abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Miss 200.000.000! dinsdag 3 december 2024 @ 12:40:42 #176
367000 roos94
pi_215755538
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 12:39 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Daar was dan ook een kind dood.
Dat bedoel ik. Hij heeft niemand anders verwondt dus hij komt er beter mee weg dan Rai Vloet.
pi_215755543
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 12:40 schreef roos94 het volgende:

[..]
Dat bedoel ik. Hij heeft niemand anders verwondt dus hij komt er beter mee weg dan Rai Vloet.
Maar Vloet zul je niet meer zien op een voetbalveld in een serieuze competitie, er gaat nu direct druk vergaderd worden of Tom nog wel terug kan op de televisie.
pi_215755549
Op geen enkele manier goed te praten, maar wel heel netjes dat hij het eerlijk toegeeft en hand in eigen boezem steekt. Uiteindelijk de best mogelijke afloop, vooral materiële schade en een licht gewonde die goed wegkwam. Het had heel anders af kunnen lopen.

Naast zijn lichamelijk ongemakken zal hij er nog wel een behoorlijke straf overheen krijgen. Volledig terecht. En daarmee hoop ik dat hij zijn les geleerd heeft en dit niet meer voorkomt in de toekomst.

Zo zie je maar weer, ook bekende Vlamingen zijn net mensen.

[ Bericht 6% gewijzigd door GereDathan op 03-12-2024 13:07:52 ]
pi_215755559
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 12:39 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Dat kan ook een tactiek zijn die hem geadviseerd is, we zullen zien hoe die uitpakt. Of denk jij dat Tommeke dit stuk met een gebroken lijf zelf even heeft getikt?
En dan ik ga mij concentreren op mijn herstel de komende maanden.
Ik vind het ook wel apart dat de politie het nieuws niet eerder heeft gebracht.

Hoeft allemaal niet, maar ze hebben de regie wel compleet uit handen gegeven.

Nu zag ik pas geleden de politierechter in Belgie op tv.
Die straffen die ze daar geven staan in geen verhouding met Nederland.
Was een, redelijke, normale man die onder invloed van drugs (heroine) en alcohol voor de 3e keer was gepakt.
12.000 euro aan boetes en een jaar rijbewijs kwijt.
Hell To The Liars
pi_215755575
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 12:42 schreef GereDathan het volgende:
Op geen enkele manier goed te praten, maar wel heel netjes dat hij het eerlijk toegeeft en hand in eigen boezem steekt. Uiteindelijk de best mogelijke afloop, geen andere gewonden en enkel materiële schade. Het had heel anders af kunnen lopen.

Naast zijn lichamelijk ongemakken zal hij er nog wel een behoorlijke straf overheen krijgen. Volledig terecht. En daarmee hoop ik dat hij zijn les geleerd heeft en dit niet meer voorkomt in de toekomst.

Er zijn wel gewonden gevallen, zij het licht.
pi_215755576
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 12:42 schreef GereDathan het volgende:
Op geen enkele manier goed te praten, maar wel heel netjes dat hij het eerlijk toegeeft en hand in eigen boezem steekt. Uiteindelijk de best mogelijke afloop, geen andere gewonden en enkel materiële schade. Het had heel anders af kunnen lopen.

Hij heeft niet veel keus he, de politie zal hem de uitslag gegeven hebben en gezegd hebben vanmiddag maken we het openbaar, succes ermee.
Hell To The Liars
pi_215755584
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 12:43 schreef Droopie het volgende:

[..]

Was een, redelijke, normale man die onder invloed van drugs (heroine) en alcohol voor de 3e keer was gepakt.
Ik denk niet dat publiekslieveling Tom Waes dezelfde behandeling krijgt als een doorsnee Vlaming.
pi_215755593
Hoe moet dat nou in de series waarin hij speelt. Bij Undercover kwam hij wel eens in een motorclub of countryclub om een pintje te drinken waarna hij in de auto stapte, dat kan nu ook niet meer.
pi_215755601
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 12:43 schreef Droopie het volgende:

[..]

De problemen die je in Nederland krijgt (gegeven dat je niet iemand te pletter hebt gereden) liggen niet zozeer strafrechtelijk, maar wel bestuursrechtelijk bij het CBR.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
High tariffs inevitably lead to trade wars... Markets shrink & collapse; businesses & industries shut down; and millions of people lose their jobs.
~Ronald Reagan
pi_215755608
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 12:26 schreef Loverboii het volgende:
Hoezo onbegrijpelijk? Zal vast zijn eerste keer niet geweest zijn.
Meestal is het gewoonte van drankrijders. Onbegijpelijk. Misschien voor degene die dit menstype niet kent.

Even zoeken hoe de regels in België zijn....

Tommie gaat vast niet gecanceld worden. Mooie auto, acteert zichzelf als media persoonlijkheid. Dikke vrinden overal.
pi_215755615
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2024 22:14 schreef damsco het volgende:
Was ook wel te verwachten dat die kerel zo lam als een aap was. Dure les voor hem, hopelijk neemt die de volgende keer een taxi. Dat scheelt wat botbreuken.
Dit

Als je een botsabsorber over het hoofd ziet en er met hoge snelheid tegenop knalt, dan zijn er maar twee opties.

Optie: precies op het moment dat je daar reed werd je onwel. In praktijk een zeer kleine kans.

Optie twee: je was daar door eigen keuzes niet alert op de situatie. Drank, drugs, telefoongebruik, zeer ernstige vermoeidheid of whatever. Waardoor je al minstens een kilometer lang de vooraankondigingen niet hebt gezien of dat die niet tot je zijn doorgedrongen en waarna je zelfs die felle lampen in pijl-vorm niet tijdig hebt opgemerkt.
In zo'n geval krijgt het slachtoffer van mij geen medelijden en mag de verzekering van mij alle kosten op het slachtoffer verhalen. Zo'n botsabsorber is niet goedkoop. Behandeling op de intensive care ook niet.
pi_215755623
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 12:44 schreef Droopie het volgende:

[..]
Hij heeft niet veel keus he, de politie zal hem de uitslag gegeven hebben en gezegd hebben vanmiddag maken we het openbaar, succes ermee.
Er is altijd een keus. Net als er altijd een keus is om wel of niet met alcohol in de auto te stappen. Hij had ook niets kunnen zeggen. De politie maakt zoiets niet openbaar. Het zou hooguit in een mogelijke rechtszaak naar voren zijn gekomen. Maar het is allerminst zeker of die er komt. Als de hoeveelheid alcohol laag is en er geen sprake is van recidive dan wordt het net als in NL gewoon afgedaan met een schikking.

Ik denk dat het voor hem de beste keuze is om direct open kaart te spelen zoals hij nu gedaan heeft. Dat voorkomt direct alle verdere roddel en achterklap.
  Miss 200.000.000! dinsdag 3 december 2024 @ 12:49:06 #188
367000 roos94
pi_215755626
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 12:48 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]
Dit

Als je een botsabsorber over het hoofd ziet en er met hoge snelheid tegenop knalt, dan zijn er maar twee opties.

Optie: precies op het moment dat je daar reed werd je onwel. In praktijk een zeer kleine kans.

Optie twee: je was daar door eigen keuzes niet alert op de situatie. Drank, drugs, telefoongebruik, zeer ernstige vermoeidheid of whatever. Waardoor je al minstens een kilometer lang de vooraankondigingen niet hebt gezien of dat die niet tot je zijn doorgedrongen en waarna je zelfs die felle lampen in pijl-vorm niet tijdig hebt opgemerkt.
In zo'n geval krijgt het slachtoffer van mij geen medelijden en mag de verzekering van mij alle kosten op het slachtoffer verhalen. Zo'n botsabsorber is niet goedkoop. Behandeling op de intensive care ook niet.
Tom Waes zal niet krom hoeven liggen voor dat geld denk ik
pi_215755629
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 12:45 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik denk niet dat publiekslieveling Tom Waes dezelfde behandeling krijgt als een doorsnee Vlaming.
Ik denk niet dat jij moet denken eigenlijk. Wat een nonsens.
  dinsdag 3 december 2024 @ 12:49:17 #190
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_215755630
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 12:04 schreef Droopie het volgende:
[ x ]

Tot over een paar maanden, dat je maar diep door het stof mag gaan.

Eikel
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_215755634
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 12:46 schreef Jeroboam het volgende:
Hoe moet dat nou in de series waarin hij speelt. Bij Undercover kwam hij wel eens in een motorclub of countryclub om een pintje te drinken waarna hij in de auto stapte, dat kan nu ook niet meer.
Verzekeringswerk, die dat afwijst en het bonnetje stuurt naar Waes?
Dat is voor hem een groot probleem gok ik, bezig met series in Amsterdam, projecten.
Die man is zo druk altijd, dan kan je bepaalde zaken bespreken met een VRT als frontman.
Maar de rest van zijn opdrachtgevers stuurt gewoon de rekening.
Hell To The Liars
  dinsdag 3 december 2024 @ 12:49:34 #192
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_215755635
Voorbeeld functie , dus nu:

1 jaar niet rijden , met ene proef tijd van 5 jaar anders inleveren dat papiertje.
Verplicht EMG cursus doen.
Boete en Schade verhalen op hem.
Direct ontslag.
10 jaar Alcohol slot in zijn auto.
En dit zou door middel van een oranje sticker achter en voor op de auto zichtbaar gemaakt moeten worden.
Dat iemand ooit eens betrapt is met drank op achter het stuur.
Of op het kenteken zichtbaar iets van oranje .. als het maar opvalt.

Heb totaal geen respect voor iemand die dronken achter het stuur stapt.
Sowieso is het hier altijd 0.0% als ik het verkeer in moet ... al is dit lopend.
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_215755641
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 12:48 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]
Dit

Met vermoeidheid gaan rijden is niet slim maar ook niet strafbaar. Was best reëel geweest toch als hardwerkende BV-er
pi_215755645
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 12:46 schreef Jeroboam het volgende:
Waarom zou dat niet kunnen? Er is een verschil tussen fictie en werkelijkheid.

En ook in België mag je met een geringe hoeveelheid alcohol nog gewoon achter het stuur plaatsnemen. Of het verstandig is kan je over discussiëren natuurlijk, maar wettelijk gezien is dat gewoon toegestaan.
pi_215755650
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 12:48 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Er is altijd een keus. Net als er altijd een keus is om wel of niet met alcohol in de auto te stappen. Hij had ook niets kunnen zeggen. De politie maakt zoiets niet openbaar. Het zou hooguit in een mogelijke rechtszaak naar voren zijn gekomen. Maar het is allerminst zeker of die er komt. Als de hoeveelheid alcohol laag is en er geen sprake is van recidive dan wordt het net als in NL gewoon afgedaan met een schikking.

Ik denk dat het voor hem de beste keuze is om direct open kaart te spelen zoals hij nu gedaan heeft. Dat voorkomt direct alle verdere roddel en achterklap.
Bekijk het interview met de vrt eens, de procereur zegt heel duidelijk dat hun zelf mogen beslissen om het openbaar te maken en dat dat ook zal gebeuren als er een maatschappelijk belang is

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/12/02/toxicoloog-bloedafname/

Het zou ook goed kunnen dat het bloedonderzoek negatief uitvalt.
speak only if it improves the silence.
pi_215755653
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 12:49 schreef Droopie het volgende:

[..]
Verzekeringswerk, die dat afwijst en het bonnetje stuurt naar Waes?
Dat is voor hem een groot probleem gok ik, bezig met series in Amsterdam, projecten.
Die man is zo druk altijd, dan kan je bepaalde zaken bespreken met een VRT als frontman.
Maar de rest van zijn opdrachtgevers stuurt gewoon de rekening.
Ik bedoelde meer in de series waar hij in de toekomst in gaat spelen, hoe gaan ze dat laten zien maar dit zal hem zeker ook te wachten staan.
pi_215755670
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 12:49 schreef RAVW het volgende:
Voorbeeld functie , dus nu:

1 jaar niet rijden , met ene proef tijd van 5 jaar anders inleveren dat papiertje.
Ik heb geen idee wat de Belgische wetgeving precies zegt, maar iets in die richting zal het wel worden.

quote:
Verplicht EMG cursus doen.
Waarom zou het CBR hem dit opleggen? Die hebben niets te zeggen in België.

quote:
Boete en Schade verhalen op hem.
Uiteraard. Dat is een logische gang van zaken.

quote:
Direct ontslag.
Je kan een zelfstandige niet ontslaan.

quote:
Heb totaal geen respect voor iemand die dronken achter het stuur stapt.
Dat hoeft ook niet. Maar je kan wel respect hebben voor het feit dat mensen fouten maken. In dit geval een fout zonder echt grote gevolgen gelukkig.

quote:
Sowieso is het hier altijd 0.0% als ik het verkeer in moet ... al is dit lopend.
"Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen".
pi_215755673
Bekijk deze YouTube-video

die arts komt gewoon lam de rechtbank binnen :'(
Hell To The Liars
pi_215755694
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 12:54 schreef Droopie het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

die arts komt gewoon lam de rechtbank binnen :'(
Op meters afstand ook. Flinke kegel. :+
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
High tariffs inevitably lead to trade wars... Markets shrink & collapse; businesses & industries shut down; and millions of people lose their jobs.
~Ronald Reagan
pi_215755699
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 12:04 schreef Droopie het volgende:
[ x ]

Tot over een paar maanden, dat je maar diep door het stof mag gaan.

Eikel
En dat voor een undercover die moeten van ongesproken gedrag zijn.

Gaat Netflix alles van Tom Waes verwijderen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')