Tuurlijk, je gaat voor die achievementsquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:04 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
We spelen op iron man save game
Ik zie de Russische Federatie hetzelfde doen als de Sovjet Unie, 35 jaar geleden.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:13 schreef Discombobulate het volgende:
Ik zie Rusland eerlijk gezegd altijd wel vervelend blijven. Zo'n groot verlies als wat met Assad gebeurd is zie ik in Rusland niet gebeuren. Ze verliezen hier en daar wat, maar ik zie ze echt nog wel de komende twintig jaar hetzelfde doen als wat ze nu doen.
Nou we gaan het zien.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zie de Russische Federatie hetzelfde doen als de Sovjet Unie, 35 jaar geleden.
Hey... lag niet aan mij, ik was zelfs vrijwilliger voor Libanon. Mocht alleen niet vanwege strafblad, blijkbaar hebben ze liever pencilpushers.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:13 schreef kibo het volgende:
Al die spelletjes gastjes hier![]()
En nooit in dienst gezeten
Rusland zit nu met een oorlogseconomie, om die draaiende te houden moeten raketten/pantservoertuigen/artillerie geproduceerd worden. Daar gaat Putin dus niet mee ophouden, of ie Oekraïne behoudt of niet.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat Rus nu bijna door alle voorraden heen is en bijna blut en vlg jaar moet opgeven lees ik vaak.
Maar dit staat haaks op de oproep van de navo om ons op te maken voor een oorlog de komende jaren.
Zou Rusland met bondgenoten misschien sterker/gevaarlijker zijn dan media ons doet geloven?
En zoniet dan waarschuwde de navo dus voor niks.
Waarom sta je er dan zo zenuwachtig in? Als ik jou zo begrijp hoef je alleen maar te wachten en trekken ze zich vanzelf wel terug.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zie de Russische Federatie hetzelfde doen als de Sovjet Unie, 35 jaar geleden.
Plus, je zit al 30+ beurten vast in een oorlog met een klein buurland.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:02 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Het leven is geen Hearts of Iron of Civilization, maar als ik Rusland zou spelen en ik zag mijn CSTO alliantie uit elkaar vallen, de vijandelijke alliantie tot aan de grenzen uitbreiden met Finland en Zweden, mijn strategische postitie in MO verdampen inclusief de mogelijkheid mijn afrikakorps te ondersteunen, één van mijn belangrijkste partners verschrompelen onder de bombardementen van een ministaat en overall mijn hard power zag eroderen in een totale afhankelijkheid van mijn Chinese "vriend" dan zou ik proberen de "1 turn before Ukraine invasion" save file te laden..
Voor de kwaliteit zal het weinig uitmaken. Rusland leverde al uit Oekraïne geroofd graan.quote:🇺🇦🇸🇾 Ukraine is ready to supply food to Syria following the fall of Bashar al-Assad, Ukrainian Agriculture Minister Vitaliy Koval told Reuters
❗️Russian wheat supplies to Syria had been suspended over uncertainty about the new government and payment delays.
Ik ben gewoon ongeduldig, het mag van mij allemaal wat sneller.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom sta je er dan zo zenuwachtig in? Als ik jou zo begrijp hoef je alleen maar te wachten en trekken ze zich vanzelf wel terug.
quote:https://bsky.app/profile/(...)l/post/3ld7ju2cakk2m
Ukraine’s military leadership has fired the commander who oversaw its operations in the eastern Donetsk region, where Kyiv’s defences are buckling as Russia advances westward. A Ukrainian official confirmed to me that Oleksandr Lutsenko had been removed from his post... https://on.ft.com/4fgxsMb
Ze kunnen niet stoppen inderdaad. Als men nu stopt klapt alles. Enige alternatief is de bevolking tot de laatste cent laten leegbloeden met weer hetzelfde eindresultaat. Uitstel van executie.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:35 schreef havanagila het volgende:
[..]
Rusland zit nu met een oorlogseconomie, om die draaiende te houden moeten raketten/pantservoertuigen/artillerie geproduceerd worden. Daar gaat Putin dus niet mee ophouden, of ie Oekraïne behoudt of niet.
En we hebben gezien wat Rusland doet als ze denken in het voordeel te zijn.
Maar het is natuurlijk niet houdbaar. Als de geldpers aanzetten, en dat geld gebruiken om mensen te betalen metalen dozen in elkaar te lassen een werkbaar economisch model was, deed iedereen het.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:35 schreef havanagila het volgende:
Rusland zit nu met een oorlogseconomie, om die draaiende te houden moeten raketten/pantservoertuigen/artillerie geproduceerd worden. Daar gaat Putin dus niet mee ophouden, of ie Oekraïne behoudt of niet.
Dat gebeurt niet door maar af te wachten.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom sta je er dan zo zenuwachtig in? Als ik jou zo begrijp hoef je alleen maar te wachten en trekken ze zich vanzelf wel terug.
Bekijk deze YouTube-videoquote:russian soldiers are sad and scared because now they will be deployed to Ukraine in the meat grinder war.
Ik pak jullie allemaal aan in Tarkov.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
vroeger ja? Call of Duty is soo overrated...
Echte bikkels speelden nog Battlefield 1942 of Medal of Honor Allied Assault of Return to Castle Wolvenstein jonguh
Want? Leg eens uit.quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:15 schreef Discombobulate het volgende:
China noemde Rutte een Amerikaanse ja-knikker. Daar hebben ze wel gelijk in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |