quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:40 schreef franklop het volgende:
Hoop dat Russell en Verstappen elkaar hebben geloot bij de secret santa
Niet meerquote:
Lijkt mij niet de aandrijfas danquote:
Huhquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Perez sneller dan Verstappen, dus deze tijden zeggen helemaal niks.
Iets daarvoor denk ik..quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh
De vloer raakt op deze gif toch niet de kerb lijkt het
Ja klopt tussen dit gifje en die andere in want deze is exit t1quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Iets daarvoor denk ik..
[ afbeelding ]
En dan met Russel in één team gaan zitten?quote:
Rudy vogelt het vannacht wel uit.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Als ik puur naar de tijden kijk dan zeg ik: einde tijdperk RBR?
Grappig dat je denkt dat Russell dan ook maar een kans heeft om ook in dat team te blijvenquote:Op vrijdag 6 december 2024 15:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan met Russel in één team gaan zitten?![]()
Nee, dat zal goed gaan.
Allemaal meningen. George zegt dat het wel zo is. Daar moeten wij het mee doen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
There was a claim by George Russell, Max was swearing in the stewards room. Our indication is that there wasn't any swearing going on in the stewards room from Max Verstappen. - David Croft (SkySportsF1)
Dus na Will Buxton komt nu ook David Croft met hetzelfde geluid.
On faced, two faced, three faced George.
Fijne vent, indien waar.
Kan je lullig over doen, maar die was er wel bij, de rest is hearsayquote:Op vrijdag 6 december 2024 15:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Allemaal meningen. George zegt dat het wel zo is. Daar moeten wij het mee doen.
~C. Caprice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |