Fijn dat hij aangekomen is en goed in de smaak valt. Guilty over kaartje. Sorry. Doe ik normaal wel maar totaal niet aangedacht door redelijke drukte!quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:56 schreef PoesInDoos het volgende:
Pakket is geopend en viel ERGGG in de smaakZoon helemaal flabbergasted over de hoeveelheid VBucks (Fortnite) die hij heeft gekregen
Ik ben erg blij met het Ritualssetje en alle lekkere dingen die er verder in het pakket zaten. De poeskes zitten al aan de snackstokjes
Geen kaartje en geen bericht, dus anonieme gever; dankjewel!!
Geen probleem, fijn dat je op deze manier ook even kan bedanken! Fijne feestdagen!quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:15 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Fijn dat hij aangekomen is en goed in de smaak valt. Guilty over kaartje. Sorry. Doe ik normaal wel maar totaal niet aangedacht door redelijke drukte!
Geniet ervan en fijne feestdagen!![]()
Was het de goede snoep? Ik zag er volgens mij geen gelatine op staan. Heel graag gedaan!quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:17 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Geen probleem, fijn dat je op deze manier ook even kan bedanken! Fijne feestdagen!
Jazeker! Op de voorkant staat het groene Vegan vinkjequote:Op dinsdag 17 december 2024 19:18 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Was het de goede snoep? Ik zag er volgens mij geen gelatine op staan. Heel graag gedaan!
Nog evenquote:Op dinsdag 17 december 2024 09:34 schreef Radobe het volgende:
Gister was een spannende dag. Eerste keer bestraling, maar nog veel spannender. Hét pakket zou worden bezorgd en door een Fokker! nog wel.
Ik vind sociale dingetjes nog al een ding, zeg maar.
De bestraling ging goed en nu was het afwachten tot het grote moment!
En in de avond was het moment daar! Ik zag iemand de oprit oplopen en was even bang dat ze naar mijn minder leuke buren zou gaan en vloog naar de deur.
Ik had voor de gelegenheid kerstmuziek opgezet en we hebben even gezellig gekletst.
Dankjewel voor het bezorgen en je openheid en aardigheid!
Aangezien het voor mij al ver na mijn bedtijd was heb ik het lieve kaartje gelezen, wat tranen gelaten omdat het zo bijzonder is en blijft dat wildvreemden meer meeleven dan mensen in het echte leven...
Vanochtend kon ik dan toch echt niet meer wachten en heb als een ongeduldig kind het pakpapier van de doos gescheurd. Al lachend en wapperend. Eindelijk weer eens leuke spanning!!
Ik had zondag toch mijn alternatieve kerstboom opgetuigd en daar liggen alle pakjes onder/om heen.
Het staat prachtig!
Nu nog een plan de campagne. Elke dag een pakje? Na elk ziekenhuisbezoek een pakje? Of alles met kerst.... keuzes! En daar ben ik niet goed in.
Donateur, shopper nu alvast bedankt. Jullie hebben echt geen idee hoeveel positieve impact dit heeft.
Ik hou jullie op de hoogte tijdens het uitpak avontuur!
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Zó veel mensen en plekken die boeken van P & C verkopen en zó weinig die precies degenen verkopen die ik zocht, dat was echt pure last-minute mazzel en ik was echt blij dat ik die ineens tóch tegen was gekomenquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:00 schreef ludivinelaurel het volgende:
Ik ben heel blij met Peston & Child boeken, nu kan ik verder met belevenissen van Nora Kelly en Corrie Swanson.
Scherpquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat zullen de skillz van z'n zus wel zijn
Jeuj, het is erquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:42 schreef ZombieQueen het volgende:
Wat veeeeeel!!! Oooh het eerste wat in mij opkomt is 'dit is veeeeel te gek, zoveel?!' Ooooh wat ontzettend lief! Ik ben echt echt echt niet stiekem aan het huilen.
Lieve donateur en shopper, ik zou jullie zo graag willen knuffelen.ik ben echt sprakeloos.
Dankje dankje dankjewel!
[ afbeelding ]
Dankjewel! De chocomel gaat de kerst niet redden. Ik heb 2 grootverbruikers op korte pootjes.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:54 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Jeuj, het is erGeniet ervan
Er zit niets bij wat kan bederven, dus je kunt wachten tot Kerst.
Poes in doosquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:58 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
https://ibb.co/PxZyVn2
https://ibb.co/zSXRtsy
Is er een manier om dit te kunnen zien als je géén Insta-account hebt (zoals ik)?quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:30 schreef laziness het volgende:
[..]
Nog evenvoor deze reel met kerstmuziek. Super leuk gedaan!
Precies wat ik ook dachtquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat zullen de skillz van z'n zus wel zijn
Jawel toch? Volgens mij zijn reels gewoon openbaar te zien, via je browser. Tenzij ze op een privé account staan.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is er een manier om dit te kunnen zien als je géén Insta-account hebt (zoals ik)?
Nee. Krijg tegenwoordig als ik op een Insta-link klik een inlogscherm..quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Jawel toch? Volgens mij zijn reels gewoon openbaar te zien, via je browser. Tenzij ze op een privé account staan.
Grm.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Krijg tegenwoordig als ik op een Insta-link klik een inlogscherm..
En dan houdt het dus (voor mij) op..
quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Grm.
En je kan ook niet wegklikken dat je inlogt via je/een Google account of zo?
Bah bah.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Krijg gewoon het inlogscherm. En geen alternatief.
Mer Twitter/X is dat overigens ook al even zo. Kan nog net een geplaatste tweet lezen (behalve al er alleen een linkje wordt geplaatst), maar niet de reacties erop. Of een heel "draadje" lezen.
Is zeker jammer, maar ja geen account (en wil ik ook niet)..quote:
Mss kan iemand het opnemen met de telefoon en ergens uploaden of zo?quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is zeker jammer, maar ja geen account (en wil ik ook niet)..
Bij Twitter heb ik dat ook, maar bij Instagram klik ik ergens naast het inlogscherm en dan zie ik het wel.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Krijg gewoon het inlogscherm. En geen alternatief.
Mer Twitter/X is dat overigens ook al even zo. Kan nog net een geplaatste tweet lezen (behalve als er alleen een linkje wordt geplaatst), maar niet de reacties erop. Of een heel "draadje" lezen.
Wat fijn!quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij Twitter heb ik dat ook, maar bij Instagram klik ik ergens naast het inlogscherm en dan zie ik het wel.
Hm... mss... Idee:quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat fijn!
Hier lukt dat niet, maar ik zit hier altijd mobiel. Kan het daar aan liggen?
Heb ik al. Dus ik kan 'm ff horizontaal proberen te draaienquote:Op dinsdag 17 december 2024 23:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm... mss... Idee:
Als je je scherm op Automatisch Draaien zet misschien?
Dat zou ik niet aanraden.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Mss kan iemand het opnemen met de telefoon en ergens uploaden of zo?
Hier ook!quote:Op woensdag 18 december 2024 00:02 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat zou ik niet aanraden.![]()
Er bestaan wel websites waar je zonder Instagram-account kan meekijken, bijvoorbeeld deze:
https://anonyig.com/en/
Daar kun je de link van Radobe invoeren, bij mij werkt dat @:Whiskers2009
Uiteraard, Dennis en dozen..quote:
Oh ooh... Ik heb géén stickers met namen erop gedaanquote:Op woensdag 18 december 2024 09:46 schreef Donna het volgende:
Ik had dus vernomen dat de doos aardig aan de maat was, niet enorm zwaar, maar wel behoorlijk groot. Dus ik kom net het pakketpunt binnen en daar staan natuurlijk heel veel dozen. Maar 1 was echt HUGE en ik kon het adreslabel niet zien. Dat ging NOOIT in m'n kofferbak passen.
..
Gelukkig was dat 'm niet.![]()
Hebbes! Nu wachten op de kindjes en zo stiekem even kijken of ik al iets voor mezelf kan openen.
Kindjes gaan niet op de foto. Kat is wel mogelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op woensdag 18 december 2024 10:24 schreef Ynske het volgende:
Zoals ik al zei, de sokken zijn gister na school aangegaan, en vanmorgen bij opstaan ook weer meteen aan.Veel sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Plak deze code in jouw berichtquote:Op woensdag 18 december 2024 11:47 schreef Gooischevrouw het volgende:
[ [url=[ link | afbeelding ] site fotos]afbeelding[/url] ]
Sprakeloos! (Ik weet niet of de foto gelukt is 😅) naast mijn boek kreeg ik dit pakket, inclusief een jaarabonnement voor mijn bibliotheek! Ook een super lief kaartje mocht niet ontbreken. @:mickytjuh onwijs bedankt, je hebt geen idee hoe goed mij dit doet! ❤
Edit: de foto werkt niet, als iemand die voor mij nog kan plakken zou ik zeer dankbaar zijn! Ik ben best technisch ingericht dus waarom ik zoiets simpels niet snap 🤷♀🤣
1 | [img=640,853]https://i.ibb.co/7VtCH2X/IMG-8109.jpg[/img] |
Het is je gegundquote:Op woensdag 18 december 2024 11:47 schreef Gooischevrouw het volgende:
[url][ [url=https://i.ibb.co/7VtCH2X/IMG-8109.jpg]afbeelding[/url] ][/url]
Sprakeloos! (Ik weet niet of de foto gelukt is 😅) naast mijn boek kreeg ik dit pakket, inclusief een jaarabonnement voor mijn bibliotheek! Ook een super lief kaartje mocht niet ontbreken. @:mickytjuh onwijs bedankt, je hebt geen idee hoe goed mij dit doet! ❤
Edit: gelukt, dank je @:sally 😘
Zeker weten! Daar ben ik echt heel erg blij mee, gezien lezen mij het meeste ontspanning geeft op dit moment. Super lief!quote:Op woensdag 18 december 2024 12:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het is je gegund![]()
Ik hoop dat je veel plezier haalt uit het abonnement op de bibliotheek!
Hihi! Nu heb je niet mn mooie inpakskills laten zien, hahaha!quote:Op woensdag 18 december 2024 13:01 schreef M_0_0_N het volgende:
Ik was veel te laat met opgeven, maar er waren daar nog de lieve donateur en @:Sally die zo enorm haar best heeft gedaanZow dan!! Gelukkig kwam ik boven met mijn pakket in mijn eigen appartement. Wat ben ik enorm overdondert en ZO super blij. Mijn kerst kan echt niet meer stuk. Jullie hebben iemand heel blij gemaakt + Marley de friese stabij en de hondjes van de begeleiding.
Ik had dit echt niet verwacht nog. Ik kon ook niet wachten met uitpakkenIk heb er geen woorden voor, behalve dan WAUW fantastisch!!! Super bedankt lieverds
![]()
[ link | afbeelding ]
Ha inclusief baco!quote:Op woensdag 18 december 2024 13:01 schreef M_0_0_N het volgende:
Ik was veel te laat met opgeven, maar er waren daar nog de lieve donateur en @:Sally die zo enorm haar best heeft gedaanZow dan!! Gelukkig kwam ik boven met mijn pakket in mijn eigen appartement. Wat ben ik enorm overdondert en ZO super blij. Mijn kerst kan echt niet meer stuk. Jullie hebben iemand heel blij gemaakt + Marley de friese stabij en de hondjes van de begeleiding.
Ik had dit echt niet verwacht nog. Ik kon ook niet wachten met uitpakkenIk heb er geen woorden voor, behalve dan WAUW fantastisch!!! Super bedankt lieverds
![]()
[ link | afbeelding ]
het was echt zo leuk ingepaktquote:Op woensdag 18 december 2024 13:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Hihi! Nu heb je niet mn mooie inpakskills laten zien, hahaha!
Maar die foto's heb ik nog wel ergens.
Ook voor de (anonieme) donateur - die doe foto's nog moet krijgen, bedenk ik netOok zo druk gehad de laatste weken
Ik probeerde zo'n beetje alles in te pakken (ook bij andere pakketten) op een paar etenswaren na
Heel veel plezier en smakelijk!!
quote:Lieve kerst Fokkers
Ik kreeg vandaag een ontzettend mooi kerstpakket.
Kan niet uitleggen hoe blij ik hiermee ben.
Dit maakt 2024 ondanks dat ik ernstig ziek ben toch tot een mooi eind van het jaar.
Heel erg bedankt hiervoor. Vooral shopper en donateur wil ik heel erg bedanken. Maar ook de organisatie heel erg bedankt..!!
Zit met een big Smile en een traan in mijn oog te genieten hier.
Jeuj, het is er!! Wat fijnquote:Op woensdag 18 december 2024 15:29 schreef CaVaBien het volgende:
Woow jongens, wat zijn wij verrast!
Ik kreeg een t&t code door en zag dat het pakket vandaag geleverd zou worden!
Mijn oudste dochter is sinds gisteren helaas ziek thuis, dus ik vertelde haar vanochtend dat wij vandaag een pakket zouden krijgen. Grote fout, want het ging de hele ochtend zo: 'Hoe lang nog mama?' en 1 min later 'En hoe lang nu?'
We hebben in ieder geval lekker vaak tot 60 geteld en gezien dat er weer een minuut voorbij was.
En toen kwam het pakket, wat zijn wij verrast en verwend! De kinderen hebben gelijk alles uitgepakt. Inmiddels zijn de kerstornamenten geverfd en zijn ze nu lekker zoet aan het spelen met klei. Heel erg bedankt @:mevrouwcactus en @:vincent_student !!
[url=https://ibb.co/2n17njP/20241218-142434.jpg[/img][/url]
[ link | afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |