abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 2 december 2024 @ 23:08:57 #151
441859 crew  Lenny77
pi_215752548
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 16:11 schreef Loverboii het volgende:
[ x ]
[

Het publiek ligt niet wakker van eventueel gezuip van Waes...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_215752552
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 22:57 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Welke betrouwbare bron is dat dan? Volgens mij kun je na 12 biertjes allang niet meer op je benen staan. Dan ben je zo dronken dat je nog geen kilometer redt in een auto.
Er is bloed afgenomen maar niet direct na het ongeluk.

https://www.vrt.be/vrtnws(...)l-bloedstaal-parket/
pi_215753015
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2024 17:30 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Heb uit betrouwbare bron vernomen dat er bij Waes een alcoholpromillage is gemeten.van 2,7. Dat staat gelijk aan ca. 12 glazen. Totaal onverantwoord natuurlijk. De beste man mag van geluk spreken dat hij deze aanrijding nog kan navertellen.

Ben benieuwd of de media hier nog openlijk over gaan berichten.
Ben ook benieuwd, het maar het gaat hem vast niet veel minpunten in populariteitspolls opleveren. Als de VRT hem om deze reden niet meer moet, vind hij wel een ander.

Trouwens, twaalf bier, twee sixpacks of zes halve liters. Beetje gezelligheidsdrinker rijdt naar huis, en trekt thuis nog een fles open.
pi_215753018
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 23:09 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Er is bloed afgenomen maar niet direct na het ongeluk.

https://www.vrt.be/vrtnws(...)l-bloedstaal-parket/
Ben benieuwd of andere bezopen Belgen die zwaar gewond in het ziekenhuis beland waren, dezelfde ervaring met het parket daar hebben gehad. Anders was de behandelend arts gewoon grote fan van Tom, en de parketwachter ook.

Edit: is meer nieuws over:

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/12/02/toxicoloog-bloedafname/

[ Bericht 4% gewijzigd door yessie234 op 03-12-2024 06:02:49 (aanvulling) ]
pi_215753612
quote:
10s.gif Op maandag 2 december 2024 21:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Deze?

[ afbeelding ]

Mis dat apparaat soms wel een beetje ;( . Veel plezier mee gehad, veel mensen boos mee gemaakt _O_ . Heb nu een 1190 Adv R, daarmee kan het ook :+ .
Ghostrider eindelijk bekend. :+
We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.
pi_215755322
twitter

Tot over een paar maanden, dat je maar diep door het stof mag gaan.

Eikel
Hell To The Liars
pi_215755349
Hij is met teveel drank achter het stuur gekropen en dan zou je er geen grapjes over mogen maken ?

HA! ^p^
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_215755356
Dat was wel erg (s)Tom, Waes.
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 3 december 2024 @ 12:15:40 #159
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215755381
INTEGRAAL: de mededeling van Tom Waes

"Ik herinner me niets van het ongeval of van de omstandigheden die bewuste avond in de Kennedytunnel. Feit is dat ik die avond op restaurant en café geweest ben, en dat ik te veel gedronken heb om nog met de auto te mogen rijden. Toch ben ik in mijn auto gestapt om thuis te geraken. Onbegrijpelijk. Dat had ik nooit mogen doen, daar bestaat geen enkele twijfel over."

"Ik besef dat ik geweldig veel geluk gehad heb. Geluk dat ik geen slachtoffers gemaakt heb. Geluk dat ik het zelf overleefd heb. Het is een grote, onbegrijpelijke fout, waar ik me verschrikkelijk bij voel. Ik wil dan ook mijn oprechte excuses aanbieden, aan iedereen. Het spijt me verschrikkelijk."

"Ik wil al het verplegend personeel bedanken evenals het medisch interventieteam voor de fantastische zorg voor mij en mijn naasten. Uit de grond van mijn hart bedankt. Ik heb alle vertrouwen in het verdere verloop van het gerechtelijk onderzoek. Nu zal ik me volledig focussen op herstel en revalidatie, en daarom zal ik de komende maanden geen verdere verklaringen meer in de pers afleggen tot mijn management laat weten dat ik weer mentaal en fysiek voldoende kracht heb."
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_215755407
Alle kosten betalen, rijbewijs voor 10 jaar inleveren, paar jaar de lik in en voor de rest cancelen, deze potentiële moordenaar. :W
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_215755441
Hoezo onbegrijpelijk? Zal vast zijn eerste keer niet geweest zijn.
pi_215755450
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 12:26 schreef Loverboii het volgende:
Hoezo onbegrijpelijk? Zal vast zijn eerste keer niet geweest zijn.
Hij kan moeiijk zeggen van "ja ik doe dat altijd als ik op cafe ben geweest, dronken in de auto stappen."

Dat zou wel heel eerlijk zijn. Maar niet zo goed voor zijn reputatie.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_215755455
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 12:28 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Hij kan moeiijk zeggen van "ja ik doe dat altijd als ik op cafe ben geweest, dronken in de auto stappen."

Dat zou wel heel eerlijk zijn. Maar niet zo goed voor zijn reputatie.
ja wie gelooft de pers nog
pi_215755456
Tom zag een beetje waezig
pi_215755461
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 12:29 schreef Loverboii het volgende:

[..]
ja wie gelooft de pers nog
Niemand, maar ja.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  dinsdag 3 december 2024 @ 12:34:24 #166
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_215755478
Ik moet hem niet.
Yea, she's on crack.
pi_215755479
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 12:15 schreef golfer het volgende:

"Ik herinner me niets van het ongeval of van de omstandigheden die bewuste avond in de Kennedytunnel. Feit is dat ik die avond op restaurant en café geweest ben, en dat ik te veel gedronken heb om nog met de auto te mogen rijden. Toch ben ik in mijn auto gestapt om thuis te geraken. Onbegrijpelijk. Dat had ik nooit mogen doen, daar bestaat geen enkele twijfel over."

"Ik besef dat ik geweldig veel geluk gehad heb. Geluk dat ik geen slachtoffers gemaakt heb. Geluk dat ik het zelf overleefd heb. Het is een grote, onbegrijpelijke fout, waar ik me verschrikkelijk bij voel. Ik wil dan ook mijn oprechte excuses aanbieden, aan iedereen. Het spijt me verschrikkelijk."

"Ik wil al het verplegend personeel bedanken evenals het medisch interventieteam voor de fantastische zorg voor mij en mijn naasten. Uit de grond van mijn hart bedankt. Ik heb alle vertrouwen in het verdere verloop van het gerechtelijk onderzoek. Nu zal ik me volledig focussen op herstel en revalidatie, en daarom zal ik de komende maanden geen verdere verklaringen meer in de pers afleggen tot mijn management laat weten dat ik weer mentaal en fysiek voldoende kracht heb."
Mogen we nu wel speculeren of moeten we wachten totdat het precieze promillage bekend is?
  dinsdag 3 december 2024 @ 12:34:48 #168
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_215755480
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2024 14:49 schreef matthijst het volgende:
Bijna undercover in een kist.
Ferry Bouman had die botsabsorbeerder daar natuurlijk neergezet als hinderlaag
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 3 december 2024 @ 12:34:56 #169
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_215755482
Maar dat staat buiten dit ongeval.
Yea, she's on crack.
  Redactie Sport dinsdag 3 december 2024 @ 12:36:12 #170
274204 crew  Mexicanobakker
pi_215755489
Ach.

De cancelbutton wordt nu flink gebruikt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_215755504
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 12:15 schreef golfer het volgende:

Dom, dom, dom...
Maar hopelijk leert hij hier van.
Denk dat meer mensen (hier) ook wel eens zo dom zijn geweest, maar wel er van geleerd hebben..

Itt tot sommige drankrijders geeft hij het wél toe..

Zoals bijv deze stukken stront;

https://www.geenstijl.nl/tag/wijngaarden
  Miss 200.000.000! dinsdag 3 december 2024 @ 12:38:51 #172
367000 roos94
pi_215755519
Getver...hij komt er wel beter mee weg dan Rai Vloet.
pi_215755525
quote:
16s.gif Op zaterdag 30 november 2024 10:30 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Echt bizar hoe mensen meteen oordelen zonder feiten. Alleen omdat iemand om 1 uur 's nachts rijdt, betekent dat niet meteen dat diegene heeft gedronken. Dit soort speculatie slaat nergens op. Iemand is zwaargewond, een beetje respect en medeleven zou wel op z’n plaats zijn!
Echt bizar dat hij het gewoon juist had :')
pi_215755533
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 12:37 schreef Toine51 het volgende:

Itt tot sommige drankrijders geeft hij het wél toe..
Dat kan ook een tactiek zijn die hem geadviseerd is, we zullen zien hoe die uitpakt. Of denk jij dat Tommeke dit stuk met een gebroken lijf zelf even heeft getikt?
pi_215755534
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 12:38 schreef roos94 het volgende:
Getver...hij komt er wel beter mee weg dan Rai Vloet.
Daar was dan ook een kind dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')