Daarvoor hoef je niet eerst mooi weer te spelen en daarna de dramaqueen uit te hangen en te stellen dat je zo ongeveer op de intensive care lag.quote:Op donderdag 5 december 2024 23:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het doel van een steward meeting is heel anders dan een persconferentie. Alleen dat verschil is al vrij essentieel. Want waarom zou George voor de gehele media Max willen “veroordelen”? Daar zit niet zijn belang.
Dat mogen zij doen.quote:Op donderdag 5 december 2024 23:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens Button toch niet. Die kiest de kant van Verstappen.
https://www.f1maximaal.nl(...)et-probleem-voor-mij
Edit: En ook Montoya bijvoorbeeld
Waarom zou hij de dramaqueen uithangen in een persconferentie? Daar wint hij toch niks mee?quote:Op donderdag 5 december 2024 23:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet eerst mooi weer te spelen en daarna de dramaqueen uit te hangen en te stellen dat je zo ongeveer op de intensive care lag.
quote:De rol van de stewards is om de feiten te behandelen, niet de emoties
Exact.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Laten we de aandacht niet afleiden van de kern, namelijk dat Russell een zeer achterbakse jongen is die als het moet zijn eigen moeder voor de bus gooit als hij er zelf beter van wordt. Laten we niet trappen in het spel van Mercedes om de aandacht af te leiden met allerlei geframede, niet ter zake doende lasterpraat in een poging de aandacht daarvan af te leiden.
Fernando de fotograafquote:Op donderdag 5 december 2024 23:14 schreef Rnie het volgende:
2024 dinner! and yes, the two your thinking about were sat as far away from each other as possible 🤣😁
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/p/DDNXzRtuTwG/
Max zijn reactie in de comments: Beef
Je leest niet goed. Hij speelde mooi weer in de media en dramaqueen bij de stewardsquote:Op donderdag 5 december 2024 23:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou hij de dramaqueen uithangen in een persconferentie? Daar wint hij toch niks mee?
Als die dat überhaupt al heeft gedaan, want dit is vooral de lezing van Max zelf en George heeft gezegd de feiten te hebben weergegeven.
[..]
Het schijnt dat Alonso en Stroll er niet bij waren, ook niet later ofzo.quote:
Ik lees wel goed alleen je suggereert dat George dezelfde houding zou moeten aannemen in een persconferentie als in een stewards room. En ik vraag me af:waarom? Want ik vind dat compleet andere settingen.quote:Op donderdag 5 december 2024 23:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je leest niet goed. Hij speelde mooi weer in de media en dramaqueen bij de stewards
Ach.quote:Op donderdag 5 december 2024 23:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je leest niet goed. Hij speelde mooi weer in de media en dramaqueen bij de stewards
Je hebt helemaal gelijk, Russell was achterbaks bij de Stewards dus hij kan ook prima bij de pers achterbaks doen.quote:Op donderdag 5 december 2024 23:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik lees wel goed alleen je suggereert dat George dezelfde houding zou moeten aannemen in een persconferentie als in een stewards room. En ik vraag me af:waarom? Want ik vind dat compleet andere settingen.
Dat is vooral wat Max beweert. Dat George twee gezichten zou opzetten. Vervolgens wordt dat hier opgepakt als de waarheid en niets dan de waarheid. Hoeft ook niet helemaal juist te zijn uiteraard.quote:Op donderdag 5 december 2024 23:55 schreef Peterselieman het volgende:
180 graden anders zijn in verschillende settings is niet handig. Je vraagt je dan af: wie is de echte George Russell
Wie fixed er ff een trollhoofd op zn pet ofso?quote:
Niet alleen Max. Buxton zegt dat van meerdere coureurs gehoord te hebben.quote:Op donderdag 5 december 2024 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is vooral wat Max beweert. Dat George twee gezichten zou opzetten. Vervolgens wordt dat hier opgepakt als de waarheid en niets dan de waarheid. Hoeft ook niet helemaal juist te zijn uiteraard.
Boem. Ik kan me niet voorstellen dat Russell dit (volledig) uit zijn duim zuigt. George heeft met zijn reactie en spicey quotes voor de tackel met gestrekt beenquote:They’re doing their utmost to get [Christian] Horner out of Red Bull, but at the very first race that he wasn’t competitive, he was absolutely slamming his team, and I know for a fact the week after, a quarter of his engineering team were sending their CVs to Mercedes, to McLaren, to Aston.
Maar wat hier dus gebeurt is dat George geen zin heeft om Max voor de media te veroordelen, maar wel kritisch is in de steward room. Dat kan een karakteristiek zijn van hem. Hoeft verder niks kwaadaardigs te zijn.quote:Op vrijdag 6 december 2024 00:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet alleen Max. Buxton zegt dat van meerdere coureurs gehoord te hebben.
En wat Russell vertelt hoeft ook niet de waarheid te zijn. En dus ook geen feiten.
Hij speelt ook mooi weer naar Max en naait hem ondertussen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 00:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar wat hier dus gebeurt is dat George geen zin heeft om Max voor de media te veroordelen, maar wel kritisch is in de steward room. Dat kan een karakteristiek zijn van hem. Hoeft verder niks kwaadaardigs te zijn.
En daar wordt die dan compleet om afgemaakt. Dat vind niet heel fair.
Dat het niet goed gaat bij Red Bull sinds de dood van Mateschitz is al veel langer bekend maar heeft totaal geen relevantie met de klacht van Russell.quote:Op vrijdag 6 december 2024 00:05 schreef opgebaarde het volgende:
Russell zegt ook andere interessante dingen, zoals
[..]
Boem. Ik kan me niet voorstellen dat Russell dit (volledig) uit zijn duim zuigt. George heeft met zijn reactie en spicey quotes voor de tackel met gestrekt been
Ik kies voor de full focus.. kunnen we langer van genietenquote:Op vrijdag 6 december 2024 00:16 schreef Droopie het volgende:
Jongens, gaan we net als de vorige keer full focus op deze rel die in Maart overgewaaid is.
Of gaan we ook nog even aandacht besteden dat er dit weekend hele mooie dingen staan te gebeuren.
In de ochtend de broertjes Leclerc, laatste race van Hamilton bij Mercedes en als kers op de taart de constructeurstitel staat op het spel
Doe normaal man.quote:Op donderdag 5 december 2024 23:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ach.
Laat die jankmuil joh.
Laten we met zn allen afspreken niet op hem te reageren de aankomende 3 dagen. Niet in zn MO stappen, er overheen lezen en niet quoten.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Doe normaal man.
Als je je aan hem ergert kun je hem zelf negeren, anderen oproepen jou te volgen is een ultiem laf zwaktebod.
Natuurlijk. Als Mercedes en Red Bull met elkaar vechten, kan er zelfs een DNF verwacht worden bij de twee terwijl Mclaren zijn eigen race rijdt.quote:
Alleen gaat de strijd tussen McLaren en Ferrari, Red Bull heeft al het WDC binnen en in het WCC kunnen ze P3 ook niet meer kwijtraken.quote:Op vrijdag 6 december 2024 01:25 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Als Mercedes en Red Bull met elkaar vechten, kan er zelfs een DNF verwacht worden bij de twee terwijl Mclaren zijn eigen race rijdt.
We kijken graag uit naar 2025quote:Op vrijdag 6 december 2024 01:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Alleen gaat de strijd tussen McLaren en Ferrari, Red Bull heeft al het WDC binnen en in het WCC kunnen ze P3 ook niet meer kwijtraken.
Lando houdt gewoon van popcorn.
Mer en rbr out is kans op meer punten voor mcl.quote:Op vrijdag 6 december 2024 01:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Alleen gaat de strijd tussen McLaren en Ferrari, Red Bull heeft al het WDC binnen en in het WCC kunnen ze P3 ook niet meer kwijtraken.
Lando houdt gewoon van popcorn.
Betekent ook meer punten voor Ferrari, blijft de strijd tussen die twee hetzelfde.quote:Op vrijdag 6 december 2024 02:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mer en rbr out is kans op meer punten voor mcl.
Zo is t ook wel weer.
Maar dit is vooral wat beef in t paddock hoor. Op de baan zitten ze elkaar niet in de weg.
Het wordt overigens ook zeker geen bitch fight, want er is maar één bitch in dit verhaal.
Als Max dat stelt, waarom zou dat niet waar zijn danquote:Op donderdag 5 december 2024 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is vooral wat Max beweert. Dat George twee gezichten zou opzetten. Vervolgens wordt dat hier opgepakt als de waarheid en niets dan de waarheid. Hoeft ook niet helemaal juist te zijn uiteraard.
Als hier al iets van klopt dan kun je die teamleden missen als kiespijn. Als je na 3 wereldtitels terwijl je aan de leiding gaat van een 4e WK er niet mee kunt omgaan dat een coureur zijn emoties toont over een auto die de verkeerde kant op ontwikkeld wordt dan ben je totaal ongeschikt.quote:Op vrijdag 6 december 2024 00:05 schreef opgebaarde het volgende:
Russell zegt ook andere interessante dingen, zoals
[..]
Boem. Ik kan me niet voorstellen dat Russell dit (volledig) uit zijn duim zuigt. George heeft met zijn reactie en spicey quotes voor de tackel met gestrekt been
Omdat het zijn mening is, en een mening is geen feit.quote:Op vrijdag 6 december 2024 07:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Als Max dat stelt, waarom zou dat niet waar zijn dan
George geeft ook een mening en dat is ook geen feitquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat het zijn mening is, en een mening is geen feit.
Precies. Dus dat moeten we dan ook niet zo zien. Wij kunnen alleen afgaan op de feiten en daar onze mening over geven.quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
George geeft ook een mening en dat is ook geen feit
De genen zal het in ieder geval niet aan liggenquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:26 schreef Marcoss het volgende:
De nieuwe Nederlandse wereldkampioen over 20 jaar is bekend hoor!
(Of Braziliaanse.. )
Dan maak het rest van de F1 grid kans om op WDC te wordenquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De geboortedag is het einde van de snelheid van Max
Je kunt prima een mening hebben over een mening, maar jjj presenteert de mening van George als een feit en de mening van Max als een meningquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Precies. Dus dat moeten we dan ook niet zo zien. Wij kunnen alleen afgaan op de feiten en daar onze mening over geven.
Waar deed ik dat?quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar jjj presenteert de mening van George als een feit
Doet ie snel!quote:
Wordt het niet een Monegask?quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:26 schreef Marcoss het volgende:
De nieuwe Nederlandse wereldkampioen over 20 jaar is bekend hoor!
(Of Braziliaanse.. )
Snel?quote:
Hij had al op zijn 19de al vader kunnen zijn met zijn snelheidquote:
Ik denk gewoon 9 maandenquote:
quote:Op donderdag 5 december 2024 23:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou hij de dramaqueen uithangen in een persconferentie? Daar wint hij toch niks mee?
Als die dat überhaupt al heeft gedaan, want dit is vooral de lezing van Max zelf en George heeft gezegd de feiten te hebben weergegeven.
[..]
quote:
We hebben het hier over Max he, die baby komt er met DRS uit.quote:
Nou mag het niet hopen voor Kellyquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We hebben het hier over Max he, die baby komt er met DRS uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |