Die reed op softsquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wel achter een Haas.
Als 1-jarige al naar f1 kijken en typen, wonderkind.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:11 schreef zalkc het volgende:
Ik was vandaag jaar oud om te ontdekken dat bij F1TV de F1 live stream een seconde of 2 eerder is als de International stream
Maxie is uitgeput. Die moest vannacht om 3 uur op pad om patatje joppie-chips te scoren voor Kelly.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:07 schreef HiDiHo het volgende:
rare stuurbeweging....
[ afbeelding ]
Max: boxing
Dat ie papa wordt verklaard iig wel waarom ie de 2e helft van dit jaar zo bagger rijdtquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Maxie is uitgeput. Die moest vannacht om 3 uur op pad om patatje joppie-chips te scoren voor Kelly.
Oh. Ach ik blijf gewoon international kijken waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:11 schreef zalkc het volgende:
Ik was vandaag jaar oud om te ontdekken dat bij F1TV de F1 live stream een seconde of 2 eerder is als de International stream
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |