SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Siberian Kiss.
Nee, komt goed. Met mijn command & conquer skills klik ik wel op tijd op je hoofd, en stuur ik je terug naar achter de linies.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:26 schreef LethalNinja het volgende:
Ik heb vroeger veel call of duty gedaan. Als ze mij een goede sniper geven dan maak ik wel lekker veel headshots ja toch. Moet nog even kijken hoe het werkt als ik word neergeschoten, ik verwacht wel een fijne en snelle respawn. Met behoud van statistieken etc.
Nice, hier heb ik wat aan, jij hebt dan het mooie overzicht en weet waar ik kan gaan zitten met mijn sniper en zakken chips en flessen coca cola. Ik heb er al zin in. Ik vertrouw op je "Commander skills" van Command & Conquer. Als je daar goed in bent ben je sowieso een solide generaal.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, komt goed. Met mijn command & conquer skills klik ik wel op tijd op je hoofd, en stuur ik je terug naar achter de linies.
vroeger ja? Call of Duty is soo overrated...quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:26 schreef LethalNinja het volgende:
Ik heb vroeger veel call of duty gedaan. Als ze mij een goede sniper geven dan maak ik wel lekker veel headshots ja toch. Moet nog even kijken hoe het werkt als ik word neergeschoten, ik verwacht wel een fijne en snelle respawn. Met behoud van statistieken etc.
Wat zag de wereld er toen veelbelovend uit…quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Remember 1990...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echte bazen speelden Commandos.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
vroeger ja? Call of Duty is soo overrated...
Echte bikkels speelden nog Battlefield 1942 of Medal of Honor Allied Assault of Return to Castle Wolvenstein jonguh
"Brainwave overload!"quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, komt goed. Met mijn command & conquer skills klik ik wel op tijd op je hoofd, en stuur ik je terug naar achter de linies.
Medal of Honor was wel een toppertje ja, vele uurtjes plezier aan beleeft.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Echte bikkels speelden nog Battlefield 1942 of Medal of Honor Allied Assault of Return to Castle Wolvenstein jonguh
Hehe die heb ik laatst weer gekocht op een van die sites waar je voor weinig klassieke ouwe games kan kopen, Commando's 2 en 3 in een bundeltje zeg maar. Wel effe schrikken hoor als je ineens weer met outdated graphics te maken krijgt.quote:
Mohaa en sharken leuke clan communities, clanbase etc. mooie tijd was dat.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat was het zeker Heb vooral Spearhead grijs gespeeld en enkele clanwars waren epischquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:12 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Mohaa en sharken leuke clan communities, clanbase etc. mooie tijd was dat.
Why don't you lead an army instead of poking me!quote:
En starcaftquote:
Borscht, natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:08 schreef Parafernalia het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten boys?
shoarmaquote:Op vrijdag 13 december 2024 15:08 schreef Parafernalia het volgende:
Geroerbakte gemengde groenten met een beetje saus, pasta en gehakt-schnitzel.quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:08 schreef Parafernalia het volgende:
Sudden Strike heb ik nu nog geinstalleerd staan.quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:14 schreef Ulx het volgende:
Uiteraard was het gewoon Blitzkrieg en Sudden Strike.
"Oh? Heb je een bunker? Stoer! Ik heb een Sturmtiger."
Niks, ik trek zo een Chardonnay open en ga vanavond met een stuk in mijn kraag mijn mand in.quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:08 schreef Parafernalia het volgende:
ik heb engels geleerd aan de hand van maniac mansion en leisure suit larry en shitquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Sudden Strike heb ik nu nog geinstalleerd staan.
Ik ben wel een beetje een sucker voor ouwe games, zo heb ik bv ook nog steeds Settlers 2 geinstalleerd, en das een fossiel van voor er uberhaupt Windows was.
Haha hier deels, met Kings Quest hadden ze het over Acorns die uit de bomen konden vallen, kreeg ik een Eikel op me kop en was ik doodquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb engels geleerd aan de hand van maniac mansion en leisure suit larry en shit
maniac mansion (days of the tentacle) heb ik nog steeds op de playstation, iedere keer als ik het weer speel heb ik nog steeds tutorial nodig
van Larry snap ik nu dat dat een hele slechte grap was van mijn moeder
maar toch grappig
quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hehe die heb ik laatst weer gekocht op een van die sites waar je voor weinig klassieke ouwe games kan kopen, Commando's 2 en 3 in een bundeltje zeg maar. Wel effe schrikken hoor als je ineens weer met outdated graphics te maken krijgt.
quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:16 schreef sp3c het volgende:
ooeeeeeh speelde iemand cannon fodder?
pooooootver, ff zoeken of er een mobile versie is nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<signature here>.
quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:31 schreef ExTec het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:16 schreef sp3c het volgende:
ooeeeeeh speelde iemand cannon fodder?
pooooootver, ff zoeken of er een mobile versie is nu
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!quote:
Ik denk het niet. Dit zijn de devs.quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:39 schreef sp3c het volgende:
3X gekeken
die gozer die dat half opgerookte peukje oprookt
military life ... @:achja weet precies wat hier aan de hand is
Ze hebben een HD-remaster gekregen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hehe die heb ik laatst weer gekocht op een van die sites waar je voor weinig klassieke ouwe games kan kopen, Commando's 2 en 3 in een bundeltje zeg maar. Wel effe schrikken hoor als je ineens weer met outdated graphics te maken krijgt.
Noem je lichting plus dienstjaren en laat me lachen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:13 schreef kibo het volgende:
Al die spelletjes gastjes hier
En nooit in dienst gezeten
logbat?quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:13 schreef kibo het volgende:
Al die spelletjes gastjes hier
En nooit in dienst gezeten
ws zat jij toen nog met een grote snotkegel in de zandbak met je plastic soldaatjes te spelen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Noem je lichting plus dienstjaren en laat me lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |