En net als in civ1 verlies ik telkens mijn musketeer tegen een militiaquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:40 schreef oheng het volgende:
[..]
Plus, je zit al 30+ beurten vast in een oorlog met een klein buurland.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:15 schreef Discombobulate het volgende:
China noemde Rutte een Amerikaanse ja-knikker. Daar hebben ze wel gelijk in.
Xi kan zoveel zeggen.quote:
Zou Poetin Assad als wisselgeld aanbieden aan het ICJ? Hij heeft een grote troefkaart in handen. Het is gewoon wachten op die aanklacht. Wie durft, of wiens handen zijn schoon genoeg?quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, volgens de Russische logica, die aanhangers hier op Fok ook verdedigden, heeft Rusland geen rechten meer in Syrië sinds de val van Assad.
Wat zou het ICC moeten geven dan?quote:Op zaterdag 14 december 2024 01:29 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Zou Poetin Assad als wisselgeld aanbieden aan het ICJ? Hij heeft een grote troefkaart in handen. Het is gewoon wachten op die aanklacht. Wie durft, of wiens handen zijn schoon genoeg?
quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:39 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
Zoveelste bewijs dat militaire kracht het beste antwoord is op de russische barbarij.
Onzin.quote:
Wat is er met de himars gebeurd?quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:15 schreef Discombobulate het volgende:
China noemde Rutte een Amerikaanse ja-knikker. Daar hebben ze wel gelijk in.
De alternatieve mobilisatie in werking.quote:
2025 gaat het jaar van de faillissementen worden. Wat moet je ook als bedrijf als je >20% financieringsrente over je schulden moet betalen. Gewoon einde business en einde civiele economie.quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:13 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
De alternatieve mobilisatie in werking.
En tot (en na) die ineenstorting zullen veel mannen niet veel andere opties hebben dan een contract te tekenen bij het Russische leger. Vraag is hoe lang het Kremlin betalingen aan de overlevers overeind kan houden.quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:18 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
2025 gaat het jaar van de faillissementen worden. Wat moet je ook als bedrijf als je >20% financieringsrente over je schulden moet betalen. Gewoon einde business en einde civiele economie.
Ja, vergeet 100% rente op een hypotheek niet.quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:18 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
2025 gaat het jaar van de faillissementen worden. Wat moet je ook als bedrijf als je >20% financieringsrente over je schulden moet betalen. Gewoon einde business en einde civiele economie.
Ik zou echt willen dat jij aan de knoppen van Nederland zou zitten. Dan kon het geld naar zinnige dingen, in plaats van defensie.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, vergeet 100% rente op een hypotheek niet.
Koop je een woning van 300K, maandje later, 600K schuld
Begin te denken dat rus spectaculair gaat vallen aankomend jaar.
Economie grondig naar de gallemiezen, torenhoge inflatie, and rising, want de geldpersen zijn aangezet, mevrouw de centrale bankier Nabiullina moet maar ophoepelen, want die wil alleen maar degelijk beleid, sovjet oorlogsvoorraden beginnen uitgeput te raken, overal en nergens geluiden dat mensen niet meer betaald worden, strontfonteinen in steden vanwege uitblijvend infrastructuur onderhoud.
'91 redux, coming to a russia near you soon.
?quote:Op zaterdag 14 december 2024 09:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Wat is er met de himars gebeurd?
Als zo'n scenario zich zou voltrekken, en ik achter de knoppen zat, gingen er alsnog bakken geld naar defensie.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zou echt willen dat jij aan de knoppen van Nederland zou zitten. Dan kon het geld naar zinnige dingen, in plaats van defensie.
Je wil wel mensen hebben met vecht-moraal. Een leger vol mensen die eigenlijk niet willen vechten, is nogal contraproductief.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Als zo'n scenario zich zou voltrekken, en ik achter de knoppen zat, gingen er alsnog bakken geld naar defensie.
Mijn takeaway van deze oorlog is niet zozeer mannetjes, we hebben mensen zat, en zelfs de grootste narcistische dodo wordt gewoon een soldaat van gemaakt, onder dienstplicht, maar materiel.
Als je wapentuig nodig hebt, is het niet te krijgen. Daar moeten we riante voorraden van gaan aanhouden, dus.
De ronduit debiele hoeveelheden geld die we die kant op duwen, zijn wmb kandidaat om 1 op 1 door te schuiven naar defensie.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:46 schreef Lospedrosa het volgende:
kappen met bullshit als stikstof,
Je wil geen mensen die al te fanatiek rondlopen met een ik wil schieten mentaliteit. Dat zijn medaillejagers.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je wil wel mensen hebben met vecht-moraal. Een leger vol mensen die eigenlijk niet willen vechten, is nogal contraproductief.
Kan je nog beter minder poppetjes hebben. Precies de reden waarom men helemaal niet zo staat te springen om dienstplicht.
Da's gewoon allemaal onzin.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je wil wel mensen hebben met vecht-moraal. Een leger vol mensen die eigenlijk niet willen vechten, is nogal contraproductief.
Kan je nog beter minder poppetjes hebben. Precies de reden waarom men helemaal niet zo staat te springen om dienstplicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |