Daarvoor hoef je niet eerst mooi weer te spelen en daarna de dramaqueen uit te hangen en te stellen dat je zo ongeveer op de intensive care lag.quote:Op donderdag 5 december 2024 23:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het doel van een steward meeting is heel anders dan een persconferentie. Alleen dat verschil is al vrij essentieel. Want waarom zou George voor de gehele media Max willen “veroordelen”? Daar zit niet zijn belang.
Dat mogen zij doen.quote:Op donderdag 5 december 2024 23:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens Button toch niet. Die kiest de kant van Verstappen.
https://www.f1maximaal.nl(...)et-probleem-voor-mij
Edit: En ook Montoya bijvoorbeeld
Waarom zou hij de dramaqueen uithangen in een persconferentie? Daar wint hij toch niks mee?quote:Op donderdag 5 december 2024 23:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet eerst mooi weer te spelen en daarna de dramaqueen uit te hangen en te stellen dat je zo ongeveer op de intensive care lag.
quote:De rol van de stewards is om de feiten te behandelen, niet de emoties
Exact.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Laten we de aandacht niet afleiden van de kern, namelijk dat Russell een zeer achterbakse jongen is die als het moet zijn eigen moeder voor de bus gooit als hij er zelf beter van wordt. Laten we niet trappen in het spel van Mercedes om de aandacht af te leiden met allerlei geframede, niet ter zake doende lasterpraat in een poging de aandacht daarvan af te leiden.
Fernando de fotograafquote:Op donderdag 5 december 2024 23:14 schreef Rnie het volgende:
2024 dinner! and yes, the two your thinking about were sat as far away from each other as possible 🤣😁
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/p/DDNXzRtuTwG/
Max zijn reactie in de comments: Beef
![]()
Je leest niet goed. Hij speelde mooi weer in de media en dramaqueen bij de stewardsquote:Op donderdag 5 december 2024 23:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou hij de dramaqueen uithangen in een persconferentie? Daar wint hij toch niks mee?
Als die dat überhaupt al heeft gedaan, want dit is vooral de lezing van Max zelf en George heeft gezegd de feiten te hebben weergegeven.
[..]
Ik lees wel goed alleen je suggereert dat George dezelfde houding zou moeten aannemen in een persconferentie als in een stewards room. En ik vraag me af:waarom? Want ik vind dat compleet andere settingen.quote:Op donderdag 5 december 2024 23:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je leest niet goed. Hij speelde mooi weer in de media en dramaqueen bij de stewards
Ach.quote:Op donderdag 5 december 2024 23:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je leest niet goed. Hij speelde mooi weer in de media en dramaqueen bij de stewards
Je hebt helemaal gelijk, Russell was achterbaks bij de Stewards dus hij kan ook prima bij de pers achterbaks doen.quote:Op donderdag 5 december 2024 23:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik lees wel goed alleen je suggereert dat George dezelfde houding zou moeten aannemen in een persconferentie als in een stewards room. En ik vraag me af:waarom? Want ik vind dat compleet andere settingen.
Dat is vooral wat Max beweert. Dat George twee gezichten zou opzetten. Vervolgens wordt dat hier opgepakt als de waarheid en niets dan de waarheid. Hoeft ook niet helemaal juist te zijn uiteraard.quote:Op donderdag 5 december 2024 23:55 schreef Peterselieman het volgende:
180 graden anders zijn in verschillende settings is niet handig. Je vraagt je dan af: wie is de echte George Russell
Wie fixed er ff een trollhoofd op zn pet ofso?quote:
Niet alleen Max. Buxton zegt dat van meerdere coureurs gehoord te hebben.quote:Op donderdag 5 december 2024 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is vooral wat Max beweert. Dat George twee gezichten zou opzetten. Vervolgens wordt dat hier opgepakt als de waarheid en niets dan de waarheid. Hoeft ook niet helemaal juist te zijn uiteraard.
Boem. Ik kan me niet voorstellen dat Russell dit (volledig) uit zijn duim zuigt. George heeft met zijn reactie en spicey quotes voor de tackel met gestrekt beenquote:They’re doing their utmost to get [Christian] Horner out of Red Bull, but at the very first race that he wasn’t competitive, he was absolutely slamming his team, and I know for a fact the week after, a quarter of his engineering team were sending their CVs to Mercedes, to McLaren, to Aston.
Maar wat hier dus gebeurt is dat George geen zin heeft om Max voor de media te veroordelen, maar wel kritisch is in de steward room. Dat kan een karakteristiek zijn van hem. Hoeft verder niks kwaadaardigs te zijn.quote:Op vrijdag 6 december 2024 00:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet alleen Max. Buxton zegt dat van meerdere coureurs gehoord te hebben.
En wat Russell vertelt hoeft ook niet de waarheid te zijn. En dus ook geen feiten.
Hij speelt ook mooi weer naar Max en naait hem ondertussen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 00:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar wat hier dus gebeurt is dat George geen zin heeft om Max voor de media te veroordelen, maar wel kritisch is in de steward room. Dat kan een karakteristiek zijn van hem. Hoeft verder niks kwaadaardigs te zijn.
En daar wordt die dan compleet om afgemaakt. Dat vind niet heel fair.
Dat het niet goed gaat bij Red Bull sinds de dood van Mateschitz is al veel langer bekend maar heeft totaal geen relevantie met de klacht van Russell.quote:Op vrijdag 6 december 2024 00:05 schreef opgebaarde het volgende:
Russell zegt ook andere interessante dingen, zoals
[..]
Boem. Ik kan me niet voorstellen dat Russell dit (volledig) uit zijn duim zuigt. George heeft met zijn reactie en spicey quotes voor de tackel met gestrekt been
Ik kies voor de full focus.. kunnen we langer van genietenquote:Op vrijdag 6 december 2024 00:16 schreef Droopie het volgende:
Jongens, gaan we net als de vorige keer full focus op deze rel die in Maart overgewaaid is.
Of gaan we ook nog even aandacht besteden dat er dit weekend hele mooie dingen staan te gebeuren.
In de ochtend de broertjes Leclerc, laatste race van Hamilton bij Mercedes en als kers op de taart de constructeurstitel staat op het spel
Doe normaal man.quote:Op donderdag 5 december 2024 23:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ach.
Laat die jankmuil joh.
Laten we met zn allen afspreken niet op hem te reageren de aankomende 3 dagen. Niet in zn MO stappen, er overheen lezen en niet quoten.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Doe normaal man.
Als je je aan hem ergert kun je hem zelf negeren, anderen oproepen jou te volgen is een ultiem laf zwaktebod.
Natuurlijk. Als Mercedes en Red Bull met elkaar vechten, kan er zelfs een DNF verwacht worden bij de twee terwijl Mclaren zijn eigen race rijdt.quote:
Alleen gaat de strijd tussen McLaren en Ferrari, Red Bull heeft al het WDC binnen en in het WCC kunnen ze P3 ook niet meer kwijtraken.quote:Op vrijdag 6 december 2024 01:25 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Als Mercedes en Red Bull met elkaar vechten, kan er zelfs een DNF verwacht worden bij de twee terwijl Mclaren zijn eigen race rijdt.
We kijken graag uit naar 2025quote:Op vrijdag 6 december 2024 01:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Alleen gaat de strijd tussen McLaren en Ferrari, Red Bull heeft al het WDC binnen en in het WCC kunnen ze P3 ook niet meer kwijtraken.
Lando houdt gewoon van popcorn.
Mer en rbr out is kans op meer punten voor mcl.quote:Op vrijdag 6 december 2024 01:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Alleen gaat de strijd tussen McLaren en Ferrari, Red Bull heeft al het WDC binnen en in het WCC kunnen ze P3 ook niet meer kwijtraken.
Lando houdt gewoon van popcorn.
Betekent ook meer punten voor Ferrari, blijft de strijd tussen die twee hetzelfde.quote:Op vrijdag 6 december 2024 02:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mer en rbr out is kans op meer punten voor mcl.
Zo is t ook wel weer.
Maar dit is vooral wat beef in t paddock hoor. Op de baan zitten ze elkaar niet in de weg.
Het wordt overigens ook zeker geen bitch fight, want er is maar één bitch in dit verhaal.
Als Max dat stelt, waarom zou dat niet waar zijn danquote:Op donderdag 5 december 2024 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is vooral wat Max beweert. Dat George twee gezichten zou opzetten. Vervolgens wordt dat hier opgepakt als de waarheid en niets dan de waarheid. Hoeft ook niet helemaal juist te zijn uiteraard.
Als hier al iets van klopt dan kun je die teamleden missen als kiespijn. Als je na 3 wereldtitels terwijl je aan de leiding gaat van een 4e WK er niet mee kunt omgaan dat een coureur zijn emoties toont over een auto die de verkeerde kant op ontwikkeld wordt dan ben je totaal ongeschikt.quote:Op vrijdag 6 december 2024 00:05 schreef opgebaarde het volgende:
Russell zegt ook andere interessante dingen, zoals
[..]
Boem. Ik kan me niet voorstellen dat Russell dit (volledig) uit zijn duim zuigt. George heeft met zijn reactie en spicey quotes voor de tackel met gestrekt been
Omdat het zijn mening is, en een mening is geen feit.quote:Op vrijdag 6 december 2024 07:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Als Max dat stelt, waarom zou dat niet waar zijn dan
George geeft ook een mening en dat is ook geen feitquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat het zijn mening is, en een mening is geen feit.
Precies. Dus dat moeten we dan ook niet zo zien. Wij kunnen alleen afgaan op de feiten en daar onze mening over geven.quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
George geeft ook een mening en dat is ook geen feit
De genen zal het in ieder geval niet aan liggenquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:26 schreef Marcoss het volgende:
De nieuwe Nederlandse wereldkampioen over 20 jaar is bekend hoor!
(Of Braziliaanse.. )
Dan maak het rest van de F1 grid kans om op WDC te wordenquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De geboortedag is het einde van de snelheid van Max
Je kunt prima een mening hebben over een mening, maar jjj presenteert de mening van George als een feit en de mening van Max als een meningquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Precies. Dus dat moeten we dan ook niet zo zien. Wij kunnen alleen afgaan op de feiten en daar onze mening over geven.
Waar deed ik dat?quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar jjj presenteert de mening van George als een feit
Doet ie snel!quote:
Wordt het niet een Monegask?quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:26 schreef Marcoss het volgende:
(Of Braziliaanse.. )
Hij had al op zijn 19de al vader kunnen zijn met zijn snelheidquote:
Ik denk gewoon 9 maandenquote:
quote:Op donderdag 5 december 2024 23:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou hij de dramaqueen uithangen in een persconferentie? Daar wint hij toch niks mee?
Als die dat überhaupt al heeft gedaan, want dit is vooral de lezing van Max zelf en George heeft gezegd de feiten te hebben weergegeven.
[..]
quote:
We hebben het hier over Max he, die baby komt er met DRS uit.quote:
Nou mag het niet hopen voor Kellyquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We hebben het hier over Max he, die baby komt er met DRS uit.
Een troost: het is een snelle geboorte.quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou mag het niet hopen voor Kelly
Denk eerder met mode 11.quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eén keer gas gevenquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een troost: het is een snelle geboorte.
Het is een feit dat George deze uitspraak heeft gedaan. Dat is wat ik zeg.quote:
Dat is geen troostquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze heeft al geoefend met Kvyatquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja doeiquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is een feit dat George deze uitspraak heeft gedaan. Dat is wat ik zeg.
Lando zal hem wel aangemoedigd hebben om vader te worden.quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan maak het rest van de F1 grid kans om op WDC te worden
Ik wou een torpedo grap makenquote:
quote:
"Come on Kelly, push this lap, push this lap"quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
GP zit er ook bijquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Come on Kelly, push this lap, push this lap"
quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Lando zal hem wel aangemoedigd hebben om vader te worden.
Russell is al in de buurt van de RedBull pitbox gesignaleerd met potjes foliumzuur.
Alonso heeft direct bijgetekend voor 20 jaar.
Lewis denkt de 8ste titel te halenquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Lando zal hem wel aangemoedigd hebben om vader te worden.
Russell is al in de buurt van de RedBull pitbox gesignaleerd met potjes foliumzuur.
Alonso heeft direct bijgetekend voor 20 jaar.
En dan later thuis, BOX BOX.quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"That was phenomenal Kelly. Awesome job."quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Uiteraard!quote:
Nu haal je er ineens een heel andere zaak bij. Ook goed.quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja doei
Alleen al het FEIT dat George er God en de hele F1 wereld bij moet halen om zijn gelijk aan te tonen maakt zijn hele toespraak zwak.
Of heb jij nooit geleerd dat je enkel vanuit jezelf kunt praten en niet vanuit WE/WIJ ZE/ZIJ
Ja, dat deed George ook. Die kwam met incidenten van 12 jaar geleden. Klinkt als een boze ex.quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nu haal je er ineens een heel andere zaak bij. Ook goed.
Zou wat zijn als het een Ferrari-engineer was.quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
Voor de beelddenkers onder ons.
"All the time you need to leave the space"
"Stay out, stay out!"quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou wat zijn als het een Ferrari-engineer was.
"IN IN IN IN IN IN IN IN IN IN IN IN IN IN IN IN!!!"
OUT OUT OUT OUTquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou wat zijn als het een Ferrari-engineer was.
"IN IN IN IN IN IN IN IN IN IN IN IN IN IN IN IN!!!"
GMTAquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Stay out, stay out!"
"IT'S TOO FUCKING LATE NOW FUCKS SAKE"
"NO TALKING I'M IN THE BRAKING."quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Stay out, stay out!"
"IT'S TOO FUCKING LATE NOW FUCKS SAKE"
Stop en go penalty!quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:53 schreef TweedeKlum het volgende:
Baby klaagt later moeder aan: " She pushed me of!"
quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, dat deed George ook. Die kwam met incidenten van 12 jaar geleden. Klinkt als een boze ex.
"I don't feel like it today."quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hoe zou zoiets bij Lance gaan?
"“Lance, do you think you can stay out in these conditions?” “YES!”
"I'm stuck"quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"I don't feel like it today."
Het kan natuurlijk van Charles zijn, dan is het echt een inchident.quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:56 schreef greysbones het volgende:
Zou Max hebben gezegd na de zwangerschapstest
IT’S JUST A INCHIDENT
quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk van Charles zijn, dan is het echt een inchident.
Of van Yuki, kleine ninjaquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk van Charles zijn, dan is het echt een inchident.
Oh die quote had ik gemist. Wauw George slaat echt als een wilde om zich heen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 00:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat het niet goed gaat bij Red Bull sinds de dood van Mateschitz is al veel langer bekend maar heeft totaal geen relevantie met de klacht van Russell.
Hij haalt het er alleen bij om maar even aan te halen dat er binnen het team onenigheid is en dat Max daarom zo zou doen.
Net zoals hij de reactie van Max op Ocon erbij haalde, toen Max 'm na de race een duw gaf.
Dat Ocon toen de raceleider van de baan reed toen die gelapt werd is Russell voor het gemak vergeten.
Ocon is toen ook veel te makkelijk weggekomen.
Hij pakt vooral zaken waarvan hij weet dat ze door de ( Engelse ) pers worden opgepikt en in zijn voordeel zullen vallenquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Oh die quote had ik gemist. Wauw George slaat echt als een wilde om zich heen.
Hij pakt echt alles erbij, alles, zonder in te gaan op het verwijt van Max dat hij in de stewards room zich heel anders opstelde als voor de tv camera.
Op die paar socials die ik nog lees lijkt Russell zich niet populairder gemaakt te hebben iig, lichte backfire.quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij pakt vooral zaken waarvan hij weet dat ze door de ( Engelse ) pers worden opgepikt en in zijn voordeel zullen vallen
Opa Jos die de kleine leert racenquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:07 schreef Rnie het volgende:
Jos nadat hij het nieuws hoorde dat er een nieuwe telg op komst is.
[ afbeelding ]
Samen met Max op het tankstation achtergelaten als het een dag niet lekker gaatquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Opa Jos die de kleine leert racen
Koopt ie wel een ijsje voor hemquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Samen met Max op het tankstation achtergelaten als het een dag niet lekker gaat
Maxima.quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:19 schreef Rnie het volgende:
En hem dan George noemen, of Georgina als het een meisje wordt.
Dat recht heeft die. Het is niet zo dat Mr. Verstappen bepaalt hoe mensen zich waar gedragen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
zonder in te gaan op het verwijt van Max dat hij in de stewards room zich heel anders opstelde als voor de tv camera.
Toto Verstappen.quote:
Euhhh een meisje kan ook hoorquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:23 schreef _UserName_ het volgende:
Zou overigens wel gaaf zijn als het een jongetje wordt die ook de racerij in gaat, dan heb je 3 generaties in de F1, is dat al eerder voor gekomen?
Oh ja, inclusiviteit enzulks. Ik bedoelde natuurlijk een meisje dat zich identificeert als jongen.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:24 schreef Cuendillar het volgende:
Russel: "That's just him trying to take the heat off this conflict."
Vooral als ie dan wat doet wat niet mag: "No mikey, thiz iz so not right!!"quote:
Neequote:Op vrijdag 6 december 2024 09:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh ja, inclusiviteit enzulks. Ik bedoelde natuurlijk een meisje dat zich identificeert als jongen.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:24 schreef Cuendillar het volgende:
Russel: "That's just him trying to take the heat off this conflict."
Communicatie tussen vader en zoon verloopt enkel via e-mail.quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Vooral als ie dan wat doet wat niet mag: "No mikey, thiz iz so not right!!"
Nee, Monaco heeft net als Nederland het principe van jus sanguinis, dus alleen als een van de ouders de Monegaskische nationaliteit heeft.quote:
Ik vind het een mooie combiquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, Monaco heet net als Nederland het principe van jus sanguinis, dus alleen als een van de ouders de Monegaskische nationaliteit heeft.
Hij/zij krijgt dus sowieso een Nederlands paspoort. En alleen een Braziliaans paspoort als de baby in Brazilië is geboren (daar geldt waar je geboren bent).
De Nederlands/Braziliaanse coureur Ayrton Verstappenquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, Monaco heet net als Nederland het principe van jus sanguinis, dus alleen als een van de ouders de Monegaskische nationaliteit heeft.
Hij/zij krijgt dus sowieso een Nederlands paspoort. En alleen een Braziliaans paspoort als de baby in Brazilië is geboren (daar geldt waar je geboren bent).
Fijn ook voor Fernando dat zijn toekomstig WDC uitdager hiermee bekend is.quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:26 schreef Marcoss het volgende:
(Of Braziliaanse.. )
die rijdt alles en iedereen de moeder, zit al in de F1 met 10 jaar en heeft met 30 jaar al 25 WDC'squote:Op vrijdag 6 december 2024 09:46 schreef Perox het volgende:
[..]
De Nederlands/Braziliaanse coureur Ayrton Verstappen
Ja, die heeft met haar werk en achtergrond echt een rijke man nodigquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:50 schreef Rnie het volgende:
Uiteraard ken ik haar niet, maar om eerlijk te zijn krijg ik van die Kelly al jaren nare golddigger vibes.
Ik dacht dat de wedstrijd in de boksring wasquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Oh ja, er wordt ook nog gereden dit weekend.
quote:
Je hebt gelijk, zal het gold digger even verwijderen, maar bedoel eigenlijk meer te zeggen wat ze nou daadwerkelijk doet? Ze staat daar echt alleen maar de vriendin te spelenquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, die heeft met haar werk en achtergrond echt een rijke man nodig
Ik denk dat opa Nelson het daar niet helemaal mee eens is...quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:46 schreef Perox het volgende:
[..]
De Nederlands/Braziliaanse coureur Ayrton Verstappen
Kelly Tamsma Piquet Souto Maior is een Braziliaans model, columnist en bloggerquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:59 schreef Rnie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, zal het gold digger even verwijderen, maar bedoel eigenlijk meer te zeggen wat ze nou daadwerkelijk doet? Ze staat daar echt alleen maar
Mja, de tijden dat de vrouwen van de rijders de tijd bijhielden is al een tijdje voorbijquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:59 schreef Rnie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, zal het gold digger even verwijderen, maar bedoel eigenlijk meer te zeggen wat ze nou daadwerkelijk doet? Ze staat daar echt alleen maar
Leuk als het een meid is.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:06 schreef -XOR- het volgende:
Jos lijkt me wel een leuke naam voor de kleine spruit.
Josien.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ x ]
Om hier een vlieg op de muur te hebben mogen zijn...
Gaat ze straks in een meidenbandquote:
Oefquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ x ]
Kan ze gelijk door naar K3quote:
GMTAquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat ze straks in een meidenband
[..]
Oef
alle reacties ookquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ x ]
edit: Daarnaast natuurlijk op en top shithousery van de andere coureurs om dit zo te spelen.
Jos is een unisex naam. Ken diverse vrouwelijke jossenquote:
"De Snelle Meidenband".quote:
*Pussy* Russellquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ x ]
edit: Daarnaast natuurlijk op en top shithousery van de andere coureurs om dit zo te spelen.
Wel humor.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ x ]
Die gaat lieve stiefzus zijnquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Jos is een unisex naam. Ken diverse vrouwelijke jossen
Ik vind het vooral heel erg leuk voor ze en ben benieuwd wat P vindt
"Let's go racing!"quote:
Gewoon een tactische move van Max om niet altijd de lul te hoeven zijn wanneer P weer eens tea party wil spelen.quote:
Perez wordt dan gepromoveerd tot eerste rijder bij RBR.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:13 schreef Troel het volgende:
Misschien is dit weekend wel zijn laatste race en is dit alvast een soort aankondiging.
Daarom dat bericht van papa Perezquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Perez wordt dan gepromoveerd tot eerste rijder bij RBR.
Snelson Verstappenquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:12 schreef Perox het volgende:
Ik ben er uit het wordt Josnelson Verstappen.
Nooit meer kampioen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Perez had er nog alle vertrouwen in dat hij dit seizoen wereldkampioen kon worden.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zeggen dat je voor plaats 2 gaat klinkt zo raar aan het begin van een seizoen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:17 schreef Managarm het volgende:
[..]
Perez had er nog alle vertrouwen in dat hij dit seizoen wereldkampioen kon worden.
Boekt gelijk een vlucht naar Abu Dabhiquote:
Dan kan hij toch rijden in de auto van Arthurquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:32 schreef gbm het volgende:
Auto van Charles al kapot voordat we het weekend echt is begonnen...
Wilde Leclerc typen, maar dat werkt niet in FP1 natuurlijk
Alles kanquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:34 schreef Perox het volgende:
2 rookies in de auto's die om het kampioenschap moeten knokken.
Zo breed die plank.quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zegt ook wel wat over de waarde van dat kampioenschapquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:34 schreef Perox het volgende:
2 rookies in de auto's die om het kampioenschap moeten knokken.
Hadjar.quote:
Nee, de vraag is: Hadjar, wil je volgend seizoen dat zitje?quote:
volgens mij is dat al rondquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, de vraag is: Hadjar, wil je volgend seizoen dat zitje?
Ik weet het nog nietquote:
Was gisteren ook al oververhit.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:38 schreef greysbones het volgende:
Russ heeft het hot
wie zijn billen brand moet op de blaren zitten
het begon spontaan te regenen op zijn gezichtquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Was gisteren ook al oververhit.
Interessantquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Sky heeft gehoord dat Max niet aan het vloeken was bij de stewards wat George gisteren zei.
Heeft vast geld gekregen van Russell om dat te doen.quote:
Zelfs VCARB lijkt me te hoog gegrepen eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, de vraag is: Hadjar, wil je volgend seizoen dat zitje?
Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Sky heeft gehoord dat Max niet aan het vloeken was bij de stewards wat George gisteren zei.
ja maarquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik las dat hij bij het diner, niet naast Ver wilde zitten. ZIjn stoel heeft gepakt en verderop aan tafel is aangeschoven.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Volgens de geruchten.quote:
Hadjar zelf heeft het eigenlijk een beetje verluld tijdens een perscoquote:
Sky die het op neemt voor Maxquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Volgens bepaalde users wel.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maar
George verteld toch de waarheid
Alsof water vlam vat.quote:
issie zo groot dan?quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:41 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee zit opgevouwen en knieen te dicht bij het stuur.
Ze hadden een plek naast Verstappen vrijgelaten voor hem, hij kwam als laatste binnenquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:40 schreef pmponer het volgende:
Ik las dat hij bij het diner, niet naast Ver wilde zitten. ZIjn stoel heeft gepakt en verderop aan tafel is aangeschoven.
Wat een kleuter is het.
geen idee, maar zo interpreteer ik zijn klacht. Geen clearance.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
issie zo groot dan?
wel wat breder wat ik zo zag?
idd, maar dan ga je toch gewoon zitten.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:42 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ze hadden een plek naast Verstappen vrijgelaten voor hem, hij kwam als laatste binnen
Papa Perez maakt gelijk een screenshot.quote:
VertelT 🙈quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maar
George verteld toch de waarheid
die man is het helemaal kwijtquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Papa Perez maakt gelijk een screenshot.
Classicquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ x ]
Halfzus.quote:
Deed ie vorige week alquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:46 schreef greysbones het volgende:
Is HAM zijn laatste race in Merc aan het saboteren?
Russell vertoont alle symptomen van een gaslighter.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Classic
Hij liet de kans ongemoeid om het gewoon even onder een biertje uit te praten. Zoals mannen dat doen.
Daar is het veel te vers voor.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Classic
Hij liet de kans ongemoeid om het gewoon even onder een biertje uit te praten. Zoals mannen dat doen.
we zijn een 5 dagen verderquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
Daar is het veel te vers voor.
Gewoon tijdens de oefensessies in Februari doen ofzo.
Maar ja. Dan moet iemand wel even wat zelfreflectie tonen.
Ze komen elkaar vanzelf wel ergens in Monaco tegen in de winter.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
Te vers voor een gesprek? hoezo? er waren al een paar nachten overheen gegaan toch?quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
Eerste vakje van de F1 bingokaart kan worden aangekruist.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Toch niet beide Leclercs op de baan
als je ons nu zegt wat er op de rest van de vakjes staatquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eerste vakje van de F1 bingokaart kan worden aangekruist.
Dooie mus?quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
*Noteert dat ze bingokaart gaat maken voor 2025 seizoen.*quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je ons nu zegt wat er op de rest van de vakjes staat
Ondanks dat het al 5 dagen geleden is, het is de talk of the town en iedereen doet zijn plasje erover.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:48 schreef pmponer het volgende:
[..]
Te vers voor een gesprek? hoezo? er waren al een paar nachten overheen gegaan toch?
Hoe lang moet dat duren dan voordat je een gesprekje aan kan gaan? Het zijn volwassen mensen he.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
*Noteert dat ze bingokaart gaat maken voor 2025 seizoen.*
Yes!quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
*Noteert dat ze bingokaart gaat maken voor 2025 seizoen.*
Echte mannen praten het gewoon zelf uit. Mediation is voor pussy's en bitches.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:41 schreef Droopie het volgende:
Lol, Sky zegt dat Russell en Max misschien mediation moeten doen.
Zulke zaken kan je doen met de oude garde in het veld, maar iedereen lijkt op de hand van Max te zijn.
Die hoef je niet met een gin en tonic met een Alsono aan tafel te zetten.
Het is 4 dagen stil geweest, zoals @Evenstar al voorspelde ging Russell er met zijn spindokters goed voor zitten om vervolgens met dit lulverhaal te komen, het is allemaal bijzonder doorzichtig en zwak.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ondanks dat het al 5 dagen geleden is, het is de talk of the town en iedereen doet zijn plasje erover.
We missen ook nog een paar meningen en tijdens een gezamelijk gezellig etentje moet het wel gezellig blijven.
Als wereldkampioen kan je beter je tijd besteden aan een babbeltje met de coureurs die afscheid nemen.
Wiens mening mis je?quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ondanks dat het al 5 dagen geleden is, het is de talk of the town en iedereen doet zijn plasje erover.
We missen ook nog een paar meningen en tijdens een gezamelijk gezellig etentje moet het wel gezellig blijven.
Als wereldkampioen kan je beter je tijd besteden aan een babbeltje met de coureurs die afscheid nemen.
Ok prima invalshoek, ik weet natuurlijk niet hoe vaak ze elkaar spreken. En als er een risico is dat het een (verhitte) discussie wordt is het dan misschien niet het moment idd. Maar gewoon de stoel pakken en ergens anders gaan zitten, vind ik ook wel bijzonder.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan laat je je geweldig kennen en kom je over als een kleuterquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:56 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ok prima invalshoek, ik weet natuurlijk niet hoe vaak ze elkaar spreken. En als er een risico is dat het een (verhitte) discussie wordt is het dan misschien niet het moment idd. Maar gewoon de stoel pakken en ergens anders gaan zitten, vind ik ook wel bijzonder.
Het is stil geweest omdat coureurs geen persmomenten hebben in die 4 dagen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is 4 dagen stil geweest, zoals @:Evenstar al voorspelde ging Russell er met zijn spindokters goed voor zitten om vervolgens met dit lulverhaal te komen, het is allemaal bijzonder doorzichtig en zwak.
Ja ik had hem eerder al een kleuter genoemdquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan laat je je geweldig kennen en kom je over als een kleuter
die persmomentenquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:57 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja ik had hem eerder al een kleuter genoemd
Ik hoor het hem meerdere keren zeggen maar ik hoor geen papieren wapperen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Allard weet zeker dat Perez een waterdicht contract heeft. Heeft hij een kopie?
Je hoeft het toch niet met elkaar eens te worden, agree to disagree klaar op naar het volgende. Je hoeft er toch geen drama van te maken. Maar wat ik al eerder schreef, ik denk dat George dit moment aangrijpt om relevant gevonden te worden.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het is stil geweest omdat coureurs geen persmomenten hebben in die 4 dagen.
Anders was het 4 dagen bal geweest.
Maar hoe ik het nu zie, gaat niemand nu water bij de wijn doen deze dagen, ze vinden beide dat ze gelijk hebben.
Werd nog aangekondigd ook bij de BBC he...quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is 4 dagen stil geweest, zoals @:Evenstar al voorspelde ging Russell er met zijn spindokters goed voor zitten om vervolgens met dit lulverhaal te komen, het is allemaal bijzonder doorzichtig en zwak.
Een Lewis die op zijn eigen toontje zegt, come on guys, not tonightquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:56 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ok prima invalshoek, ik weet natuurlijk niet hoe vaak ze elkaar spreken. En als er een risico is dat het een (verhitte) discussie wordt is het dan misschien niet het moment idd. Maar gewoon de stoel pakken en ergens anders gaan zitten, vind ik ook wel bijzonder.
Ja idd.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Werd nog aangekondigd ook bij de BBC he...
Zoals die poshboy altijd relevant gevonden wilde worden.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:59 schreef pmponer het volgende:
[..]
Je hoeft het toch niet met elkaar eens te worden, agree to disagree klaar op naar het volgende. Je hoeft er toch geen drama van te maken. Maar wat ik al eerder schreef, ik denk dat George dit moment aangrijpt om relevant gevonden te worden.
Hij zegt nu ook dat er sowieso een Amerikaan moet gaan rijden bij Cadillac. Wat een boel gelul alweer op de vrijdagochtend.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoor het hem meerdere keren zeggen maar ik hoor geen papieren wapperen.
Quote voor laterquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:00 schreef Perox het volgende:
Ocon heeft ook een contract met Alpine. Toch rijdt Doohan dit weekend. Als Sjekko volgend jaar in de RBR zit eet ik mijn schoen op.
Wat een rare opmerking van jequote:Op vrijdag 6 december 2024 09:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat recht heeft die. Het is niet zo dat Mr. Verstappen bepaalt hoe mensen zich waar gedragen.
Geen enkel contract is waterdicht, groetjes Bram.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
wel met beeld erbij voor onsquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:00 schreef Perox het volgende:
Ocon heeft ook een contract met Alpine. Toch rijdt Doohan dit weekend. Als Sjekko volgend jaar in de RBR zit eet ik mijn schoen op.
Niet op reageren johquote:
Die van Lewis, Helmut, maar eigenlijk ook beide heren hun mening als de emotie eruit is.quote:
wat voegen die meningen toe dan?quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die van Lewis, Helmut, maar eigenlijk ook beide heren hun mening als de emotie eruit is.
Want?quote:
Er zal vast een prestatiedingetje in staan wat RBR de kans geeft het uit te kunnen kopen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Geen enkel contract is waterdicht, groetjes Bram.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Een salaris voor 2025 gebaseerd op de prestatie van 2024.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er zal vast een prestatiedingetje in staan wat RBR de kans geeft het uit te kunnen kopen.
Mooi shot dit.quote:
Die Horner was idd wel heel enthousiast over de windtunneltijd.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:11 schreef pmponer het volgende:
Perez heeft gewoon de opdracht gehad dat ze zo laag mogelijk eindigen bij de constructeurs, zodat er weer goed ontwikkeld kan worden volgend jaar. Alle backlash moet hij dan maar dragen, dus goed gedaan!
Ik dacht in de weg rijden bij de concurrentie zodat Max een groter had kreeg met de rest.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:11 schreef pmponer het volgende:
Perez heeft gewoon de opdracht gehad dat ze zo laag mogelijk eindigen bij de constructeurs, zodat er weer goed ontwikkeld kan worden volgend jaar. Alle backlash moet hij dan maar dragen, dus goed gedaan!
Moet je ook van je gast gaan bij gevaar signalen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:16 schreef Droopie het volgende:
https://www.instagram.com(...)MWFqMGFmdTU5aGgzYw==
Even ter herinnering wie Hadjar ook al is.
100% waar haha, heb je niemand over gehoord toen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Moet je ook van je gast gaan bij gevaar signalen.
Vriendin van die vriendin is de vriendin van Arthur.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:22 schreef Red_85 het volgende:
Vriendin van Sjarls en vriendin van die vriendin.
.. nice.
China 2024 voor het laatst op het podium.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:21 schreef S95Sedan het volgende:
Sky aan het zoeken waar de goede resultaten van Perez zijn
Donder die idioot gewoon eruit.