Hadjar.quote:
Nee, de vraag is: Hadjar, wil je volgend seizoen dat zitje?quote:
RBjunior uit de F2.quote:
volgens mij is dat al rondquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, de vraag is: Hadjar, wil je volgend seizoen dat zitje?
Ik weet het nog nietquote:
Was gisteren ook al oververhit.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:38 schreef greysbones het volgende:
Russ heeft het hot
wie zijn billen brand moet op de blaren zitten
het begon spontaan te regenen op zijn gezichtquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Was gisteren ook al oververhit.
Interessantquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Sky heeft gehoord dat Max niet aan het vloeken was bij de stewards wat George gisteren zei.
Heeft vast geld gekregen van Russell om dat te doen.quote:
Zelfs VCARB lijkt me te hoog gegrepen eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, de vraag is: Hadjar, wil je volgend seizoen dat zitje?
Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Sky heeft gehoord dat Max niet aan het vloeken was bij de stewards wat George gisteren zei.
ja maarquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik las dat hij bij het diner, niet naast Ver wilde zitten. ZIjn stoel heeft gepakt en verderop aan tafel is aangeschoven.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Was gisteren ook al oververhit.
Volgens de geruchten.quote:
Hadjar zelf heeft het eigenlijk een beetje verluld tijdens een perscoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |