Ah, schijt.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vriendin van die vriendin is de vriendin van Arthur.
Ze hadden Perez begin van het jaar al moeten vervangen, hadden ze nu wellicht het WDC niet verloren. Plus ze hadden kunnen kijken welke rookie voor 2026 de beste keuze is.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
China 2024 voor het laatst op het podium.
Sinds Miami niet eens in de buurt geweest.
Nee joh. Perez levert ze extra windtunneltijd op.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze hadden Perez begin van het jaar al moeten vervangen, hadden ze nu wellicht het WDC niet verloren. Plus ze hadden kunnen kijken welke rookie voor 2026 de beste keuze is.
Was misschien nog wel een optie geweest als de auto normaal functioneerde en in het management alles soepel was verlopen (Horner en Helmut hadden andere discussies met elkaarquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze hadden Perez begin van het jaar al moeten vervangen, hadden ze nu wellicht het WDC niet verloren. Plus ze hadden kunnen kijken welke rookie voor 2026 de beste keuze is.
Heerlijk die backfirequote:Op vrijdag 6 december 2024 11:30 schreef Nattekat het volgende:
Sky heeft schijnbaar de woorden van Russell ontkracht, van dat Verstappen scheldend en tierend bij de stewards zat. Was al overduidelijk onzin, maar als zelfs sky dat doet...
jep al besprokenquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:30 schreef Nattekat het volgende:
Sky heeft schijnbaar de woorden van Russell ontkracht, van dat Verstappen scheldend en tierend bij de stewards zat. Was al overduidelijk onzin, maar als zelfs sky dat doet...
Jawel, zowel FP1 als FP2 geldt voor de verplichte rookietraining. Dus teams mogen kiezen. FP3 daarentegen niet, dus Bearman in Jeddah telde niet daarvoor.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Volgens mij mogen alle rookies FP2 niet rijden.
Zulk interessant nieuws mag wel vaker herhaald worden.quote:
of gewoon een linkje naar het hele bericht ofzoquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zulk interessant nieuws mag wel vaker herhaald worden.
ze zeiden het tijdens de FP1quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
of gewoon een linkje naar het hele bericht ofzo
ja doe een link zoeken naar de eerste keer dat het in het live topic gemeld is danquote:
15 man binnen een secondequote:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja doe een link zoeken naar de eerste keer dat het in het live topic gemeld is dan
quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Sky heeft gehoord dat Max niet aan het vloeken was bij de stewards wat George gisteren zei.
Que?quote:
Bye Bye WCC kansenquote:
Geen nieuwe motor, alleen nieuwe batterij.quote:
Pleur gewoon op man.quote:Sergio Pérez vindt dat hij niet de enige is die verantwoordelijk is voor Red Bulls positie in het constructeurskampioenschap.
(...)
‘Ligt niet alleen aan mij’
Tijdens de mediadag in Abu Dhabi werd Pérez geconfronteerd met de grote verschillen tussen hem en Verstappen. Voelt hij zich verantwoordelijk voor het verlies bij de constructeurs? “Natuurlijk neem ik mijn verantwoordelijkheid,” reageerde hij. “Maar ik heb niet het gevoel dat dit allemaal aan één persoon ligt. Ik maak deel uit van een grote organisatie, een groot team. Het is erg jammer dat we niet harder hebben gevochten voor de constructeurs.”
Volgens mij zat Russell in die meeting en Sky Sports nietquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:30 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens mij zat Russell in die meeting en Sky Sports niet
Dus Sky kan niet met anderen gepraat hebben? Dat is in eens onmogelijk?quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hij heeft wel 1pct zelfkennisquote:
Nou ja, een stuk lastiger.quote:
Een steward heeft doorgespeeld naar een andere steward die toevallig werkt voor Sky sportsquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nee, dan heb je een oranjebril als je niet antimax bentquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus Sky kan niet met anderen gepraat hebben? Dat is in eens onmogelijk?
Multidisciplinair kritische denker.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, dan heb je een oranjebril als je niet antimax bent
Net een stel wijven daar met dat gelul.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Een steward heeft doorgespeeld naar een andere steward die toevallig werkt voor Sky sports
He!!quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Net een stel wijven daar met dat gelul.
Oscarquote:
ow als Crofty het gemeld heeft. dan weten we zeker dat het geen oranje bril isquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:49 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
voor @:Nizno
nu weet je ook wie het zei
Zou wel leuk zijn als ze gewoon een keer voor een habbekrats met z'n allen bij de Mac gaan eten.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:44 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
het stoelendansje verhaal kennen we al
leuke pica
voor wie zou dat leuk zijn?quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als ze gewoon een keer voor een habbekrats met z'n allen bij de Mac gaan eten.
lekker naar de shoarmatentquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als ze gewoon een keer voor een habbekrats met z'n allen bij de Mac gaan eten.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De MacRussell en de MacNorris op het menu zetten.
Oscar de oscar.quote:
De uitdrukking in de uitdrukking, die is al zo verzonnen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
He!!
Als Wijf vind ik hier wat van!!
verzin maar een andere vergelijk, niet elke vrouw is zo.
Georgie is een liegende snitchende schoneschijn ophoudende bitch.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:49 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
voor @:Nizno
nu weet je ook wie het zei
Zeik niet zoquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
He!!
Als Wijf vind ik hier wat van!!
verzin maar een andere vergelijk, niet elke vrouw is zo.
Komen er nog wel 2 bij.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het regent alweer gridstraffen.
Volgens mij kun je de laatste desnoods gratis op viaplay (open kanaal) kijken.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:02 schreef Dauthi het volgende:
F1TV dat een race voor het einde van het seizoen besluit mijn tablet niet meer te ondersteunen
Zo irritant, dit soort shit. We hebben eerder dit jaar ook een nieuwe iPad moeten kopen, niet omdat er iets mis was met de oude, maar omdat ze weigeren de software bij te werken en niks meer werkt naar verloop van tijd.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:02 schreef Dauthi het volgende:
F1TV dat een race voor het einde van het seizoen besluit mijn tablet niet meer te ondersteunen
Niet in een vrije training. Alleen in de kwalificatie leidt dat tot een mogelijke gridstraf.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Komen er nog wel 2 bij.
In een snelle ronde van George werd hij 2x opgehouden. Die zit inmiddels alweer te huilen met zijn bloeddoekje en krukken bij de stuwaarts
quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:09 schreef pmponer het volgende:
[..]
Volgens mij kun je de laatste desnoods gratis op viaplay (open kanaal) kijken.
Dit is dus de tweede keer, want mijn eerste generatie chromecasts besloot men bij F1TV ook niet meer te ondersteunen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zo irritant, dit soort shit. We hebben eerder dit jaar ook een nieuwe iPad moeten kopen, niet omdat er iets mis was met de oude, maar omdat ze weigeren de software bij te werken en niks meer werkt naar verloop van tijd.
Niets moedwilligs aan, op een begeven moment is de hardware gewoon te langzaam en wordt het een limiterende factor voor wat ze willen met de software voor de nieuwere apparaten.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:35 schreef Dauthi het volgende:
[..]
[..]
Dit is dus de tweede keer, want mijn eerste generatie chromecasts besloot men bij F1TV ook niet meer te ondersteunen.
Iedereen zogenaamd de mond vol over klimaat en duurzaamheid, maar het moedwillig produceren van e-waste blijft geen enkel probleem
Die update is er al sinds 14 novemberquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:02 schreef Dauthi het volgende:
De overige coureurs moeten daar (voor - en/of achteraf) ontzettend lol om hebben gehad.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:44 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
het stoelendansje verhaal kennen we al
leuke pica
Ik heb ervaring met app development voor Android. Er is geen enkele developer die niet liever vandaag dan morgen support voor antieke versies stopt. Je mist zo veel moderne functies en moet zo veel met workarounds werken dat je app er enorm onder gaat lijden.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niets moedwilligs aan, op een begeven moment is de hardware gewoon te langzaam en wordt het een limiterende factor voor wat ze willen met de software voor de nieuwere apparaten.
Plus dat je soms security features niet kunt enablen omdat dat breekt met oude versies.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met app development voor Android. Er is geen enkele developer die liever vandaag dan morgen support voor antieke versies stopt. Je mist zo veel moderne functies en moet zo veel met workarounds werken dat je app er enorm onder gaat lijden.
Het is een training.quote:
Dit vind ik toch wel hele goede humor.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:42 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ze hadden een plek naast Verstappen vrijgelaten voor hem, hij kwam als laatste binnen
Ach, hou toch op. Inmiddels zit er zoveel over capaciteit op hardware dat een simpel stukje stream software zelfs op een systeem dat 15 jaar oud is draait zonder problemen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niets moedwilligs aan, op een begeven moment is de hardware gewoon te langzaam en wordt het een limiterende factor voor wat ze willen met de software voor de nieuwere apparaten.
Dit weekend is er dus besloten de vorige versie niet meer te supporten.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die update is er al sinds 14 november
Even Android 6 t/m 9 niet meer supporten op dat moment is wel een naai-actie ja
Maar je kon er wel op wachten.
Het merendeel van de software is zo slecht geprogrammeerd. Er zitten zoveel fouten en inefficienties in waardoor software niet optimaal draait en onnodig veel resources moet gebruiken.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met app development voor Android. Er is geen enkele developer die liever vandaag dan morgen support voor antieke versies stopt. Je mist zo veel moderne functies en moet zo veel met workarounds werken dat je app er enorm onder gaat lijden.
Kom op mensen vragen niet om "moderne functies" maar gewoon een app die naar hun chromecast streamed. Waarom zou dat altijd prima kunnen werken, en dan ineens niet meer?quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met app development voor Android. Er is geen enkele developer die niet liever vandaag dan morgen support voor antieke versies stopt. Je mist zo veel moderne functies en moet zo veel met workarounds werken dat je app er enorm onder gaat lijden.
bijna, ik zou het meer om te lachen vinden dat George gewoon een contract heeft, dat Max, Toto belt en dat George meteen wordt vervangen en Max wdc wordtquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:40 schreef DKUp het volgende:
Georgie is lekker bezig sinds zijn naai actie vorige week!
Grappig scenario zou zijn dat Kimi beter is en Georgie zijn contract niet zal worden verlengd na 2025. Verstappen komt in 2026 en hij wordt wereldkampioen met Mercedes.
![]()
gewoon naar buiten sturen naar de tuin van de burenquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mooi excuus hier om het verschonen van de kattenbak nog een uur uit te stellen.
tis moeilijk voor de jongens van Viapleequote:Op vrijdag 6 december 2024 14:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
"Onder de tunnel door".
Ik probeer me in te beelden hoe je dat doet.
#viaplay
quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
"Onder de tunnel door".
Ik probeer me in te beelden hoe je dat doet.
#viaplay
Je hebt echt geen idee hoe veel rare fratsen er uitgehaald moeten worden om die app überhaupt nog te laten werken op jouw antieke Android.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:33 schreef koemleit het volgende:
[..]
Kom op mensen vragen niet om "moderne functies" maar gewoon een app die naar hun chromecast streamed. Waarom zou dat altijd prima kunnen werken, en dan ineens niet meer?
Het is niet zo dat er veel functionaliteit bij komt enzo he. Het is een app die als voornaamste doel heeft "beeld weergeven, en dit beeld streamen".
quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik hoor net dat we in P1 twee Leclercs in dezelfde training hadden, wisten jullie dat al?
De mooiste van de wereld!quote:
Deze content is niet opgenomen in je pakketquote:
Welk pakket heb je dan?quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:09 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Deze content is niet opgenomen in je pakket
Beauty is in the eye of the beholderquote:Op vrijdag 6 december 2024 14:11 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat is een mening geen feit mag ik hopen
Geen idee, we delen een account met mijn zwagerquote:
Omdatquote:
Alsof apparaten van 8-9 jaar oud niet in staat zijn een video af te spelenquote:Op vrijdag 6 december 2024 14:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
dat betekent dat je toestel wel minimaal 8-9 jaar oud is.
Niet als de beveiliging meer gebruikt dan de video zelfquote:Op vrijdag 6 december 2024 14:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Alsof apparaten van 8-9 jaar oud niet in staat zijn een video af te spelen
Nou ja niet met de nieuwe efficiënte codecs.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Alsof apparaten van 8-9 jaar oud niet in staat zijn een video af te spelen
Welnee joh.quote:
Nee met “dat recht” bedoelde ik dat Russell dat recht heeft.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Omdat
Dat recht heeft die (Verstappen). Het is niet zo dat Mr. Russell bepaalt hoe mensen zich waar gedragen.
Max heeft al een mooie beker voor Russell uitgezocht:quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:40 schreef franklop het volgende:
Hoop dat Russell en Verstappen elkaar hebben geloot bij de secret santa
quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:40 schreef franklop het volgende:
Hoop dat Russell en Verstappen elkaar hebben geloot bij de secret santa
Niet meerquote:
Lijkt mij niet de aandrijfas danquote:
Huhquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Perez sneller dan Verstappen, dus deze tijden zeggen helemaal niks.
Iets daarvoor denk ik..quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh
De vloer raakt op deze gif toch niet de kerb lijkt het
Ja klopt tussen dit gifje en die andere in want deze is exit t1quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Iets daarvoor denk ik..
[ afbeelding ]
En dan met Russel in één team gaan zitten?quote:
Rudy vogelt het vannacht wel uit.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Als ik puur naar de tijden kijk dan zeg ik: einde tijdperk RBR?
Grappig dat je denkt dat Russell dan ook maar een kans heeft om ook in dat team te blijvenquote:Op vrijdag 6 december 2024 15:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan met Russel in één team gaan zitten?![]()
Nee, dat zal goed gaan.
Allemaal meningen. George zegt dat het wel zo is. Daar moeten wij het mee doen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
There was a claim by George Russell, Max was swearing in the stewards room. Our indication is that there wasn't any swearing going on in the stewards room from Max Verstappen. - David Croft (SkySportsF1)
Dus na Will Buxton komt nu ook David Croft met hetzelfde geluid.
On faced, two faced, three faced George.
Fijne vent, indien waar.
Kan je lullig over doen, maar die was er wel bij, de rest is hearsayquote:Op vrijdag 6 december 2024 15:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Allemaal meningen. George zegt dat het wel zo is. Daar moeten wij het mee doen.
~C. Caprice
Dat maakt het nog niet perse waarheid.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:59 schreef pmponer het volgende:
[..]
Kan je lullig over doen, maar die was er wel bij, de rest is hearsay
Inderdaad.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:59 schreef pmponer het volgende:
[..]
Kan je lullig over doen, maar die was er wel bij, de rest is hearsay
😂👌🏻quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:06 schreef pmponer het volgende:
hoe zou het hier bij de stewards zijn gegaan
Bekijk deze YouTube-video
Zo op een rijtje is het wel heel erg jaquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:06 schreef pmponer het volgende:
https://www.bbc.com/sport/formula1/articles/cevg9w8440koquote:Russell was last to turn up. There were two seats left, both next to Verstappen, who waved, said "Hi, George" and indicated for him to sit down.
Russell said hello but, in what must have been an awkward moment, then took one of the seats and moved it away to sit next to team-mate Lewis Hamilton.
https://www.nu.nl/formule(...)n-om-te-stoppen.htmlquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:40 schreef koemleit het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-bij-red-bull-racing
telegraaf meldt exit Perez.
Iedereen weet dat Jos bij de Telegraaf werkt.
Waarheidskans 100%
quote:Volgens Red Bull-teambaas Christian Horner is er nog geen definitieve keuze gemaakt over wie volgend jaar de teamgenoot van Max Verstappen is. De Brit hintte net als vorige week in Qatar op een scenario waarin Sergio Pérez zelf besluit om te stoppen.
Blimey Crikeyquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:06 schreef pmponer het volgende:
Net zoals er in Moskou veel mensen zelf de keuze maken om uit een raam te springen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:15 schreef Troel het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/formule(...)n-om-te-stoppen.html
[..]
Iemand met een dier vergelijken als je zelf Wolff heet is natuurlijk niet heel slimquote:En dat Wolff hem een keffend klein hondje, een terriër, had genoemd? Daar haalt Horner zijn schouders over op. "Ik ben dol op terriërs. Ik heb er vier gehad, bijvoorbeeld Bernie en Flavio (vernoemd naar Ecclestone en Briatore, red.). Ze zijn heel loyaal. Dus terriër genoemd worden, vind ik niet zo erg. Liever een terriër dan een wolf."
Zal best, maar het is niet voor niets dat Russell deze reputatie heeft opgebouwd.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:44 schreef pmponer het volgende:
ach ja zo zal er van elke courreur wel een filmpje zijn met de mindere momenten
Voor de buitenwereld kondigt hij zijn afscheid aan en ondertussen is het zo dat zijn contract afgekocht wordtquote:Op vrijdag 6 december 2024 17:15 schreef Troel het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/formule(...)n-om-te-stoppen.html
[..]
Charles Leclerc had last van voedselvergiftiging. Volgens Russell heeft hij een bord eten van Verstappen gehad.quote:
The food turned into him?quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:02 schreef PirE het volgende:
[..]
Charles Leclerc had last van voedselvergiftiging. Volgens Russell heeft hij een bord eten van Verstappen gehad.
Please confirm?quote:
The food got forced out of the body.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Did he leave enough space for the food?
Not enough beefquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:29 schreef Managarm het volgende:
[..]
The food got forced out of the body.
Er gaat ook al een grap rond dat Toto die baby al wil vastleggen om niet nog een keer naast een Verstappen te grijpen op jonge leeftijd.quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:39 schreef Rnie het volgende:
En we hebben de eerste echo!
[ afbeelding ]
Dat Dutch GP stopt zat er al veel langer aan te komen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 00:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Er vallen wel dingen op zijn plaats. Dutch GP die er mee stopt, Verstappen wordt papa.
Die gaat er mee stoppen. Heeft eerder al aangegeven dat hij pas vader wil worden na zijn F1 carričre. Die gaat stoppen. Eind volgend seizoen, maar het zou me zelfs niks verbazen als hij er na zondag een punt achter zet.
Verstappen gaat de nieuwe reglementen niet meemaken, daar geloof ik niks van.
Ik denk sowieso nog niet na dit jaar. Na de GP van Las Vegas had hij het wel over "op tijd" stoppen en dat hij familie heel belangrijk vindt, maar hij had het ook al over volgend jaar etc. Ik denk dat hij niet zal stoppen als hij idee heeft dat RB hem een goede auto kan geven waarmee hij "lol" kan hebben. Als RB dat niet kan, of als hij er niet in gelooft, zou hij er wel eens mee kunnen kappen na 2025 ja, want ik denk dat hji serieus weinig zin heeft om bij een ander team te rijden.quote:Op zaterdag 7 december 2024 00:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Er vallen wel dingen op zijn plaats. Dutch GP die er mee stopt, Verstappen wordt papa.
Die gaat er mee stoppen. Heeft eerder al aangegeven dat hij pas vader wil worden na zijn F1 carričre. Die gaat stoppen. Eind volgend seizoen, maar het zou me zelfs niks verbazen als hij er na zondag een punt achter zet.
Verstappen gaat de nieuwe reglementen niet meemaken, daar geloof ik niks van.
Fan zijn van zo'n backstabende matenaaiende manipulerende schoneschijn ophoudende leugenaar zegt ook wel veel over diegene he.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Allemaal meningen. George zegt dat het wel zo is. Daar moeten wij het mee doen.
~C. Caprice
Ach, hij laat 'm zo weer vallen en kiest weer een nieuwe favoriet.quote:Op zaterdag 7 december 2024 02:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Fan zijn van zo'n backstabende matenaaiende manipulerende schoneschijn ophoudende leugenaar zegt ook wel veel over diegene he.
Eerst even afwachten welke coureur hier niet zo geliefd is. Je moet natuurlijk wel tegengeluid gevenquote:Op zaterdag 7 december 2024 02:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ach, hij laat 'm zo weer vallen en kiest weer een nieuwe favoriet.
Krijgen we volgens jaar weer een nieuwe user hier, ColapintoGOD bijv.
Kunnen jullie hem niet een tijdje overnemen?quote:Op zaterdag 7 december 2024 06:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Chevy blijft wat dat betreft echt een vermoeiende act ja.
Ik steun dit voorstelquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:30 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Kunnen jullie hem niet een tijdje overnemen?
Het gaat denk ik nooit gebeuren, maar als Verstappen er ook in slaagt Ferrari een keer naar het WK te leiden gaat hij echt de boeken in als the greatest of his time.quote:Op zaterdag 7 december 2024 02:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik denk sowieso nog niet na dit jaar. Na de GP van Las Vegas had hij het wel over "op tijd" stoppen en dat hij familie heel belangrijk vindt, maar hij had het ook al over volgend jaar etc. Ik denk dat hij niet zal stoppen als hij idee heeft dat RB hem een goede auto kan geven waarmee hij "lol" kan hebben. Als RB dat niet kan, of als hij er niet in gelooft, zou hij er wel eens mee kunnen kappen na 2025 ja, want ik denk dat hji serieus weinig zin heeft om bij een ander team te rijden.
Kan me wel voorstellen dat hij 2026 even overslaat, lijkt me toch heerlijk voor hem.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:34 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Het gaat denk ik nooit gebeuren, maar als Verstappen er ook in slaagt Ferrari een keer naar het WK te leiden gaat hij echt de boeken in als the greatest of his time.
Gasly houdt 'm tegen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Toen was er weer een soort van vrede
13:15 F2 sprint maat!quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:36 schreef Droopie het volgende:
Hoe laat begint de f2 vandaag?
Is dat na deze fp3?
Ik ook. Heb F1 Academy gekeken vanochtend en dat echt een leuke race. Veel gevechten. Dit circuit is daar wel lekker voor.quote:
Daar heb ik dan echt helemaal niets mee. Wel eens geprobeerd, maar ik voel het niet.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook. Heb F1 Academy gekeken vanochtend en dat echt een leuke race. Veel gevechten. Dit circuit is daar wel lekker voor.
Weer een geheel zwarte auto.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:50 schreef Peterselieman het volgende:
Hammie probeert een paar gram te besparen door een sticker weg te laten halen
Lewis Rasmussenquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:50 schreef Peterselieman het volgende:
Hammie probeert een paar gram te besparen door een sticker weg te laten halen
Lewis heeft ze stiekem omgewisseldquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:58 schreef Peterselieman het volgende:
Bij Mercedes hebben ze van chassis gewisseld?
Die reed op softsquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wel achter een Haas.
Als 1-jarige al naar f1 kijken en typen, wonderkind.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:11 schreef zalkc het volgende:
Ik was vandaag jaar oud om te ontdekken dat bij F1TV de F1 live stream een seconde of 2 eerder is als de International stream
Maxie is uitgeput. Die moest vannacht om 3 uur op pad om patatje joppie-chips te scoren voor Kelly.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:07 schreef HiDiHo het volgende:
rare stuurbeweging....
[ afbeelding ]
Max: boxing
Dat ie papa wordt verklaard iig wel waarom ie de 2e helft van dit jaar zo bagger rijdtquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Maxie is uitgeput. Die moest vannacht om 3 uur op pad om patatje joppie-chips te scoren voor Kelly.
Oh. Ach ik blijf gewoon international kijken waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:11 schreef zalkc het volgende:
Ik was vandaag jaar oud om te ontdekken dat bij F1TV de F1 live stream een seconde of 2 eerder is als de International stream
Norris net ookquote:
Ja zeker, verklaard bijvoorbeeld waarom hij in Brazilië in de regen steeds de apex miste.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat ie papa wordt verklaard iig wel waarom ie de 2e helft van dit jaar zo bagger rijdt
Die ging naar buiten voor een proefstart, niet voor een snelle rondequote:
Ja ik dacht alquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die ging naar buiten voor een proefstart, niet voor een snelle ronde
Ja, zeggen ze elk jaar.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:28 schreef Droopie het volgende:
Gaan ze volgend jaar nog wat veranderen aan de banden, qua dat ze minder invloed hebben op de race of dat er meer geracet kan worden.
Ze zullen het natuurlijk nooit toegeven maar het is op z'n minst opvallend.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:30 schreef greysbones het volgende:
Bijzonder dat mcL sinds het banden onderzoek(je) ook rap door de bandjes gaat
Later hidiquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:32 schreef HiDiHo het volgende:
15 uur de kwalificatie
Ik ben benieuwd....
tot later
Dit is wat de FIA wil.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:28 schreef Droopie het volgende:
Gaan ze volgend jaar nog wat veranderen aan de banden, qua dat ze minder invloed hebben op de race of dat er meer geracet kan worden.
Tot laterquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:32 schreef HiDiHo het volgende:
15 uur de kwalificatie
Ik ben benieuwd....
tot later
Gaaf. Ben derbij.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:32 schreef HiDiHo het volgende:
15 uur de kwalificatie
Ik ben benieuwd....
tot later
Russell reed in de wegquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Norris haalt buiten de baan in.
Russell reed wel gevaarlijk langzaam op de racelijn. Ik zeg 1 plaats gridstrafquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Norris haalt buiten de baan in.
Alpines plannetje om doohan te exposen is in ieder geval mislukt.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:24 schreef pmponer het volgende:
Doohan, doet nog niet perse onder voor Ocon
Nope. Nieuwe verkiezing is in 2025.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:45 schreef THEFXR het volgende:
De termijn van de FIA president is dat onbeperkt?
In dit topic (niet hierquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:38 schreef Droopie het volgende:
Voor mensen die zich straks vervelen.
Om 13.15 deel 1 van de afsluitende F2 race.
De, in mijn ogen, nieuwe rijder van RB F1, Hadjar staat een halve punt achter de nummer 1.
Joh. Eerst de mini drs, en sinds dat onderzoek zijn hun banden ook niet zo slijtvast meer. Geeft wel te denken he?quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:30 schreef greysbones het volgende:
Bijzonder dat mcL sinds het banden onderzoek(je) ook rap door de bandjes gaat
3 jaar geloof ik.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:45 schreef THEFXR het volgende:
De termijn van de FIA president is dat onbeperkt?
Het is meer genormaliseerd.quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoezo is die deg zogenaamd bij McLaren ineens hoog?
In Qatar hield die toch precies de pace aan van Verstappen en was Norris op hard veruit de snelste
Het zou ook gewoon de juiste instellingen per circuit gevonden hebben kunnen zijn.quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is meer genormaliseerd.
In eerdere races hadden de McLarens aan het eind van stints veel meer leven over in hun banden dan de concurrentie.
Nu heeft een auto en coureur daar ook invloed op maar het is wel bijzonder dat dat verschil ineens bijna weg is.
Mooi, want wat er nu zit is m.i iemand die niet met macht om kan gaan. Te groot ego, denkt dat ie boven alles staat...quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope. Nieuwe verkiezing is in 2025.
heel toevallig alle circuits tot Braziliequote:Op zaterdag 7 december 2024 13:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het zou ook gewoon de juiste instellingen per circuit gevonden hebben kunnen zijn.
Ieder team rommelt op het randje van het regelement, tis niet zo dat die stewards die auto's niet meer nakijken.
4 jaar.quote:
In Qatar had McLaren het prima voor elkaar en leek in handen van Norris een fractie beter dan Max.quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het zou ook gewoon de juiste instellingen per circuit gevonden hebben kunnen zijn.
Ieder team rommelt op het randje van het regelement, tis niet zo dat die stewards die auto's niet meer nakijken.
Niet alles wordt altijd bekeken. Alleen de standaard dingen. Een auto wordt er elke race random uitgepikt om helemaal bekeken te worden.quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Top in de handen van Max ja. Was het niet ene Senna die ooit zei " You can not overtake 15 cars when it's sunny, but you can when it's raining" ? Wat in Brazilie gebeurde komt voor 90% op he conto van Max, in de regen maakt de auto minder uit.quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In Qatar had McLaren het prima voor elkaar en leek in handen van Norris een fractie beter dan Max.
Maar goed de Red Bull deed het ineens in Brazilië ook weer top na lange tijd. Hoeft ook niks te zeggen over hoe die auto aan de regels voldoet of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |