abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 december 2024 @ 08:48:36 #1
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_215895235

Kortere dagen, kachels aan, de eerste pepernoten liggen alweer even in de winkels. Die-hard Kerstlovers ( O-) ) tellen de dagen naar kerst al weken af. In het kort: kerst komt eraan. *O*

En met Kerst ook de liefste actie van FOK!, de Kerstpakkettenactie O+. Doen jullie (weer) mee?

Dit jaar wordt de kerstpakketten actie voor het eerst georganiseerd door @Laziness en @Sharuun01

Gevers: Wil je graag iets extra’s doen voor FOK!kers die het moeilijk hebben gehad? Vind jij het leuk om een kerstpakket te geven? Wil je geld doneren en niet hoeven winkelen? Of wil je juist graag winkelen voor een ontvanger, maar heb je zelf geen budget? Al deze smaken zijn gebundeld onder het kopje ‘gevers.’

Ontvangers: Heb jij een lastig jaar gehad? Doordat je bijvoorbeeld moeilijk rondkomt, je met een burn-out of andere klachten thuis zit, een zwaar persoonlijk drama hebt meegemaakt, of om welke reden dan ook wel een steuntje in de rug kan gebruiken. Dan kom jij in aanmerking voor een FOK! kerstpakket. Ga dan naar het kopje ‘ontvangers’ en vul de vragenlijst die je daar ziet in. De rest regelen wij!

FAQ: Hoe duur moet het pakket zijn? Hoe werkt anoniem meedoen? Hoe gaan jullie om met de AVG? Deze en andere vragen vinden jullie onder de FAQ. Mocht je vraag hier niet tussen staan, kan je deze natuurlijk altijd stellen in dit topic, of door de organisatoren een dm te sturen.

De deadline om je aan te melden is voorbij. Volgend jaar staan de deuren weer open voor een nieuwe ronde

Verzoekje: Let er alsjeblieft op als je meedoet, dat je goed bereikbaar bent! Lees regelmatig je mail en reageer er ook zo snel mogelijk op. Wij als organisatie ontvangen erg veel e-mails, als je bijvoorbeeld (anoniem) iets wilt vragen aan je ontvanger, zorg dan dat je al je vragen in 1 e-mail aan ons toestuurt. Zo kunnen wij zo efficiënt mogelijk de vragen doorzetten.

SPOILER: De Gevers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: De Ontvangers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Overzicht pakketten
SPOILER: FAQ
Lieve gevers, ontvangers, shoppers en alle andere belangstellenden.

Als iemand zich als niet anoniem opgeeft in de actie, dan is dat van toepassing op de koppeling. Het is niet de bedoeling dat je mensen hier 'out' in het topic.

Geen tags of namen van je koppel noemen hier tenzij nadrukkelijk toestemming van de ander, maar beter gewoon niet.
Privacy is van het grootste belang in dit topic en dus doet de organisatie een beroep op jullie integriteit om deelnemers niet te noemen hier.

Mocht je jouw ontvanger niet kunnen bereiken via DM/PM (omdat anoniem of geen gehoor), stuur dan een mailtje naar de organisatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Viv op 17-12-2024 10:01:46 ]
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 17 december 2024 @ 08:49:04 #2
244125 laziness
pi_215895242
@Viv wil jij in de OP weer je trucje doen? :*
pi_215895248
Hey.. een nieuw deel :P
You sound reasonable...Time to up my medication.
  dinsdag 17 december 2024 @ 08:54:26 #4
244125 laziness
pi_215895268
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 19:28 schreef Sally het volgende:
@:laziness en @:sharuun01 : had een mail verstuurd voor de T&T van de ene ontvanger, op 14 december in de avond/nacht.

Hopelijk in goede orde ontvangen? En info doorgestuurd uiteraard?
Mail gezien en T&T is doorgegeven.

quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 15:41 schreef Ynske het volgende:
SPOILER
DM verstuurd met T&T.

quote:
4s.gif Op maandag 16 december 2024 16:36 schreef Rafeiro het volgende:
Altijd lekker spannend zo de laatste dagen tijdens het meegenieten :P
Heb jij je pakket binnen?
  dinsdag 17 december 2024 @ 09:00:08 #5
244125 laziness
pi_215895306
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2024 18:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
En @:laziness was ook nog zo lief een klein gebakje voor me te bakken *; Het ruikt speculazig, er zou spijs in zitten en het ziet er heerlijk uit! Dus dat ga ik vanavond lekker opsmikkelen als toetje :9
Het was dit https://www.laurasbakery.nl/kleine-speculaas-appeltaartjes/

Ik wilde een hele trommel meebrengen maar tip van flip, bakspray is niet voldoende om ze er heel uit te krijgen }:|

Mijn heren thuis vonden het niet erg dat ze uit elkaar vielen en aten met liefde de 150 stukjes op, dat dan weer wel.

Jij kreeg dus de enige die heel bleef _O-
  dinsdag 17 december 2024 @ 09:09:51 #6
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215895384
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 09:00 schreef laziness het volgende:

[..]
Het was dit https://www.laurasbakery.nl/kleine-speculaas-appeltaartjes/

Ik wilde een hele trommel meebrengen maar tip van flip, bakspray is niet voldoende om ze er heel uit te krijgen }:|

Mijn heren thuis vonden het niet erg dat ze uit elkaar vielen en aten met liefde de 150 stukjes op, dat dan weer wel.

Jij kreeg dus de enige die heel bleef _O-
Hij was heerlijk! :9

En fijn dat de heren het (ook) met smaak opaten ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 20-12-2024 10:40:36 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 17 december 2024 @ 09:10:59 #7
244125 laziness
pi_215895397
Nou administratie gedaan, aantallen in de OP weer bij gewerkt. Tijd voor een anonieme uitpakpost...

quote:
Lieve SpeedFight,

Dank je wel voor het prachtige pakket. Gistermiddag kwam de bezorgster met een grote doos. Ik had al een vermoeden wat het zou zijn.
Ze heeft de doos voor me in de gang gezet, omdat ik op dit moment maar één hand tot mijn beschikking heb (ja, echt...)
's Avonds heb ik, samen met mijn man, de doos open gemaakt. En dat was totaal niet wat ik verwachtte. Hij zat vol met cadeautjes!
Bovenop lag een prachtig klein brievenbusje met een hele lieve brief erin.
Omdat ik van mezelf weet dat ik niet kan slapen als ik niet alles heb gezien, hebben we meteen alle cadeautjes open gemaakt. Onder de kerstboom gaat hier niet, de katten slopen alles en eentje heeft een voorliefde voor stroomkabels.

Ik ben echt zo blij met alles! De sokken, de Friese boeken, de puzzel, het kleedje, echt te veel om op te noemen! Alles is precies wat ik mooi en leuk vind. Hoe doe je dat toch?!
Hierbij de foto's en de verplichte kattentaks! Oh ja, we hebben ze één van de knispermuisjes gegeven en ze zijn er 'sljocht' op :)
Dank je wel, je hebt me echt heel blij gemaakt! Dit betekent heel veel voor ons!

Dan richt ik me nog even tot de grote wensen donateur, nogmaals bedankt voor de cadeaubon van Centerparcs. Hierdoor zijn we op zoek gegaan naar een leuke aanbieding. En die kwamen we tegen! In het voorjaar gaan we een midweek naar de Huttenheugte. Het grappige is dat de cadeaubon niet op deze actie in te ruilen was, dus gaan we gewoon nog een keer volgend jaar! Als de Huttenheugte goed bevalt kan het best zijn dat we daar weer naartoe gaan, maar ik heb het Meerdal ook in mijn hoofd, daar hebben ze voetgolf! Lijkt me ideaal!

Dank jullie wel allemaal, ook de organisatie! ❤️

pi_215895530
Gister was een spannende dag. Eerste keer bestraling, maar nog veel spannender. Hét pakket zou worden bezorgd en door een Fokker! nog wel.
Ik vind sociale dingetjes nog al een ding, zeg maar.
De bestraling ging goed en nu was het afwachten tot het grote moment!
En in de avond was het moment daar! Ik zag iemand de oprit oplopen en was even bang dat ze naar mijn minder leuke buren zou gaan en vloog naar de deur.
Ik had voor de gelegenheid kerstmuziek opgezet en we hebben even gezellig gekletst.
Dankjewel voor het bezorgen en je openheid en aardigheid!
Aangezien het voor mij al ver na mijn bedtijd was heb ik het lieve kaartje gelezen, wat tranen gelaten omdat het zo bijzonder is en blijft dat wildvreemden meer meeleven dan mensen in het echte leven...
Vanochtend kon ik dan toch echt niet meer wachten en heb als een ongeduldig kind het pakpapier van de doos gescheurd. Al lachend en wapperend. Eindelijk weer eens leuke spanning!!
Ik had zondag toch mijn alternatieve kerstboom opgetuigd en daar liggen alle pakjes onder/om heen.
Het staat prachtig!
Nu nog een plan de campagne. Elke dag een pakje? Na elk ziekenhuisbezoek een pakje? Of alles met kerst.... keuzes! En daar ben ik niet goed in.

Donateur, shopper nu alvast bedankt. Jullie hebben echt geen idee hoeveel positieve impact dit heeft.
Ik hou jullie op de hoogte tijdens het uitpak avontuur!
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
  Manager PR/Moderator dinsdag 17 december 2024 @ 10:04:45 #9
269689 crew  Viv
pi_215895755
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 09:10 schreef laziness het volgende:
Nou administratie gedaan, aantallen in de OP weer bij gewerkt. Tijd voor een anonieme uitpakpost...
[..]
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Die kat!! O+ O+ O+
  Manager PR/Moderator dinsdag 17 december 2024 @ 10:07:21 #10
269689 crew  Viv
pi_215895772
Lieve @Radobe , heel veel succes met de behandeling! :*
pi_215895791
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 09:34 schreef Radobe het volgende:
Gister was een spannende dag. Eerste keer bestraling, maar nog veel spannender. Hét pakket zou worden bezorgd en door een Fokker! nog wel.
Ik vind sociale dingetjes nog al een ding, zeg maar.
De bestraling ging goed en nu was het afwachten tot het grote moment!
En in de avond was het moment daar! Ik zag iemand de oprit oplopen en was even bang dat ze naar mijn minder leuke buren zou gaan en vloog naar de deur.
Ik had voor de gelegenheid kerstmuziek opgezet en we hebben even gezellig gekletst.
Dankjewel voor het bezorgen en je openheid en aardigheid!
Aangezien het voor mij al ver na mijn bedtijd was heb ik het lieve kaartje gelezen, wat tranen gelaten omdat het zo bijzonder is en blijft dat wildvreemden meer meeleven dan mensen in het echte leven...
Vanochtend kon ik dan toch echt niet meer wachten en heb als een ongeduldig kind het pakpapier van de doos gescheurd. Al lachend en wapperend. Eindelijk weer eens leuke spanning!!
Ik had zondag toch mijn alternatieve kerstboom opgetuigd en daar liggen alle pakjes onder/om heen.
Het staat prachtig!
Nu nog een plan de campagne. Elke dag een pakje? Na elk ziekenhuisbezoek een pakje? Of alles met kerst.... keuzes! En daar ben ik niet goed in.

Donateur, shopper nu alvast bedankt. Jullie hebben echt geen idee hoeveel positieve impact dit heeft.
Ik hou jullie op de hoogte tijdens het uitpak avontuur!
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Hihi! 🤭🤭

Tip van Flip (nee, je shopper ;)):

Maak de zak met Enjoy vast open. Daar moet iets mee gebeuren nog. Je snapt het vast als je op de achterkant van de inhoud gaat kijken :D

En de allerkleinste pakjes (ik heb echt álles ingepakt ;) )
Die kan je mogelijk al gebruiken namelijk.

En bij misselijkheid: maak de doosjes open waar je denkt dat je daar 'een drankje mee kan zetten' ;) Het zijn er 4...
Ajbwib :P

Veel plezier :*
En ook hier veel sterkte!! O+
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_215896097
Wat een mooie pakketten en berichten ..!!! Hartverwarmend en heerlijk om mee te mogen genieten O+ O+ O+
pi_215896374
Whoop whoop...! *O* Ik heb een berichtje dat de ene bezorgd is... in een pakketautomaat.... :P

De ander is NU onderweg met de bezorger.... Oeeehhhhh...!

Ik hoop op fotoooooooo'ssss!!! *) B-)

~:) >:O O~)

Edit:
en bij de andere koeriersdienst is er ook 1 onderweg, de ander nog op Bezorgtijd Onbekend... O+

[ Bericht 10% gewijzigd door Sally op 17-12-2024 11:41:40 ]
pi_215896438
Ja, foto’s willen we. En blije berichtjes. En gezelligheid.
Zijn nu alle pakketjes verstuurd eigenlijk?
  Moderator dinsdag 17 december 2024 @ 11:48:45 #15
382129 crew  Donna
pi_215896473
Mijn pakket is aangekomen bij het pakketpunt! ~:) ~:)

Hopelijk kan ik het zelf tillen, hahahaha...
  dinsdag 17 december 2024 @ 11:51:11 #16
244125 laziness
pi_215896484
Het gaat zo hard dat ik het aantal in de OP al weer bij kan werken _O-
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 17 december 2024 @ 11:54:27 #17
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_215896501
Lieve Nostra en lieve CaVaBien, het pakket is binnen. Nu al heel veel liefde en warmte vanuit ons naar jullie toe. Echt heel erg dank je wel. :* O+
Uitpakken gaan we pas op kerstavond doen, maar ik denk dat de sokken zometeen na school al aangetrokken gaan worden.

Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 17 december 2024 @ 12:20:36 #18
244125 laziness
pi_215896680
Er zijn 4 pakketten waar ik niks nog van gezien of gehoord heb maar de rest is allemaal onderweg/heeft een bezorgdatum *O*

24 pakketten zijn afgeleverd.
  Moderator dinsdag 17 december 2024 @ 12:36:21 #19
447051 crew  Peejtur
pi_215896801
Tussen 11.50 en 15.50 wordt mijn pakket bezorgd bij ontvanger. Hopelijk zijn ze thuis en vinden ze het mooi *O*
pi_215896914
Vanavond komt ons pakket. Ben zo ontzettend nerveus. Ik kijk er enorm naar uit. O+
Live
Laugh
Lobotomy
pi_215897291
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2024 10:09 schreef Sally het volgende:

[..]
Hihi! 🤭🤭

Tip van Flip (nee, je shopper ;)):

Maak de zak met Enjoy vast open. Daar moet iets mee gebeuren nog. Je snapt het vast als je op de achterkant van de inhoud gaat kijken :D

En de allerkleinste pakjes (ik heb echt álles ingepakt ;) )
Die kan je mogelijk al gebruiken namelijk.

En bij misselijkheid: maak de doosjes open waar je denkt dat je daar 'een drankje mee kan zetten' ;) Het zijn er 4...
Ajbwib :P

Veel plezier :*
En ook hier veel sterkte!! O+
Ja zo mooi dat je alles hebt ingepakt!
Vanavond ga ik het enjoy pakje openmaken en ik denk 1 van de kleine pakjes waarvan ik vermoed dat het voor Sientje is.
pi_215897311
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 13:40 schreef Radobe het volgende:

[..]
Ja zo mooi dat je alles hebt ingepakt!
Vanavond ga ik het enjoy pakje openmaken en ik denk 1 van de kleine pakjes waarvan ik vermoed dat het voor Sientje is.
Hahaha! Voor Sientje is er juist wat groots ;) :P

Nee, echt die allerkleinste kadootjes... Smal. En 1 wat langere :D
pi_215897552
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 11:51 schreef laziness het volgende:
Het gaat zo hard dat ik het aantal in de OP al weer bij kan werken _O-

Ik heb net pakket ontvangen!! :o
Had anoniem opgegeven maar goed waarom eigenlijk…
Echt heel tof! Alleen nog geen idee wanneer we gaan uitpakken, wil er wel echt een momentje van maken!

Mijn pakket die ik verstuurd had was zaterdag al aangekomen :Y
  dinsdag 17 december 2024 @ 14:10:51 #24
244125 laziness
pi_215897578
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2024 14:08 schreef Magica het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik heb net pakket ontvangen!! :o
Had anoniem opgegeven maar goed waarom eigenlijk…
Echt heel tof! Alleen nog geen idee wanneer we gaan uitpakken, wil er wel echt een momentje van maken!

Mijn pakket die ik verstuurd had was zaterdag al aangekomen :Y
Dat is een flinke!

Top want nu mis ik er nog maar 2 waar ik niks van weet :+
pi_215897628
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 14:10 schreef laziness het volgende:

[..]
Dat is een flinke!

Ik weet ook nog van niks :+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  dinsdag 17 december 2024 @ 14:19:10 #26
244125 laziness
pi_215897676
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 14:15 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Ik weet ook nog van niks :+
Dat jij niks weet wil niet zeggen dat ik niks weet :P Of je bent 1 van de 2. Alle opties liggen nog open......
pi_215897688
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 14:19 schreef laziness het volgende:

[..]
Dat jij niks weet wil niet zeggen dat ik niks weet :P Of je bent 1 van de 2. Alle opties liggen nog open......
Oh _O- *wacht geduldig af*
pi_215897724
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 08:54 schreef laziness het volgende:

[..]
Mail gezien en T&T is doorgegeven.
[..]
DM verstuurd met T&T.
[..]
Heb jij je pakket binnen?
*O* Er is wat bezorgd voor <voornaam> <voornaam>, haha.
En ik vroeg bij de receptie of er wat bezorgd was.

"Voor wie?"
- "<achternaam>"
"even kijken", "Nee, alleen wat voor <voornaam>"
- "Oh, dat ben ik"
"Weet je het zeker?"
- "Ja, ik ben er vrij zeker van dat ik <voornaam> ben".

En nu staat er dus een doos op de bank *O*

Nu maar hopen dat het ook het pakket is :P
pi_215897726
Hahaha daar was DHL al :D *O*

Ik wacht even tot vanavond met openen, dan is zoon ook thuis.
pi_215897745
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 14:10 schreef laziness het volgende:

[..]
Dat is een flinke!

Klopt, kreeg het bijna de trap niet op :P
  dinsdag 17 december 2024 @ 14:27:38 #31
244125 laziness
pi_215897763
quote:
4s.gif Op dinsdag 17 december 2024 14:23 schreef Rafeiro het volgende:

[..]
*O* Er is wat bezorgd voor <voornaam> <voornaam>, haha.
En ik vroeg bij de receptie of er wat bezorgd was.

"Voor wie?"
- "<achternaam>"
"even kijken", "Nee, alleen wat voor <voornaam>"
- "Oh, dat ben ik"
"Weet je het zeker?"
- "Ja, ik ben er vrij zeker van dat ik <voornaam> ben".

En nu staat er dus een doos op de bank *O*

Nu maar hopen dat het ook het pakket is :P
Ik had al vernomen dat ie bezorgd was dus dit moet het zijn.

Anonimiteit is een groot goed maar alleen de username of voornaam maakt het soms wat verwarrend :Y
pi_215897851
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 14:27 schreef laziness het volgende:

[..]
Ik had al vernomen dat ie bezorgd was dus dit moet het zijn.

Anonimiteit is een groot goed maar alleen de username of voornaam maakt het soms wat verwarrend :Y
Het is een best grote Bol.com doos dichtgeplakt met tape en ik heb niks besteld, dus moet eigenlijk ook wel goed zijn. Deze kan ik natuurlijk niet dicht laten zitten, moet het toch echt controleren :s) :P
Update volgt :P
pi_215897932
"Muziek" aan:

*rits* *rits*

"Karel!!!"
pi_215897999
Karel kan het ook niet laten he?
pi_215898140
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2024 14:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Karel kan het ook niet laten he?
Echt he, zou bijna blij zijn als kerst weer voorbij is :s)

Maar @hilliebillie en @CaVaBien ontzettend bedankt O+

Want je kan toch niet anders dan blij worden van zo'n pakket.

Mijn uitstal skills doen het te kort, oh en mijn muziek"smaak" ook.

Nogmaals bedankt. Ook de rest van de mensen in het topic *O*
Ik ben weer even een blij ei *G*
pi_215898176
Yogi tea O+
  Moderator dinsdag 17 december 2024 @ 15:10:01 #37
382129 crew  Donna
pi_215898208
Nou ik zou mijn pakket gaan halen, maar m'n kleuter is ZO dwars en ZO aan het janken. Dus ik ga morgenochtend zonder kinderen.

:{w :{w
pi_215898235
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 15:10 schreef Donna het volgende:
Nou ik zou mijn pakket gaan halen, maar m'n kleuter is ZO dwars en ZO aan het janken. Dus ik ga morgenochtend zonder kinderen.

:{w :{w
Oh nooes!
En er zit nog wel zoveel leuk voor haar/hen in :o :D
  Moderator dinsdag 17 december 2024 @ 15:15:16 #39
382129 crew  Donna
pi_215898270
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 15:12 schreef Sally het volgende:

[..]
Oh nooes!
En er zit nog wel zoveel leuk voor haar/hen in :o :D
We gaan het wel samen uitpakken hoor morgen! O+

En misschien als ze nog een beetje bijtrekt gaan we straks alsnog wel, maar pfieehhh. Eerst even afkoelen en rusten. :Y
pi_215898771
Hoi hoi!

@heywoodu is mijn lieve gever, ik las hier dat hij een kaartje vergeten was, dus dacht ik: ‘wacht maar even met de verslag, mss komt de kaart alsnog’, lo behold, daar was ie vandaag! Een hele lieve kaart! O+ Ik wist dat hij mijn gever was vanwege de dieren voedselpakket voor mijn schatje van een poes.

Ik kwam een paar dagen geleden ‘s nachts thuis en zag een enorme gevaarte voor mijn deur, dat woog zeker een kilo of 15. :o Gelukkig kon ik het binnen slepen met minimaal pijn vanwege hernia.
De volgende dag heb ik gelijk alles uitgepakt, whoops, kon niet wachten.

Hoppa, zeer veel boeken kwamen tevoorschijn, niet zo gek dat de doos zo zwaar was. Allemaal thrillers, super! :D Ik ben heel blij met Peston & Child boeken, nu kan ik verder met belevenissen van Nora Kelly en Corrie Swanson. *O*

Alsof hij mijn gedachte kon lezen is er deze legpuzzel! :o Ben gek op legpuzzels en steampunk. En dit is geweldig en perfect! :D

En thee!! Ben een thee leut, hier kan ik een tijd mee doen :D Ik vraag wel een vertaling aan mijn buurvrouw voor de thee in houten doosje, ruikt in ieder geval heel lekker!
En cadeaukaart voor steampunk heaven, super!

Heywoodu en vriendin, heel erg bedankt! O+
Ook een pootje en een kopstoot van Davis

pi_215898790
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2024 16:00 schreef ludivinelaurel het volgende:
Hoi hoi!

@:heywoodu is mijn lieve gever, ik las hier dat hij een kaartje vergeten was, dus dacht ik: ‘wacht maar even met de verslag, mss komt de kaart alsnog’, lo behold, daar was ie vandaag! Een hele lieve kaart! O+ Ik wist dat hij mijn gever was vanwege de dieren voedselpakket voor mijn schatje van een poes.

[ afbeelding ]

Ik kwam een paar dagen geleden ‘s nachts thuis en zag een enorme gevaarte voor mijn deur, dat woog zeker een kilo of 15. :o Gelukkig kon ik het binnen slepen met minimaal pijn vanwege hernia.
De volgende dag heb ik gelijk alles uitgepakt, whoops, kon niet wachten.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hoppa, zeer veel boeken kwamen tevoorschijn, niet zo gek dat de doos zo zwaar was. Allemaal thrillers, super! :D Ik ben heel blij met Peston & Child boeken, nu kan ik verder met belevenissen van Nora Kelly en Corrie Swanson. *O*

[ afbeelding ]

Alsof hij mijn gedachte kon lezen is er deze legpuzzel! :o Ben gek op legpuzzels en steampunk. En dit is geweldig en perfect! :D

[ afbeelding ]

En thee!! Ben een thee leut, hier kan ik een tijd mee doen :D Ik vraag wel een vertaling aan mijn buurvrouw voor de thee in houten doosje, ruikt in ieder geval heel lekker!

Heywoodu en vriendin, heel erg bedankt! O+
Ook een pootje en een kopstoot van Davis

[ afbeelding ]
Robin Cook fan?
Had ik dat een paar jaar geleden geweten, toen ik mijn collectie wegdeed :D _O-
pi_215898819
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 16:03 schreef Sally het volgende:

[..]
Robin Cook fan?
Had ik dat een paar jaar geleden geweten, toen ik mijn collectie wegdeed :D _O-
Ha! Ik heb zelf een collectie, dus geen zorgen :D
Ben een groot fan van Preston & Child.
pi_215898829
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 16:06 schreef ludivinelaurel het volgende:

[..]
Ha! Ik heb zelf een collectie, dus geen zorgen :D
Ben een groot fan van Preston & Child.
Hebben we geen Ruil-topic ergens of zo...?
  dinsdag 17 december 2024 @ 16:36:51 #44
244125 laziness
pi_215899089
@heywoodu die inpak skills zijn meer dan prima hoor 👌🏻
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 december 2024 @ 16:49:23 #45
147316 crew  DJMO
#trut
pi_215899190
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2024 16:36 schreef laziness het volgende:
@:Heywoodu die inpak skills zijn meer dan prima hoor 👌🏻
Dat zullen de skillz van z'n zus wel zijn _O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 17 december 2024 @ 17:03:51 #46
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_215899362
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 16:49 schreef DJMO het volgende:

[..]
Dat zullen de skillz van z'n zus wel zijn _O-
Goed delegeren is ook een pluspunt. ;)
  dinsdag 17 december 2024 @ 18:13:10 #47
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_215900112
Volgens PostNL is m’n pakket vandaag aangekomen, hopelijk ongeschonden :)
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_215900611
Pakket is geopend en viel ERGGG in de smaak O+ Zoon helemaal flabbergasted over de hoeveelheid VBucks (Fortnite) die hij heeft gekregen :D Ik ben erg blij met het Ritualssetje en alle lekkere dingen die er verder in het pakket zaten. De poeskes zitten al aan de snackstokjes O+

Geen kaartje en geen bericht, dus anonieme gever; dankjewel!! :*
pi_215900626
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 18:56 schreef PoesInDoos het volgende:
Pakket is geopend en viel ERGGG in de smaak O+ Zoon helemaal flabbergasted over de hoeveelheid VBucks (Fortnite) die hij heeft gekregen :D Ik ben erg blij met het Ritualssetje en alle lekkere dingen die er verder in het pakket zaten. De poeskes zitten al aan de snackstokjes O+

Geen kaartje en geen bericht, dus anonieme gever; dankjewel!! :*
https://ibb.co/PxZyVn2
https://ibb.co/zSXRtsy
pi_215900661
Hier zegt PostNL bezorging morgen (2x), en DHL ook morgen (heeft ontvanger een nieuw tijdstip uit kunnen kiezen; ik helemaal boos dat het naar een pakketpunt was (terug)gegaan omdat ze niet konden bezorgen - aldus mijn app. Ik had toch écht extra betaald voor Levering AAN HUIS, en Niet Bij De Buren :P Wilde al in de boom klimmen bij DHL. Gelukkig opgelost door ontvanger een link te geven met Wijziging Bezorging! *O* )

Het 5e pakket is inmiddels al bezorgd vanmiddag bij het Pakketpunt van keuze van ontvanger O+

Toch nog Eind goed, al goed dan maar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')