Euhhh een meisje kan ook hoorquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:23 schreef _UserName_ het volgende:
Zou overigens wel gaaf zijn als het een jongetje wordt die ook de racerij in gaat, dan heb je 3 generaties in de F1, is dat al eerder voor gekomen?
Oh ja, inclusiviteit enzulks. Ik bedoelde natuurlijk een meisje dat zich identificeert als jongen.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:24 schreef Cuendillar het volgende:
Russel: "That's just him trying to take the heat off this conflict."
Vooral als ie dan wat doet wat niet mag: "No mikey, thiz iz so not right!!"quote:
Neequote:Op vrijdag 6 december 2024 09:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh ja, inclusiviteit enzulks. Ik bedoelde natuurlijk een meisje dat zich identificeert als jongen.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:24 schreef Cuendillar het volgende:
Russel: "That's just him trying to take the heat off this conflict."
Communicatie tussen vader en zoon verloopt enkel via e-mail.quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Vooral als ie dan wat doet wat niet mag: "No mikey, thiz iz so not right!!"
Nee, Monaco heeft net als Nederland het principe van jus sanguinis, dus alleen als een van de ouders de Monegaskische nationaliteit heeft.quote:
Ik vind het een mooie combiquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, Monaco heet net als Nederland het principe van jus sanguinis, dus alleen als een van de ouders de Monegaskische nationaliteit heeft.
Hij/zij krijgt dus sowieso een Nederlands paspoort. En alleen een Braziliaans paspoort als de baby in Brazilië is geboren (daar geldt waar je geboren bent).
De Nederlands/Braziliaanse coureur Ayrton Verstappenquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, Monaco heet net als Nederland het principe van jus sanguinis, dus alleen als een van de ouders de Monegaskische nationaliteit heeft.
Hij/zij krijgt dus sowieso een Nederlands paspoort. En alleen een Braziliaans paspoort als de baby in Brazilië is geboren (daar geldt waar je geboren bent).
Fijn ook voor Fernando dat zijn toekomstig WDC uitdager hiermee bekend is.quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:26 schreef Marcoss het volgende:
De nieuwe Nederlandse wereldkampioen over 20 jaar is bekend hoor!
(Of Braziliaanse.. )
die rijdt alles en iedereen de moeder, zit al in de F1 met 10 jaar en heeft met 30 jaar al 25 WDC'squote:Op vrijdag 6 december 2024 09:46 schreef Perox het volgende:
[..]
De Nederlands/Braziliaanse coureur Ayrton Verstappen
Ja, die heeft met haar werk en achtergrond echt een rijke man nodigquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:50 schreef Rnie het volgende:
Uiteraard ken ik haar niet, maar om eerlijk te zijn krijg ik van die Kelly al jaren nare golddigger vibes.
Ik dacht dat de wedstrijd in de boksring wasquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Oh ja, er wordt ook nog gereden dit weekend.
quote:
Je hebt gelijk, zal het gold digger even verwijderen, maar bedoel eigenlijk meer te zeggen wat ze nou daadwerkelijk doet? Ze staat daar echt alleen maar de vriendin te spelenquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, die heeft met haar werk en achtergrond echt een rijke man nodig
Ik denk dat opa Nelson het daar niet helemaal mee eens is...quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:46 schreef Perox het volgende:
[..]
De Nederlands/Braziliaanse coureur Ayrton Verstappen
Kelly Tamsma Piquet Souto Maior is een Braziliaans model, columnist en bloggerquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:59 schreef Rnie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, zal het gold digger even verwijderen, maar bedoel eigenlijk meer te zeggen wat ze nou daadwerkelijk doet? Ze staat daar echt alleen maar
Mja, de tijden dat de vrouwen van de rijders de tijd bijhielden is al een tijdje voorbijquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:59 schreef Rnie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, zal het gold digger even verwijderen, maar bedoel eigenlijk meer te zeggen wat ze nou daadwerkelijk doet? Ze staat daar echt alleen maar
Leuk als het een meid is.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:06 schreef -XOR- het volgende:
Jos lijkt me wel een leuke naam voor de kleine spruit.
Josien.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ x ]
Om hier een vlieg op de muur te hebben mogen zijn...
Gaat ze straks in een meidenbandquote:
Oefquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ x ]
Kan ze gelijk door naar K3quote:
GMTAquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat ze straks in een meidenband
[..]
Oef
alle reacties ookquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ x ]
edit: Daarnaast natuurlijk op en top shithousery van de andere coureurs om dit zo te spelen.
Jos is een unisex naam. Ken diverse vrouwelijke jossenquote:
"De Snelle Meidenband".quote:
*Pussy* Russellquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ x ]
edit: Daarnaast natuurlijk op en top shithousery van de andere coureurs om dit zo te spelen.
Wel humor.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ x ]
Die gaat lieve stiefzus zijnquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Jos is een unisex naam. Ken diverse vrouwelijke jossen
Ik vind het vooral heel erg leuk voor ze en ben benieuwd wat P vindt
"Let's go racing!"quote:
Gewoon een tactische move van Max om niet altijd de lul te hoeven zijn wanneer P weer eens tea party wil spelen.quote:
Perez wordt dan gepromoveerd tot eerste rijder bij RBR.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:13 schreef Troel het volgende:
Misschien is dit weekend wel zijn laatste race en is dit alvast een soort aankondiging.
Daarom dat bericht van papa Perezquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Perez wordt dan gepromoveerd tot eerste rijder bij RBR.
Snelson Verstappenquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:12 schreef Perox het volgende:
Ik ben er uit het wordt Josnelson Verstappen.
Nooit meer kampioen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Perez had er nog alle vertrouwen in dat hij dit seizoen wereldkampioen kon worden.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zeggen dat je voor plaats 2 gaat klinkt zo raar aan het begin van een seizoen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:17 schreef Managarm het volgende:
[..]
Perez had er nog alle vertrouwen in dat hij dit seizoen wereldkampioen kon worden.
Halfzus, zelfde moederquote:
Boekt gelijk een vlucht naar Abu Dabhiquote:
Dan kan hij toch rijden in de auto van Arthurquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:32 schreef gbm het volgende:
Auto van Charles al kapot voordat we het weekend echt is begonnen...
Wilde Leclerc typen, maar dat werkt niet in FP1 natuurlijk
Alles kanquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:34 schreef Perox het volgende:
2 rookies in de auto's die om het kampioenschap moeten knokken.
Zo breed die plank.quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een troost: het is een snelle geboorte.
Dat zegt ook wel wat over de waarde van dat kampioenschapquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:34 schreef Perox het volgende:
2 rookies in de auto's die om het kampioenschap moeten knokken.
Hadjar.quote:
Nee, de vraag is: Hadjar, wil je volgend seizoen dat zitje?quote:
RBjunior uit de F2.quote:
volgens mij is dat al rondquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, de vraag is: Hadjar, wil je volgend seizoen dat zitje?
Ik weet het nog nietquote:
Was gisteren ook al oververhit.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:38 schreef greysbones het volgende:
Russ heeft het hot
wie zijn billen brand moet op de blaren zitten
het begon spontaan te regenen op zijn gezichtquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Was gisteren ook al oververhit.
Interessantquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Sky heeft gehoord dat Max niet aan het vloeken was bij de stewards wat George gisteren zei.
Heeft vast geld gekregen van Russell om dat te doen.quote:
Zelfs VCARB lijkt me te hoog gegrepen eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, de vraag is: Hadjar, wil je volgend seizoen dat zitje?
Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Sky heeft gehoord dat Max niet aan het vloeken was bij de stewards wat George gisteren zei.
ja maarquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik las dat hij bij het diner, niet naast Ver wilde zitten. ZIjn stoel heeft gepakt en verderop aan tafel is aangeschoven.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Was gisteren ook al oververhit.
Volgens de geruchten.quote:
Hadjar zelf heeft het eigenlijk een beetje verluld tijdens een perscoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |