Ah, schijt.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vriendin van die vriendin is de vriendin van Arthur.
Ze hadden Perez begin van het jaar al moeten vervangen, hadden ze nu wellicht het WDC niet verloren. Plus ze hadden kunnen kijken welke rookie voor 2026 de beste keuze is.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
China 2024 voor het laatst op het podium.
Sinds Miami niet eens in de buurt geweest.
Nee joh. Perez levert ze extra windtunneltijd op.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze hadden Perez begin van het jaar al moeten vervangen, hadden ze nu wellicht het WDC niet verloren. Plus ze hadden kunnen kijken welke rookie voor 2026 de beste keuze is.
Was misschien nog wel een optie geweest als de auto normaal functioneerde en in het management alles soepel was verlopen (Horner en Helmut hadden andere discussies met elkaarquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze hadden Perez begin van het jaar al moeten vervangen, hadden ze nu wellicht het WDC niet verloren. Plus ze hadden kunnen kijken welke rookie voor 2026 de beste keuze is.
Heerlijk die backfirequote:Op vrijdag 6 december 2024 11:30 schreef Nattekat het volgende:
Sky heeft schijnbaar de woorden van Russell ontkracht, van dat Verstappen scheldend en tierend bij de stewards zat. Was al overduidelijk onzin, maar als zelfs sky dat doet...
jep al besprokenquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:30 schreef Nattekat het volgende:
Sky heeft schijnbaar de woorden van Russell ontkracht, van dat Verstappen scheldend en tierend bij de stewards zat. Was al overduidelijk onzin, maar als zelfs sky dat doet...
Jawel, zowel FP1 als FP2 geldt voor de verplichte rookietraining. Dus teams mogen kiezen. FP3 daarentegen niet, dus Bearman in Jeddah telde niet daarvoor.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Volgens mij mogen alle rookies FP2 niet rijden.
Zulk interessant nieuws mag wel vaker herhaald worden.quote:
of gewoon een linkje naar het hele bericht ofzoquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zulk interessant nieuws mag wel vaker herhaald worden.
ze zeiden het tijdens de FP1quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
of gewoon een linkje naar het hele bericht ofzo
ja doe een link zoeken naar de eerste keer dat het in het live topic gemeld is danquote:
15 man binnen een secondequote:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja doe een link zoeken naar de eerste keer dat het in het live topic gemeld is dan
quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Sky heeft gehoord dat Max niet aan het vloeken was bij de stewards wat George gisteren zei.
Que?quote:
Bye Bye WCC kansenquote:
Geen nieuwe motor, alleen nieuwe batterij.quote:
Pleur gewoon op man.quote:Sergio Pérez vindt dat hij niet de enige is die verantwoordelijk is voor Red Bulls positie in het constructeurskampioenschap.
(...)
‘Ligt niet alleen aan mij’
Tijdens de mediadag in Abu Dhabi werd Pérez geconfronteerd met de grote verschillen tussen hem en Verstappen. Voelt hij zich verantwoordelijk voor het verlies bij de constructeurs? “Natuurlijk neem ik mijn verantwoordelijkheid,” reageerde hij. “Maar ik heb niet het gevoel dat dit allemaal aan één persoon ligt. Ik maak deel uit van een grote organisatie, een groot team. Het is erg jammer dat we niet harder hebben gevochten voor de constructeurs.”
Volgens mij zat Russell in die meeting en Sky Sports nietquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:30 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens mij zat Russell in die meeting en Sky Sports niet
Dus Sky kan niet met anderen gepraat hebben? Dat is in eens onmogelijk?quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hij heeft wel 1pct zelfkennisquote:
Nou ja, een stuk lastiger.quote:
Een steward heeft doorgespeeld naar een andere steward die toevallig werkt voor Sky sportsquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nee, dan heb je een oranjebril als je niet antimax bentquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus Sky kan niet met anderen gepraat hebben? Dat is in eens onmogelijk?
Multidisciplinair kritische denker.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, dan heb je een oranjebril als je niet antimax bent
Net een stel wijven daar met dat gelul.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Een steward heeft doorgespeeld naar een andere steward die toevallig werkt voor Sky sports
He!!quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Net een stel wijven daar met dat gelul.
Oscarquote:
ow als Crofty het gemeld heeft. dan weten we zeker dat het geen oranje bril isquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:49 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
voor @:Nizno
nu weet je ook wie het zei
Zou wel leuk zijn als ze gewoon een keer voor een habbekrats met z'n allen bij de Mac gaan eten.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:44 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
het stoelendansje verhaal kennen we al
leuke pica
voor wie zou dat leuk zijn?quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als ze gewoon een keer voor een habbekrats met z'n allen bij de Mac gaan eten.
lekker naar de shoarmatentquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als ze gewoon een keer voor een habbekrats met z'n allen bij de Mac gaan eten.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De MacRussell en de MacNorris op het menu zetten.
Oscar de oscar.quote:
De uitdrukking in de uitdrukking, die is al zo verzonnen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
He!!
Als Wijf vind ik hier wat van!!
verzin maar een andere vergelijk, niet elke vrouw is zo.
Georgie is een liegende snitchende schoneschijn ophoudende bitch.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:49 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
voor @:Nizno
nu weet je ook wie het zei
Zeik niet zoquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
He!!
Als Wijf vind ik hier wat van!!
verzin maar een andere vergelijk, niet elke vrouw is zo.
Komen er nog wel 2 bij.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het regent alweer gridstraffen.
Volgens mij kun je de laatste desnoods gratis op viaplay (open kanaal) kijken.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:02 schreef Dauthi het volgende:
F1TV dat een race voor het einde van het seizoen besluit mijn tablet niet meer te ondersteunen
Zo irritant, dit soort shit. We hebben eerder dit jaar ook een nieuwe iPad moeten kopen, niet omdat er iets mis was met de oude, maar omdat ze weigeren de software bij te werken en niks meer werkt naar verloop van tijd.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:02 schreef Dauthi het volgende:
F1TV dat een race voor het einde van het seizoen besluit mijn tablet niet meer te ondersteunen
Niet in een vrije training. Alleen in de kwalificatie leidt dat tot een mogelijke gridstraf.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Komen er nog wel 2 bij.
In een snelle ronde van George werd hij 2x opgehouden. Die zit inmiddels alweer te huilen met zijn bloeddoekje en krukken bij de stuwaarts
quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:09 schreef pmponer het volgende:
[..]
Volgens mij kun je de laatste desnoods gratis op viaplay (open kanaal) kijken.
Dit is dus de tweede keer, want mijn eerste generatie chromecasts besloot men bij F1TV ook niet meer te ondersteunen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zo irritant, dit soort shit. We hebben eerder dit jaar ook een nieuwe iPad moeten kopen, niet omdat er iets mis was met de oude, maar omdat ze weigeren de software bij te werken en niks meer werkt naar verloop van tijd.
Niets moedwilligs aan, op een begeven moment is de hardware gewoon te langzaam en wordt het een limiterende factor voor wat ze willen met de software voor de nieuwere apparaten.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:35 schreef Dauthi het volgende:
[..]
[..]
Dit is dus de tweede keer, want mijn eerste generatie chromecasts besloot men bij F1TV ook niet meer te ondersteunen.
Iedereen zogenaamd de mond vol over klimaat en duurzaamheid, maar het moedwillig produceren van e-waste blijft geen enkel probleem
Die update is er al sinds 14 novemberquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:02 schreef Dauthi het volgende:
De overige coureurs moeten daar (voor - en/of achteraf) ontzettend lol om hebben gehad.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:44 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
het stoelendansje verhaal kennen we al
leuke pica
Ik heb ervaring met app development voor Android. Er is geen enkele developer die niet liever vandaag dan morgen support voor antieke versies stopt. Je mist zo veel moderne functies en moet zo veel met workarounds werken dat je app er enorm onder gaat lijden.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niets moedwilligs aan, op een begeven moment is de hardware gewoon te langzaam en wordt het een limiterende factor voor wat ze willen met de software voor de nieuwere apparaten.
Plus dat je soms security features niet kunt enablen omdat dat breekt met oude versies.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met app development voor Android. Er is geen enkele developer die liever vandaag dan morgen support voor antieke versies stopt. Je mist zo veel moderne functies en moet zo veel met workarounds werken dat je app er enorm onder gaat lijden.
Het is een training.quote:
Dit vind ik toch wel hele goede humor.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:42 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ze hadden een plek naast Verstappen vrijgelaten voor hem, hij kwam als laatste binnen
Ach, hou toch op. Inmiddels zit er zoveel over capaciteit op hardware dat een simpel stukje stream software zelfs op een systeem dat 15 jaar oud is draait zonder problemen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niets moedwilligs aan, op een begeven moment is de hardware gewoon te langzaam en wordt het een limiterende factor voor wat ze willen met de software voor de nieuwere apparaten.
Dit weekend is er dus besloten de vorige versie niet meer te supporten.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die update is er al sinds 14 november
Even Android 6 t/m 9 niet meer supporten op dat moment is wel een naai-actie ja
Maar je kon er wel op wachten.
Het merendeel van de software is zo slecht geprogrammeerd. Er zitten zoveel fouten en inefficienties in waardoor software niet optimaal draait en onnodig veel resources moet gebruiken.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met app development voor Android. Er is geen enkele developer die liever vandaag dan morgen support voor antieke versies stopt. Je mist zo veel moderne functies en moet zo veel met workarounds werken dat je app er enorm onder gaat lijden.
Kom op mensen vragen niet om "moderne functies" maar gewoon een app die naar hun chromecast streamed. Waarom zou dat altijd prima kunnen werken, en dan ineens niet meer?quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met app development voor Android. Er is geen enkele developer die niet liever vandaag dan morgen support voor antieke versies stopt. Je mist zo veel moderne functies en moet zo veel met workarounds werken dat je app er enorm onder gaat lijden.
bijna, ik zou het meer om te lachen vinden dat George gewoon een contract heeft, dat Max, Toto belt en dat George meteen wordt vervangen en Max wdc wordtquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:40 schreef DKUp het volgende:
Georgie is lekker bezig sinds zijn naai actie vorige week!
Grappig scenario zou zijn dat Kimi beter is en Georgie zijn contract niet zal worden verlengd na 2025. Verstappen komt in 2026 en hij wordt wereldkampioen met Mercedes.
![]()
gewoon naar buiten sturen naar de tuin van de burenquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mooi excuus hier om het verschonen van de kattenbak nog een uur uit te stellen.
tis moeilijk voor de jongens van Viapleequote:Op vrijdag 6 december 2024 14:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
"Onder de tunnel door".
Ik probeer me in te beelden hoe je dat doet.
#viaplay
quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
"Onder de tunnel door".
Ik probeer me in te beelden hoe je dat doet.
#viaplay
Je hebt echt geen idee hoe veel rare fratsen er uitgehaald moeten worden om die app überhaupt nog te laten werken op jouw antieke Android.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:33 schreef koemleit het volgende:
[..]
Kom op mensen vragen niet om "moderne functies" maar gewoon een app die naar hun chromecast streamed. Waarom zou dat altijd prima kunnen werken, en dan ineens niet meer?
Het is niet zo dat er veel functionaliteit bij komt enzo he. Het is een app die als voornaamste doel heeft "beeld weergeven, en dit beeld streamen".
quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik hoor net dat we in P1 twee Leclercs in dezelfde training hadden, wisten jullie dat al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |