Zou die politierechter moedeloos zijn want ik vind haar nogal mild in haar bejegend richting die arts.quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:54 schreef Droopie het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
die arts komt gewoon lam de rechtbank binnen
IK drink niet dus dat probleem heb ik nietquote:Op dinsdag 3 december 2024 12:53 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat de Belgische wetgeving precies zegt, maar iets in die richting zal het wel worden.
[..]
Waarom zou het CBR hem dit opleggen? Die hebben niets te zeggen in België.
[..]
Uiteraard. Dat is een logische gang van zaken.
[..]
Je kan een zelfstandige niet ontslaan.
[..]
Dat hoeft ook niet. Maar je kan wel respect hebben voor het feit dat mensen fouten maken. In dit geval een fout zonder echt grote gevolgen gelukkig.
[..]
"Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen".
Welk maatschappelijk belang zou dit dienen? Het schaadt de persoonlijke rechten van Tom (AVG). Daar kan je nog wel een aardig ei over leggen, maar ik ga er vanuit dat dit geen maatschappelijk belang dient en derhalve niet openbaar wordt gemaakt.quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:51 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Bekijk het interview met de vrt eens, de procereur zegt heel duidelijk dat hun zelf mogen beslissen om het openbaar te maken en dat dat ook zal gebeuren als er een maatschappelijk belang is
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/12/02/toxicoloog-bloedafname/
Het zou ook goed kunnen dat het bloedonderzoek negatief uitvalt.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 3 december 2024 12:58 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Zou die politierechter moedeloos zijn want ik vind haar nogal mild in haar bejegend richting die arts.
Ook bij die eerste klant, weet u dat dat niet mag?
Zoals gezegd, hij die zonder zonde is...Ik ben blij dat jij perfect bent en geen fouten maakt in je leven, dat moet heerlijk zijnquote:Op dinsdag 3 december 2024 12:58 schreef RAVW het volgende:
[..]
IK drink niet dus dat probleem heb ik niet
En mensne die fouten maken ... dit noem ik geen fout hoor.
Drinken doe je bewust , en dan gaan rijden ook ...
dit is niets iets dat je een fout kunt noemen.
Dit zijn diverse doordachte handelingen achter elkaar en de keuze is bewust gemaakt.Alcohol en daarna dan iets doen wat niet goed is ... ja dan had je maar niet moeten drinken.
Geen idee. Maar jij beweert het heel stellig dus je zal het wel weten neem ik aan. Of was het vooral even lekker de onderbuik legen met wat straffe statements wat je deed?quote:En ja ik weet dat het in BE is maar hebben ze in BE geen EMG of zo iets ?
Of dat in België ook zo is weet ik niet, maar dat lijkt mij wel het meest logisch. En terecht natuurlijk, als je iets kapot maakt moet je het betalen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
en de verzekering betaalt niks aan eigen schade en verhaalt schade derden op hem terug
Over 2 jaar is iedereen dit allang vergeten, Tom gaat er geen minuut minder werk door krijgen. Hij heeft een fout gemaakt en zal conform het Belgische recht hiervoor boeten. En daarna is het klaar.quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:51 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer in de series waar hij in de toekomst in gaat spelen, hoe gaan ze dat laten zien maar dit zal hem zeker ook te wachten staan.
Hoe was ze naar de rechtbank gekomen , met de auto?quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:54 schreef Droopie het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
die arts komt gewoon lam de rechtbank binnen
Ja en toen moest ze de auto laten staan.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:06 schreef RAVW het volgende:
[..]
Hoe was ze naar de rechtbank gekomen , met de auto?
Sommige zijn echt echt wel hardleers
Doet me denken aan een zaak in de VS .. man word voor de rechter gezet omdat hij betrapt was op rijden met een auto in de tijden van rij ontzegging.
Krijgt hier door omstandigheden een lagere straf , rechter gaat even na de zaak roken buiten en ziet die zelfde gast vanaf de parkeer plek weg rijden in een auto.
![]()
Die heeft hem ook gelijk maar even een vervolg briefje gestuurd.
Kan er iemand een crowdfund starten? Zet het doel maar op een half miljoen euro.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
en de verzekering betaalt niks aan eigen schade en verhaalt schade derden op hem terug
Ach dat zegt niets..quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja en toen moest ze de auto laten staan.
En dat is dan ook een arts he.
U gaat door voor de koelkast.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Om 1 uur s'nachts tegen een mobiel verkeersbordwagen aanrijden, die zal wel gezopen hebben.
Nee joh, z’n management zal dit gedaan hebben.quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:39 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dat kan ook een tactiek zijn die hem geadviseerd is, we zullen zien hoe die uitpakt. Of denk jij dat Tommeke dit stuk met een gebroken lijf zelf even heeft getikt?
Iedereen heeft recht op zorg. Waar trek je anders de grens wanneer je er geen recht op hebt? Als je verslaafd bent? Zelfmoordpoging? Overgewicht?quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dit soort mensen![]()
Het ziekenhuispersoneel bedanken omdat ze zo goed voor hem zorgen schiet bij mij een beetje in het verkeerde keelgat. Omdat hij teveel gezopen had houdt hij een plek in het ziekenhuis bezet waar iemand anders had kunnen liggen. Omdat hij teveel gezopen had worden er nu veel medische kosten gemaakt die niet gemaakt hadden hoeven worden.
Ben je dan wel verzekert eigenlijk, of zal hij een groot deel uit eigen zak moeten gaan betalen?quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dit soort mensen![]()
Het ziekenhuispersoneel bedanken omdat ze zo goed voor hem zorgen schiet bij mij een beetje in het verkeerde keelgat. Omdat hij teveel gezopen had houdt hij een plek in het ziekenhuis bezet waar iemand anders had kunnen liggen. Omdat hij teveel gezopen had worden er nu veel medische kosten gemaakt die niet gemaakt hadden hoeven worden.
Wat wil je hier nou precies mee zeggen?quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:44 schreef Toine51 het volgende:
Voor een aantal users hier..
Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen....
M’n ex is met een overdosis op de eerste hulp terecht gekomen, kon meteen vertrekken toen hij nuchter was. Op z’n blote voeten.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:44 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ben je dan wel verzekert eigenlijk, of zal hij een groot deel uit eigen zak moeten gaan betalen?
Lijkt me dat dit, na aftrek van het eigen risico, gewoon door de zorgverzekering vergoed wordt.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:48 schreef MissButterflyy het volgende:
Maanden later kreeg hij een gepeperde rekening van de ambulancerit en de kosten van de eerste hulp.
Hij had toch een taxi kunnen nemen? Was lokaal ritje in Antwerpen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:44 schreef Toine51 het volgende:
Cabaretier worden!quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:46 schreef Jeroboam het volgende:
Hoe moet dat nou in de series waarin hij speelt. Bij Undercover kwam hij wel eens in een motorclub of countryclub om een pintje te drinken waarna hij in de auto stapte, dat kan nu ook niet meer.
Ik heb een keer een operatie aan m'n achilles uit eigen zak moeten betalen. Kwam terug uit het buitenland, en was altijd voor 4 weken verzekerd, maar voorwaarden waren net dat jaar naar 2 weken verandert, dus had nog geen nieuwe verzekering. Rekening viel me eigenlijk wel mee. Dag opname, en operatie, was iets van 3500 euro, waarvan ik ongeveer de helft vooraf moest betalen. Wel gezorgd dat ik zsm een plasje eruit drukte nadat ik terug op de kamer was, omdat ik wist dat dat moest voor je ontslagen kon worden, en wilde niet een hele nacht blijven.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
M’n ex is met een overdosis op de eerste hulp terecht gekomen, kon meteen vertrekken toen hij nuchter was. Op z’n blote voeten.![]()
met gillende sirenes opgehaald maar het ziekenhuis uitgekickt zodra hij dus nuchter was.
Maanden later kreeg hij een gepeperde rekening van de ambulancerit en de kosten van de eerste hulp. En terecht. Werd dus niet vergoed.
Nee, de verzekering kan het als medisch niet noodzakelijk zien en dan wordt het niet vergoed.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Lijkt me dat dit, na aftrek van het eigen risico, gewoon door de zorgverzekering vergoed wordt.
Haha dus zodra je wat drinkt stap je de deur niet meer uit? Welkome gast zal je dan zijn.quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:49 schreef RAVW het volgende:
Voorbeeld functie , dus nu:
1 jaar niet rijden , met ene proef tijd van 5 jaar anders inleveren dat papiertje.
Verplicht EMG cursus doen.
Boete en Schade verhalen op hem.
Direct ontslag.
10 jaar Alcohol slot in zijn auto.
En dit zou door middel van een oranje sticker achter en voor op de auto zichtbaar gemaakt moeten worden.
Dat iemand ooit eens betrapt is met drank op achter het stuur.
Of op het kenteken zichtbaar iets van oranje .. als het maar opvalt.
Heb totaal geen respect voor iemand die dronken achter het stuur stapt.
Sowieso is het hier altijd 0.0% als ik het verkeer in moet ... al is dit lopend.
Nee, dit bedoel ik niet. Ik bedoel meer dat hij zich allemaal beseft wat hij allemaal teweeg heeft gebracht buiten dat hij zo goed verzorgd wordt door het ziekenhuispersoneel.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Iedereen heeft recht op zorg. Waar trek je anders de grens wanneer je er geen recht op hebt? Als je verslaafd bent? Zelfmoordpoging? Overgewicht?
Moet ie dan maar doodgaan ofzo?
Je wil niet weten hoeveel mensen met gedrag slecht voor hun gezondheid gebruik maken van de gezondheidszorg.
Met Bouwmans contacten bij de wegpolitie. Onderschat die Vlamingen nooit als het om dit soort streken gaat.quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:34 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ferry Bouman had die botsabsorbeerder daar natuurlijk neergezet als hinderlaag
Wat is dat nou weer voor rare conclusie?quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:55 schreef Friggles het volgende:
[..]
Haha dus zodra je wat drinkt stap je de deur niet meer uit? Welkome gast zal je dan zijn.
Vrij sterk verhaal. Blijkbaar vonden de ambulanceverpleegkundigen het medisch noodzakelijk genoeg om hem mee te nemen, en in het ziekenhuis om hem daar te houden. Wie is de verzekering dan om het tegendeel te beweren?quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, de verzekering kan het als medisch niet noodzakelijk zien en dan wordt het niet vergoed.
Hij moet nog een ruime tien jaar dus hij zal nog wel even aan de bak moeten om die drankgelagen te kunnen bekostigen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:54 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Cabaretier worden!
Waarbij hij publiekelijk door het stof gaat voor alles waarmee hij zijn fans teleurgesteld heeft. Dat kan zijn agent toch ook wel bedenken. Imago is slechts iets in de ogen van de kijker.
Anders kan hij met pensioen en de rest van zijn leven in restaurants en kroegen rondhangen.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor rare conclusie?
Als je nog moet autorijden drink je niet, zo moeilijk is dat niet, tenzij je een alcoholprobleem hebt en het nergens leuk kunt hebben zonder te drinken en te knieperig bent om een taxi te nemen.
Ben het helemaal met je eens dat je niet moet rijden als je hebt gedronken. Al zijn daar ook nog allerlei gradaties in. Moraalriddergedrag dat je vervolgens zelfs niet lopend meer in het verkeer kan deelnemen slaat nergens op.quote:Sowieso is het hier altijd 0.0% als ik het verkeer in moet ... al is dit lopend.
Als je na een klap iets niet kunt herinneren wil dat niet betekenen dat het aan de drank ligt.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:04 schreef theunderdog het volgende:
Hij kan zich niets herinneren van het voorval. Niets herinneren.
Dat is dan ook niet een glaasje teveel op. Wat een onbenul.
Dan neem je een taxi of vraag je een ander de BOB te zijn.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:06 schreef Friggles het volgende:
[..]
[..]
Ben het helemaal met je eens dat je niet moet rijden als je hebt gedronken. Al zijn daar ook nog allerlei gradaties in. Moraalriddergedrag dat je vervolgens zelfs niet lopend meer in het verkeer kan deelnemen slaat nergens op.
Ik den dat Tom Waes wel genoeg verdiend om een taxi te kunnen betalen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:44 schreef Toine51 het volgende:
Dat zou hersenschade betekenen. Zijn toestand is stabiel. Dat is meestal niet na hersenschade.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:07 schreef Friggles het volgende:
[..]
Als je na een klap iets niet kunt herinneren wil dat niet betekenen dat het aan de drank ligt.
Hoezo?quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:16 schreef Loverboii het volgende:
Heel de openbare omroep in België heeft deze sloeber op het schild gehesen. Nu zitten ze met de gebakken peren.
Post-traumatische amnesie.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat zou hersenschade betekenen. Zijn toestand is stabiel. Dat is meestal niet na hersenschade.
Kan NAH tot gevolg hebben, zo'n klapper maken. Hij was al snel stabiel en aanspreekbaar, dus het zal allemaal wel meevallen.quote:
Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:16 schreef superniger het volgende:
0 medelijden met hem m
Gelukkig zijn er geen andere slachtoffers gevallen.
https://www.rtl.nl/boulev(...)eersongeluk-tom-waesquote:Bij het verkeersongeluk van presentator Tom Waes (56) is ook een wegwerker lichtgewond geraakt. Dat liet het parket van Antwerpen zaterdagmiddag weten aan persbureau 'Belga'.
Ja, het wil echt niet zeggen dat iemand blijvend hersenletsel heeft.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:23 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Kan NAH tot gevolg hebben, zo'n klapper maken. Hij was al snel stabiel en aanspreekbaar, dus het zal allemaal wel meevallen.
Snap ook echt nooit dat mensen in het narratief trappen dat iemand zich niets meer kan herinneren van een ongeluk of incident als ze teveel gedronken hebben.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Blijkbaar is hij op de avond gefilmd waar hij een pint stond te drinken. Dat zou de statement van vandaag kunnen verklaren.
https://www.hln.be/bv/tom(...)grijpelijk~af6f6daa/
Jij vond de mensen die in de Corona tijd in het ziekenhuis kwamen ook uitvreters neem ik aan? Die hadden prima binnen kunnen blijven tenslotte zonder contact met de buitenwereld.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dit soort mensen![]()
Kan jij niet voor één keer je waffel houden en LEZEN wat iemand bedoelt?quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:27 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Jij vond de mensen die in de Corona tijd in het ziekenhuis kwamen ook uitvreters neem ik aan? Die hadden prima binnen kunnen blijven tenslotte zonder contact met de buitenwereld.
En hoe zit het dan bijvoorbeeld met mensen met kanker, heb je ook liever dat als deze mensen rood vlees hebben gegeten of gerookt hebben dat ze dan niet geholpen worden?
Ook hoor ik regelmatig van vrouwen die bevallen in het ziekenhuis. Toch ook nergens voor nodig, je had ook voorbehoedsmiddelen kunnen gebruiken. En in Afrika komen toch ook kinderen te wereld zonder ziekenhuis?
Wat een nare mensen allemaal zeg, ze hielden en houden allemaal plekken bezet waar "iemand anders" had kunnen liggen.
Ik sta op vele filmpjes en foto's met een alcoholische versnapering waarna ik nog de auto in stapte. Dus wat is daarin precies het probleem?quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Blijkbaar is hij op de avond gefilmd waar hij een pint stond te drinken. Dat zou de statement van vandaag kunnen verklaren.
Ligt er dus aan wat voor ongeluk. Als je ook buiten bewustzijn bent geweest (en moest Waes niet zelfs gereanimeerd worden?), dan raak je echt een deel van je geheugen rondom het gebeurde kwijt.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
Snap ook echt nooit dat mensen in het narratief trappen dat iemand zich niets meer kan herinneren van een ongeluk of incident als ze teveel gedronken hebben.
De keren dat je echt niets meer kan herinneren van iets na een avond zuipen zijn toch op 2 vingers te tellen voor ieder mens?
Ik heb gelezen, en jij zegt dat iedereen die een eigen schuld heeft niet in het ziekenhuis hoort. Dus ik vraag je hoe je denkt over de beschreven gevallen, want die hebben er ook eigen schuld aan.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Kan jij niet voor één keer je waffel houden en LEZEN wat iemand bedoelt?
Dat ligt er maar helemaal aan hoe je in elkaar zit. Bij mij kan ik het op minder dan 2 vingers tellen, ik ben een control freak en heb na 1 keer besloten het nooit meer zover te laten komen. Maar ik ken ook mensen die elke zaterdag tot het gaatje en er voorbij gingen en de volgende ochtend gerust hun broek kwijt waren zonder te weten waar deze gebleven was.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
Snap ook echt nooit dat mensen in het narratief trappen dat iemand zich niets meer kan herinneren van een ongeluk of incident als ze teveel gedronken hebben.
De keren dat je echt niets meer kan herinneren van iets na een avond zuipen zijn toch op 2 vingers te tellen voor ieder mens?
En welke peren zijn dan gebakken?quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:19 schreef Loverboii het volgende:
[..]
de ideale schoonzoon is niet zo ideaal meer
Misschien kan je antwoord geven op de vraag, vind je dat die mensen ook niet in het ziekenhuis horen? Of heb je enkel even lekker de derrie uit de onderbuik gelaten om een stoer statement te maken?quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Echt, ongelooflijk dit. Bespaar je alsjeblieft de moeite om nog op mij te reageren.
Dat zou nog kunnen. Maar zou betekenen dat hij het na enkele dagen sowieso weer helemaal weet !quote:
Dat ligt maar helemaal aan de regels in België en de daadwerkelijke situatie. Als het een beperkte hoeveelheid alcohol was en er geen eerdere gevallen bekend zijn dan kan het ook prima met enkel een rijontzegging en boete afgedaan worden (* dit is gebaseerd op wat ik weet van NL). Hij zal hetzelfde behandeld worden als iedereen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:22 schreef Vincent_student het volgende:
Komt zo'n iemand nou voor de strafrechter? Of kan hij fluitend verder naar de volgende Porsche (en kroeg)?
Ik ken mensen die dat doen inderdaad, omdat ze weten dat ze geen maat kunnen houden qua alcohol. Dan kan je inderdaad beter helemaal niet drinken als je nog moet rijden. Maar niet iedereen heeft problemen met maat houden. Heel veel mensen kunnen dat gelukkig prima.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor rare conclusie?
Als je nog moet autorijden drink je niet, zo moeilijk is dat niet, tenzij je een alcoholprobleem hebt en het nergens leuk kunt hebben zonder te drinken en te knieperig bent om een taxi te nemen.
Mss voel je je wel aangesproken?quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat wil je hier nou precies mee zeggen?
Het kan ook blijvend zijn. Pin me niet vast op de exacte termen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat zou nog kunnen. Maar zou betekenen dat hij het na enkele dagen sowieso weer helemaal weet !
Ben benieuwd.
Jij zegt toch dat 'heel de publieke omroep' in Vlaanderen nu met de gebakken peren zit? Ik ben benieuwd welke dat zijn.quote:
Is dat zo?quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij zegt toch dat 'heel de publieke omroep' in Vlaanderen nu met de gebakken peren zit?
Klopt hoor, maar bij de meeste mensen komt het over als een makkelijke verdediging.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ligt er dus aan wat voor ongeluk. Als je ook buiten bewustzijn bent geweest (en moest Waes niet zelfs gereanimeerd worden?), dan raak je echt een deel van je geheugen rondom het gebeurde kwijt.
Dat wil ik met mijn quote niet zeggen, maargoed...quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:09 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik den dat Tom Waes wel genoeg verdiend om een taxi te kunnen betalen.
Hij geeft het toe omdat hij een BV’er is en er dus een bepaald (eigen)belang mee gediend is. Ik kan het maar moeilijk zien als een nobele daad.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:41 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dat wil ik met mijn quote niet zeggen, maargoed...
Die man heeft iets doms gedaan, ja, en er zijn gelukkig geen slachtoffers gevallen. Hij geeft het toe, nou dat zijn er veel die dat niet doen...
Daarnaast doet het toegeven ervan niks af aan het bezopen achter het stuur kruipen: je blijft gewoon een eersteklas lul.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij geeft het toe omdat hij een BV’er is en er dus een bepaald (eigen)belang mee gediend is. Ik kan het maar moeilijk zien als een nobele daad.
Staat (stond?) gewoon op Netflix. Overigens bestond die andere carrière wel uit de onderwereld in en was zijn eerste bezoek uit de kliniek de nachtwinkel voor een nieuwe fles drank hè.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:21 schreef yessie234 het volgende:
Prachtige serie van de VRT over een aan drank en drugs verslaafde tv persoonlijkheid die vrijwillig naar afkickkliniek gaat, en daarna (noodgedwongen) kiest voor andere carrière
Onder Water heette die. Misschien nog te vinden. Als die in Nederland zou worden uitgezonden, zou ik die meteen nog een kijken.
Moest er even aan denken.
Tja, er zijn ook BN'ers die er onderuit proberen te komen met kutsmoesjes...quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij geeft het toe omdat hij een BV’er is en er dus een bepaald (eigen)belang mee gediend is. Ik kan het maar moeilijk zien als een nobele daad.
Voor zorg ben je gewoon verzekerd, in ieder geval in Nederland. De zorg oordeelt niet over de oorzaak, die behandelen je gewoon naar beste kunnen. Zullen vast uitzonderingen op zijn, maar een verkeersongeval kan iedereen overkomen natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:44 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ben je dan wel verzekert eigenlijk, of zal hij een groot deel uit eigen zak moeten gaan betalen?
Ja, de B van bekend is waar het om draait, hè.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:55 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Tja, er zijn ook BN'ers die er onderuit proberen te komen met kutsmoesjes...
Is een lichtgewonde wel of geen slachtoffer?quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:41 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Die man heeft iets doms gedaan, ja, en er zijn gelukkig geen slachtoffers gevallen. Hij geeft het toe, nou dat zijn er veel die dat niet doen...
Niet mee eens. Want stel dat jou als OV (Onbekende Vlaming) zoiets overkomt, waar moet je het dan toegeven? Het komt niet in de krant of andere media verder en niemand buiten je privé kring zal er naar vragen. Juist het zijn van een BV dwingt je om met zulke statements te komen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
misschien het tijdstip van het statement, maar niets meer dan datquote:Op dinsdag 3 december 2024 14:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Timing zal grotendeels afhankelijk zijn geweest van zijn fysieke toestand. In leven blijven lijkt mij belangrijker dan een statement maken.quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:04 schreef Moonversion het volgende:
[..]
misschien het tijdstip van het statement, maar niets meer dan dat
Al zou hij helemaal alleen, afgezonderd in een hutje op de hei hebben zitten zuipen, als je vervolgens als BBer een ongeluk maakt en in het ziekenhuis komt, ondanks het beroepsgeheim van artsen en advocaten, dan komt dat toch links of rechts om naar buiten.
OK, heb geen netflix. Maar jij spoilert. Vond het een mooie serie, en moest eraan denken. Heb je dat interview over het scenario gezien de VRT? Ik zal even zoeken, maar ik denk niet dat dat nog te vinden is.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:52 schreef nostra het volgende:
[..]
Staat (stond?) gewoon op Netflix. Overigens bestond die andere carrière wel uit de onderwereld in en was zijn eerste bezoek uit de kliniek de nachtwinkel voor een nieuwe fles drank hè.
Jij leest echt wat je zelf wil lezen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:59 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Niet mee eens. Want stel dat jou als OV (Onbekende Vlaming) zoiets overkomt, waar moet je het dan toegeven? Het komt niet in de krant of andere media verder en niemand buiten je privé kring zal er naar vragen. Juist het zijn van een BV dwingt je om met zulke statements te komen.
Ik zie het ook niet als een nobele daad verder, dat ben ik met je eens. Ik vind het gewoon eerlijk zijn en je niet verschuilen achter smoesjes. Daar heb ik in wel respect voor, hij had ook niks kunnen zeggen tenslotte. Ik heb respect voor het feit dat hij eerlijk is, niet voor het feit wat hij begaan heeft.
Uhh op het Politiebureau uiteindelijkquote:Op dinsdag 3 december 2024 14:59 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Niet mee eens. Want stel dat jou als OV (Onbekende Vlaming) zoiets overkomt, waar moet je het dan toegeven? Het komt niet in de krant of andere media verder en niemand buiten je privé kring zal er naar vragen. Juist het zijn van een BV dwingt je om met zulke statements te komen.
Ik zie het ook niet als een nobele daad verder, dat ben ik met je eens. Ik vind het gewoon eerlijk zijn en je niet verschuilen achter smoesjes. Daar heb ik in wel respect voor, hij had ook niks kunnen zeggen tenslotte. Ik heb respect voor het feit dat hij eerlijk is, niet voor het feit wat hij begaan heeft.
Gaan mooie F1 bolides geveild worden, misschien zit er iets voor hem bij.quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:16 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Die oldtimer van Tom is nu wel een lelijke oude occasie geworden, die precies aan een accident gedaan had.
Ja, maar hij had zichzelf ook hartstikke dood kunnen rijden he?quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:41 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Een antieke porsche? Lijkt me niet.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:22 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien was hij afgeleid door zijn snelle bak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |