024 @ 09:09:51 #6
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215895384
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 09:00 schreef laziness het volgende:

[..]
Het was dit https://www.laurasbakery.nl/kleine-speculaas-appeltaartjes/

Ik wilde een hele trommel meebrengen maar tip van flip, bakspray is niet voldoende om ze er heel uit te krijgen }:|

Mijn heren thuis vonden het niet erg dat ze uit elkaar vielen en aten met liefde de 150 stukjes op, dat dan weer wel.

Jij kreeg dus de enige die heel bleef _O-
Hij was heerlijk! :9

En fijn dat de heren het (ook) met smaak opaten ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 20-12-2024 10:40:36 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 17 december 2024 @ 09:10:59 #7
244125 laziness
pi_215895397
Nou administratie gedaan, aantallen in de OP weer bij gewerkt. Tijd voor een anonieme uitpakpost...

quote:
Lieve SpeedFight,

Dank je wel voor het prachtige pakket. Gistermiddag kwam de bezorgster met een grote doos. Ik had al een vermoeden wat het zou zijn.
Ze heeft de doos voor me in de gang gezet, omdat ik op dit moment maar één hand tot mijn beschikking heb (ja, echt...)
's Avonds heb ik, samen met mijn man, de doos open gemaakt. En dat was totaal niet wat ik verwachtte. Hij zat vol met cadeautjes!
Bovenop lag een prachtig klein brievenbusje met een hele lieve brief erin.
Omdat ik van mezelf weet dat ik niet kan slapen als ik niet alles heb gezien, hebben we meteen alle cadeautjes open gemaakt. Onder de kerstboom gaat hier niet, de katten slopen alles en eentje heeft een voorliefde voor stroomkabels.

Ik ben echt zo blij met alles! De sokken, de Friese boeken, de puzzel, het kleedje, echt te veel om op te noemen! Alles is precies wat ik mooi en leuk vind. Hoe doe je dat toch?!
Hierbij de foto's en de verplichte kattentaks! Oh ja, we hebben ze één van de knispermuisjes gegeven en ze zijn er 'sljocht' op :)
Dank je wel, je hebt me echt heel blij gemaakt! Dit betekent heel veel voor ons!

Dan richt ik me nog even tot de grote wensen donateur, nogmaals bedankt voor de cadeaubon van Centerparcs. Hierdoor zijn we op zoek gegaan naar een leuke aanbieding. En die kwamen we tegen! In het voorjaar gaan we een midweek naar de Huttenheugte. Het grappige is dat de cadeaubon niet op deze actie in te ruilen was, dus gaan we gewoon nog een keer volgend jaar! Als de Huttenheugte goed bevalt kan het best zijn dat we daar weer naartoe gaan, maar ik heb het Meerdal ook in mijn hoofd, daar hebben ze voetgolf! Lijkt me ideaal!

Dank jullie wel allemaal, ook de organisatie! ❤️

pi_215895530
Gister was een spannende dag. Eerste keer bestraling, maar nog veel spannender. Hét pakket zou worden bezorgd en door een Fokker! nog wel.
Ik vind sociale dingetjes nog al een ding, zeg maar.
De bestraling ging goed en nu was het afwachten tot het grote moment!
En in de avond was het moment daar! Ik zag iemand de oprit oplopen en was even bang dat ze naar mijn minder leuke buren zou gaan en vloog naar de deur.
Ik had voor de gelegenheid kerstmuziek opgezet en we hebben even gezellig gekletst.
Dankjewel voor het bezorgen en je openheid en aardigheid!
Aangezien het voor mij al ver na mijn bedtijd was heb ik het lieve kaartje gelezen, wat tranen gelaten omdat het zo bijzonder is en blijft dat wildvreemden meer meeleven dan mensen in het echte leven...
Vanochtend kon ik dan toch echt niet meer wachten en heb als een ongeduldig kind het pakpapier van de doos gescheurd. Al lachend en wapperend. Eindelijk weer eens leuke spanning!!
Ik had zondag toch mijn alternatieve kerstboom opgetuigd en daar liggen alle pakjes onder/om heen.
Het staat prachtig!
Nu nog een plan de campagne. Elke dag een pakje? Na elk ziekenhuisbezoek een pakje? Of alles met kerst.... keuzes! En daar ben ik niet goed in.

Donateur, shopper nu alvast bedankt. Jullie hebben echt geen idee hoeveel positieve impact dit heeft.
Ik hou jullie op de hoogte tijdens het uitpak avontuur!
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
  Manager PR/Moderator dinsdag 17 december 2024 @ 10:04:45 #9
269689 crew  Viv
pi_215895755
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 09:10 schreef laziness het volgende:
Nou administratie gedaan, aantallen in de OP weer bij gewerkt. Tijd voor een anonieme uitpakpost...
[..]
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Die kat!! O+ O+ O+
  Manager PR/Moderator dinsdag 17 december 2024 @ 10:07:21 #10
269689 crew  Viv
pi_215895772
Lieve @Radobe , heel veel succes met de behandeling! :*
pi_215895791
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 09:34 schreef Radobe het volgende:
Gister was een spannende dag. Eerste keer bestraling, maar nog veel spannender. Hét pakket zou worden bezorgd en door een Fokker! nog wel.
En in de avond was het moment daar! Ik zag iemand de oprit oplopen en was even bang dat ze naar mijn minder leuke buren zou gaan en vloog naar de deur.
Ik had voor de gelegenheid kerstmuziek opgezet en we hebben even gezellig gekletst.
Aangezien het voor mij al ver na mijn bedtijd was heb ik het lieve kaartje gelezen, wat tranen gelaten omdat het zo bijzonder is en blijft dat wildvreemden meer meeleven dan mensen in het echte leven...
Vanochtend kon ik dan toch echt niet meer wachten en heb als een ongeduldig kind het pakpapier van de doos gescheurd. Al lachend en wapperend. Eindelijk weer eens leuke spanning!!
Ik had zondag toch mijn alternatieve kerstboom opgetuigd en daar liggen alle pakjes onder/om heen.
Het staat prachtig!
Nu nog een plan de campagne. Elke dag een pakje? Na elk ziekenhuisbezoek een pakje? Of alles met kerst.... keuzes! En daar ben ik niet goed in.

Donateur, shopper nu alvast bedankt. Jullie hebben echt geen idee hoeveel positieve impact dit heeft.
Hihi! 🤭🤭

Tip van Flip (nee, je shopper ;)):

Maak de zak met Enjoy vast open. Daar moet iets mee gebeuren nog. Je snapt het vast als je op de achterkant van de inhoud gaat kijken :D

En de allerkleinste pakjes (ik heb echt álles ingepakt ;) )
Die kan je mogelijk al gebruiken namelijk.

En bij misselijkheid: maak de doosjes open waar je denkt dat je daar 'een drankje mee kan zetten' ;) Het zijn er 4...
Ajbwib :P

Veel plezier :*
En ook hier veel sterkte!! O+
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_215896097
Wat een mooie pakketten en berichten ..!!! Hartverwarmend en heerlijk om mee te mogen genieten O+ O+ O+
pi_215896374
Whoop whoop...! *O* Ik heb een berichtje dat de ene bezorgd is... in een pakketautomaat.... :P

De ander is NU onderweg met de bezorger.... Oeeehhhhh...!

Ik hoop op fotoooooooo'ssss!!! *) B-)

~:) >:O O~)

Edit:
en bij de andere koeriersdienst is er ook 1 onderweg, de ander nog op Bezorgtijd Onbekend... O+

[ Bericht 10% gewijzigd door Sally op 17-12-2024 11:41:40 ]
pi_215896438
Ja, foto’s willen we. En blije berichtjes. En gezelligheid.
Zijn nu alle pakketjes verstuurd eigenlijk?
  Moderator dinsdag 17 december 2024 @ 11:48:45 #15
382129 crew  Donna
pi_215896473
Mijn pakket is aangekomen bij het pakketpunt! ~:) ~:)

Hopelijk kan ik het zelf tillen, hahahaha...
  dinsdag 17 december 2024 @ 11:51:11 #16
244125 laziness
pi_215896484
Het gaat zo hard dat ik het aantal in de OP al weer bij kan werken _O-
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 17 december 2024 @ 11:54:27 #17
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_215896501
Lieve Nostra en lieve CaVaBien, het pakket is binnen. Nu al heel veel liefde en warmte vanuit ons naar jullie toe. Echt heel erg dank je wel. :* O+
Uitpakken gaan we pas op kerstavond doen, maar ik denk dat de sokken zometeen na school al aangetrokken gaan worden.

Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 17 december 2024 @ 12:20:36 #18
244125 laziness
pi_215896680
Er zijn 4 pakketten waar ik niks nog van gezien of gehoord heb maar de rest is allemaal onderweg/heeft een bezorgdatum *O*

24 pakketten zijn afgeleverd.
  Moderator dinsdag 17 december 2024 @ 12:36:21 #19
447051 crew  Peejtur
pi_215896801
Tussen 11.50 en 15.50 wordt mijn pakket bezorgd bij ontvanger. Hopelijk zijn ze thuis en vinden ze het mooi *O*
pi_215896914
Vanavond komt ons pakket. Ben zo ontzettend nerveus. Ik kijk er enorm naar uit. O+
pi_215897291
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2024 10:09 schreef Sally het volgende:

[..]
Hihi! 🤭🤭

Tip van Flip (nee, je shopper ;)):

Maak de zak met Enjoy vast open. Daar moet iets mee gebeuren nog. Je snapt het vast als je op de achterkant van de inhoud gaat kijken :D

En de allerkleinste pakjes (ik heb echt álles ingepakt ;) )
Die kan je mogelijk al gebruiken namelijk.

En bij misselijkheid: maak de doosjes open waar je denkt dat je daar 'een drankje mee kan zetten' ;) Het zijn er 4...
Ajbwib :P

Veel plezier :*
En ook hier veel sterkte!! O+
Ja zo mooi dat je alles hebt ingepakt!
Vanavond ga ik het enjoy pakje openmaken en ik denk 1 van de kleine pakjes waarvan ik vermoed dat het voor Sientje is.
pi_215897311
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 13:40 schreef Radobe het volgende:

[..]
Ja zo mooi dat je alles hebt ingepakt!
Vanavond ga ik het enjoy pakje openmaken en ik denk 1 van de kleine pakjes waarvan ik vermoed dat het voor Sientje is.
Hahaha! Voor Sientje is er juist wat groots ;) :P

Nee, echt die allerkleinste kadootjes... Smal. En 1 wat langere :D
pi_215897552
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 11:51 schreef laziness het volgende:
Het gaat zo hard dat ik het aantal in de OP al weer bij kan werken _O-

Ik heb net pakket ontvangen!! :o
Had anoniem opgegeven maar goed waarom eigenlijk…
Echt heel tof! Alleen nog geen idee wanneer we gaan uitpakken, wil er wel echt een momentje van maken!

Mijn pakket die ik verstuurd had was zaterdag al aangekomen :Y
  dinsdag 17 december 2024 @ 14:10:51 #24
244125 laziness
pi_215897578
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2024 14:08 schreef Magica het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik heb net pakket ontvangen!! :o
Had anoniem opgegeven maar goed waarom eigenlijk…
Echt heel tof! Alleen nog geen idee wanneer we gaan uitpakken, wil er wel echt een momentje van maken!

Mijn pakket die ik verstuurd had was zaterdag al aangekomen :Y
Dat is een flinke!

Top want nu mis ik er nog maar 2 waar ik niks van weet :+
pi_215897628
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 14:10 schreef laziness het volgende:

[..]
Dat is een flinke!

Ik weet ook nog van niks :+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  dinsdag 17 december 2024 @ 14:19:10 #26
244125 laziness
pi_215897676
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 14:15 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Ik weet ook nog van niks :+
Dat jij niks weet wil niet zeggen dat ik niks weet :P Of je bent 1 van de 2. Alle opties liggen nog open......
pi_215897688
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 14:19 schreef laziness het volgende:

[..]
Dat jij niks weet wil niet zeggen dat ik niks weet :P Of je bent 1 van de 2. Alle opties liggen nog open......
Oh _O- *wacht geduldig af*
pi_215897724
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 08:54 schreef laziness het volgende:

[..]
Mail gezien en T&T is doorgegeven.
[..]
DM verstuurd met T&T.
[..]
Heb jij je pakket binnen?
*O* Er is wat bezorgd voor <voornaam> <voornaam>, haha.
En ik vroeg bij de receptie of er wat bezorgd was.

"Voor wie?"
- "<achternaam>"
"even kijken", "Nee, alleen wat voor <voornaam>"
- "Oh, dat ben ik"
"Weet je het zeker?"
- "Ja, ik ben er vrij zeker van dat ik <voornaam> ben".

En nu staat er dus een doos op de bank *O*

Nu maar hopen dat het ook het pakket is :P
pi_215897726
Hahaha daar was DHL al :D *O*

Ik wacht even tot vanavond met openen, dan is zoon ook thuis.
pi_215897745
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 14:10 schreef laziness het volgende:

[..]
Dat is een flinke!

Klopt, kreeg het bijna de trap niet op :P
  dinsdag 17 december 2024 @ 14:27:38 #31
244125 laziness
pi_215897763
quote:
4s.gif Op dinsdag 17 december 2024 14:23 schreef Rafeiro het volgende:

[..]
*O* Er is wat bezorgd voor <voornaam> <voornaam>, haha.
En ik vroeg bij de receptie of er wat bezorgd was.

"Voor wie?"
- "<achternaam>"
"even kijken", "Nee, alleen wat voor <voornaam>"
- "Oh, dat ben ik"
"Weet je het zeker?"
- "Ja, ik ben er vrij zeker van dat ik <voornaam> ben".

En nu staat er dus een doos op de bank *O*

Nu maar hopen dat het ook het pakket is :P
Ik had al vernomen dat ie bezorgd was dus dit moet het zijn.

Anonimiteit is een groot goed maar alleen de username of voornaam maakt het soms wat verwarrend :Y
pi_215897851
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 14:27 schreef laziness het volgende:

[..]
Ik had al vernomen dat ie bezorgd was dus dit moet het zijn.

Anonimiteit is een groot goed maar alleen de username of voornaam maakt het soms wat verwarrend :Y
Het is een best grote Bol.com doos dichtgeplakt met tape en ik heb niks besteld, dus moet eigenlijk ook wel goed zijn. Deze kan ik natuurlijk niet dicht laten zitten, moet het toch echt controleren :s) :P
Update volgt :P
pi_215897932
"Muziek" aan:

*rits* *rits*

"Karel!!!"
pi_215897999
Karel kan het ook niet laten he?
pi_215898140
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2024 14:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Karel kan het ook niet laten he?
Echt he, zou bijna blij zijn als kerst weer voorbij is :s)

Maar @hilliebillie en @CaVaBien ontzettend bedankt O+

Want je kan toch niet anders dan blij worden van zo'n pakket.

Mijn uitstal skills doen het te kort, oh en mijn muziek"smaak" ook.

Nogmaals bedankt. Ook de rest van de mensen in het topic *O*
Ik ben weer even een blij ei *G*
pi_215898176
Yogi tea O+
  Moderator dinsdag 17 december 2024 @ 15:10:01 #37
382129 crew  Donna
pi_215898208
Nou ik zou mijn pakket gaan halen, maar m'n kleuter is ZO dwars en ZO aan het janken. Dus ik ga morgenochtend zonder kinderen.

:{w :{w
pi_215898235
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 15:10 schreef Donna het volgende:
Nou ik zou mijn pakket gaan halen, maar m'n kleuter is ZO dwars en ZO aan het janken. Dus ik ga morgenochtend zonder kinderen.

:{w :{w
Oh nooes!
En er zit nog wel zoveel leuk voor haar/hen in :o :D
  Moderator dinsdag 17 december 2024 @ 15:15:16 #39
382129 crew  Donna
pi_215898270
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 15:12 schreef Sally het volgende:

[..]
Oh nooes!
En er zit nog wel zoveel leuk voor haar/hen in :o :D
We gaan het wel samen uitpakken hoor morgen! O+

En misschien als ze nog een beetje bijtrekt gaan we straks alsnog wel, maar pfieehhh. Eerst even afkoelen en rusten. :Y
pi_215898771
Hoi hoi!

@heywoodu is mijn lieve gever, ik las hier dat hij een kaartje vergeten was, dus dacht ik: ‘wacht maar even met de verslag, mss komt de kaart alsnog’, lo behold, daar was ie vandaag! Een hele lieve kaart! O+ Ik wist dat hij mijn gever was vanwege de dieren voedselpakket voor mijn schatje van een poes.

Ik kwam een paar dagen geleden ‘s nachts thuis en zag een enorme gevaarte voor mijn deur, dat woog zeker een kilo of 15. :o Gelukkig kon ik het binnen slepen met minimaal pijn vanwege hernia.
De volgende dag heb ik gelijk alles uitgepakt, whoops, kon niet wachten.

Hoppa, zeer veel boeken kwamen tevoorschijn, niet zo gek dat de doos zo zwaar was. Allemaal thrillers, super! :D Ik ben heel blij met Peston & Child boeken, nu kan ik verder met belevenissen van Nora Kelly en Corrie Swanson. *O*

Alsof hij mijn gedachte kon lezen is er deze legpuzzel! :o Ben gek op legpuzzels en steampunk. En dit is geweldig en perfect! :D

En thee!! Ben een thee leut, hier kan ik een tijd mee doen :D Ik vraag wel een vertaling aan mijn buurvrouw voor de thee in houten doosje, ruikt in ieder geval heel lekker!
En cadeaukaart voor steampunk heaven, super!

Heywoodu en vriendin, heel erg bedankt! O+
Ook een pootje en een kopstoot van Davis

pi_215898790
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2024 16:00 schreef ludivinelaurel het volgende:
Hoi hoi!

@:heywoodu is mijn lieve gever, ik las hier dat hij een kaartje vergeten was, dus dacht ik: ‘wacht maar even met de verslag, mss komt de kaart alsnog’, lo behold, daar was ie vandaag! Een hele lieve kaart! O+ Ik wist dat hij mijn gever was vanwege de dieren voedselpakket voor mijn schatje van een poes.

[ afbeelding ]

Ik kwam een paar dagen geleden ‘s nachts thuis en zag een enorme gevaarte voor mijn deur, dat woog zeker een kilo of 15. :o Gelukkig kon ik het binnen slepen met minimaal pijn vanwege hernia.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hoppa, zeer veel boeken kwamen tevoorschijn, niet zo gek dat de doos zo zwaar was. Allemaal thrillers, super! :D Ik ben heel blij met Peston & Child boeken, nu kan ik verder met belevenissen van Nora Kelly en Corrie Swanson. *O*

[ afbeelding ]

Alsof hij mijn gedachte kon lezen is er deze legpuzzel! :o Ben gek op legpuzzels en steampunk. En dit is geweldig en perfect! :D

[ afbeelding ]

En thee!! Ben een thee leut, hier kan ik een tijd mee doen :D Ik vraag wel een vertaling aan mijn buurvrouw voor de thee in houten doosje, ruikt in ieder geval heel lekker!

[ afbeelding ]
Robin Cook fan?
Had ik dat een paar jaar geleden geweten, toen ik mijn collectie wegdeed :D _O-
pi_215898819
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 16:03 schreef Sally het volgende:

[..]
Robin Cook fan?
Had ik dat een paar jaar geleden geweten, toen ik mijn collectie wegdeed :D _O-
Ha! Ik heb zelf een collectie, dus geen zorgen :D
Ben een groot fan van Preston & Child.
pi_215898829
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 16:06 schreef ludivinelaurel het volgende:

[..]
Ha! Ik heb zelf een collectie, dus geen zorgen :D
Ben een groot fan van Preston & Child.
Hebben we geen Ruil-topic ergens of zo...?
  dinsdag 17 december 2024 @ 16:36:51 #44
244125 laziness
pi_215899089
@heywoodu die inpak skills zijn meer dan prima hoor 👌🏻
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 december 2024 @ 16:49:23 #45
147316 crew  DJMO
#trut
pi_215899190
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2024 16:36 schreef laziness het volgende:
@:Heywoodu die inpak skills zijn meer dan prima hoor 👌🏻
Dat zullen de skillz van z'n zus wel zijn _O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 17 december 2024 @ 17:03:51 #46
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_215899362
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 16:49 schreef DJMO het volgende:

[..]
Goed delegeren is ook een pluspunt. ;)
  dinsdag 17 december 2024 @ 18:13:10 #47
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_215900112
Volgens PostNL is m’n pakket vandaag aangekomen, hopelijk ongeschonden :)
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_215900611
Pakket is geopend en viel ERGGG in de smaak O+ Zoon helemaal flabbergasted over de hoeveelheid VBucks (Fortnite) die hij heeft gekregen :D Ik ben erg blij met het Ritualssetje en alle lekkere dingen die er verder in het pakket zaten. De poeskes zitten al aan de snackstokjes O+

Geen kaartje en geen bericht, dus anonieme gever; dankjewel!! :*
pi_215900626
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 18:56 schreef PoesInDoos het volgende:
Pakket is geopend en viel ERGGG in de smaak O+ Zoon helemaal flabbergasted over de hoeveelheid VBucks (Fortnite) die hij heeft gekregen :D Ik ben erg blij met het Ritualssetje en alle lekkere dingen die er verder in het pakket zaten. De poeskes zitten al aan de snackstokjes O+

https://ibb.co/PxZyVn2
https://ibb.co/zSXRtsy
pi_215900661
Hier zegt PostNL bezorging morgen (2x), en DHL ook morgen (heeft ontvanger een nieuw tijdstip uit kunnen kiezen; ik helemaal boos dat het naar een pakketpunt was (terug)gegaan omdat ze niet konden bezorgen - aldus mijn app. Ik had toch écht extra betaald voor Levering AAN HUIS, en Niet Bij De Buren :P Wilde al in de boom klimmen bij DHL. Gelukkig opgelost door ontvanger een link te geven met Wijziging Bezorging! *O* )

Het 5e pakket is inmiddels al bezorgd vanmiddag bij het Pakketpunt van keuze van ontvanger O+

Toch nog Eind goed, al goed dan maar?
  dinsdag 17 december 2024 @ 19:09:45 #51
244125 laziness
pi_215900704

Moderator dinsdag 17 december 2024 @ 19:15:58 #52
447051 crew  Peejtur
pi_215900753
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 18:56 schreef PoesInDoos het volgende:

Fijn dat hij aangekomen is en goed in de smaak valt. Guilty over kaartje. Sorry. Doe ik normaal wel maar totaal niet aangedacht door redelijke drukte!

Geniet ervan en fijne feestdagen! *O* >:O
pi_215900771
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2024 19:15 schreef Peejtur het volgende:

[..]
Fijn dat hij aangekomen is en goed in de smaak valt. Guilty over kaartje. Sorry. Doe ik normaal wel maar totaal niet aangedacht door redelijke drukte!

Geniet ervan en fijne feestdagen! *O* >:O
Geen probleem, fijn dat je op deze manier ook even kan bedanken! Fijne feestdagen! O+
  Moderator dinsdag 17 december 2024 @ 19:18:35 #54
447051 crew  Peejtur
pi_215900781
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 19:17 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Geen probleem, fijn dat je op deze manier ook even kan bedanken! Fijne feestdagen! O+
Was het de goede snoep? Ik zag er volgens mij geen gelatine op staan. Heel graag gedaan!
pi_215900810
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2024 19:18 schreef Peejtur het volgende:

[..]
Was het de goede snoep? Ik zag er volgens mij geen gelatine op staan. Heel graag gedaan!
Jazeker! Op de voorkant staat het groene Vegan vinkje ;)
  dinsdag 17 december 2024 @ 19:30:03 #56
244125 laziness
pi_215900891
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 09:34 schreef Radobe het volgende:
Het staat prachtig!

Nog even _O_ voor deze reel met kerstmuziek. Super leuk gedaan!
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 17 december 2024 @ 19:38:50 #57
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_215900988
quote:
Ik ben heel blij met Peston & Child boeken, nu kan ik verder met belevenissen van Nora Kelly en Corrie Swanson.
Zó veel mensen en plekken die boeken van P & C verkopen en zó weinig die precies degenen verkopen die ik zocht, dat was echt pure last-minute mazzel en ik was echt blij dat ik die ineens tóch tegen was gekomen :D

Met 'er zitten wat gokjes bij' doelde ik op de andere boeken, dus ik hoop dat het je leesplezier op gaat leveren, maar dat komt vast goed ^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 17 december 2024 @ 19:41:09 #58
284411 crew  heywoodu
pi_215901010
quote:

[..]
Scherp _O-

Ik gok ongeveer 70/30, en m'n zus zei regelmatig dat die van mij misschien wel beter ingepakt waren, tot mijn verbazing. Ze kwam eigenlijk om te helpen met de verhuizing, maar ik heb haar wel even heel duidelijk gemaakt dat ik echt heel dankbaar was dat ze hier ook mee heeft geholpen :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_215901541

Daar is ons pakket! Oh god, hartslag 180. Ik ga alvast spieken wat er in zit. De kinderen liggen helaas al op bed en mijn man is nog aan het varen.

Ik denk dat we met kerst pas gaan uitpakken, dan zijn we weer compleet.

[ Bericht 4% gewijzigd door ZombieQueen op 17-12-2024 20:50:46 ]
pi_215901690
Mijn pakket word als goed is morgen bezorgd O+ *G*
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
pi_215901784
Wat veeeeeel!!! Oooh het eerste wat in mij opkomt is 'dit is veeeeel te gek, zoveel?!' Ooooh wat ontzettend lief! Ik ben echt echt echt niet stiekem aan het huilen.

Lieve donateur en shopper, ik zou jullie zo graag willen knuffelen. O+ ik ben echt sprakeloos.

Dankje dankje dankjewel!

pi_215901942
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2024 20:42 schreef ZombieQueen het volgende:
Wat veeeeeel!!! Oooh het eerste wat in mij opkomt is 'dit is veeeeel te gek, zoveel?!' Ooooh wat ontzettend lief! Ik ben echt echt echt niet stiekem aan het huilen.

Lieve donateur en shopper, ik zou jullie zo graag willen knuffelen. O+ ik ben echt sprakeloos.

Dankje dankje dankjewel!

[ afbeelding ]
Jeuj, het is er *O* Geniet ervan :*

Er zit niets bij wat kan bederven, dus je kunt wachten tot Kerst.
pi_215901965
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 20:54 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Jeuj, het is er *O* Geniet ervan :*

Er zit niets bij wat kan bederven, dus je kunt wachten tot Kerst.
Dankjewel! De chocomel gaat de kerst niet redden. Ik heb 2 grootverbruikers op korte pootjes. O+
pi_215902707
Het lijkt me ook best emotioneel om zo’n pakket te ontvangen
  dinsdag 17 december 2024 @ 22:19:07 #65
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215903286
  dinsdag 17 december 2024 @ 22:21:06 #66
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215903321
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2024 19:30 schreef laziness het volgende:

[..]
Nog even _O_ voor deze reel met kerstmuziek. Super leuk gedaan!
Is er een manier om dit te kunnen zien als je géén Insta-account hebt (zoals ik)?
  dinsdag 17 december 2024 @ 22:22:49 #67
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215903360
quote:

[..]
Precies wat ik ook dacht _O-
pi_215903614
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2024 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Is er een manier om dit te kunnen zien als je géén Insta-account hebt (zoals ik)?
Jawel toch? Volgens mij zijn reels gewoon openbaar te zien, via je browser. Tenzij ze op een privé account staan.
  dinsdag 17 december 2024 @ 22:58:45 #69
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215903960
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 22:35 schreef Sally het volgende:

[..]
Jawel toch? Volgens mij zijn reels gewoon openbaar te zien, via je browser. Tenzij ze op een privé account staan.
Nee. Krijg tegenwoordig als ik op een Insta-link klik een inlogscherm..
En dan houdt het dus (voor mij) op.. -O-
pi_215904125
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2024 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Nee. Krijg tegenwoordig als ik op een Insta-link klik een inlogscherm..
En dan houdt het dus (voor mij) op.. -O-
Grm.
En je kan ook niet wegklikken dat je inlogt via je/een Google account of zo?
  dinsdag 17 december 2024 @ 23:20:47 #71
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215904204
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 23:11 schreef Sally het volgende:

[..]
Grm.
En je kan ook niet wegklikken dat je inlogt via je/een Google account of zo?
:N Krijg gewoon het inlogscherm. En geen alternatief.

Mer Twitter/X is dat overigens ook al even zo. Kan nog net een geplaatste tweet lezen (behalve als er alleen een linkje wordt geplaatst), maar niet de reacties erop. Of een heel "draadje" lezen.
pi_215904211
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2024 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Mer Twitter/X is dat overigens ook al even zo. Kan nog net een geplaatste tweet lezen (behalve al er alleen een linkje wordt geplaatst), maar niet de reacties erop. Of een heel "draadje" lezen.
Bah bah.
  dinsdag 17 december 2024 @ 23:22:47 #73
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215904219
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 ;) 23:21 schreef Sally het volgende:

[..]
Bah bah.
Is zeker jammer, maar ja geen account (en wil ik ook niet)..
pi_215904235
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2024 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Is zeker jammer, maar ja geen account (en wil ik ook niet)..
Mss kan iemand het opnemen met de telefoon en ergens uploaden of zo?
  dinsdag 17 december 2024 @ 23:51:44 #75
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_215904463
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2024 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Mer Twitter/X is dat overigens ook al even zo. Kan nog net een geplaatste tweet lezen (behalve als er alleen een linkje wordt geplaatst), maar niet de reacties erop. Of een heel "draadje" lezen.
Bij Twitter heb ik dat ook, maar bij Instagram klik ik ergens naast het inlogscherm en dan zie ik het wel.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 17 december 2024 @ 23:56:48 #76
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215904511
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 23:51 schreef livelink het volgende:

[..]
Bij Twitter heb ik dat ook, maar bij Instagram klik ik ergens naast het inlogscherm en dan zie ik het wel.
Wat fijn!
Hier lukt dat niet, maar ik zit hier altijd mobiel. Kan het daar aan liggen?

Want geen idee hoe ik er naast moet klikken. Kan wel naast de invoerschermen klikken, maar de oagina verandert dan niet.
pi_215904514
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2024 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Wat fijn!
Hier lukt dat niet, maar ik zit hier altijd mobiel. Kan het daar aan liggen?
Hm... mss... Idee:
Als je je scherm op Automatisch Draaien zet misschien?
  dinsdag 17 december 2024 @ 23:59:24 #78
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215904525
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 23:58 schreef Sally het volgende:

[..]
Hm... mss... Idee:
Als je je scherm op Automatisch Draaien zet misschien?
Heb ik al. Dus ik kan 'm ff horizontaal proberen te draaien

EDIT Werkt niet -O-
Dus laat maar, dit slokt ook te veel tijd en aandacht op :@

Fotoreportages en verslagen van het uitpakken van pakketten willen we zien . *O*
  Manager PR/Moderator woensdag 18 december 2024 @ 00:02:02 #79
269689 crew  Viv
pi_215904544
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 23:26 schreef Sally het volgende:

[..]
Mss kan iemand het opnemen met de telefoon en ergens uploaden of zo?
Dat zou ik niet aanraden. :)

Er bestaan wel websites waar je zonder Instagram-account kan meekijken, bijvoorbeeld deze:
https://anonyig.com/en/
Daar kun je de link van Radobe invoeren, bij mij werkt dat @Whiskers2009
  woensdag 18 december 2024 @ 00:07:04 #80
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215904569
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 00:02 schreef Viv het volgende:

[..]
Dat zou ik niet aanraden. :)

Er bestaan wel websites waar je zonder Instagram-account kan meekijken, bijvoorbeeld deze:
https://anonyig.com/en/
Daar kun je de link van Radobe invoeren, bij mij werkt dat @:Whiskers2009
Hier ook!
Thanks! *; O+ :*
pi_215905889
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2024 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Poes in doos O+ :D
Uiteraard, Dennis en dozen.. O+
  Moderator woensdag 18 december 2024 @ 09:46:31 #82
382129 crew  Donna
pi_215906071
Ik had dus vernomen dat de doos aardig aan de maat was, niet enorm zwaar, maar wel behoorlijk groot. Dus ik kom net het pakketpunt binnen en daar staan natuurlijk heel veel dozen. Maar 1 was echt HUGE en ik kon het adreslabel niet zien. Dat ging NOOIT in m'n kofferbak passen.

..

Gelukkig was dat 'm niet. _O-

Hebbes! Nu wachten op de kindjes en zo stiekem even kijken of ik al iets voor mezelf kan openen.
Kindjes gaan niet op de foto. Kat is wel mogelijk. ~:)
pi_215906167
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 09:46 schreef Donna het volgende:
Ik had dus vernomen dat de doos aardig aan de maat was, niet enorm zwaar, maar wel behoorlijk groot. Dus ik kom net het pakketpunt binnen en daar staan natuurlijk heel veel dozen. Maar 1 was echt HUGE en ik kon het adreslabel niet zien. Dat ging NOOIT in m'n kofferbak passen.

..

Gelukkig was dat 'm niet. _O-

Hebbes! Nu wachten op de kindjes en zo stiekem even kijken of ik al iets voor mezelf kan openen.
Kindjes gaan niet op de foto. Kat is wel mogelijk. ~:)
Oh ooh... Ik heb géén stickers met namen erop gedaan :+

Hihi.

Maar met de kubusjes zit je aardig veilig :P

In de folie zit nog een grappigheidje in rood-met-gouden-sterren papier voor in de boom ;) Staat een 1 op die (ene :P) sticker. Je snapt het mss als je het open maakt :D
  woensdag 18 december 2024 @ 10:03:53 #84
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_215906168
O+

Vandaag kwam geheel onverwachts ons pakket, gekregen van Ger en Lenie met daarin heel veel lekkers, heel veel nuttigs en kadootjes! Zelfs voor PukkiePoes zit er bij!
En ook (veel! :o ) cash voor kerstboodschappen! Dankjewel lieve mensen! O+
SPOILER
pi_215906314
Toffe pakketten allemaal. Geniet ervan met jullie allen.

Organisatie bedankt voor het regelen! Top gedaan!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 18 december 2024 @ 10:24:11 #86
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_215906438
Zoals ik al zei, de sokken zijn gister na school aangegaan, en vanmorgen bij opstaan ook weer meteen aan. O+

SPOILER
Today is life -

Dale Carnegie
pi_215906503
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 10:24 schreef Ynske het volgende:
Zoals ik al zei, de sokken zijn gister na school aangegaan, en vanmorgen bij opstaan ook weer meteen aan. O+

SPOILER
Veel sterkte :*
  woensdag 18 december 2024 @ 10:32:36 #88
244125 laziness
pi_215906513
Alle pakketten zijn verstuurd en eentje wordt zaterdag nog persoonlijk bezorgd.

31 pakketten zijn gearriveerd inmiddels *O*
pi_215907210
[url][/url]

Sprakeloos! (Ik weet niet of de foto gelukt is 😅) naast mijn boek kreeg ik dit pakket, inclusief een jaarabonnement voor mijn bibliotheek! Ook een super lief kaartje mocht niet ontbreken. @Mickytjuh onwijs bedankt, je hebt geen idee hoe goed mij dit doet! ❤

Edit: gelukt, dank je @Sally 😘

[ Bericht 14% gewijzigd door Gooischevrouw op 18-12-2024 12:10:14 ]
pi_215907229
-edit-

[ Bericht 97% gewijzigd door Sally op 18-12-2024 12:13:57 ]
pi_215907232
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:47 schreef Gooischevrouw het volgende:
[ [url=[ link | afbeelding ] site fotos]afbeelding[/url] ]

Sprakeloos! (Ik weet niet of de foto gelukt is 😅) naast mijn boek kreeg ik dit pakket, inclusief een jaarabonnement voor mijn bibliotheek! Ook een super lief kaartje mocht niet ontbreken. @:mickytjuh onwijs bedankt, je hebt geen idee hoe goed mij dit doet! ❤

Edit: de foto werkt niet, als iemand die voor mij nog kan plakken zou ik zeer dankbaar zijn! Ik ben best technisch ingericht dus waarom ik zoiets simpels niet snap 🤷♀🤣
Plak deze code in jouw bericht :)

1[img=640,853]https://i.ibb.co/7VtCH2X/IMG-8109.jpg[/img]

(je hoeft de gekopieerde code vanuit imgBB niet nóg eens in img-tags te zetten. Die img heeft imgBB al voor jou geplaatst :) )
pi_215907350
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:50 schreef Sally het volgende:
[ afbeelding ]
Dank je wel ❤
  woensdag 18 december 2024 @ 12:28:05 #93
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_215907483
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:47 schreef Gooischevrouw het volgende:
[url][ [url=https://i.ibb.co/7VtCH2X/IMG-8109.jpg]afbeelding[/url] ][/url]

Sprakeloos! (Ik weet niet of de foto gelukt is 😅) naast mijn boek kreeg ik dit pakket, inclusief een jaarabonnement voor mijn bibliotheek! Ook een super lief kaartje mocht niet ontbreken. @:mickytjuh onwijs bedankt, je hebt geen idee hoe goed mij dit doet! ❤

Edit: gelukt, dank je @:sally 😘
Het is je gegund *O*

Ik hoop dat je veel plezier haalt uit het abonnement op de bibliotheek!

O+
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_215907743
quote:
3s.gif Op woensdag 18 december 2024 12:28 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]
Het is je gegund *O*

Ik hoop dat je veel plezier haalt uit het abonnement op de bibliotheek!

O+
Zeker weten! Daar ben ik echt heel erg blij mee, gezien lezen mij het meeste ontspanning geeft op dit moment. Super lief!
pi_215907785
Ik was veel te laat met opgeven, maar er waren daar nog de lieve donateur en @Sally die zo enorm haar best heeft gedaan O+ Zow dan!! Gelukkig kwam ik boven met mijn pakket in mijn eigen appartement. Wat ben ik enorm overdondert en ZO super blij. Mijn kerst kan echt niet meer stuk. Jullie hebben iemand heel blij gemaakt + Marley de friese stabij en de hondjes van de begeleiding.

Ik had dit echt niet verwacht nog. Ik kon ook niet wachten met uitpakken :X Ik heb er geen woorden voor, behalve dan WAUW fantastisch!!! Super bedankt lieverds O+

pi_215908072
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 13:01 schreef M_0_0_N het volgende:
Ik was veel te laat met opgeven, maar er waren daar nog de lieve donateur en @:Sally die zo enorm haar best heeft gedaan O+ Zow dan!! Gelukkig kwam ik boven met mijn pakket in mijn eigen appartement. Wat ben ik enorm overdondert en ZO super blij. Mijn kerst kan echt niet meer stuk. Jullie hebben iemand heel blij gemaakt + Marley de friese stabij en de hondjes van de begeleiding.

Ik had dit echt niet verwacht nog. Ik kon ook niet wachten met uitpakken :X Ik heb er geen woorden voor, behalve dan WAUW fantastisch!!! Super bedankt lieverds O+

[ link | afbeelding ]
Hihi! Nu heb je niet mn mooie inpakskills laten zien, hahaha!

Maar die foto's heb ik nog wel ergens.
Ook voor de (anonieme) donateur - die doe foto's nog moet krijgen, bedenk ik net :@ Ook zo druk gehad de laatste weken :X

Ik probeerde zo'n beetje alles in te pakken (ook bij andere pakketten) op een paar etenswaren na :D

Heel veel plezier en smakelijk!!
  woensdag 18 december 2024 @ 14:45:24 #97
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_215908639
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 13:01 schreef M_0_0_N het volgende:
Ik was veel te laat met opgeven, maar er waren daar nog de lieve donateur en @:Sally die zo enorm haar best heeft gedaan O+ Zow dan!! Gelukkig kwam ik boven met mijn pakket in mijn eigen appartement. Wat ben ik enorm overdondert en ZO super blij. Mijn kerst kan echt niet meer stuk. Jullie hebben iemand heel blij gemaakt + Marley de friese stabij en de hondjes van de begeleiding.

[ link | afbeelding ]
Ha inclusief baco! :D
pi_215908735
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 13:32 schreef Sally het volgende:

[..]
Hihi! Nu heb je niet mn mooie inpakskills laten zien, hahaha!

Maar die foto's heb ik nog wel ergens.
Ook voor de (anonieme) donateur - die doe foto's nog moet krijgen, bedenk ik net :@ Ook zo druk gehad de laatste weken :X

Ik probeerde zo'n beetje alles in te pakken (ook bij andere pakketten) op een paar etenswaren na :D

Heel veel plezier en smakelijk!!
het was echt zo leuk ingepakt :D had idd even een foto moeten maken :o
pi_215909239
Woow jongens, wat zijn wij verrast!

Ik kreeg een t&t code door en zag dat het pakket vandaag geleverd zou worden!

Mijn oudste dochter is sinds gisteren helaas ziek thuis, dus ik vertelde haar vanochtend dat wij vandaag een pakket zouden krijgen. Grote fout, want het ging de hele ochtend zo: 'Hoe lang nog mama?' en 1 min later 'En hoe lang nu?' :P

We hebben in ieder geval lekker vaak tot 60 geteld en gezien dat er weer een minuut voorbij was.

En toen kwam het pakket, wat zijn wij verrast en verwend! De kinderen hebben gelijk alles uitgepakt. Inmiddels zijn de kerstornamenten geverfd en zijn ze nu lekker zoet aan het spelen met klei. Heel erg bedankt @MevrouwCactus en @Vincent_student !!

[url=https://ibb.co/2n17njP/20241218-142434.jpg[/img][/url]

[ Bericht 4% gewijzigd door CaVaBien op 18-12-2024 16:17:15 ]
  woensdag 18 december 2024 @ 16:40:48 #100
244125 laziness
pi_215910081
Deze anonieme ontvanger moet nog uitpakken maar wil alvast het volgende delen:

quote:
Lieve kerst Fokkers

Ik kreeg vandaag een ontzettend mooi kerstpakket.
Kan niet uitleggen hoe blij ik hiermee ben.
Dit maakt 2024 ondanks dat ik ernstig ziek ben toch tot een mooi eind van het jaar.
Heel erg bedankt hiervoor. Vooral shopper en donateur wil ik heel erg bedanken. Maar ook de organisatie heel erg bedankt..!!

Zit met een big Smile en een traan in mijn oog te genieten hier.

Moderator woensdag 18 december 2024 @ 17:05:41 #101
382129 crew  Donna
pi_215910319
Oh jongens!! ~:)
Mijn kindjes zijn onverwacht eerder opgehaald door hun vader en nu is de hele uitpak planning in de war. Nu kunnen we pas zaterdagochtend uitpakken.
Ik blijf dus nog even in spanning.
Heb wel even gespiekt.

O+ O+
Zo leuk!

En ik was al zo verwend door de grote wensen donateur. Iedereen vindt het geurtje heerlijk! O+
pi_215910988
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 15:29 schreef CaVaBien het volgende:
Woow jongens, wat zijn wij verrast!

Ik kreeg een t&t code door en zag dat het pakket vandaag geleverd zou worden!

Mijn oudste dochter is sinds gisteren helaas ziek thuis, dus ik vertelde haar vanochtend dat wij vandaag een pakket zouden krijgen. Grote fout, want het ging de hele ochtend zo: 'Hoe lang nog mama?' en 1 min later 'En hoe lang nu?' :P

We hebben in ieder geval lekker vaak tot 60 geteld en gezien dat er weer een minuut voorbij was.

En toen kwam het pakket, wat zijn wij verrast en verwend! De kinderen hebben gelijk alles uitgepakt. Inmiddels zijn de kerstornamenten geverfd en zijn ze nu lekker zoet aan het spelen met klei. Heel erg bedankt @:mevrouwcactus en @:vincent_student !!

[url=https://ibb.co/2n17njP/20241218-142434.jpg[/img][/url]
[ link | afbeelding ]
Jeuj, het is er!! Wat fijn O+
Geniet ervan :*
  woensdag 18 december 2024 @ 18:36:42 #103
244125 laziness
pi_215911033
Behalve de persoonlijke bezorging van as zaterdag is alles afgeleverd. Hulde aan iedereen voor het op tijd maken en versturen van deze pakketten. Alles gewoon ruim voor de kerst binnen bij iedereen _O_
  Manager PR/Moderator woensdag 18 december 2024 @ 19:01:33 #104
269689 crew  Viv
pi_215911297
quote:
14s.gif Op woensdag 18 december 2024 18:36 schreef laziness het volgende:
Behalve de persoonlijke bezorging van as zaterdag is alles afgeleverd. Hulde aan iedereen voor het op tijd maken en versturen van deze pakketten. Alles gewoon ruim voor de kerst binnen bij iedereen _O_
Wat goed!! *G* ~:) *G*
pi_215911388
quote:
*O* ~:)

Wat fijn dat alles goed is gegaan *O*
Juin uit Eigen Tuin!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 18 december 2024 @ 20:14:14 #106
147316 crew  DJMO
#trut
pi_215912398
Ik heb vandaag de oudste twee jongens heel erg blij gemaakt met cadeaus uit het kerstpakket. De oudste (bijna 16) wilde dolgraag iets van monopoly, en de jongste van 13,5 droomde van een drone met camera. Toen ik de vragenlijst invulde had ik nooit gedacht dat ze hun zin zouden krijgen, maar ik heb met straal vergist. J. kreeg een Harry Potter versie van monopoly en G. Een supergave 'auto' drone met camera cadeau. (met ingeklapte vleugels vond hij het op een auto lijken).

De gever in kwestie krijgt nog een foto later vanavond of morgen, die ben ik vergeten te maken, dus dat moet pleegmoeder nog even doen.

Ik ben serieus sprakeloos van dankbaarheid. O+
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 18 december 2024 @ 20:42:39 #107
147316 crew  DJMO
#trut
pi_215912841
Nou vooruit.

Niet quoten aub, ik haal straks de spoiler weer weg ivm privacy.
--

Kijk ze glunderen dan O+

[ Bericht 23% gewijzigd door DJMO op 19-12-2024 07:21:56 ]

pi_215912931
quote:
Hoi hoi!

@:heywoodu is mijn lieve gever, ik las hier dat hij een kaartje vergeten was, dus dacht ik: ‘wacht maar even met de verslag, mss komt de kaart alsnog’, lo behold, daar was ie vandaag! Een hele lieve kaart! O+ Ik wist dat hij mijn gever was vanwege de dieren voedselpakket voor mijn schatje van een poes.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En cadeaukaart voor steampunk heaven, super!

[ afbeelding ]
Haha weet ik eindelijk hoe de kat heet die al een jaar bij ons naast de tv staat _O-

pi_215914383
quote:
Mocht je het pakket bedoelen dat ik shop, die bezorg ik vrijdag :P
Twiddel
  woensdag 18 december 2024 @ 22:26:57 #110
244125 laziness
pi_215914685
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 22:05 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Mocht je het pakket bedoelen dat ik shop, die bezorg ik vrijdag :P
Ook goed. Ik ben gewoon super blij dat alles er is. Er zijn wel jaren geweest dat het anders was.
  woensdag 18 december 2024 @ 22:30:29 #111
244125 laziness
pi_215914744
Nog meer anonieme happiness

quote:
Ik weet niet waar ik moet beginnen ♥ MaJo en Sally: ontzettend bedankt! Ik ben nog steeds een beetje in shock. De switch game, de dvd, chocola, een reiskussen, een giftcard zodat ik in januari de lego kan kopen die op m'n verlanglijstje staat, de usb stick met boeken waarbij zelfs is gedacht aan compatibiliteit, de knutselpakketten, de lekkere etherische oliën! Ik ga morgen de pumpkin spice uitproberen, en de parfumolie ruikt zo ontzettend lekker!
De afgelopen weken heb ik het mentaal echt moeilijk gehad, en de zorg die in het pakket is gegaan is echt een lichtpuntje geweest. Ik kan jullie niet genoeg bedanken, en ik heb ook wel een traantje gelaten. Jullie zijn heel lief ❤
Nogmaals bedankt, en ook dank aan de organisatie!

pi_215914924
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 22:30 schreef laziness het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Lieve ontvanger,

Echt heel veel plezier ervan. Het is je gegund :*
Met dank aan @MaJo die de donatie heeft gedaan! O+

Ik hoop dat je wens om te reizen snel uitkomt!

Ik vond het superleuk te mogen shoppen :D O+

Groetjes :*
  Manager PR/Moderator woensdag 18 december 2024 @ 23:03:01 #113
269689 crew  Viv
pi_215915145
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 20:42 schreef DJMO het volgende:
Nou vooruit.

Kijk ze glunderen dan O+
Bij die onderste foto dacht ik "jeetje, wat lijkt hij op Harry Potter tegenwoordig!"

En toen zag ik zijn cadeau pas :D O+
pi_215916035
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 23:03 schreef Viv het volgende:

[..]
Bij die onderste foto dacht ik "jeetje, wat lijkt hij op Harry Potter tegenwoordig!"

En toen zag ik zijn cadeau pas :D O+
Ja precies hetzelfde dacht ik ook.
pi_215916056
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 22:43 schreef Sally het volgende:

[..]
Lieve ontvanger,

Echt heel veel plezier ervan. Het is je gegund :*
Met dank aan @:MaJo die de donatie heeft gedaan! O+

Ik hoop dat je wens om te reizen snel uitkomt!

Ik vond het superleuk te mogen shoppen :D O+

Groetjes :*
Je bent echt een goede shopper :D
Je pakketten zien er allemaal tof uit
pi_215916529
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 20:42 schreef DJMO het volgende:
Nou vooruit.

--

Kijk ze glunderen dan O+
Knappe jongens O+
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  Moderator donderdag 19 december 2024 @ 09:10:07 #117
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_215916755
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 22:30 schreef laziness het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Geen dank! Maar alle credits naar @Sally, die heeft er veel tijd en moeite in gestoken O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  donderdag 19 december 2024 @ 10:30:28 #118
244125 laziness
pi_215917288
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 16:40 schreef laziness het volgende:
Deze anonieme ontvanger moet nog uitpakken maar wil alvast het volgende delen:
[..]
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Het vervolg op deze post:

quote:
Vanmorgen de cadeautjes uitgepakt, wat geweldig goed uitgekozen allemaal. Alles wat op mijn verlanglijstje stond zat er in.
Zelfs nog meer dan ik verwacht had. Vooral de geluksbudhha's vind ik erg goed gevonden. Kan wel een beetje geluk gebruiken ....😊

Ook aan de poezen is gedacht, zoals te zien is valt dit wel in de smaak. 😻

Ik kan mezelf weer heerlijk creatief uit gaan leven, spullen voor het creëren van happy Stones erg blij mee.

En nog een spannend pakketje (in het gouden papier) wat ik pas met de kerst mag openen. Wat ik dan dus braaf doe.

Dus wordt vervolgd....

Lieve Sally wat een geweldige shopper ben je. Heel erg bedankt. Ook devzero heel erg bedankt..!!

Liefs 💝

pi_215917395
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 10:30 schreef laziness het volgende:

[..]
Het vervolg op deze post:
[..]
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Graag gedaan lieverd, en heel veel sterkte deze en aankomende tijd :*
pi_215917800
Mooie updates weer!

Ik heb gister in bed lekker genoten van mijn gekregen tijdschriften lezen!
pi_215928282
Al 8 cadeaus uitgepakt en tot nu toe alles zo leuk en welkom!
Maak elke dag een foto en als alles is uitgepakt, kom ik alle pracht en praal showen.
Niet alles haalt de kerst..
Want die chocomel roept er gewoon om opgedronken te worden.
Chocomel is mijn safe-food. Dus vanavond na bestraling 3 een lekkere mok warme choco!
pi_215928428

Dankjewel allemaal voor weer een mooi topic vol met blije mensen O+
Fijne kerstdagen toegewenst!
  vrijdag 20 december 2024 @ 10:28:47 #123
244125 laziness
pi_215928563
Een uitpakpost van een anonieme ontvanger.

quote:
Oké - het was véél. Ik was al gewaarschuwd toen ik het af zou halen op het station waar de geefster het zou brengen.
Dus... wat doe je dan...? Die dag gewoon met de fiets komen, ook al regende het. Krantentassen kunnen een hoop herbergen, maar de doos was echt huge! Dan maar verdelen in boodschappentassen

Even snel op mijn werk in de pauze naar het station gefietst, en weer terug op werk wat foto's gemaakt. Meteen maar de kerstster met lampjes aangedaan, die heeft me gezelschap gehouden bij het werk op de laptop. Die dag was ik even veroordeeld tot het werken in een (lege) vergaderzaal... Dit was toch weer een lichtpuntje

De doos was mee naar huis (plat) maar even voor de vorm wel weer in elkaar gezet en een foto genomen.

Wat een leuke dingen zaten er in! Van alles voor de hondjes, voor de (kerst)tafel en andere kerstdingetjes. Lekkers, een cadeaukaart, 2 dagkaartjes voor NS - 1e klasse zelfs, 2 prachtige grote badhanddoeken/lakens, en 2 hele leuke kaartjes: 1 van de shopper en 1 van de donateur.

Sorry voor alle fotospam Maar ja... veel kadootjes is ook veel op de foto

Héél veel dank aan de shopper en de donateur!
Echt heel erg leuk en fijn!

Manager PR/Moderator vrijdag 20 december 2024 @ 10:51:21 #124
269689 crew  Viv
pi_215928714
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2024 10:28 schreef laziness het volgende:
Een uitpakpost van een anonieme ontvanger.
[..]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Jeetje, drijfkaarsjes! Die heb ik sinds de jaren '90 niet meer gezien, leuk! O+
pi_215930230

Iedereen fijne feestdagen alvast namens ons!
pi_215935262
Ik heb het laatste pakket vanavond bezorgd. Zelfs nog een mooie kaart en een pot vol lekkers van de lieve ontvangers gekregen! :D
Twiddel
  vrijdag 20 december 2024 @ 21:50:20 #127
244125 laziness
pi_215935764
De buit is binnen, ik herhaal alles is binnen *O*

Bring on Home Alone, warme chocolademelk, kerstsokken en kerstkransjes, trek je beste kerstonesie aan. Dit topic is klaar voor de kerstdagen ~:) >:O 🎄
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 20 december 2024 @ 21:50:43 #128
284411 crew  heywoodu
pi_215935772
Goed gedaan iedereen en natuurlijk vooral @laziness en @Sharuun01 *O*
pi_215935921
Wij kregen vanavond niet 1, maar 2 dozen vol met cadeautjes en lekkers van @summer2bird en een ontzettende gulle gever :o

Lieve Summer2bird, wat vind ik het fijn dat ik je heb mogen ontmoeten en wat ben je een prachtig mens. En al zijn mijn tranen opgedroogd, ik ben nog steeds emotioneel door het pakket en je lieve woorden. Je hebt ons geraakt in ons hart, dankjewel O+

Lieve gever, we zijn overrompeld door de hoeveelheid en dat je het mogelijk hebt gemaakt dat dit pakket samengesteld kon worden. Dankjewel voor je enorme gulheid, ik vind het ongekend mooi dat je dit doet O+

Beide bedankt voor dit oh zo nodige lichtpuntje. Door mensen als jullie is de wereld een stukje mooier. En organisatoren van deze actie, en alle andere gevers en shoppers, dit geldt natuurlijk voor jullie allemaal. We hadden het er nog over hoe bijzonder deze actie is, dat onbekenden met zoveel liefde en zorg zoiets voor een ander doen, dat dat meer zorg en liefde is dan we krijgen van onze naasten. Ik kan niet in woorden uitdrukken hoe veel dit met ons doet O+

Fotospam zet ik even in een spoiler. Een hele doos vol met cadeautjes voor de meiden, wat gaan ze blij en verrast zijn! Het idee is dat we ze laten uitpakken op kerstavond O+

En een doos vol met lekkers, een oliebollenpakket (inclusief een kookschort, vrouwlief krijgt áltijd vlekken in haar kleding als ze kookt dus dit kookschort gaat heeeeeel vaak gedragen worden!), kerstversieringen, een fantastisch Zuivelhoeve pakket met nootjes, worst, heksenkaas met stengeltje en kaas, zelfs een pathe cadeaubon erbij :o een super grappige kerstmuts met ledlampjds die vrouwlief zich direct heeft toegeëigend haha, 2 herbruikbare stoffen boterhamzakjes waar ik deze zomer nog over twijfelde om ze te kopen maar wat ik niet had gedaan omdat ik vond dat ik het niet nodig had. Alsof je het wist Summer2bird O+ Een mooie mok met chocolademelk én chocola op een lepeltje om zelf chocolademelk te maken (zelfs wit, die heb ik nog nooit gehad dus ik ben super benieuwd). En nog 3 extra cadeaus voor vrouwlief en mij die we nog even proberen dicht te laten.

En nog even extra aandacht en hulde voor de prachtige inpakkunsten, echt wauw. Ik krijg al ruzie met folie inpakpapier als ik er alleen al naar kijk, maar deze cadeautjes zijn stuk voor stuk zo mooi ingepakt dat het eigenlijk zonde is om ze uit te pakken O+

Nogmaals bedankt, ook voor de mooie en lieve kaart. En de brief met alle cadeautjes voor de kinderen genummerd en uitgeschreven zodat wij alvast weten wat er inzit en we vooraf kunnen kijken of er bijvoorbeeld geen dubbele tussen zitten. Zo lief en doordacht O+

Ik ga dit warme gevoel nog heel lang vast proberen te houden en geniet hier intens van O+

SPOILER

[ Bericht 2% gewijzigd door Schanu op 20-12-2024 22:05:50 ]
pi_215936210
Oh wow, wat een enorm pakket, wat een zorg is daar aan besteed. En ja, dat folie was hier eens maar nooit weer, wat een drama om mee te werken.
  vrijdag 20 december 2024 @ 23:06:46 #131
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_215936914
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2024 22:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh wow, wat een enorm pakket, wat een zorg is daar aan besteed. En ja, dat folie was hier eens maar nooit weer, wat een drama om mee te werken.
Ik vind het hema papier toch wel het beste papier. Niet te dun maar ook niet te dik, ruitjes aan de achterkant voor makkelijk recht knippen.
pi_215937118
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2024 21:59 schreef Schanu het volgende:
Wij kregen vanavond niet 1, maar 2 dozen vol met cadeautjes en lekkers van @:summer2bird en een ontzettende gulle gever :o

Lieve Summer2bird, wat vind ik het fijn dat ik je heb mogen ontmoeten en wat ben je een prachtig mens. En al zijn mijn tranen opgedroogd, ik ben nog steeds emotioneel door het pakket en je lieve woorden. Je hebt ons geraakt in ons hart, dankjewel O+

Lieve gever, we zijn overrompeld door de hoeveelheid en dat je het mogelijk hebt gemaakt dat dit pakket samengesteld kon worden. Dankjewel voor je enorme gulheid, ik vind het ongekend mooi dat je dit doet O+

Beide bedankt voor dit oh zo nodige lichtpuntje. Door mensen als jullie is de wereld een stukje mooier. En organisatoren van deze actie, en alle andere gevers en shoppers, dit geldt natuurlijk voor jullie allemaal. We hadden het er nog over hoe bijzonder deze actie is, dat onbekenden met zoveel liefde en zorg zoiets voor een ander doen, dat dat meer zorg en liefde is dan we krijgen van onze naasten. Ik kan niet in woorden uitdrukken hoe veel dit met ons doet O+

Fotospam zet ik even in een spoiler. Een hele doos vol met cadeautjes voor de meiden, wat gaan ze blij en verrast zijn! Het idee is dat we ze laten uitpakken op kerstavond O+

En een doos vol met lekkers, een oliebollenpakket (inclusief een kookschort, vrouwlief krijgt áltijd vlekken in haar kleding als ze kookt dus dit kookschort gaat heeeeeel vaak gedragen worden!), kerstversieringen, een fantastisch Zuivelhoeve pakket met nootjes, worst, heksenkaas met stengeltje en kaas, zelfs een pathe cadeaubon erbij :o een super grappige kerstmuts met ledlampjds die vrouwlief zich direct heeft toegeëigend haha, 2 herbruikbare stoffen boterhamzakjes waar ik deze zomer nog over twijfelde om ze te kopen maar wat ik niet had gedaan omdat ik vond dat ik het niet nodig had. Alsof je het wist Summer2bird O+ Een mooie mok met chocolademelk én chocola op een lepeltje om zelf chocolademelk te maken (zelfs wit, die heb ik nog nooit gehad dus ik ben super benieuwd). En nog 3 extra cadeaus voor vrouwlief en mij die we nog even proberen dicht te laten.

En nog even extra aandacht en hulde voor de prachtige inpakkunsten, echt wauw. Ik krijg al ruzie met folie inpakpapier als ik er alleen al naar kijk, maar deze cadeautjes zijn stuk voor stuk zo mooi ingepakt dat het eigenlijk zonde is om ze uit te pakken O+

Nogmaals bedankt, ook voor de mooie en lieve kaart. En de brief met alle cadeautjes voor de kinderen genummerd en uitgeschreven zodat wij alvast weten wat er inzit en we vooraf kunnen kijken of er bijvoorbeeld geen dubbele tussen zitten. Zo lief en doordacht O+

Ik ga dit warme gevoel nog heel lang vast proberen te houden en geniet hier intens van O+

SPOILER
Ik ben heel blij dat het pakket zo goed ontvangen werd. Jullie zijn lieve mensen en hebben het enorm verdiend.
Geniet er lekker van en fijne feestdagen :*
Twiddel
  Manager PR/Moderator zaterdag 21 december 2024 @ 02:23:19 #133
269689 crew  Viv
pi_215938498
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2024 21:59 schreef Schanu het volgende:
O+ O+ O+
  zaterdag 21 december 2024 @ 08:07:41 #134
244125 laziness
pi_215939176
Ingrid heeft even andere zaken aan haar hoofd dus helpen we haar even om de foto’s te plaatsen.

[ Bericht 1% gewijzigd door laziness op 21-12-2024 08:59:16 ]
  Moderator zaterdag 21 december 2024 @ 09:03:50 #135
382129 crew  Donna
pi_215939516
Wij gaan zo uitpakken!! ~:)
pi_215939601
Ik wens iedereen een hele warme en fijne kerstdagen toe O+
  Moderator zaterdag 21 december 2024 @ 10:33:47 #137
382129 crew  Donna
pi_215940499
Wat een doos!! Zo vol, zo leuk!

Deze was ook een beetje in shock van de hoeveelheid.

Overzichtsfoto van alle cadeaus!

Details!

Gips gieten voor grote mensen

Kat geniet van stukje eend snack

En gaat er vandoor met de rest _O-

Het is echt te veel om op de noemen! Koffietjes (echt mijn favorieten), Baileys!!!, heel veel chocola, een kerstcadeau lampje dat verandert van kleur, handzeepje, boeddha met specifiek geluk ;), echt heel lief vind ik dat! En een helende steen (red healer) vind ik ook super lief en zo bedachtzaam. Heerlijke losse thee, kerst ornamentjes voor ons allemaal. Sokken voor ons drietjes, ik had 2 paar (maar je ziet er maar 1 haha).
Barbies en veel kleurboeken, krasbladen, chenilledraad, schilderen op nr, notitieboekje en een vilten kerstboom knutsel voor de meiden.
En gips gieten. En dat zit er ook voor mij bij haha! Echt zo leuk, ik vind het top. Het volwassen gips gieten is de foto met dat plankje met die waxinelichtje 'bakjes' er op. Ik kan het woord 'familie' en het huisje gieten en die dan in die plank steken. Echt heel tof! ~:)
En voor mij een borduurboek met allemaal kleine patroontjes om elke dag in 2025 iets te borduren wat die dag beschrijft zeg maar. Echt zo blij mee! En via de e-mail nog Harlan Coben e-books ontvangen en andere (thriller) boekentips. ~:)

En dan komt er ook nog iets. Onvoorstelbaar zoveel! En ik had al van de grote wensen donateur zo'n heerlijke verrassing van Hugo Boss gehad.
En de kattensnacks niet te vergeten. Kan ze niet laten liggen zoals jullie zien op de foto. _O-
En ik vergeet vast wel iets te noemen het is zoveel.

Echt fantastisch. We zijn zo blij. Oh en een Barbie drinkbeker voor m'n jongste dus die zit al te tanken. Op de foto zie je ook al dat er drinken in zit haha.
Ik weet niet wat ik moet zeggen. Zo lief dit!
Ergens in mijn conversaties met de shopper heb ik iets gelezen over anoniem en ik vind die PM niet zo snel terug, dus de shopper en donateurs mogen zichzelf bekend maken als ze willen. Het is zo lief! O+

Bedankt! ~:)
pi_215940582
Chocola van de Aldi is de lekkerste chocolade O+ Leuk hoor, al die creatieve dingetjes, jullie gaan je de komende tijd niet vervelen.
pi_215941134
Die kat _O- :D
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 21 december 2024 @ 11:21:02 #140
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215941146
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 10:33 schreef Donna het volgende:
Wat een doos!! Zo vol, zo leuk!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Deze was ook een beetje in shock van de hoeveelheid.

[ afbeelding ]
Overzichtsfoto van alle cadeaus!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Details!

[ afbeelding ]
Gips gieten voor grote mensen

[ afbeelding ]
Kat geniet van stukje eend snack

[ afbeelding ]
En gaat er vandoor met de rest _O-

Het is echt te veel om op de noemen! Koffietjes (echt mijn favorieten), Baileys!!!, heel veel chocola, een kerstcadeau lampje dat verandert van kleur, handzeepje, boeddha met specifiek geluk ;), echt heel lief vind ik dat! En een helende steen (red healer) vind ik ook super lief en zo bedachtzaam. Heerlijke losse thee, kerst ornamentjes voor ons allemaal. Sokken voor ons drietjes, ik had 2 paar (maar je ziet er maar 1 haha).
Barbies en veel kleurboeken, krasbladen, chenilledraad, schilderen op nr, notitieboekje en een vilten kerstboom knutsel voor de meiden.
En gips gieten. En dat zit er ook voor mij bij haha! Echt zo leuk, ik vind het top. Het volwassen gips gieten is de foto met dat plankje met die waxinelichtje 'bakjes' er op. Ik kan het woord 'familie' en het huisje gieten en die dan in die plank steken. Echt heel tof! ~:)
En voor mij een borduurboek met allemaal kleine patroontjes om elke dag in 2025 iets te borduren wat die dag beschrijft zeg maar. Echt zo blij mee! En via de e-mail nog Harlan Coben e-books ontvangen en andere (thriller) boekentips. ~:)

En dan komt er ook nog iets. Onvoorstelbaar zoveel! En ik had al van de grote wensen donateur zo'n heerlijke verrassing van Hugo Boss gehad.
En de kattensnacks niet te vergeten. Kan ze niet laten liggen zoals jullie zien op de foto. _O-
En ik vergeet vast wel iets te noemen het is zoveel.

Echt fantastisch. We zijn zo blij. Oh en een Barbie drinkbeker voor m'n jongste dus die zit al te tanken. Op de foto zie je ook al dat er drinken in zit haha.
Ik weet niet wat ik moet zeggen. Zo lief dit!
Ergens in mijn conversaties met de shopper heb ik iets gelezen over anoniem en ik vind die PM niet zo snel terug, dus de shopper en donateurs mogen zichzelf bekend maken als ze willen. Het is zo lief! O+

Bedankt! ~:)
Katten, you've got to love 'm! O+ _O-

Mooi pakket ook!
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 21 december 2024 @ 12:57:35 #141
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_215942184
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:19 schreef Symphonic het volgende:
Die kat _O- :D
Die zit te wachten tot de doos leeg is.. :+
  Moderator zaterdag 21 december 2024 @ 13:01:49 #142
382129 crew  Donna
pi_215942228
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 12:57 schreef qltel het volgende:

[..]
Die zit te wachten tot de doos leeg is.. :+
Het stelen van de eend snacks was net even belangrijker.
  zaterdag 21 december 2024 @ 13:11:00 #143
244125 laziness
pi_215942307
De ontvanger van het pakket van @Magica wil ook graag anoniem het enthousiasme delen.

quote:
Ik ben nog steeds een beetje overdonderd en weet niet goed wat te typen. Ook wij hebben een heel mooi kerstpakket gekregen. Een grote doos helemaal vol met ingepakte pakjes, die heel goed uitgekozen bleken te zijn! Mijn dochter was enthousiast met uitpakken, er zit veel lekkers en moois in voor de momenten dat zij bij mij thuis is. De cadeautjes waren een schot in de roos, de roze en paarse kerstdecoratie, het baksetje ❤ En de boeken al helemaal, dit is helemaal haar smaak. Van één van de schrijvers heeft ze ook boeken op haar digitale leeslijst staan! De gever is duidelijk beter op de hoogte van zulke dingen dan ik zelf…. Ook zat er leuk speeltje voor de kat bij, daar gaat ze nog wel meespelen maar nu was het bang aangelegde beest vooral onder de indruk van de hoeveelheid cadeaupapier!!! Als laatste uitgepakt werd een verrassing, een heuse Takkie plaid ❤ Daar houden we van en gaan we zeker onder zitten een filmpje kijken.
Beste Magica, bedankt voor dit mooie kerstpakket en nogmaals voor de adventkalender ook. Superlief en attent. Wij zijn er echt blij mee.

En ook nogmaals bedankt grote wensen donateur voor ons andere cadeau en Laziness en Sharuun01 voor het organiseren van dit feest. 🎄

pi_215948453
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 13:11 schreef laziness het volgende:
De ontvanger van het pakket van @:Magica wil ook graag anoniem het enthousiasme delen.
[..]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Leuk! Ze had me al gepmd ook. Fijn dat het goed bevallen is! :)
pi_215960209
Ik had in mijn hoofd dat we met kerstavond zouden uitpakken. Alleen vandaag liep de dag niet zoals gepland wegens afzegging van een afspraak. En daar gaat de 8 jarige heel erg slecht op. Die was flink overstuur en uit haar doen dus de dag leek niet meer te redden.

Maar @summer2bird had al gezegd dat we zelf mochten kiezen wanneer we konden en wilden uitpakken O+ dus vanavond hebben we na een lastige dag besloten dat dit bij uitstek een goed moment was omdat de meiden het heel goed konden gebruiken.

En wat zijn ze enorm verwend, niet te bevatten. De 8 jarige gilde van plezier bij het uitpakken van de knuffels (en wat zijn ze leuk!), ze zijn haar nieuwe lievelings O+ De 6 jarige is helemaal in haar nopjes met haar make-up koffer en kan niet wachten tot ze kan beginnen met het ontwerpen van haar eigen kleding op de modepop en het maken van de armbandjes O+ Stitch was een schot in de roos (zie ook de pyjama van 8 jarige, groot fan haha), de kwartets stonden hier al op het verlanglijstje, in de dagboekjes werd direct geschreven, de boeken moesten meteen gelezen worden. De puzzel, de klossen en het spelletje staan voor morgen geagendeerd want alles moet meteen uitgeprobeerd worden O+
En de boeken, zóveel boeken, en zulke leuke! Daar kunnen ze enorm lang mee vooruit! O+ Kortom, alles was helemaal perfect en zo mooi en met zorg uitgezocht. Woorden schieten dan ook tekort, lieve @summer2bird (en donateur), bedankt voor deze prachtige cadeaus O+

2 cadeautjes heb ik er uit gelaten trouwens, het spel rummikub en triominos omdat ze die al hadden. Daar gaan we een ander kindje heel erg blij mee maken O+

Vrouwlief en ik hebben onze nog ingepakte cadeautjes ook uitgepakt, heerlijke dikke sokken en een bonbons adventskalender (heerlijk!). Naast alles wat we al gekregen hadden aan lekkers, de pathé bon, de kerstversieringen, etc, dit is eigenlijk gewoon veel te gek en veel te veel :@ Nogmaals zo ontzettend bedankt O+

Fotospam volgt zo weer even in de spoiler.

SPOILER

[ Bericht 12% gewijzigd door Schanu op 22-12-2024 18:37:25 ]
pi_215960573
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2024 20:42 schreef ZombieQueen het volgende:

Dankje dankje dankjewel!

[ afbeelding ]
Zo verdiend, lieve forumzus ❤ @ZombieQueen
pi_215963027
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2024 18:23 schreef Schanu het volgende:
Ik had in mijn hoofd dat we met kerstavond zouden uitpakken. Alleen vandaag liep de dag niet zoals gepland wegens afzegging van een afspraak. En daar gaat de 8 jarige heel erg slecht op. Die was flink overstuur en uit haar doen dus de dag leek niet meer te redden.

Maar @:Summer2bird had al gezegd dat we zelf mochten kiezen wanneer we konden en wilden uitpakken O+ dus vanavond hebben we na een lastige dag besloten dat dit bij uitstek een goed moment was omdat de meiden het heel goed konden gebruiken.

En wat zijn ze enorm verwend, niet te bevatten. De 8 jarige gilde van plezier bij het uitpakken van de knuffels (en wat zijn ze leuk!), ze zijn haar nieuwe lievelings O+ De 6 jarige is helemaal in haar nopjes met haar make-up koffer en kan niet wachten tot ze kan beginnen met het ontwerpen van haar eigen kleding op de modepop en het maken van de armbandjes O+ Stitch was een schot in de roos (zie ook de pyjama van 8 jarige, groot fan haha), de kwartets stonden hier al op het verlanglijstje, in de dagboekjes werd direct geschreven, de boeken moesten meteen gelezen worden. De puzzel, de klossen en het spelletje staan voor morgen geagendeerd want alles moet meteen uitgeprobeerd worden O+
En de boeken, zóveel boeken, en zulke leuke! Daar kunnen ze enorm lang mee vooruit! O+ Kortom, alles was helemaal perfect en zo mooi en met zorg uitgezocht. Woorden schieten dan ook tekort, lieve @:Summer2bird (en donateur), bedankt voor deze prachtige cadeaus O+

2 cadeautjes heb ik er uit gelaten trouwens, het spel rummikub en triominos omdat ze die al hadden. Daar gaan we een ander kindje heel erg blij mee maken O+

Vrouwlief en ik hebben onze nog ingepakte cadeautjes ook uitgepakt, heerlijke dikke sokken en een bonbons adventskalender (heerlijk!). Naast alles wat we al gekregen hadden aan lekkers, de pathé bon, de kerstversieringen, etc, dit is eigenlijk gewoon veel te gek en veel te veel :@ Nogmaals zo ontzettend bedankt O+

Fotospam volgt zo weer even in de spoiler.

SPOILER
Wat ontzettend mooi om te lezen! Ben heel blij dat het allemaal goed is ontvangen. Ook super leuke fotos, zo leuk om te zien allemaal :D Ze zien er erg blij uit :)

Fijne kerst en geniet ervan :*
Twiddel
pi_215969024
We hebben het uitgepakt, echt niet normaal veel! Super bedankt voor alle lekkere en mooie dingen O+
Ik heb nog steeds geen idee van wie het komt..

Allerlei lekkers, eten, drinken en voor de kat 🐱

Hele toffe cadeautjes, kattenspeeltjes, kaarsen, lampjes, kookboeken, kerstdingetjes, een cadeaubon en een cakeblik met recept, cake is al gemaakt gisteren door vriend :D

Dankjewel nogmaals, echt een lichtpuntje O+
pi_215977381
Mijn vriend heeft donderdag zijn onderbeen gebroken, gisteren thuis gekomen. Veel gedoe en geregel hiero. Geen kerst met de schoonfamilie kunnen vieren gisteren helaas.
Alst allemaal een beetje lukt gaan we morgen de cadeautjes uitpakken.
1e kerstdag komen zijn broer en vrouw hier langs en hebben we besloten dat ze blijven eten, toch nog het kerstgevoel. ~:)
2e kerstdag gourmetten thuis, dan doen we wel thuisbezorgd bij Richs bedje.
  maandag 23 december 2024 @ 21:50:11 #150
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_215977443
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 21:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mijn vriend heeft donderdag zijn onderbeen gebroken, gisteren thuis gekomen. Veel gedoe en geregel hiero. Geen kerst met de schoonfamilie kunnen vieren gisteren helaas.
Alst allemaal een beetje lukt gaan we morgen de cadeautjes uitpakken.
1e kerstdag komen zijn broer en vrouw hier langs en hebben we besloten dat ze blijven eten, toch nog het kerstgevoel. ~:)
2e kerstdag gourmetten thuis, dan doen we wel thuisbezorgd bij Richs bedje.
Ach hemel. Sterkte Ingrid voor jou en je vriend. Hopelijk wordt het toch nog een beetje een fijne kerst voor jullie :*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_215977467
Och Ingrid, het zit jullie ook niet mee he? Sterkte
pi_215977650
Bedankt, het is iig nooit saai hiero!
De kinderen gaan 1e kd naar mijn moeder, waar paps (die woont in een verpleeghuis) met de rolstoeltaxi heen gaat. Mijn zus en haar vriend komen dan ook en dan gaan ze gourmetten.
  maandag 23 december 2024 @ 22:39:54 #153
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_215978270

Van de Gall&Gall bon uit mijn pakket proost op deze actie ^O^
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 24 december 2024 @ 08:44:19 #154
244125 laziness
pi_215981507
Nog een berichtje van een anonieme ontvanger:

quote:
Beste Lothiriel

De doos stond al te pronken dus ik zei pak het maar uit en leg het onder de kerstboom. Ze vroegen al dagen of ze het vast neer mochten leggen. I.c.m. hond en katten leek mij dat geen goed idee.

Meteen hoorde ik een oh kijk eens we mogen naar de Efteling en kijk ik zie lego dat kan ik met mijn nichtje maken. Dus ik huh hoezo zie je dat zo??

Het idee van onder de kerstboom kon ik dus laten varen ze waren helemaal happy met alles. Chips is mee naar de schaatsbaan. Ik mocht meteen mee hitster spelen wat een leuk spel zeg. Lieve lieve lieve gever wat zijn wij ontzettend verwend met dit mooie pakket.

Het hp boek gaat meteen mee naar school en ik zelf ga lekker in bad liggen.

Naar de Efteling gaan we denk ik in de lente of zomer als ze tot 22:00 open zijn.

dinsdag 24 december 2024 @ 09:00:40 #155
244125 laziness
pi_215981610
Wie de komende dagen uit gaat pakken en hulp nodig heeft met plaatsen kan dm, pm, mail, postduif etc gebruiken maar het kan wat langer duren. De telefoon gaat even opzij hier.

pi_215982213
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2024 09:00 schreef laziness het volgende:
Wie de komende dagen uit gaat pakken en hulp nodig heeft met plaatsen kan dm, pm, mail, postduif etc gebruiken maar het kan wat langer duren. De telefoon gaat even opzij hier.

[ link | afbeelding ]
Hele fijne dagen en complimenten voor de vlekkeloze organisatie _O_ ~:)
Juin uit Eigen Tuin!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 24 december 2024 @ 10:09:20 #157
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_215982369
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 11:54 schreef Ynske het volgende:
Lieve Nostra en lieve CaVaBien, het pakket is binnen. Nu al heel veel liefde en warmte vanuit ons naar jullie toe. Echt heel erg dank je wel. :* O+
Uitpakken gaan we pas op kerstavond doen, maar ik denk dat de sokken zometeen na school al aangetrokken gaan worden.

[ afbeelding ]
Nogmaals dank je wel!

Een Kerstmis trein, setje playmobil, kerst knallers, een fotolijst, magical scratch pad, nagelsetje, kaasplankje, douche setje, de kerstsokken, chocolade en chocomel en een bon voor oa naar de Efteling te kunnen

Heel heel erg bedankt!
Today is life -

Dale Carnegie
pi_215982664
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 10:09 schreef Ynske het volgende:

[..]
Nogmaals dank je wel!

[ afbeelding ]
Een Kerstmis trein, setje playmobil, kerst knallers, een fotolijst, magical scratch pad, nagelsetje, kaasplankje, douche setje, de kerstsokken, chocolade en chocomel en een bon voor oa naar de Efteling te kunnen

Heel heel erg bedankt!
Geniet ervan! 😀
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
High tariffs inevitably lead to trade wars... Markets shrink & collapse; businesses & industries shut down; and millions of people lose their jobs.
~Ronald Reagan
  Manager PR/Moderator dinsdag 24 december 2024 @ 11:01:09 #159
269689 crew  Viv
pi_215982987
quote:

[ link | afbeelding ]
Lieve laziness en @Sharuun01 ,

Enorm bedankt voor de organisatie van de FHF Kerstpakkettenactie 2024!! Jullie hebben het stokje met verve overgenomen.

Ik wens jullie hele fijne feestdagen toe met veel licht en liefde! ~:) O+
  dinsdag 24 december 2024 @ 11:23:15 #160
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215983620
quote:

[ link | afbeelding ]
Lieve @laziness,

Na hard werken is het goed rusten, geniet van de kerst met je gezin! 🎄☃️🥂✨️

Ontzettend bedankt voor de organisatie en nog veel meer voor het feit dat je mijn gever wilde zijn en alle moeite die je daarin hebt gestoken! O+ :*

Alle PM's met vragen van "mijn gever", de verrassing vd adventskalender (+ kruidnotenbrood :9 ) die me ontzettend veel plezier heeft gegeven, de uiteindelijke onthulling dat JIJ mijn gever was. En de kers op de taart: de gezellige persoonlijke ontmoeting waarbij ik mijn (huuuuuuuge!!!) pakket mocht ontvangen. En bovendien nog een heerlijk zelfgebakken minitaartje in decemberthema kreeg O+ :9

Vanavond ga ik mijn pakket uitpakken en daarna volgt een uitpakverslag (met foto's)! Zit me er al helemaal op te verheugen *O*

@Sharuun01 uiteraard ook bedankt voor de organisatie en een fijne kerst gewenst! 🎄
pi_215986272
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 10:09 schreef Ynske het volgende:

[..]
Nogmaals dank je wel!

[ afbeelding ]

Heel heel erg bedankt!
Het is jullie gegund, geniet ervan O+
En bedankt @nostra dat ik namens jullie mocht shoppen!
  dinsdag 24 december 2024 @ 17:19:05 #162
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_215987388
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2024 08:44 schreef laziness het volgende:
Nog een berichtje van een anonieme ontvanger:
[..]
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Fijn dat het wat in de smaak valt! :)

Helaas had ik door gedoe thuis geen tijd om fatsoenlijk in te pakken. Vond ik ook jammer maar ben blij dat alles goed aangekomen is & wou vooral de deadline halen! 😌
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_215988294
HoiHoi @RiZu en @LordPoppycock,

Vanmiddag uitgepakt!

Deken (elektrisch!), flessen drank, wat te knabbelen, snoepjes, peper en zoutmolen.

Wij worden er blij van!

Onze hartelijke dank voor dit pakket!
pi_215991388
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 18:56 schreef DutchNL het volgende:
HoiHoi @:RiZu en @:LordPoppycock,

Vanmiddag uitgepakt!

[ link | afbeelding ]

Deken (elektrisch!), flessen drank, wat te knabbelen, snoepjes, peper en zoutmolen.

Wij worden er blij van!

Onze hartelijke dank voor dit pakket!
Die Elektrische deken was een beetje een gok. Maar wat extra warmte in deze koude wintermaanden is nooit weg, in het ergste geval hebben jullie er nu 2 ;) . Die peper en zout molen eigenlijk ook wel, je zult maar net andere kleuren in je interieur hebben die er niet bij aansluiten. En die drank, eerlijk waar, ik zou dat voor mezelf nóóit gekocht hebben. Ik mix mijn drankjes liever zelf, dan weet ik precies wat erin zit. Ben benieuwd welke in de smaak zijn gevallen en welke rechtstreeks de gootsteen in zijn gegaan _O-

Waar ik eigenlijk nog wel het meest benieuwd naar ben zijn die maffe poolse chocolaatjes met fruit vulling. geen idee of dat te pruimen is. Ik vond het grappig dat het van een pools merk was, maar of ze lekker zijn... :?

Aan je DM in alle geval leken jullie er prima tevreden over te zijn, maar toch, ik ben benieuwd naar hoe alles smaakte. Mochten jullie binnen nu en 2 jaar, garantie aan de deken nodig hebben, dan weten jullie me te bereiken. Ik heb die via bol.com gekocht, dus een retourlabel is zo opgestuurd :Y

En zoals ook al in de begeleidende brief stond, gewoon nogmaals omdat het kan: Een heel fijn, vrolijk kerstfeest en alvast een gelukkige jaarwisseling gewenst.

Groetjes LordPoppycock.
  woensdag 25 december 2024 @ 11:57:28 #165
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215996299
Goedemorgen, fijne kerst allemaal! 🎄🎄🎄

Ik had jullie nog een uitpakverslag mét foto's beloofd. Dus hier komt 'ie:

Ben begonnen met de losse pakjes. De kat was ook geïnteresseerd. En het begon al goed: een superleuk kerstkussen en een zelfgemaakte (!) waxbrander met zelfgemaakte (!) wastabletjes in kerstvorm O+

En dat was nog maar het begin..
Vervolgens maakte ik het "kleine" pakket open en trof zowel een envelop als al heeel veel pakjes aan!
En wat een ontzéttend leuke dingen zaten daar in: een prachtige zelfgemaakte (!) kerstbalkaars, ontbijtbordjes en kommen, een heerlijke warme deken en een kerstmok waar een kaars van was gemaakt (de bijbehorende sokken zaten in het huuuuge pakket):

En er was nóg meer, de huuuuuuuge doos moest nog uitgepakt worden :o
Ook daar trof ik een envelop aan. Verder héél veel cadeaus en lekkere dingen *O* O+ Een bloemlezing: een heerlijk warme zelfgebreide (!) colsjaal, lelijke heerlijke Italiaanse cantucci, een fles Licor43 :9 , een escapegame, een Formule 1 boek over circuits O+, een Twentse thriller, een Siepie-mok O+, zelfgemaakte (!) keramieken kerstornamenten _O_ en nog héél veel meer! En ook de kat was niet vergeten, die kreeg een adventskalender vol (voor hem) heerlijke snoepjes :9

Een overzicht van alles hieronder. Mijn vriend moest vd bank af, anders pasten de cadeaus niet _O- :o O+

Gewoon géén woorden voor hoe ontzéttend blij ik ben met alle liefde, aandacht, lekkers en cadeaus!
Heel erg bedankt lieve @laziness _O_ O+ :*

EDIT: En alle cadeaus waren schitterend ingepakt, het uitpakken was bijna zonde maar ook echt een feestje _O_ *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door Whiskers2009 op 25-12-2024 13:29:38 ]
pi_215996374
Wat een fijn pakket @Whiskers2009 O+ Het is je gegund :*
  woensdag 25 december 2024 @ 12:08:24 #167
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215996381
quote:
17s.gif Op woensdag 25 december 2024 12:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat een fijn pakket @:Whiskers2009 O+ Het is je gegund :*
Wat lief, dank je wel! :*
pi_215996928
En hier is mijn uitpakverslag!
Ik merkte wel dat ik het lastig vond, emotioneel gezien. Door mijn verleden en heden gun ik mezelf niets, ik verdien dat niet en het ziek zijn wel.
Het was een hele achtbaan maar ik heb met alle aandacht en toch ook met een hoop plezier alles uitgepakt.
Soms zelfs zo enthousiast dat ik het al in gebruik nam voor ik een foto nam. Maar dat was voor mijn lieve Sientje, dus die staat ook niet meer onder de kerstboom.
Wat een leuk pakket. Er zat van alles in, ik werd ook elke keer verrast. Dan dacht ik te weten wat er in zat, was het totaal iets anders!
Theeglazen, precies de goeie, lekkere thee in verschillende smaken, chocolade, lichtjes voor in de tuin, een diffuser met luchtjes, wierrook in verschillende geurtjes. Pakken chocomel met de letter D, mijn letter!
Een huisje voor Sien,een goed boek, bloembollen en zaden.
En niet te vergeten een heel goed gevoel!

Bedankt lieve shopper, donateur, organisatie en iedereen die reageert, leest en meeleeft.
Het is echt heel fijn!

https://www.instagram.com/reel/DD_-RiEt3EB/?igsh=YzRtNzU5aTl6aHpm

https://www.instagram.com/reel/DD_-ju8N08a/?igsh=ajc0MDg0dDZ2Z2E4
  woensdag 25 december 2024 @ 13:06:01 #169
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215997165
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2024 12:46 schreef Radobe het volgende:
Ik merkte wel dat ik het lastig vond, emotioneel gezien. Door mijn verleden en heden gun ik mezelf niets, ik verdien dat niet en het ziek zijn wel.
Het was een hele achtbaan maar ik heb met alle aandacht en toch ook met een hoop plezier alles uitgepakt.
Soms zelfs zo enthousiast dat ik het al in gebruik nam voor ik een foto nam. Maar dat was voor mijn lieve Sientje, dus die staat ook niet meer onder de kerstboom.
Wat een leuk pakket. Er zat van alles in, ik werd ook elke keer verrast. Dan dacht ik te weten wat er in zat, was het totaal iets anders!
Theeglazen, precies de goeie, lekkere thee in verschillende smaken, chocolade, lichtjes voor in de tuin, een diffuser met luchtjes, wierrook in verschillende geurtjes. Pakken chocomel met de letter D, mijn letter!

Bedankt lieve shopper, donateur, organisatie en iedereen die reageert, leest en meeleeft.
Het is echt heel fijn!

Dat leest als een tof pakket, geniet ervan! ^O^

Ik heb geen instagram, dus ik kan helaas de foto's niet zien -O-
pi_215997208
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2024 13:06 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dat leest als een tof pakket, geniet ervan! ^O^

Ik heb geen instagram, dus ik kan helaas de foto's niet zien -O-
Werkt de link die @Viv gaf laatst nog?
pi_215997227
@Radobe wat een prachtig pakket ook O+
Geen idee hoe insta werkt verder maar ik heb je een hartje gegeven :*
  woensdag 25 december 2024 @ 13:25:47 #172
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215997426
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2024 13:09 schreef Sally het volgende:

[..]
Werkt de link die @:Viv gaf laatst nog?
Goede! Die zou ik opgeslagen moeten hebben, thanks! ^O^
pi_215997781
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2024 12:46 schreef Radobe het volgende:

Het is echt heel fijn!

Wat heb je een toffe kerststal staan zeg O+
  woensdag 25 december 2024 @ 13:56:15 #174
244125 laziness
pi_215997915
@Whiskers2009

Mijn man deed vreemd toen ik met het kleed thuiskwam laatst.

Lag voor mij dezelfde onder de boom _O-
  woensdag 25 december 2024 @ 13:57:45 #175
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215997933
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2024 13:56 schreef laziness het volgende:
@:Whiskers2009

Mijn man deed vreemd toen ik met het kleed thuiskwam laatst.

Lag voor mij dezelfde onder de boom _O-
_O- Wat een ongelofelijk toeval! :D
pi_216000533
Al een aantal dagen heb ik het pakket in huis. Vandaag pak ik het uit. Met foto's ben ik niet zo handig en ik weet niet of ik de lieve shoppers / donateur kenbaar mag maken. Maar ontzettend bedankt. Een gigantisch pakket en het duurde me even voordat ik het überhaupt open durfde te maken 😂

Hier is alles ook prachtig ingepakt en er komen geweldige geuren vanaf. Ik denk dat ik er de hele avond over doe.

Ik heb wel via de mail gevraagd of ik op die manier de foto's kon leveren maar de lieve mensen die dit organiseren zijn nu natuurlijk ook druk. Dus het kan even duren!

In ieder geval ontzettend bedankt. O+
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_216000658
quote:
17s.gif Op woensdag 25 december 2024 18:42 schreef Tamashii het volgende:
Al een aantal dagen heb ik het pakket in huis. Vandaag pak ik het uit. Met foto's ben ik niet zo handig en ik weet niet of ik de lieve shoppers / donateur kenbaar mag maken. Maar ontzettend bedankt. Een gigantisch pakket en het duurde me even voordat ik het überhaupt open durfde te maken 😂

Hier is alles ook prachtig ingepakt en er komen geweldige geuren vanaf. Ik denk dat ik er de hele avond over doe.

Ik heb wel via de mail gevraagd of ik op die manier de foto's kon leveren maar de lieve mensen die dit organiseren zijn nu natuurlijk ook druk. Dus het kan even duren!

Geniet van het uitpakken en het gebruiken. We hebben het met veel plezier samengesteld namens de donateur.
Foto’s kun je eventueel ook zelf plaatsen. Ga naar imgbb.com en kies alle foto’s die je wilt uploaden. Daarna kies je bij ‘insluitcodes’ voor ‘BB code groot met link’, dat kopieer je naar het reactieveld hier. Meer is het niet.
pi_216000986
Ohja mijn katten zijn ook heel blij. :D :D :D :D
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 25 december 2024 @ 19:39:16 #179
244125 laziness
pi_216000989
quote:
17s.gif Op woensdag 25 december 2024 18:42 schreef Tamashii het volgende:

Mail maar hoor. Gaan we regelen.
pi_216013377
Kerstavond hebben we de doos open gemaakt. O+ ~:)
Wat zijn we verwend! O+ Heel veel lekkere snacks! Precies wat we lekker vinden! Zoutjes, Kaasdingetjes, chocolade, koekjes, drinken, thee heerlijk!
Een mooi boek en F1 en auto klassieker tijdschriften voor Rich. Komt mooi uit, nu hij op bed ligt ;)
Kaarten paintings en verzorgingsproducten voor Kim, tekenspullen voor Tyler en voor mij een scrapalbum en verzorgingsproducten.
We zijn vergeten een foto te maken door de hectiek in huis.
Nogmaals heel erg bedankt! We zijn er erg blij mee!
SPOILER
pi_216023913
Liev lieve allemaal..!!!

Wat een superactie..Bedankt voorde de lieve verjaardagskaarten en beterschapswensen...De glitters dwarrelden op mijn tafel nadat ik het pakket opende en ik kreeg meteen een brok in mijn keel en trillende handen ~:)
Zit nu even met dikke tranen van ontroering en geluk...Maar wat ben ik hier blij mee.

Gisterenavond werd er aangebeld..En ik zei: hallo wie is daar? Maar kreeg niet echt antwoord , nu word er wel vaker aangebeld en is er niets, maar nu heb ik toch spijt dat ik niet wat meer aandrong en de bezorger iets warms te drinken kon aanbieden :D O+

Oh pakket is gewoon door post.nl bezorgd... :@ :@ :+

:* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :*

[ Bericht 6% gewijzigd door mangalie op 27-12-2024 15:31:53 ]
  zaterdag 28 december 2024 @ 19:23:41 #182
244125 laziness
pi_216053373
quote:
Ik mocht een pakket pas met kerst openen...
En tot mijn grote verassing een bon voor nog zo'n mooie LEGO botanical plant. 💝

Wat ben ik enorm verwend dankjewel devzero en mijn lieve shopper Sally.

Deze kerst zal ik nooit vergeten 😍.

Voor iedereen een toffe jaarwisseling en een gezond en fijn 2025 toegewenst.
pi_216054163
  maandag 30 december 2024 @ 09:25:54 #184
244125 laziness
pi_216088661
Lieve allemaal,

37 pakketten dit jaar en geen eentje kwijt geraakt, alles ruim voor kerst binnen.
11 mensen zijn extra blij gemaakt dankzij de grote wensen donateur.
Er waren heel veel gever/shopper combinaties waarbij sommigen wel 4 of 5 pakketten op zich namen _O_

Ik wil iedereen die bijgedragen heeft aan deze actie van ontvanger tot gever tot shopper tot modjes tot grote wensen donateur tot meelezers bedanken voor wederom een zeer geslaagde KPA actie op dit prachtige hoekje van Fok!

Fijne jaarwisseling allen *O*
pi_216092120
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 09:25 schreef laziness het volgende:
Lieve allemaal,

37 pakketten dit jaar en geen eentje kwijt geraakt, alles ruim voor kerst binnen.
11 mensen zijn extra blij gemaakt dankzij de grote wensen donateur.
Er waren heel veel gever/shopper combinaties waarbij sommigen wel 4 of 5 pakketten op zich namen _O_

Ik wil iedereen die bijgedragen heeft aan deze actie van ontvanger tot gever tot shopper tot modjes tot grote wensen donateur tot meelezers bedanken voor wederom een zeer geslaagde KPA actie op dit prachtige hoekje van Fok!

Fijne jaarwisseling allen *O*
Een geweldig resultaat! Aan jullie, voor de organisatie, ook een hartelijk dank. Alles is weer in goede banen geleid en we moved ons nu weer verheugen op volgend jaar 🤪

Dank!
de wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar door consistente vasthoudende minderheden…
(Roos Vonk)
  maandag 30 december 2024 @ 14:27:13 #186
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_216093732
Super! En ik heb voor volgend jaar de doos waar m'n man z'n kerstpakket in kreeg opzij gezet. :D
pi_216094939
quote:
99s.gif Op maandag 30 december 2024 14:27 schreef egeltje1985 het volgende:
Super! En ik heb voor volgend jaar de doos waar m'n man z'n kerstpakket in kreeg opzij gezet. :D
Ik kocht zojuist kerstinpakpapier. Was nu voor de helft bij de Aldi, dus ja….
pi_216117910
quote:
99s.gif Op maandag 30 december 2024 14:27 schreef egeltje1985 het volgende:
Hier ook al ja!
  vrijdag 3 januari 2025 @ 10:43:44 #189
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_216158291
Ik heb de kerstpakketdoos voor volgend jaar ook alweer gereserveerd.
Zal je weer zien dat het niet past en het toch weer een verhuisdoos wordt |:(

[ Bericht 0% gewijzigd door Mickytjuh op 03-01-2025 10:50:58 ]
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
  Moderator vrijdag 3 januari 2025 @ 10:49:32 #190
382129 crew  Donna
pi_216158365
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 19:59 schreef M_0_0_N het volgende:
@:sally _O_
Echt! O+
  Moderator vrijdag 3 januari 2025 @ 10:50:34 #191
382129 crew  Donna
pi_216158378
Ik heb nu 2 jaar mogen genieten van een fantastisch kerstpakket en ga dit jaar doneren om iemand anders blij te maken! ~:)
pi_216296904
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 19:38 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Zó veel mensen en plekken die boeken van P & C verkopen en zó weinig die precies degenen verkopen die ik zocht, dat was echt pure last-minute mazzel en ik was echt blij dat ik die ineens tóch tegen was gekomen :D

Met 'er zitten wat gokjes bij' doelde ik op de andere boeken, dus ik hoop dat het je leesplezier op gaat leveren, maar dat komt vast goed ^O^
Zij hebben dan ook veel geschreven :D Al sinds 1995, vorig jaar nog een boek uitgebracht.
Wat een geluk voor ons :D

Dat komt zeker goed!💜 Paar waren helaas dubbel, die heb ik aan mijn ouders gegeven.

Wel een beetje laat, deze reactie, sorry!
Nogmaals dank je wel!💜
pi_216296934
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 20:49 schreef Daksijs het volgende:

[..]
Haha weet ik eindelijk hoe de kat heet die al een jaar bij ons naast de tv staat _O-

[ afbeelding ]
Ha! Was Magica je oude nickname?
En ik dacht dat ik je had verteld hoe m’n kat heette?
Geweldig dat je haar gewoon in je lijst hebt zitten! :D
  zaterdag 18 januari 2025 @ 15:25:02 #194
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_216342138
Zoals beloofd. Een topic over de Disneyland trip! Een cadeautje van mij aan cod_player en van iemand waar ik twijfel of die anoniem wilde blijven aan Kapiteiniglo en mijzelf.

TRV / COD_player, Kapiteiniglo en Superkimmi gaan naar Disney!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_216343213
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 18:38 schreef ludivinelaurel het volgende:

[..]
Ha! Was Magica je oude nickname?
En ik dacht dat ik je had verteld hoe m’n kat heette?
Geweldig dat je haar gewoon in je lijst hebt zitten! :D
Haha nee dat is mijn andere helft. Vraagt af en toe van. Waarom hebben wij eigenlijk een foto van een onbekende kat naast de tv staan :')
  Manager PR/Moderator zaterdag 18 januari 2025 @ 17:51:33 #196
269689 crew  Viv
pi_216343615
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 17:15 schreef Magica het volgende:

[..]
Haha nee dat is mijn andere helft. Vraagt af en toe van. Waarom hebben wij eigenlijk een foto van een onbekende kat naast de tv staan :')
:D
pi_216359148
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 17:15 schreef Magica het volgende:

[..]
Ha! :D
  Moderator woensdag 22 januari 2025 @ 06:43:03 #198
382129 crew  Donna
pi_216386544
Mijn nalevering is onderweg. *O*
Het is nog niet voorbij! ~:)
pi_216389480
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 06:43 schreef Donna het volgende:
Hahahhaa :D
pi_216389571
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 06:43 schreef Donna het volgende:
Het werd alsnog een 'pakketje' want voor 'brievenbuspakje' wilde de dame van het postpunt geen garanties geven...
En dan moest ik het er zelf maar in gooien. [maar nu dus niet, want het werd een pakje]
Het is best plooibaar, maar goed. Ik heb zelf wel eens ergere enveloppen in de bus gehad...

Maar platter lukte me gewoon NIET :o

Dan maar zelf een label aanvragen in de PostNL app, want dat scheelde me 3 euro, en alsnog dan nu een T&T :D

[ Bericht 1% gewijzigd door Sally op 22-01-2025 13:31:37 ]
  Moderator vrijdag 24 januari 2025 @ 20:13:03 #201
382129 crew  Donna
pi_216417279
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 13:09 schreef Sally het volgende:

[..]
Het werd alsnog een 'pakketje' want voor 'brievenbuspakje' wilde de dame van het postpunt geen garanties geven...
En dan moest ik het er zelf maar in gooien. [maar nu dus niet, want het werd een pakje]
Het is best plooibaar, maar goed. Ik heb zelf wel eens ergere enveloppen in de bus gehad...

Maar platter lukte me gewoon NIET :o

Dan maar zelf een label aanvragen in de PostNL app, want dat scheelde me 3 euro, en alsnog dan nu een T&T :D
Haha het was idd een beetje net wel, net niet.

Super leuk, echt heel schattig!
Nog een winterse gipsmal om zelf gips te gieten. Ik zal morgen even een foto plaatsen! O+
pi_217373410
Mijn oudste geniet nog steeds zo na van het pakket. Hij vertelt tegen iedereen over het pakket waar iedereen van ons gezin cadeautjes had gekregen. Het liefst eet hij nog steeds van zijn kerstbord.

Vrijdag samen naar het theater. O+
  dinsdag 15 april 2025 @ 11:00:17 #203
319308 Tink89
To live is to dance
pi_217374534
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2025 08:52 schreef Cygne het volgende:
Mijn oudste geniet nog steeds zo na van het pakket. Hij vertelt tegen iedereen over het pakket waar iedereen van ons gezin cadeautjes had gekregen. Het liefst eet hij nog steeds van zijn kerstbord.

Vrijdag samen naar het theater. O+
Aaah, wat ongelooflijk fijn.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_217409555
Gisteren zijn we naar de speelgoedvoorstelling van meneer Monster geweest dankzij de theaterbon van de grote wensen donateur.

Het was precies de ervaring en het gevoel dat ik hem wilde geven. Hij straalde de hele voorstelling. We zaten eerste rij en hij werd zelfs even op het podium getrokken, megatrots was hij. O+
  Manager PR/Moderator zondag 20 april 2025 @ 02:26:08 #205
269689 crew  Viv
pi_217416694
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2025 10:14 schreef Cygne het volgende:
Gisteren zijn we naar de speelgoedvoorstelling van meneer Monster geweest dankzij de theaterbon van de grote wensen donateur.

Het was precies de ervaring en het gevoel dat ik hem wilde geven. Hij straalde de hele voorstelling. We zaten eerste rij en hij werd zelfs even op het podium getrokken, megatrots was hij. O+
Wat leuk zeg! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')