Het publiek ligt niet wakker van eventueel gezuip van Waes...quote:
Er is bloed afgenomen maar niet direct na het ongeluk.quote:Op maandag 2 december 2024 22:57 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Welke betrouwbare bron is dat dan? Volgens mij kun je na 12 biertjes allang niet meer op je benen staan. Dan ben je zo dronken dat je nog geen kilometer redt in een auto.
Ben ook benieuwd, het maar het gaat hem vast niet veel minpunten in populariteitspolls opleveren. Als de VRT hem om deze reden niet meer moet, vind hij wel een ander.quote:Op maandag 2 december 2024 17:30 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heb uit betrouwbare bron vernomen dat er bij Waes een alcoholpromillage is gemeten.van 2,7. Dat staat gelijk aan ca. 12 glazen. Totaal onverantwoord natuurlijk. De beste man mag van geluk spreken dat hij deze aanrijding nog kan navertellen.
Ben benieuwd of de media hier nog openlijk over gaan berichten.
Ben benieuwd of andere bezopen Belgen die zwaar gewond in het ziekenhuis beland waren, dezelfde ervaring met het parket daar hebben gehad. Anders was de behandelend arts gewoon grote fan van Tom, en de parketwachter ook.quote:Op maandag 2 december 2024 23:09 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Er is bloed afgenomen maar niet direct na het ongeluk.
https://www.vrt.be/vrtnws(...)l-bloedstaal-parket/
Ghostrider eindelijk bekend.quote:Op maandag 2 december 2024 21:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Mis dat apparaat soms wel een beetje. Veel plezier mee gehad, veel mensen boos mee gemaakt
. Heb nu een 1190 Adv R, daarmee kan het ook
.
Hij kan moeiijk zeggen van "ja ik doe dat altijd als ik op cafe ben geweest, dronken in de auto stappen."quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:26 schreef Loverboii het volgende:
Hoezo onbegrijpelijk? Zal vast zijn eerste keer niet geweest zijn.
ja wie gelooft de pers nogquote:Op dinsdag 3 december 2024 12:28 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hij kan moeiijk zeggen van "ja ik doe dat altijd als ik op cafe ben geweest, dronken in de auto stappen."
Dat zou wel heel eerlijk zijn. Maar niet zo goed voor zijn reputatie.
Mogen we nu wel speculeren of moeten we wachten totdat het precieze promillage bekend is?quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:15 schreef golfer het volgende:
INTEGRAAL: de mededeling van Tom Waes
"Ik herinner me niets van het ongeval of van de omstandigheden die bewuste avond in de Kennedytunnel. Feit is dat ik die avond op restaurant en café geweest ben, en dat ik te veel gedronken heb om nog met de auto te mogen rijden. Toch ben ik in mijn auto gestapt om thuis te geraken. Onbegrijpelijk. Dat had ik nooit mogen doen, daar bestaat geen enkele twijfel over."
"Ik besef dat ik geweldig veel geluk gehad heb. Geluk dat ik geen slachtoffers gemaakt heb. Geluk dat ik het zelf overleefd heb. Het is een grote, onbegrijpelijke fout, waar ik me verschrikkelijk bij voel. Ik wil dan ook mijn oprechte excuses aanbieden, aan iedereen. Het spijt me verschrikkelijk."
"Ik wil al het verplegend personeel bedanken evenals het medisch interventieteam voor de fantastische zorg voor mij en mijn naasten. Uit de grond van mijn hart bedankt. Ik heb alle vertrouwen in het verdere verloop van het gerechtelijk onderzoek. Nu zal ik me volledig focussen op herstel en revalidatie, en daarom zal ik de komende maanden geen verdere verklaringen meer in de pers afleggen tot mijn management laat weten dat ik weer mentaal en fysiek voldoende kracht heb."
Ferry Bouman had die botsabsorbeerder daar natuurlijk neergezet als hinderlaagquote:
Dom, dom, dom...quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:15 schreef golfer het volgende:
INTEGRAAL: de mededeling van Tom Waes
"Ik herinner me niets van het ongeval of van de omstandigheden die bewuste avond in de Kennedytunnel. Feit is dat ik die avond op restaurant en café geweest ben, en dat ik te veel gedronken heb om nog met de auto te mogen rijden. Toch ben ik in mijn auto gestapt om thuis te geraken. Onbegrijpelijk. Dat had ik nooit mogen doen, daar bestaat geen enkele twijfel over."
"Ik besef dat ik geweldig veel geluk gehad heb. Geluk dat ik geen slachtoffers gemaakt heb. Geluk dat ik het zelf overleefd heb. Het is een grote, onbegrijpelijke fout, waar ik me verschrikkelijk bij voel. Ik wil dan ook mijn oprechte excuses aanbieden, aan iedereen. Het spijt me verschrikkelijk."
"Ik wil al het verplegend personeel bedanken evenals het medisch interventieteam voor de fantastische zorg voor mij en mijn naasten. Uit de grond van mijn hart bedankt. Ik heb alle vertrouwen in het verdere verloop van het gerechtelijk onderzoek. Nu zal ik me volledig focussen op herstel en revalidatie, en daarom zal ik de komende maanden geen verdere verklaringen meer in de pers afleggen tot mijn management laat weten dat ik weer mentaal en fysiek voldoende kracht heb."
Echt bizar dat hij het gewoon juist hadquote:Op zaterdag 30 november 2024 10:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Echt bizar hoe mensen meteen oordelen zonder feiten. Alleen omdat iemand om 1 uur 's nachts rijdt, betekent dat niet meteen dat diegene heeft gedronken. Dit soort speculatie slaat nergens op. Iemand is zwaargewond, een beetje respect en medeleven zou wel op z’n plaats zijn!
Dat kan ook een tactiek zijn die hem geadviseerd is, we zullen zien hoe die uitpakt. Of denk jij dat Tommeke dit stuk met een gebroken lijf zelf even heeft getikt?quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:37 schreef Toine51 het volgende:
Itt tot sommige drankrijders geeft hij het wél toe..
Daar was dan ook een kind dood.quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:38 schreef roos94 het volgende:
Getver...hij komt er wel beter mee weg dan Rai Vloet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |