Haha het was idd een beetje net wel, net niet.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Het werd alsnog een 'pakketje' want voor 'brievenbuspakje' wilde de dame van het postpunt geen garanties geven...
En dan moest ik het er zelf maar in gooien. [maar nu dus niet, want het werd een pakje]
Het is best plooibaar, maar goed. Ik heb zelf wel eens ergere enveloppen in de bus gehad...
Maar platter lukte me gewoon NIET
Dan maar zelf een label aanvragen in de PostNL app, want dat scheelde me 3 euro, en alsnog dan nu een T&T
Aaah, wat ongelooflijk fijn.quote:Op dinsdag 15 april 2025 08:52 schreef Cygne het volgende:
Mijn oudste geniet nog steeds zo na van het pakket. Hij vertelt tegen iedereen over het pakket waar iedereen van ons gezin cadeautjes had gekregen. Het liefst eet hij nog steeds van zijn kerstbord.
Vrijdag samen naar het theater.
Wat leuk zeg!quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:14 schreef Cygne het volgende:
Gisteren zijn we naar de speelgoedvoorstelling van meneer Monster geweest dankzij de theaterbon van de grote wensen donateur.
Het was precies de ervaring en het gevoel dat ik hem wilde geven. Hij straalde de hele voorstelling. We zaten eerste rij en hij werd zelfs even op het podium getrokken, megatrots was hij.
Ik ben eventueel wel beschikbaarquote:Op zondag 28 september 2025 12:57 schreef laziness het volgende:
Aangezien Mariah Carey alweer zachtjes aan het ontdooien is voor de leukste tijd van het jaar, is het ook tijd om het leukste feelgood topic van fok! weer van stal te halen.
We trappen eerst af met een huishoudelijke mededeling en oproepje.
Sharuun heeft hele leuke, spannende maanden op stapel staan maar kan zich daardoor niet 100% committeren de komende tijd. Omdat ik bijvoorbeeld ook op vakantie ben rond kerst hebben we besloten dat het handiger is om te kijken of er iemand anders is die kan ondersteunen.
Dus wie heeft er zin om mij te helpen bij deze actie? Belangrijkste is dat je de week van kerst beschikbaar bent om uitpakposts te plaatsen en vragen te beantwoorden.
In dat geval ben ik bij machte om ze op servers van fok zelf te plaatsen. Daar zal @Danny ook geen bezwaar tegen hebben lijkt me.quote:Op zondag 28 september 2025 13:16 schreef Nizno het volgende:
mijn beveiligingssoftware ging flink over de zeur van de linkjes van postimg
nu waren al die foto's ook niet meer zichtbaar dus heb ik ze verwijderd. @:laziness ik weet niet of je deze ngo steeds gebruikt om foto's up te loaden. Of anderen ook. Misschien even op zoek naar een alternatief.
Als niemand beschikbaar is, wil ik eventueel wel beetje bijspringen.quote:Op zondag 28 september 2025 12:57 schreef laziness het volgende:
Aangezien Mariah Carey alweer zachtjes aan het ontdooien is voor de leukste tijd van het jaar, is het ook tijd om het leukste feelgood topic van fok! weer van stal te halen.
Sharuun heeft hele leuke, spannende maanden op stapel staan maar kan zich daardoor niet 100% committeren de komende tijd. Omdat ik bijvoorbeeld ook op vakantie ben rond kerst hebben we besloten dat het handiger is om te kijken of er iemand anders is die kan ondersteunen.
Dus wie heeft er zin om mij te helpen bij deze actie? Belangrijkste is dat je de week van kerst beschikbaar bent om uitpakposts te plaatsen en vragen te beantwoorden.
Ik wil ook wel helpenquote:Op zondag 28 september 2025 12:57 schreef laziness het volgende:
Ik heb ook nog wel een toetsenbordje en 2 handjes over, maar mag ik dan nog wel meedoen?quote:Op zondag 28 september 2025 12:57 schreef laziness het volgende:
Ikzelf gebruik imgbb.com om foto's op fok te posten. Misschien die een idee? Ik vind het fijn werken.quote:Op zondag 28 september 2025 13:16 schreef Nizno het volgende:
mijn beveiligingssoftware ging flink over de zeur van de linkjes van postimg
nu waren al die foto's ook niet meer zichtbaar dus heb ik ze verwijderd. @:laziness ik weet niet of je deze ngo steeds gebruikt om foto's up te loaden. Of anderen ook. Misschien even op zoek naar een alternatief.
Dit gebruik ik ook, maar wat misschien ook een optie is, is een imgur account speciaal voor de kerstpakkettenactie? Met gezamenlijke inlog ofzo?quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:21 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Ikzelf gebruik imgbb.com om foto's op fok te posten. Misschien die een idee? Ik vind het fijn werken.
Ik vind imgur helemaal niks.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:57 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dit gebruik ik ook, maar wat misschien ook een optie is, is een imgur account speciaal voor de kerstpakkettenactie? Met gezamenlijke inlog ofzo?
Dan blijven de fotos ook bewaard.
Jeetje zo klinkt het wel echt dichtbijquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:04 schreef laziness het volgende:
Er is hulp gevonden, dank voor wie zich aangeboden had!
Voor nu weer verder met voorpret.
Nog 12 maandagen tot kerst![]()
Wie is het geworden?quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:04 schreef laziness het volgende:
Er is hulp gevonden, dank voor wie zich aangeboden had!
Voor nu weer verder met voorpret.
Nog 12 maandagen tot kerst![]()
Waarom zou je het niet kunnen? De ontvanger is echt blij met alles!quote:Op dinsdag 30 september 2025 23:11 schreef Schanu het volgende:
Ik twijfelde vorig jaar omdat ik niet weet of ik het goed genoeg zou kunnen, maar vrouwlief heeft aangegeven graag te willen helpen als ik er alleen niet uit kom. Dus ik doe dit jaar heel graag mee als shopper
summer2birdquote:
Deadline is toch wel zo’n 10 dagen van tevoren om te zorgen dat de bezorgbedrijven het niet laten liggen tot na kerst.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 07:51 schreef heywoodu het volgende:
Wanneer ligt doorgaans ongeveer de deadline? Zoals wel vaker kan ik de hulp van mijn vriendin weer uitstekend gebruiken, maar die vertrekt volgende week en is waarschijnlijk pas 15-16 december weer even thuis (voor zo ver dat nu al echt te zeggen is ivm wedstrijden). Nog anderhalve week tot kerst natuurlijk, maar wel een beetje krap.
Deze is goud ahahahquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:58 schreef laziness het volgende:
[ afbeelding ]
test voor een nieuwe foto upload site
quote:Op dinsdag 30 september 2025 23:11 schreef Schanu het volgende:
Ik twijfelde vorig jaar omdat ik niet weet of ik het goed genoeg zou kunnen, maar vrouwlief heeft aangegeven graag te willen helpen als ik er alleen niet uit kom. Dus ik doe dit jaar heel graag mee als shopper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Het komt uit een goed hart en je doet het met liefde. Dat is alles wat telt.quote:Op dinsdag 30 september 2025 23:11 schreef Schanu het volgende:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:03 schreef Troel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En @DJMO en @Rewimo en ik vormen dit jaar een trio. DJMO koopt en wij betalen de rekening!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:27 schreef DJMO het volgende:
Overigens vormen @:devzero en ik dit jaar ook weer een koppel, hij als gever, ik als shopper.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:01 schreef qltel het volgende:
[..]
En @:DJMO en @:Rewimo en ik vormen dit jaar een trio. DJMO koopt en wij betalen de rekening!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |