SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kukelecucktsju10 op 13-12-2024 11:18:44 ]Yea, she's on crack.
Nee, komt goed. Met mijn command & conquer skills klik ik wel op tijd op je hoofd, en stuur ik je terug naar achter de linies.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:26 schreef LethalNinja het volgende:
Ik heb vroeger veel call of duty gedaan. Als ze mij een goede sniper geven dan maak ik wel lekker veel headshots ja toch. Moet nog even kijken hoe het werkt als ik word neergeschoten, ik verwacht wel een fijne en snelle respawn. Met behoud van statistieken etc.
Nice, hier heb ik wat aan, jij hebt dan het mooie overzicht en weet waar ik kan gaan zitten met mijn sniper en zakken chips en flessen coca cola. Ik heb er al zin in. Ik vertrouw op je "Commander skills" van Command & Conquer. Als je daar goed in bent ben je sowieso een solide generaal.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, komt goed. Met mijn command & conquer skills klik ik wel op tijd op je hoofd, en stuur ik je terug naar achter de linies.
vroeger ja? Call of Duty is soo overrated...quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:26 schreef LethalNinja het volgende:
Ik heb vroeger veel call of duty gedaan. Als ze mij een goede sniper geven dan maak ik wel lekker veel headshots ja toch. Moet nog even kijken hoe het werkt als ik word neergeschoten, ik verwacht wel een fijne en snelle respawn. Met behoud van statistieken etc.
Wat zag de wereld er toen veelbelovend uit…quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Remember 1990...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echte bazen speelden Commandos.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
vroeger ja? Call of Duty is soo overrated...
Echte bikkels speelden nog Battlefield 1942 of Medal of Honor Allied Assault of Return to Castle Wolvenstein jonguh
"Brainwave overload!"quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, komt goed. Met mijn command & conquer skills klik ik wel op tijd op je hoofd, en stuur ik je terug naar achter de linies.
Medal of Honor was wel een toppertje ja, vele uurtjes plezier aan beleeft.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Echte bikkels speelden nog Battlefield 1942 of Medal of Honor Allied Assault of Return to Castle Wolvenstein jonguh
Hehe die heb ik laatst weer gekocht op een van die sites waar je voor weinig klassieke ouwe games kan kopen, Commando's 2 en 3 in een bundeltje zeg maar. Wel effe schrikken hoor als je ineens weer met outdated graphics te maken krijgt.quote:
Mohaa en sharkenquote:Op vrijdag 13 december 2024 11:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat was het zekerquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:12 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Mohaa en sharkenleuke clan communities, clanbase etc. mooie tijd was dat.
Why don't you lead an army instead of poking me!quote:
En starcaftquote:
Borscht, natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:08 schreef Parafernalia het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten boys?
shoarmaquote:Op vrijdag 13 december 2024 15:08 schreef Parafernalia het volgende:
Geroerbakte gemengde groenten met een beetje saus, pasta en gehakt-schnitzel.quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:08 schreef Parafernalia het volgende:
Sudden Strike heb ik nu nog geinstalleerd staan.quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:14 schreef Ulx het volgende:
Uiteraard was het gewoon Blitzkrieg en Sudden Strike.
"Oh? Heb je een bunker? Stoer! Ik heb een Sturmtiger."
Niks, ik trek zo een Chardonnay open en ga vanavond met een stuk in mijn kraag mijn mand in.quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:08 schreef Parafernalia het volgende:
ik heb engels geleerd aan de hand van maniac mansion en leisure suit larry en shitquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Sudden Strike heb ik nu nog geinstalleerd staan.![]()
Ik ben wel een beetje een sucker voor ouwe games, zo heb ik bv ook nog steeds Settlers 2 geinstalleerd, en das een fossiel van voor er uberhaupt Windows was.
Haha hier deels, met Kings Quest hadden ze het over Acorns die uit de bomen konden vallen, kreeg ik een Eikel op me kop en was ik doodquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb engels geleerd aan de hand van maniac mansion en leisure suit larry en shit
maniac mansion (days of the tentacle) heb ik nog steeds op de playstation, iedere keer als ik het weer speel heb ik nog steeds tutorial nodig
van Larry snap ik nu dat dat een hele slechte grap was van mijn moeder
maar toch grappig
quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hehe die heb ik laatst weer gekocht op een van die sites waar je voor weinig klassieke ouwe games kan kopen, Commando's 2 en 3 in een bundeltje zeg maar. Wel effe schrikken hoor als je ineens weer met outdated graphics te maken krijgt.
quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:16 schreef sp3c het volgende:
ooeeeeeh speelde iemand cannon fodder?
pooooootver, ff zoeken of er een mobile versie is nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:31 schreef ExTec het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:16 schreef sp3c het volgende:
ooeeeeeh speelde iemand cannon fodder?
pooooootver, ff zoeken of er een mobile versie is nu
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!quote:
Ik denk het niet. Dit zijn de devs.quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:39 schreef sp3c het volgende:
3X gekeken
die gozer die dat half opgerookte peukje oprookt
military life ... @:achja weet precies wat hier aan de hand is
Ze hebben een HD-remaster gekregen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hehe die heb ik laatst weer gekocht op een van die sites waar je voor weinig klassieke ouwe games kan kopen, Commando's 2 en 3 in een bundeltje zeg maar. Wel effe schrikken hoor als je ineens weer met outdated graphics te maken krijgt.
Noem je lichting plus dienstjaren en laat me lachen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:13 schreef kibo het volgende:
Al die spelletjes gastjes hier![]()
En nooit in dienst gezeten
logbat?quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:13 schreef kibo het volgende:
ws zat jij toen nog met een grote snotkegel in de zandbak met je plastic soldaatjes te spelen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Noem je lichting plus dienstjaren en laat me lachen.
quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:05 schreef Hathor het volgende:
Ze zijn met een nieuwe bezig, Commandos: Originsquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:19 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ze hebben een HD-remaster gekregen.
Was jij het niet die tijdens een wachtdienst van mij om stickers kwam bedelen bij de poort?quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:37 schreef kibo het volgende:
ws zat jij toen nog met een grote snotkegel in de zandbak met je plastic soldaatjes te spelen.
Het is al bijna geen nieuws meer. Moest al een stukje naar beneden scrollen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:41 schreef luxerobots het volgende:
Smerige Russen teisteren nog steeds de Oekraïense burgerbevolking.
En dan moeten er straks vredesbesprekingen komen...
Nu.nl: Grote Russische aanval op Oekraïens energienet, F-16's halen raketten neer
Tja, waarom denk je dat de wereld alleen uit NAVO en Rusland bestaat.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat Rus nu bijna door alle voorraden heen is en bijna blut en vlg jaar moet opgeven lees ik vaak.
Maar dit staat haaks op de oproep van de navo om ons op te maken voor een oorlog de komende jaren.
Zou Rusland met bondgenoten misschien sterker/gevaarlijker zijn dan media ons doet geloven?
En zoniet dan waarschuwde de navo dus voor niks.
Tja, volgens de Russische logica, die aanhangers hier op Fok ook verdedigden, heeft Rusland geen rechten meer in Syrië sinds de val van Assad.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:55 schreef Ulx het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3ld6qp7udk22v
De Russen halen de S400 weg uit Syrië. Dat zouden denk ik niet doen als ze die basis zouden houden.
Ik had het ook al eens elders gepost.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat Rus nu bijna door alle voorraden heen is en bijna blut en vlg jaar moet opgeven lees ik vaak.
Maar dit staat haaks op de oproep van de navo om ons op te maken voor een oorlog de komende jaren.
Zou Rusland met bondgenoten misschien sterker/gevaarlijker zijn dan media ons doet geloven?
Pesten, treiteren? In wat voor universum leeft die gastquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik had het ook al eens elders gepost.
Maar de huidige oorlog is nagenoeg verloren, zowel technisch als moreel. De wereld ziet dat de keizer geen kleren meer aan heeft. Elke investering (we moeten zeker ook opschalen) die we nu doen hebben we over 4 - 9 jaar pas wat aan.
De EU gaat de Russen pesten, treiteren, en andere rottigheid uithalen. Daarom worden wij voorbereid om ons "weerbaar" te maken. Het betekent gewoon dat wij klappen moeten opvangen omdat wij die ook gaan uitdelen.
Rusland is de pestkop, en die krijgt er flink van langs in Oekraïne.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik had het ook al eens elders gepost.
Maar de huidige oorlog is nagenoeg verloren, zowel technisch als moreel. De wereld ziet dat de keizer geen kleren meer aan heeft. Elke investering (we moeten zeker ook opschalen) die we nu doen hebben we over 4 - 9 jaar pas wat aan.
De EU gaat de Russen pesten, treiteren, en andere rottigheid uithalen. Daarom worden wij voorbereid om ons "weerbaar" te maken. Het betekent gewoon dat wij klappen moeten opvangen omdat wij die ook gaan uitdelen.
Die heeft nu eenmaal de kant van Poetin gekozen, en kan niet meer terug.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:34 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Pesten, treiteren? In wat voor universum leeft die gast
*proest*quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Rusland is de pestkop, en die krijgt er flink van langs in Oekraïne.
Die gaat de EU zeker op korte termijn niet pesten, treiteren, uitdagen en rottigheid uithalen.
Op de langere termijn is dat onzeker..
Kijk naar het getreiter van Rusland in diverse landen.
Wat ons dat geleerd heeft is dat we ons beter moeten beschermen tegen een dergelijke schurkenstaat.
Onzin. Als ik had kunnen kiezen had ik al voor 02-2022 een deal gemaakt. Dan was er geen oorlog.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die heeft nu eenmaal de kant van Poetin gekozen, en man niet meer terug.
Ja, een pro-Poetin deal.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
*proest*
[..]
Onzin. Als ik had kunnen kiezen had ik al voor 02-2022 een deal gemaakt. Dan was er geen oorlog.
Jammer dat je alleen maar oppervlakkig kan discussieren.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, een pro-Poetin deal.
Bedankt voor je bevestiging.
Met iemand die pro Poetin is valt geen diepgaande discussie te voeren.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jammer dat je alleen maar oppervlakkig kan discussieren.
Een heel interessant universum, dat wel.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:34 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Pesten, treiteren? In wat voor universum leeft die gast
https://www.telegraph.co.(...)n-as-sanctions-bite/quote:Putin abandons Arctic gas production as sanctions bite
Collapse in demand for Russian fuel leaves world’s largest LNG plant redundant
Als je doelt op munitievoorraden en dergelijke: Zit je er liever mee verlegen of zit je er liever om verlegen?quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Van mijn part stoppen ze >6% bbp in munitie hier.quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:46 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als je doelt op munitievoorraden en dergelijke: Zit je er liever mee verlegen of zit je er liever om verlegen?
Het leven is geen Hearts of Iron of Civilization, maar als ik Rusland zou spelen en ik zag mijn CSTO alliantie uit elkaar vallen, de vijandelijke alliantie tot aan de grenzen uitbreiden met Finland en Zweden, mijn strategische postitie in MO verdampen inclusief de mogelijkheid mijn afrikakorps te ondersteunen, één van mijn belangrijkste partners verschrompelen onder de bombardementen van een ministaat en overall mijn hard power zag eroderen in een totale afhankelijkheid van mijn Chinese "vriend" dan zou ik proberen de "1 turn before Ukraine invasion" save file te laden..quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:34 schreef ExTec het volgende:
Nog meer goed nieuws. So much winning, de laatste tijd.
[..]
https://www.telegraph.co.(...)n-as-sanctions-bite/
We spelen op iron man save gamequote:Op vrijdag 13 december 2024 20:02 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Het leven is geen Hearts of Iron of Civilization, maar als ik Rusland zou spelen en ik zag mijn CSTO alliantie uit elkaar vallen, de vijandelijke alliantie tot aan de grenzen uitbreiden met Finland en Zweden, mijn strategische postitie in MO verdampen inclusief de mogelijkheid mijn afrikakorps te ondersteunen, één van mijn belangrijkste partners verschrompelen onder de bombardementen van een ministaat en overall mijn hard power zag eroderen in een totale afhankelijkheid van mijn Chinese "vriend" dan zou ik proberen de "1 turn before Ukraine invasion" save file te laden..
Als dat zou kunnen dan zou putin dat zeker doenquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:02 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Het leven is geen Hearts of Iron of Civilization, maar als ik Rusland zou spelen en ik zag mijn CSTO alliantie uit elkaar vallen, de vijandelijke alliantie tot aan de grenzen uitbreiden met Finland en Zweden, mijn strategische postitie in MO verdampen inclusief de mogelijkheid mijn afrikakorps te ondersteunen, één van mijn belangrijkste partners verschrompelen onder de bombardementen van een ministaat en overall mijn hard power zag eroderen in een totale afhankelijkheid van mijn Chinese "vriend" dan zou ik proberen de "1 turn before Ukraine invasion" save file te laden..
Tuurlijk, je gaat voor die achievementsquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:04 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
We spelen op iron man save game
Ik zie de Russische Federatie hetzelfde doen als de Sovjet Unie, 35 jaar geleden.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:13 schreef Discombobulate het volgende:
Ik zie Rusland eerlijk gezegd altijd wel vervelend blijven. Zo'n groot verlies als wat met Assad gebeurd is zie ik in Rusland niet gebeuren. Ze verliezen hier en daar wat, maar ik zie ze echt nog wel de komende twintig jaar hetzelfde doen als wat ze nu doen.
Nou we gaan het zien.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zie de Russische Federatie hetzelfde doen als de Sovjet Unie, 35 jaar geleden.
Hey... lag niet aan mij, ik was zelfs vrijwilliger voor Libanon. Mocht alleen niet vanwege strafblad, blijkbaar hebben ze liever pencilpushers.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:13 schreef kibo het volgende:
Rusland zit nu met een oorlogseconomie, om die draaiende te houden moeten raketten/pantservoertuigen/artillerie geproduceerd worden. Daar gaat Putin dus niet mee ophouden, of ie Oekraïne behoudt of niet.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom sta je er dan zo zenuwachtig in? Als ik jou zo begrijp hoef je alleen maar te wachten en trekken ze zich vanzelf wel terug.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zie de Russische Federatie hetzelfde doen als de Sovjet Unie, 35 jaar geleden.
Plus, je zit al 30+ beurten vast in een oorlog met een klein buurland.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:02 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Voor de kwaliteit zal het weinig uitmaken. Rusland leverde al uit Oekraïne geroofd graan.quote:🇺🇦🇸🇾 Ukraine is ready to supply food to Syria following the fall of Bashar al-Assad, Ukrainian Agriculture Minister Vitaliy Koval told Reuters
❗️Russian wheat supplies to Syria had been suspended over uncertainty about the new government and payment delays.
Ik ben gewoon ongeduldig, het mag van mij allemaal wat sneller.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom sta je er dan zo zenuwachtig in? Als ik jou zo begrijp hoef je alleen maar te wachten en trekken ze zich vanzelf wel terug.
quote:https://bsky.app/profile/(...)l/post/3ld7ju2cakk2m
Ukraine’s military leadership has fired the commander who oversaw its operations in the eastern Donetsk region, where Kyiv’s defences are buckling as Russia advances westward. A Ukrainian official confirmed to me that Oleksandr Lutsenko had been removed from his post... https://on.ft.com/4fgxsMb
Ze kunnen niet stoppen inderdaad. Als men nu stopt klapt alles. Enige alternatief is de bevolking tot de laatste cent laten leegbloeden met weer hetzelfde eindresultaat. Uitstel van executie.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:35 schreef havanagila het volgende:
[..]
Rusland zit nu met een oorlogseconomie, om die draaiende te houden moeten raketten/pantservoertuigen/artillerie geproduceerd worden. Daar gaat Putin dus niet mee ophouden, of ie Oekraïne behoudt of niet.
En we hebben gezien wat Rusland doet als ze denken in het voordeel te zijn.
Maar het is natuurlijk niet houdbaar. Als de geldpers aanzetten, en dat geld gebruiken om mensen te betalen metalen dozen in elkaar te lassen een werkbaar economisch model was, deed iedereen het.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:35 schreef havanagila het volgende:
Rusland zit nu met een oorlogseconomie, om die draaiende te houden moeten raketten/pantservoertuigen/artillerie geproduceerd worden. Daar gaat Putin dus niet mee ophouden, of ie Oekraïne behoudt of niet.
Dat gebeurt niet door maar af te wachten.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom sta je er dan zo zenuwachtig in? Als ik jou zo begrijp hoef je alleen maar te wachten en trekken ze zich vanzelf wel terug.
Bekijk deze YouTube-videoquote:russian soldiers are sad and scared because now they will be deployed to Ukraine in the meat grinder war.
Ik pak jullie allemaal aan in Tarkov.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Want? Leg eens uit.quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:15 schreef Discombobulate het volgende:
China noemde Rutte een Amerikaanse ja-knikker. Daar hebben ze wel gelijk in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |