Ah, schijt.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vriendin van die vriendin is de vriendin van Arthur.
Ze hadden Perez begin van het jaar al moeten vervangen, hadden ze nu wellicht het WDC niet verloren. Plus ze hadden kunnen kijken welke rookie voor 2026 de beste keuze is.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
China 2024 voor het laatst op het podium.
Sinds Miami niet eens in de buurt geweest.
Nee joh. Perez levert ze extra windtunneltijd op.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze hadden Perez begin van het jaar al moeten vervangen, hadden ze nu wellicht het WDC niet verloren. Plus ze hadden kunnen kijken welke rookie voor 2026 de beste keuze is.
Was misschien nog wel een optie geweest als de auto normaal functioneerde en in het management alles soepel was verlopen (Horner en Helmut hadden andere discussies met elkaar )quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze hadden Perez begin van het jaar al moeten vervangen, hadden ze nu wellicht het WDC niet verloren. Plus ze hadden kunnen kijken welke rookie voor 2026 de beste keuze is.
Heerlijk die backfirequote:Op vrijdag 6 december 2024 11:30 schreef Nattekat het volgende:
Sky heeft schijnbaar de woorden van Russell ontkracht, van dat Verstappen scheldend en tierend bij de stewards zat. Was al overduidelijk onzin, maar als zelfs sky dat doet...
jep al besprokenquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:30 schreef Nattekat het volgende:
Sky heeft schijnbaar de woorden van Russell ontkracht, van dat Verstappen scheldend en tierend bij de stewards zat. Was al overduidelijk onzin, maar als zelfs sky dat doet...
Jawel, zowel FP1 als FP2 geldt voor de verplichte rookietraining. Dus teams mogen kiezen. FP3 daarentegen niet, dus Bearman in Jeddah telde niet daarvoor.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Volgens mij mogen alle rookies FP2 niet rijden.
ik niequote:
Zulk interessant nieuws mag wel vaker herhaald worden.quote:
of gewoon een linkje naar het hele bericht ofzoquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zulk interessant nieuws mag wel vaker herhaald worden.
ze zeiden het tijdens de FP1quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
of gewoon een linkje naar het hele bericht ofzo
ja doe een link zoeken naar de eerste keer dat het in het live topic gemeld is danquote:
15 man binnen een secondequote:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja doe een link zoeken naar de eerste keer dat het in het live topic gemeld is dan
quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Sky heeft gehoord dat Max niet aan het vloeken was bij de stewards wat George gisteren zei.
Que?quote:
Klote, die strijd is dus ook klaar.quote:
Bye Bye WCC kansenquote:
Geen nieuwe motor, alleen nieuwe batterij.quote:
Pleur gewoon op man.quote:Sergio Pérez vindt dat hij niet de enige is die verantwoordelijk is voor Red Bulls positie in het constructeurskampioenschap.
(...)
‘Ligt niet alleen aan mij’
Tijdens de mediadag in Abu Dhabi werd Pérez geconfronteerd met de grote verschillen tussen hem en Verstappen. Voelt hij zich verantwoordelijk voor het verlies bij de constructeurs? “Natuurlijk neem ik mijn verantwoordelijkheid,” reageerde hij. “Maar ik heb niet het gevoel dat dit allemaal aan één persoon ligt. Ik maak deel uit van een grote organisatie, een groot team. Het is erg jammer dat we niet harder hebben gevochten voor de constructeurs.”
Volgens mij zat Russell in die meeting en Sky Sports nietquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:30 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens mij zat Russell in die meeting en Sky Sports niet
Dus Sky kan niet met anderen gepraat hebben? Dat is in eens onmogelijk?quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hij heeft wel 1pct zelfkennisquote:
Nou ja, een stuk lastiger.quote:
Een steward heeft doorgespeeld naar een andere steward die toevallig werkt voor Sky sportsquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nee, dan heb je een oranjebril als je niet antimax bentquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus Sky kan niet met anderen gepraat hebben? Dat is in eens onmogelijk?
Multidisciplinair kritische denker.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, dan heb je een oranjebril als je niet antimax bent
Net een stel wijven daar met dat gelul.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Een steward heeft doorgespeeld naar een andere steward die toevallig werkt voor Sky sports
He!!quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Net een stel wijven daar met dat gelul.
Oscarquote:
ow als Crofty het gemeld heeft. dan weten we zeker dat het geen oranje bril isquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:49 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
voor @:Nizno
nu weet je ook wie het zei
Zou wel leuk zijn als ze gewoon een keer voor een habbekrats met z'n allen bij de Mac gaan eten.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:44 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
het stoelendansje verhaal kennen we al
leuke pica
voor wie zou dat leuk zijn?quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als ze gewoon een keer voor een habbekrats met z'n allen bij de Mac gaan eten.
lekker naar de shoarmatentquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als ze gewoon een keer voor een habbekrats met z'n allen bij de Mac gaan eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |