Godmiljaarquote:Presentator Tom Waes zwaargewond bij auto-ongeluk in Antwerpen
De Belgische tv-presentator en acteur Tom Waes (56) is vannacht zwaargewond geraakt bij een auto-ongeluk, melden Belgische media.
Het ongeluk gebeurde rond 01.00 uur bij de Kennedytunnel in Antwerpen. De VRT schrijft dat Waes met zijn Porsche 911 was ingereden op een verkeersbord dat daar stond om wegwerkzaamheden aan te geven.
De manager van de presentator bevestigt dat Waes achter het stuur zat. De hulpdiensten hebben de auto opengeknipt om hem uit het voertuig te halen.
De presentator is gereanimeerd en naar het ziekenhuis gebracht. Zijn toestand is niet langer levensbedreigend. Bij het ongeluk waren volgens een politiewoordvoerder geen andere voertuigen betrokken.
Misschien was hij afgeleid door zijn snelle bak?quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:14 schreef Red_85 het volgende:
Wel raar, hij zou dat toch moeten weten inmiddels. Dat soort wegwerkborden staan daar al 60 jaar..
Gelukkig dus. Anders was het Tom Was.quote:Zijn toestand is niet langer levensbedreigend
Baron Samedi slaat toe.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:27 schreef raptorix het volgende:
Bizar toeval of niet, ik bezocht vanmorgen nog zijn wiki pagina.....
[ afbeelding ]
Dat is geen snelle bak, gewoon een oude Porsche 6-cilinder boxer die waarschijnlijk net zo oud is als ik en rond de 165pk heeft.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:22 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien was hij afgeleid door zijn snelle bak?
Het gaat om een oldtimer 911, die zijn niet zo snel.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:22 schreef maily het volgende:
[..]
Als zijn discografie leidend is wel ja.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Om 1 uur s'nachts tegen een mobiel verkeersbordwagen aanrijden, die heeft gezopen.
Welquote:Op zaterdag 30 november 2024 10:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het gaat om een oldtimer 911, die zijn niet zo snel.
Echt bizar hoe mensen meteen oordelen zonder feiten. Alleen omdat iemand om 1 uur 's nachts rijdt, betekent dat niet meteen dat diegene heeft gedronken. Dit soort speculatie slaat nergens op. Iemand is zwaargewond, een beetje respect en medeleven zou wel op z’n plaats zijn!quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Om 1 uur s'nachts tegen een mobiel verkeersbordwagen aanrijden, die zal wel gezopen hebben.
En geen airbags en kreukelzones zo te zien,quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is geen snelle bak, gewoon een oude Porsche 6-cilinder boxer die waarschijnlijk net zo oud is als ik en rond de 165pk heeft.
Iedere moderne auto met een beetje vermogen trekt zo'n ding er uit bij het verkeerslicht
Excuus.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mijn UI is harlequin uit Unreal Tournament 99
Airbags had je nog niet in die tijd, tenminste: ze bestonden wel maar ze zaten niet in een Porsche. Kreukelzones en gordels wel enigszins. Het stuur remt je hoofd wel af.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:30 schreef Estate2 het volgende:
[..]
En geen airbags en kreukelzones zo te zien,
Maar goed dat het niet in Nederland is gebeurd, een creatieve diender zou dan zomaar onnodig claxoneren kunnen opschrijven in zijn bonnenboekjequote:Op zaterdag 30 november 2024 10:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het stuur remt je hoofd wel af.
Ik zag een foto en het was gewoon zo'n grote Belgische rijkswaterstaatauto met zo'n groot oplichtend bord achterop.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:39 schreef DrDentz het volgende:
Het is wel België, misschien hebben ze dat bord niet goed aangegeven, was het nauwelijks zichtbaar, dacht hij dat de waarschuwingsdrempels slecht wegdek was..
Dan nog. Werkzaamheden is volgens mij een Vlaams synoniem voor 'Kennedy tunnel'.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:22 schreef maily het volgende:
[..]
Dat heeft een 60s 70s Porsche niet nee.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:30 schreef Estate2 het volgende:
[..]
En geen airbags en kreukelzones zo te zien,
quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat heeft een 60s 70s Porsche niet nee.
Dat is gewoon een auto zoals een auto bedoeld is.
Mensen zwaar verminken bij een crash?quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hier een kort filmpje. Daar zie je dat hij op zo'n groot botsabsobeerding is gereden. Dus had ook nog veel slechter kunnen gaan.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Airbags had je nog niet in die tijd, tenminste: ze bestonden wel maar ze zaten niet in een Porsche. Kreukelzones en gordels wel enigszins. Het stuur remt je hoofd wel af.
Niet crashen he. Lichte auto, goede wegligging, goede remmen, zou best te doen moeten zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Mensen zwaar verminken bij een crash?
Dit, een turbogat van hier tot Alaska, RWD en de motor achterin.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Deze heeft geen turbo, zo te zien.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit, een turbogat van hier tot Alaska, RWD en de motor achterin.
Mijn buurman geeft zo een, rijdt er elke zondag mee bij normaal weer. Een orginele ongesleutelde zilver grijzen, ooit gekocht 13.000 gulden.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het is overigens wel een auto die ik nog op m'n verlanglijstje heb staan.
Maar je moet 'm wel kwijt kunnen.
En er vooral niet in botsen.
Ik heb weleens pakketjes gezien dat ik dat dacht.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:22 schreef golfer het volgende:
Daar was weinig van over na het openknippen van het dak.
[ afbeelding ]
Dat is het probleem met dit soort oude auto's, zo'n pakketje betekent dat er al heel veel energie is geabsorbeerd door de auto voordat het bij jou komt, hier heel weinig.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb weleens pakketjes gezien dat ik dat dacht.
Maar hier is heel veel van over? Zelfs het motorblok lijkt onbeschadigd
Hij heeft het object met de voorkant van z'n auto geraakt, dus die kans is dan vrij groot.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb weleens pakketjes gezien dat ik dat dacht.
Maar hier is heel veel van over? Zelfs het motorblok lijkt onbeschadigd
Ah, had de beelden nog niet gezien.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:20 schreef Hyperdude het volgende:
Deze heeft geen turbo, zo te zien.
De 'leuke' grap was al gemaakt.quote:
Mijn respect en medeleven zitten in eerste instantie bij de signalisatiewagenbestuurder (die ook gewond is geraakt) die daar met gevaar voor eigen leven staat en de wegwerkers daarvoor die met gevaar voor eigen leven aan het werk zijn omdat mensen zichzelf te belangrijk vinden om zonder mobiel en zonder drugs/alcohol achter het stuur te zitten.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Echt bizar hoe mensen meteen oordelen zonder feiten. Alleen omdat iemand om 1 uur 's nachts rijdt, betekent dat niet meteen dat diegene heeft gedronken. Dit soort speculatie slaat nergens op. Iemand is zwaargewond, een beetje respect en medeleven zou wel op z’n plaats zijn!
Dat wordt restomodden als Targa.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:22 schreef golfer het volgende:
Daar was weinig van over na het openknippen van het dak.
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat de statistieken dat zeggen. Natuurlijk is er die mogelijkheid maar ook voor de smartphone maakten nuchtere mensen ongelukken.quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Mijn respect en medeleven zitten in eerste instantie bij de signalisatiewagenbestuurder (die ook gewond is geraakt) die daar met gevaar voor eigen leven staat en de wegwerkers daarvoor die met gevaar voor eigen leven aan het werk zijn omdat mensen zichzelf te belangrijk vinden om zonder mobiel en zonder drugs/alcohol achter het stuur te zitten.
Ja uiteraard is er altijd de kans dat iemand onwel is geworden buiten zijn schuld om maar de statistieken zeggen toch echt dat de kans levensgroot is dat die ofwel op zijn mobiel zat te turen ofwel te veel gezopen had.
Mens stel je wat aanquote:Op zaterdag 30 november 2024 12:09 schreef Gunner het volgende:
[..]
De 'leuke' grap was al gemaakt.
Dit topic is wel vrij treurig qua mensen die proberen leuk te zijn.
quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:25 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Gelukkig dus. Anders was het Tom Was.
Datquote:Op zaterdag 30 november 2024 10:39 schreef DrDentz het volgende:
Het is wel België, misschien hebben ze dat bord niet goed aangegeven, was het nauwelijks zichtbaar, dacht hij dat de waarschuwingsdrempels slecht wegdek was..
Nou als het hard genoeg gaat kun je de zware delen zoals de motor meters verder terugvinden.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hij heeft het object met de voorkant van z'n auto geraakt, dus die kans is dan vrij groot.
Gruwelijk zo'n opmerking. Wanstaltig en om te kotsen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Om 1 uur s'nachts tegen een mobiel verkeersbordwagen aanrijden, die zal wel gezopen hebben.
Gijp deze week bij VI dat ie liever prostaatkanker heeft dan om 4:00 uur opstaan. Jan Roos die zich woordkunstenaar noemt maar terecht terecht staat. Nu in dit topic gelijk oordelen. (Zonder humor)"Men" moet zich niet meer aanstellen. Het is maar een forum, het is maar kantinepraat. Ik walg er van. Mensen die erbij vermelden dat het maar humor is, zijn ongeschikt om zichzelf grappig of leuk te vinden.quote:
Ik gok dat de comeback een sneer als Tongquote:Op zaterdag 30 november 2024 14:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gijp deze week bij VI dat ie liever prostaatkanker heeft dan om 4:00 uur opstaan. Jan Roos die zich woordkunstenaar noemt maar terecht terecht staat. Nu in dit topic gelijk oordelen. (Zonder humor)"Men" moet zich niet meer aanstellen. Het is maar een forum, het is maar kantinepraat. Ik walg er van. Mensen die erbij vermelden dat het maar humor is, zijn ongeschikt om zichzelf grappig of leuk te vinden.
Lekker van de overtyp media, zo'n ding heet dus een actiewagen of pijlwagen, en geen verkeersbord.quote:verkeersbord dat daar stond om wegwerkzaamheden aan te geven.
Minder TV, meer Bijbel voor U.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gijp deze week bij VI dat ie liever prostaatkanker heeft dan om 4:00 uur opstaan. Jan Roos die zich woordkunstenaar noemt maar terecht terecht staat. Nu in dit topic gelijk oordelen. (Zonder humor)"Men" moet zich niet meer aanstellen. Het is maar een forum, het is maar kantinepraat. Ik walg er van. Mensen die erbij vermelden dat het maar humor is, zijn ongeschikt om zichzelf grappig of leuk te vinden.
Daar is idd de zwarte kous mee af.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:18 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Minder TV, meer Bijbel voor U.
Ja, want mensen kopen een oldtimer vanwege de veiligheidsoptiesquote:Op zaterdag 30 november 2024 14:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik snap dat niet he, als je het geld er niet voor over hebt, voor een moderne 911 (minimaal een 993), koop dan gewoon een BMW ofzo. Maar toch niet zo'n hopeloos verouderde bak. Met 0,0 veiligheidsvoorzieningen, niet eens ABS. Elke nieuwe Golf rijdt zo'n ouwe bak al hopeloos zoek.
Dat gezegd hebbende hoop ik wel dat hij weer helemaal opknapt, want Tom is Tof.
Voor de snelheid en wegligging hoef je het ook niet te doen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:32 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Ja, want mensen kopen een oldtimer vanwege de veiligheidsopties
Ik vind het mooie auto's, geluid van zo'n platte 6-cilinder is ook prachtig.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:36 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Voor de snelheid en wegligging hoef je het ook niet te doen.
Wat blijft er nog over, de looks? Kwestie van smaak, maar ik heb er niks mee.
Heb je ooit wel eens in een oldtimer gereden? En dan bedoel ik niet als passagier.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:36 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Voor de snelheid en wegligging hoef je het ook niet te doen.
Wat blijft er nog over, de looks? Kwestie van smaak, maar ik heb er niks mee.
Het is wel België he...bijna aannemelijker dat hij met een wiel in een kuil in het asfalt is gereden.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gelukkig hoef jij dat ook niet te snappen. Ik heb over het algemeen helemaal niks met auto's, maar zo'n oude Porsche kan ik wel waarderen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik snap dat niet he, als je het geld er niet voor over hebt, voor een moderne 911 (minimaal een 993), koop dan gewoon een BMW ofzo. Maar toch niet zo'n hopeloos verouderde bak. Met 0,0 veiligheidsvoorzieningen, niet eens ABS. Elke nieuwe Golf rijdt zo'n ouwe bak al hopeloos zoek.
Dat gezegd hebbende hoop ik wel dat hij weer helemaal opknapt, want Tom is Tof.
Konden ze in je jeugd ook niet tegen de Wim Kon grapjes die ze vroeger al maakte ?quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kennelijk niet. Kon me niks schelen. Ik weet wat ik kan. Nu FF pissen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:00 schreef TLC het volgende:
[..]
Konden ze in je jeugd ook niet tegen de Wim Kon grapjes die ze vroeger al maakte ?
Ik wou nee zeggen, maar je voorganger begon over een Eend en daar heb idd eens in gereden tijdens een personeelsuitje. En de tering wat rijdt dat belabberd man, en dat schakelen ook echt helemaal kutquote:Op zaterdag 30 november 2024 14:42 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Heb je ooit wel eens in een oldtimer gereden? En dan bedoel ik niet als passagier.
Het is voor mensen een emotie, het gaat om plezier en het gevoel dat zo'n auto geeft.
Dan heb je nog het feit "it's more fun to drive a slow car fast than a fast car slow".
Nou nee, een 911 Turbo met +300pk is natuurlijk altijd snel puur vanwege het vermogen. Maar bv een nieuwere Golf GTI rijdt d Nordschleife onder de 8 minuten, terwijl een oude 3.0 Carrera bijna 10 minuten nodig heeft.quote:En de Porsche's mits goed onderhouden zijn qua wegligging en snelheid gelijkwaardig aan een moderne auto. Er is een reden waarom meer dan 70% van de 911s ooit gebouwd nog op de weg is.
Is dat zo? Jij had toch ook een motor.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij dat ook niet te snappen. Ik heb over het algemeen helemaal niks met auto's, maar zo'n oude Porsche kan ik wel waarderen.
Ik heb er een aantal, ja.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:03 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Is dat zo? Jij had toch ook een motor.
Dan moet je je ook niet voordoen alsof je zelf een halve heilige bentquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kennelijk niet. Kon me niks schelen. Ik weet wat ik kan. Nu FF pissen.
Je had ooit een hele mooie foto van een wheeliequote:Op zaterdag 30 november 2024 15:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb er een aantal, ja.
Heb meer motoren dan tijd om ermee te spelen #kutleven
Alleen heeft zo'n oude porsche totaal geen goede remmen of wegligging zelfs vergeleken met middenklasse auto's van nu.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet crashen he. Lichte auto, goede wegligging, goede remmen, zou best te doen moeten zijn.
Een F model voelt nog steeds net zo goed aan als een moderne auto, een G model rijdt beter dan een F.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Alleen heeft zo'n oude porsche totaal geen goede remmen of wegligging zelfs vergeleken met middenklasse auto's van nu.
tja, dat is jouw probleem.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:02 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik wou nee zeggen, maar je voorganger begon over een Eend en daar heb idd eens in gereden tijdens een personeelsuitje. En de tering wat rijdt dat belabberd man, en dat schakelen ook echt helemaal kut
Snap serieus niet wat daar de lol van is.
Een 2 liter 911R uit 1967 rijdt een oliecrisis 3.0 er ook uit.quote:Nou nee, een 911 Turbo met +300pk is natuurlijk altijd snel puur vanwege het vermogen. Maar bv een nieuwere Golf GTI rijdt d Nordschleife onder de 8 minuten, terwijl een oude 3.0 Carrera bijna 10 minuten nodig heeft.
Eind jaren 90 was zo'n Porsche nog geen 15 mille waard.quote:De reden dat er nog zoveel Porsches rijden is ook gewoon omdat het Porsche is, een geliefd merk en voor de klassiekers heb je nog steeds liefhebbers. Alles van voor de '90s vind ik een beetje kut. Misschien heeft het ook te maken met waarmee je bent opgegroeid.
Dat valt wel mee hoor, het is een lichte auto en de remweg is misschien 10 meter korter dan die van moderne Porsches, welke dan weer relatief goed zijn. Er is zelfs een kans dat ie al ABS had.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Alleen heeft zo'n oude porsche totaal geen goede remmen of wegligging zelfs vergeleken met middenklasse auto's van nu.
911 Turbo aka Widow maker.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit, een turbogat van hier tot Alaska, RWD en de motor achterin.
Gang houden, vooruit denken, en verkeersdrempels met 62km/u nemen. De versnellingsbak is fantastisch.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:02 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik wou nee zeggen, maar je voorganger begon over een Eend en daar heb idd eens in gereden tijdens een personeelsuitje. En de tering wat rijdt dat belabberd man, en dat schakelen ook echt helemaal kut
Snap serieus niet wat daar de lol van is.
Ik ben zelf niet van de 911 fanclub maar ik ken er wel een paar. Porsches zijn goed in elkaar geschroefd dus dat is wel fijn voor een oudje. Ze zijn erg gebruiksvriendelijk voor een sportwagen en rijden erg leuk. Een vriend van me is helemaal weg van de laatste luchtgekoelde 911 en dat snap ik wel een beetje. In de jaren 80 werden ze iconisch, het zijn niet de mooisten maar voor de mannen die nu een jaar of 50 zijn en geld tegen hun midlife crisis aangooien is dat de 911 die ze in hun jeugd begeerden.quote:De reden dat er nog zoveel Porsches rijden is ook gewoon omdat het Porsche is, een geliefd merk en voor de klassiekers heb je nog steeds liefhebbers. Alles van voor de '90s vind ik een beetje kut. Misschien heeft het ook te maken met waarmee je bent opgegroeid.
Deze heeft geen ABS. Maar remt net zo goed of beter dan de gemiddelde moderne auto tot dat je ABS nodig hebt.quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor, het is een lichte auto en de remweg is misschien 10 meter korter dan die van moderne Porsches, welke dan weer relatief goed zijn. Er is zelfs een kans dat ie al ABS had.
...
Halvequote:Op zaterdag 30 november 2024 15:19 schreef TLC het volgende:
[..]
Dan moet je je ook niet voordoen alsof je zelf een halve heilige bent
Komt wel dichtbij zoquote:Op zaterdag 30 november 2024 10:27 schreef raptorix het volgende:
Bizar toeval of niet, ik bezocht vanmorgen nog zijn wiki pagina.....
[ afbeelding ]
Moet je wel remmen als het nodig isquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:25 schreef Hyperdude het volgende:
Deze heeft geen ABS. Maar remt net zo goed of beter dan de gemiddelde moderne auto tot dat je ABS nodig hebt.
Dat is gek, ik hoorde net op het nieuws op de radio dat ze hem in coma houdenquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:52 schreef Mushanga71 het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)esproken-met-familie
Tom Waes is bij bewustzijn na ongeluk, heeft gesproken met familie
De Belgische tv-presentator en acteur Tom Waes is bij bewustzijn en ademt zelfstandig. Dat meldt zijn familie via de Belgische omroep VRT. Waes raakte vannacht zwaargewond bij een auto-ongeluk in de Kennedytunnel in Antwerpen.
"We hebben Tom kort kunnen spreken en vasthouden. Wat een opluchting," aldus Waes' familie. De presentator verkeert buiten levensgevaar, maar wordt nog verzorgd op de intensive care, laat de VRT weten.
Naar omstandigheden maakt Waes het goed. De omroep vraagt met aandrang "de familie in deze moeilijke momenten rust te gunnen en hen niet te contacteren". Ook de ziekenhuizen in Antwerpen vragen om geen contact op te nemen en de privacy van de presentator te respecteren.
Bel anders dat ziekenhuis even.quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:02 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Dat is gek, ik hoorde net op het nieuws op de radio dat ze hem in coma houden
Edit dat was eerder vandaag dat ze hem in een kunstmatige coma hielden maar dat is niet meer zo blijkbaar, fijn
Dan is het helemaal fijn dat hij weer bij is. Want kunstmatige coma...quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:02 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Dat is gek, ik hoorde net op het nieuws op de radio dat ze hem in coma houden
Edit dat was eerder vandaag dat ze hem in een kunstmatige coma hielden maar dat is niet meer zo blijkbaar, fijn
Is van 2010. Heeft ie nog dezelfde vriendin of mocht het van de huidige wel?quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:32 schreef Leandra het volgende:
Was dit nou die droomauto die hij van zijn vriendin niet mocht kopen omdat hij zich in zo'n auto kapot zou rijden?
https://search.app?link=h(...)sh%2Fx%2Fgs%2Fm2%2F4
Het betekent niet gelijk dat iemand gedronken heeft, maar het zal bij velen wel als gedachte door het hoofd geschoten zijn. De kans is groot dat hij sterk vermoeid was, afgeleid was, dat er drank in het spel was of een combinatie. Die mobiele verkeersborden zie je niet makkelijk over het hoofd. Dat neemt niet weg dat het weinig zin heeft over de oorzaak te speculeren, zeker gezien het een eenzijdig ongeval was en er dus verder niemand bij betrokken was. Ik hoop iig dat hij er volledig van herstelt.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Echt bizar hoe mensen meteen oordelen zonder feiten. Alleen omdat iemand om 1 uur 's nachts rijdt, betekent dat niet meteen dat diegene heeft gedronken. Dit soort speculatie slaat nergens op. Iemand is zwaargewond, een beetje respect en medeleven zou wel op z’n plaats zijn!
Daar gaat het over een 911 Turbo, ook wel widowmaker genoemd. Vandaag gaat het over een gewone 911, zonder turbo. Die kan zelfs een gemiddelde weduwe besturen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:32 schreef Leandra het volgende:
Was dit nou die droomauto die hij van zijn vriendin niet mocht kopen omdat hij zich in zo'n auto kapot zou rijden?
https://search.app?link=h(...)sh%2Fx%2Fgs%2Fm2%2F4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |