Waarom zou je het niet kunnen? De ontvanger is echt blij met alles!quote:Op dinsdag 30 september 2025 23:11 schreef Schanu het volgende:
Ik twijfelde vorig jaar omdat ik niet weet of ik het goed genoeg zou kunnen, maar vrouwlief heeft aangegeven graag te willen helpen als ik er alleen niet uit kom. Dus ik doe dit jaar heel graag mee als shopper
summer2birdquote:
Deadline is toch wel zo’n 10 dagen van tevoren om te zorgen dat de bezorgbedrijven het niet laten liggen tot na kerst.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 07:51 schreef heywoodu het volgende:
Wanneer ligt doorgaans ongeveer de deadline? Zoals wel vaker kan ik de hulp van mijn vriendin weer uitstekend gebruiken, maar die vertrekt volgende week en is waarschijnlijk pas 15-16 december weer even thuis (voor zo ver dat nu al echt te zeggen is ivm wedstrijden). Nog anderhalve week tot kerst natuurlijk, maar wel een beetje krap.
Deze is goud ahahahquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:58 schreef laziness het volgende:
[ afbeelding ]
test voor een nieuwe foto upload site
quote:Op dinsdag 30 september 2025 23:11 schreef Schanu het volgende:
Ik twijfelde vorig jaar omdat ik niet weet of ik het goed genoeg zou kunnen, maar vrouwlief heeft aangegeven graag te willen helpen als ik er alleen niet uit kom. Dus ik doe dit jaar heel graag mee als shopper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Het komt uit een goed hart en je doet het met liefde. Dat is alles wat telt.quote:Op dinsdag 30 september 2025 23:11 schreef Schanu het volgende:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:03 schreef Troel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En @DJMO en @Rewimo en ik vormen dit jaar een trio. DJMO koopt en wij betalen de rekening!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:27 schreef DJMO het volgende:
Overigens vormen @:devzero en ik dit jaar ook weer een koppel, hij als gever, ik als shopper.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:01 schreef qltel het volgende:
[..]
En @:DJMO en @:Rewimo en ik vormen dit jaar een trio. DJMO koopt en wij betalen de rekening!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |