SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:08 schreef GeorgeM het volgende:
Ik deel trouwens alleen uit aan Strani, niet aan Tim natuurlijk
Strani heeft issues vanwege een schoolquote:
quote:
Dat lijkt mij ook wel beter voor de vrouw en de kinderen van @Fred_Bquote:Op vrijdag 13 december 2024 01:34 schreef NailQueen het volgende:
Ik was na het songfestivalfeest nog een jongen tegengekomen uit België die alleen was. Daar ben ik nog mee in een café beland
Helaas was het toch te mooi om waar te zijn dus er zijn geen nummers uitgewisseld maar het was een leuke avond
Hij zei dat het net uit was met zijn vriendin. Fred heeft thuis wat uit te leggen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel beter voor de vrouw en de kinderen van @:Fred_B
Was het geen Spanjaard die zij dat die Belg wasquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij zei dat het net uit was met zijn vriendin. Fred heeft thuis wat uit te leggen.
140.quote:
Twee plaatsen onder Van Dik Hout met Stil In Mei. Nederland geeft duidelijk een signaal af dat we niemand hadden moeten sturen komend jaar.quote:
Ik heb veel paars, is een van de kleuren die me goed staat. Maar heb niet opzettelijk wat paars aangetrokken.quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja. Paarse vrijdag. Ik heb niks paars.
Ik probeerde vorige week nog aan verwachtingsmanagement te doen bij jou, maar dat maakte blijkbaar geen indruk.quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:35 schreef NailQueen het volgende:
Joost krijgt de Top 2000 award. Europapa komt binnen op plaats 139. Veel te laag wat mij betreft.
Om het ergens in perspectief te plaatsen: Better Days zagen we ook niet aankomen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik probeerde vorige week nog aan verwachtingsmanagement te doen bij jou, maar dat maakte blijkbaar geen indruk.
Dit naar het ESF dan maar?quote:Op donderdag 12 december 2024 18:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
34 jaar later is zijn stem iets lager geworden.
https://www.instagram.com(...)04-b643-ad2433dcd895
Harrie Jekkers mag ook niet onvernoemd blijven als het om de Kerstezel gaat.
Nou zou ik er zelf ook niet op stemmen omdat ik het (nog) niet echt een klassieker vind, maar ik denk dat we ook nog wel eens overschatten welk effect het ESF heeft op de meerderheid van Nederland.quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:35 schreef NailQueen het volgende:
Joost krijgt de Top 2000 award. Europapa komt binnen op plaats 139. Veel te laag wat mij betreft.
Liever deze Jannes dan die uit Drenthequote:
In dit geval niet, Europapa was echt een enorme hit. Mensen die niks met Eurovisie hebben begonnen er spontaan over. Kinderen zongen het op straat. Het had veel meer impact dan bv. Arcade.quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou zou ik er zelf ook niet op stemmen omdat ik het (nog) niet echt een klassieker vind, maar ik denk dat we ook nog wel eens overschatten welk effect het ESF heeft op de meerderheid van Nederland.
139 is hoog genoeg.quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:35 schreef NailQueen het volgende:
Yves Berendse, díe staat pas te hoog!quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:14 schreef Momo het volgende:
139 Europapa Joost 2024
194 Die With A Smile Lady Gaga & Bruno Mars 2024
302 Terug In De Tijd Yves Berendse 2024
498 The Emptiness Machine Linkin Park 2024
780 Birds Of A Feather Billie Eilish 2024
833 Hind's Hall Macklemore 2024
1118 Sugardaddy Roxy Dekker 2024
1346 Espresso Sabrina Carpenter 2024
1434 Beautiful Things Benson Boone 2024
1447 Good Luck, Babe! Chappell Roan 2024
1765 Too Sweet Hozier 2024
De nieuwkomers uit dit jaar van @:Fred_B
Sabrina Carpenter in de top 2000, dat ik dat nog eens mag zien gebeuren.quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:14 schreef Momo het volgende:
139 Europapa Joost 2024
194 Die With A Smile Lady Gaga & Bruno Mars 2024
302 Terug In De Tijd Yves Berendse 2024
498 The Emptiness Machine Linkin Park 2024
1118 Sugardaddy Roxy Dekker 2024
1346 Espresso Sabrina Carpenter 2024
Ik weet helemaal niet wie dat isquote:Op vrijdag 13 december 2024 15:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Yves Berendse, díe staat pas te hoog!
De hype is nu wel gaan liggen, met name sinds hij heeft aangekondigd volgend jaar niet nog eens naar het ESF te gaan.quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
In dit geval niet, Europapa was echt een enorme hit. Mensen die niks met Eurovisie hebben begonnen er spontaan over. Kinderen zongen het op straat. Het had veel meer impact dan bv. Arcade.
quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:05 schreef Fred_B het volgende:
En het stempubliek in de Top 2000 lijkt ook wat ouder te zijn dan in voorgaande jaren. Onder meer de Bankzitters, Roxy Dekker en Flemming presteren ook minder dan verwacht gevreesd
Ik vind Good Luck Babe van Chappell Roan nog verrassender als binnenkomer.quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Sabrina Carpenter in de top 2000, dat ik dat nog eens mag zien gebeuren.
Mijn mening over de nieuwkomers.quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:14 schreef Momo het volgende:
139 Europapa Joost 2024 (Had hoger gekund)
194 Die With A Smile Lady Gaga & Bruno Mars 2024 (meh nummer, snap wel waarom in de top2000 staat vanwege luisterpubliek van radio2)
302 Terug In De Tijd Yves Berendse 2024 (ken ik niet)
498 The Emptiness Machine Linkin Park 2024 (Had hoger gekund)
1118 Sugardaddy Roxy Dekker 2024 (Dit had niet gehoeven in de lijst)
1346 Espresso Sabrina Carpenter 2024 (Dit had niet gehoeven in de lijst)
En dat is nou waarom ik fan van je ben!quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
302 Terug In De Tijd Yves Berendse 2024 (ken ik niet)
Eens met jouw meningquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn mening over de nieuwkomers.
Oh zeker, de hype is ook heel snel weer weggegaan. En het is ook niet een nummer voor het publiek dat op de Top-2000 stemt (40-plus, Radio 2-luisteraar). Maar het ging erom of het buiten de Eurovisie-bubbel ook leefde, dat was nu dus zeker wel het geval. Ik denk niet dat er iemand in Nederland is die helemaal niet weet wat Europapa is.quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De hype is nu wel gaan liggen, met name sinds hij heeft aangekondigd volgend jaar niet nog eens naar het ESF te gaan.
En het stempubliek in de Top 2000 lijkt ook wat ouder te zijn dan in voorgaande jaren. Onder meer de Bankzitters, Roxy Dekker en Flemming presteren ook minder dan verwacht.
Een paar jaar terug trad hij op op de kerstborrel van werk in een nogal strakke broek, waardoor zijn kleine Yves voor mij nogal goed te zien was op ooghoogtequote:
Ik heb dit jaar wel op Europapa gestemd, maar er is geen garantie dat ik er volgend jaar weer voor kiesquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Oh zeker, de hype is ook heel snel weer weggegaan. En het is ook niet een nummer voor het publiek dat op de Top-2000 stemt (40-plus, Radio 2-luisteraar). Maar het ging erom of het buiten de Eurovisie-bubbel ook leefde, dat was nu dus zeker wel het geval. Ik denk niet dat er iemand in Nederland is die helemaal niet weet wat Europapa is.
Maar ok, laten we eerlijk zijn, ik zou er zelf ook niet op stemmen... het is meer iets uit de categorie Dragostea Din Tei, leuk op het moment zelf maar daarna hoef je het niet per se nog vaak te horen.
quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Een paar jaar terug trad hij op op de kerstborrel van werk in een nogal strakke broek, waardoor zijn kleine Yves voor mij nogal goed te zien was op ooghoogteDat vond ik een uitstekend moment om mijn plek bij het podium te verlaten en zover mogelijk naar achteren te gaan
quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Afscheid van Volumia heeft het niet gered.
Als ik terug kon in de tijdquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:51 schreef H_T het volgende:
Een paar jaar terug trad hij op op de kerstborrel van werk in een nogal strakke broek, waardoor zijn kleine Yves voor mij nogal goed te zien was op ooghoogteDat vond ik een uitstekend moment om mijn plek bij het podium te verlaten en zover mogelijk naar achteren te gaan
Dat laatste heb ik precies hetzelfde. Voor nu leuk, later ook zeker nog wel. Maar zal ik Europapa zelf nog eens opzetten? Nee.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Oh zeker, de hype is ook heel snel weer weggegaan. En het is ook niet een nummer voor het publiek dat op de Top-2000 stemt (40-plus, Radio 2-luisteraar). Maar het ging erom of het buiten de Eurovisie-bubbel ook leefde, dat was nu dus zeker wel het geval. Ik denk niet dat er iemand in Nederland is die helemaal niet weet wat Europapa is.
Maar ok, laten we eerlijk zijn, ik zou er zelf ook niet op stemmen... het is meer iets uit de categorie Dragostea Din Tei, leuk op het moment zelf maar daarna hoef je het niet per se nog vaak te horen.
Zoveel mensen die verkeerd klikken.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:52 schreef Redefine het volgende:
En ik zie dat Disturbed - Sound of Silence weer gestegen is. Nu op plek 13.
Nederland is een smakeloos land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |