abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215732266
quote:
Zowat heel Vlaanderen en een groot deel van Nederland - het nieuwsstuk wordt meer dan een miljoen keer gelezen op deze site - wordt half in shock wakker.

:')

Maar zal dus wel een gevalletje vermoeidheid icm eventueel teveel drinken zijn. Gelukkig zijn er geen wegwerkers ernstig (dodelijk) gewond geraakt.
pi_215732382
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 10:46 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Zowat heel Vlaanderen en een groot deel van Nederland - het nieuwsstuk wordt meer dan een miljoen keer gelezen op deze site - wordt half in shock wakker.

:')

Maar zal dus wel een gevalletje vermoeidheid icm eventueel teveel drinken zijn. Gelukkig zijn er geen wegwerkers ernstig (dodelijk) gewond geraakt.
Knap dat je die conclusie gelijk weet te trekken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_215732409
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 11:00 schreef raptorix het volgende:

[..]
Knap dat je die conclusie gelijk weet te trekken.
Slecht wegdek geloof ik niet echt in, rondom Antwerpen liggen de snelwegen er best okay bij.
pi_215732437
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 11:03 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Slecht wegdek geloof ik niet echt in, rondom Antwerpen liggen de snelwegen er best okay bij.
Het kan van alles zijn, misschien is hij ergens van geschrokken, misschien is hij wel onwel geraakt. Het heeft totaal geen zin om hierover te speculeren, laat staan conclusies te trekken op basis van deze informatie.
pi_215732473
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 11:05 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het kan van alles zijn, misschien is hij ergens van geschrokken, misschien is hij wel onwel geraakt. Het heeft totaal geen zin om hierover te speculeren, laat staan conclusies te trekken op basis van deze informatie.
Waarom schrijft het AD dan zo'n artikel?
pi_215732495
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 11:07 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Waarom schrijft het AD dan zo'n artikel?
Waar zie je ze conclusies trekken?
pi_215732510
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 11:08 schreef raptorix het volgende:

[..]
Waar zie je ze conclusies trekken?
Als je het allemaal zo zit uit te pluizen als krant dan weet je ook donders goed wat mensen er vervolgens over gaan denken.
pi_215732518
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 11:10 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Als je het allemaal zo zit uit te pluizen als krant dan weet je ook donders goed wat mensen er vervolgens over gaan denken.
Ja, dat is dan aan die mensen.
pi_215732530
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 11:11 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ja, dat is dan aan die mensen.
Als het overigens zo zou zijn dan kun je het ook lastig onder de pet houden ondanks dat zijn familie gisteren een vip behandeling heeft gehad van de Belgische politie.
  zondag 1 december 2024 @ 11:34:09 #135
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215732865
Wat een speculaties weer allemaal. Misschien is het netter om je gewoon aan de wel bekende feiten te houden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! golfer
pi_215732936
Helaas zijn de Belgen niet zo goed in afzettingen plaatsen. Vorig jaar had ik het nog op de ring van Antwerpen en dan vanaf het sportpaleis de snelweg nemen richting Eindhoven. Midden in de bocht die al een rare knik heeft ineens een stuk weg afgezet midden in een bocht zonder waarschuwing vooraf. Ik schrok mijzelf echt de tering en met een ruk aan het stuur kon ik mijn auto nog redden.
  zondag 1 december 2024 @ 14:52:40 #137
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_215735741
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 11:37 schreef Chivaz het volgende:
Helaas zijn de Belgen niet zo goed in afzettingen plaatsen. Vorig jaar had ik het nog op de ring van Antwerpen en dan vanaf het sportpaleis de snelweg nemen richting Eindhoven. Midden in de bocht die al een rare knik heeft ineens een stuk weg afgezet midden in een bocht zonder waarschuwing vooraf. Ik schrok mijzelf echt de tering en met een ruk aan het stuur kon ik mijn auto nog redden.
Heftig man! :o
Grote kans dat jij dus in het nieuws kwam en Tom Waes ongedeerd bleef (omdat ze na zo'n crash de afzettingen wel veiliger zullen maken).
pindazakje
pi_215748160
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 11:37 schreef Chivaz het volgende:
Wat ik las zijn de regels juist een stuk strenger in Belgi, met een eerste signalisatiewagen op de vluchtstrook, dan 200 meter daarna een tweede signalisatiewagen op de weg en dan 50m daarna nog een derde signalisatiewagen op de weg. En dan natuurlijk de rode kruizen boven de weg.
pi_215748323
twitter

twitter

gaat lekker op de tweets
  maandag 2 december 2024 @ 17:30:31 #140
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_215749126
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 16:11 schreef Loverboii het volgende:
[ x ]
[ x ]

gaat lekker op de tweets
Heb uit betrouwbare bron vernomen dat er bij Waes een alcoholpromillage is gemeten.van 2,7. Dat staat gelijk aan ca. 12 glazen. Totaal onverantwoord natuurlijk. De beste man mag van geluk spreken dat hij deze aanrijding nog kan navertellen.

Ben benieuwd of de media hier nog openlijk over gaan berichten.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National indelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  maandag 2 december 2024 @ 17:32:16 #141
473584 Gretzl
pi_215749144
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 15:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Wat ik las zijn de regels juist een stuk strenger in Belgi, met een eerste signalisatiewagen op de vluchtstrook, dan 200 meter daarna een tweede signalisatiewagen op de weg en dan 50m daarna nog een derde signalisatiewagen op de weg. En dan natuurlijk de rode kruizen boven de weg.
Rijd zelf regelmatig in het weekend door de Kennedytunnel en kan uit eerste hand bevestigen dat de afzettingen voor werkzaamheden daar gewoon conform de richtlijnen geplaatst worden. Vrij bijzonder als een automobilist dan alle waarschuwingen mist.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National indelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
  maandag 2 december 2024 @ 17:41:39 #142
473584 Gretzl
pi_215749238
Probleem met Belgi/Vlaanderen is ook wel dat alcoholgebruik in het verkeer daar vandaag de dag veel normaler is dan bij ons (lees: sociaal geaccepteerd).

Met een borrel op achter het stuur is in Belgi nog heel normaal (Volkskrant.nl)
Een paar biertjes drinken, en dan gewoon achter het stuur kruipen - in Belgi gebeurt het nog te gemakkelijk.
https://archive.ph/xDtlv
quote:
Met een borrel te veel achter het stuur gaan zitten − in Belgi gebeurt het nog te gemakkelijk. Dit najaar bijvoorbeeld, bleek uit onderzoek van het Vias (het Belgisch Instituut voor Verkeersveiligheid) dat liefst 10,7 procent van het aantal bestuurders dat op doordeweekse nachten werd aangehouden, te veel had gedronken. In de weekenden ligt dat zelfs op 12,6 procent – negen keer meer dan in Nederland. Dat terwijl de in Nederland succesvolle Bob-campagne van Belgische makelij is. De campagne startte er al in 1995; in Nederland vijf jaar later
.

quote:
Voor de internationale ESRA-studie (een online enqute over de houding van weggebruikers) werden inwoners van 32 landen ondervraagd over hun gedrag in het verkeer, en niemand bleek zo tolerant over alcohol als de Belgen. Een kwart van hen gaf aan dat hij de afgelopen maand met een glas te veel gereden had; in geen enkel ander land lag dat aantal hoger.
pi_215749540
https://nos.nl/artikel/25(...)met-verkeerscamera-s

Ongeluk Tom Waes vastgelegd met verkeerscamera's

Het verkeersongeluk waarbij de Belgische presentator Tom Waes zwaargewond raakte, is vastgelegd met verkeerscamera's. Dat bevestigt het Openbaar Ministerie in Antwerpen aan Vlaamse media.

Justitie hoopt dat die beelden helpen om vast te stellen of Waes te snel reed en waarom hij de wegafzetting waarop hij inreed laat heeft opgemerkt.

Ook is er bloed afgenomen voor onderzoek. Normaal gesproken wordt dat zo snel mogelijk na een ongeval gedaan, maar door de zware verwondingen was dat niet mogelijk. Justitie zegt tegen de Vlaamse omroep VRT dat de resultaten van het bloedonderzoek nog niet bekend zijn.

Intensive care
Acteur en presentator Tom Waes raakte in de nacht van vrijdag op zaterdag ernstig gewond bij een verkeersongeval. Hij botste toen met zijn oldtimer vlak voor de Kennedytunnel op de Antwerpse ring op een zogenoemde botsabsorbeerder. Dat is een aanhanger die bij wegwerkzaamheden wordt gebruikt om botsingen op te vangen.

Waes ligt nog altijd op de intensive care. In een verklaring meldt de VRT namens zijn familie dat de toestand van Waes stabiel is en dat hij buiten onmiddellijk levensgevaar is. De komende dagen proberen artsen via een scan een beter zicht te krijgen op mogelijke botbreuken.

Bij bewustzijn
In de verklaring staat ook dat Waes niet is gereanimeerd. In een eerder bericht meldde de VRT dat er sprake was geweest van reanimatie, maar dat blijkt niet te kloppen.

Zaterdag liet de familie al via de VRT weten dat Waes bij bewustzijn is, zelfstandig ademt en dat ze hem kort konden spreken en vasthouden.

Inmiddels heeft Waes op Instagram van zich laten horen. Hij reageerde met "Dank u lieve vriend xxx" op een post waarin zanger Bart Peeters tijdens een concert iedereen in het publiek vroeg om het lampje van hun smartphone aan de zetten. Peeters wilde daarmee Waes beterschap wensen.

Tom Waes is bekend van het programma Reizen Waes, dat ook in Nederland wordt uitgezonden. Ook speelde hij in de serie Undercover en presenteert hij het geschiedenisprogramma Het verhaal van Vlaanderen.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  maandag 2 december 2024 @ 21:53:05 #144
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215752012
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 november 2024 15:23 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Je had ooit een hele mooie foto van een wheelie _O_
Deze?

Mis dat apparaat soms wel een beetje ;( . Veel plezier mee gehad, veel mensen boos mee gemaakt _O_ . Heb nu een 1190 Adv R, daarmee kan het ook :+ .
Huilen dan.
  maandag 2 december 2024 @ 22:09:59 #145
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215752179
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2024 17:30 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Heb uit betrouwbare bron vernomen dat er bij Waes een alcoholpromillage is gemeten.van 2,7. Dat staat gelijk aan ca. 12 glazen. Totaal onverantwoord natuurlijk. De beste man mag van geluk spreken dat hij deze aanrijding nog kan navertellen.

Welke bron?
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 2 december 2024 @ 22:14:40 #146
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_215752227
Was ook wel te verwachten dat die kerel zo lam als een aap was. Dure les voor hem, hopelijk neemt die de volgende keer een taxi. Dat scheelt wat botbreuken.
pi_215752444
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2024 17:41 schreef Gretzl het volgende:
Probleem met Belgi/Vlaanderen is ook wel dat alcoholgebruik in het verkeer daar vandaag de dag veel normaler is dan bij ons (lees: sociaal geaccepteerd).

Met een borrel op achter het stuur is in Belgi nog heel normaal (Volkskrant.nl)
Een paar biertjes drinken, en dan gewoon achter het stuur kruipen - in Belgi gebeurt het nog te gemakkelijk.
https://archive.ph/xDtlv
[..]
.
[..]

Het is ook wel vaak letterlijk een glas te veel. Nederlands gaan zich gewoon klem zuipen en op de fiets of met een taxi naar huis. Belgen gaan lekker eten met een wijntje erbij of even op cafe voor een glas, zie dan nog maar eens thuis te komen zonder auto in dat ruimtelijk niet geordende land.

Dus ik schat dat dat veel grotere aantal overschrijdingen vooral veel lichte overschrijdingen zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_215752469
quote:
10s.gif Op maandag 2 december 2024 21:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Deze?

[ afbeelding ]

Mis dat apparaat soms wel een beetje ;( . Veel plezier mee gehad, veel mensen boos mee gemaakt _O_ . Heb nu een 1190 Adv R, daarmee kan het ook :+ .
Die ja _O_
Ik heb zelf nooit motor gehad (mezelf kennende rij ik me dood daarmee), maar motors die met wheelie wegtrekken zijn echt eindbazen vet!! _O_ En mensen boos maken is nog mooier _O_
Helaas zie ik het al jaren niet meer gebeuren, motorrijders worden ook steeds softer. Met een geel hesje en samengeknepen billen door de bocht :')
pindazakje
pi_215752496
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2024 17:30 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Welke betrouwbare bron is dat dan? Volgens mij kun je na 12 biertjes allang niet meer op je benen staan. Dan ben je zo dronken dat je nog geen kilometer redt in een auto.
pi_215752542
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 22:57 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Welke betrouwbare bron is dat dan? Volgens mij kun je na 12 biertjes allang niet meer op je benen staan. Dan ben je zo dronken dat je nog geen kilometer redt in een auto.
Als je nooit drinkt dan ben je bij 12 stomdronken, een getrainde drinker kan zich dan nog best fit voelen als het ook nog eens over de avond verspreid is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')