abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215755707
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 12:54 schreef Droopie het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

die arts komt gewoon lam de rechtbank binnen :'(
Zou die politierechter moedeloos zijn want ik vind haar nogal mild in haar bejegend richting die arts.

Ook bij die eerste klant, weet u dat dat niet mag? :')
  dinsdag 3 december 2024 @ 12:58:26 #202
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_215755711
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 12:53 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ik heb geen idee wat de Belgische wetgeving precies zegt, maar iets in die richting zal het wel worden.
[..]
Waarom zou het CBR hem dit opleggen? Die hebben niets te zeggen in België.
[..]
Uiteraard. Dat is een logische gang van zaken.
[..]
Je kan een zelfstandige niet ontslaan.
[..]
Dat hoeft ook niet. Maar je kan wel respect hebben voor het feit dat mensen fouten maken. In dit geval een fout zonder echt grote gevolgen gelukkig.
[..]
"Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen".
IK drink niet dus dat probleem heb ik niet
En mensne die fouten maken ... dit noem ik geen fout hoor.

Drinken doe je bewust , en dan gaan rijden ook ...
dit is niets iets dat je een fout kunt noemen.
Dit zijn diverse doordachte handelingen achter elkaar en de keuze is bewust gemaakt.Alcohol en daarna dan iets doen wat niet goed is ... ja dan had je maar niet moeten drinken.

En ja ik weet dat het in BE is maar hebben ze in BE geen EMG of zo iets ?
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_215755717
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 12:51 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Bekijk het interview met de vrt eens, de procereur zegt heel duidelijk dat hun zelf mogen beslissen om het openbaar te maken en dat dat ook zal gebeuren als er een maatschappelijk belang is

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/12/02/toxicoloog-bloedafname/

Het zou ook goed kunnen dat het bloedonderzoek negatief uitvalt.

Welk maatschappelijk belang zou dit dienen? Het schaadt de persoonlijke rechten van Tom (AVG). Daar kan je nog wel een aardig ei over leggen, maar ik ga er vanuit dat dit geen maatschappelijk belang dient en derhalve niet openbaar wordt gemaakt.

Maar om alles voor te zijn is Tom zo slim geweest om dit wel te doen, dat drukt direct elke discussie en speculatie de kop in. Hij had ook kunnen afwachten wat er zou gebeuren en het altijd in het midden laten.
pi_215755721
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 12:58 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Zou die politierechter moedeloos zijn want ik vind haar nogal mild in haar bejegend richting die arts.

Ook bij die eerste klant, weet u dat dat niet mag? :')

deze officier is er wel klaar mee :D

28 jaar cel eisen
Hell To The Liars
  dinsdag 3 december 2024 @ 13:01:21 #205
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215755738
en de verzekering betaalt niks aan eigen schade en verhaalt schade derden op hem terug ^O^
pi_215755744
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 12:58 schreef RAVW het volgende:

[..]
IK drink niet dus dat probleem heb ik niet
En mensne die fouten maken ... dit noem ik geen fout hoor.

Drinken doe je bewust , en dan gaan rijden ook ...
dit is niets iets dat je een fout kunt noemen.
Dit zijn diverse doordachte handelingen achter elkaar en de keuze is bewust gemaakt.Alcohol en daarna dan iets doen wat niet goed is ... ja dan had je maar niet moeten drinken.
Zoals gezegd, hij die zonder zonde is...Ik ben blij dat jij perfect bent en geen fouten maakt in je leven, dat moet heerlijk zijn :Y

Waarmee ik de situatie overigens niet goed wil of ga praten. Het blijft een kwalijke zaak en die dient conform de wet en regelgeving in België afgehandeld te worden. Tom zal hiervoor op de blaren moeten zitten, los van de blaren die hij nu al ervaart met alle lichamelijk problemen en het materiële verlies.

quote:
En ja ik weet dat het in BE is maar hebben ze in BE geen EMG of zo iets ?
Geen idee. Maar jij beweert het heel stellig dus je zal het wel weten neem ik aan. Of was het vooral even lekker de onderbuik legen met wat straffe statements wat je deed?
pi_215755767
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
en de verzekering betaalt niks aan eigen schade en verhaalt schade derden op hem terug ^O^
Of dat in België ook zo is weet ik niet, maar dat lijkt mij wel het meest logisch. En terecht natuurlijk, als je iets kapot maakt moet je het betalen.

Ik weet niet hoe het zit met bijvoorbeeld de auto. Als deze all-risk verzekerd is zal het in Nederland niet vergoed worden over het algemeen, maar het kan prima zijn dat het in België anders is of Tom een verzekering had die een dergelijke clausule niet heeft. Maar ik ga er vanuit dat hij geen cent zal krijgen.
pi_215755780
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 12:51 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Ik bedoelde meer in de series waar hij in de toekomst in gaat spelen, hoe gaan ze dat laten zien maar dit zal hem zeker ook te wachten staan.
Over 2 jaar is iedereen dit allang vergeten, Tom gaat er geen minuut minder werk door krijgen. Hij heeft een fout gemaakt en zal conform het Belgische recht hiervoor boeten. En daarna is het klaar.

Als je iedereen die een fout maakt gaat cancelen dan blijft er geen mens meer over die iets kan doen.
  dinsdag 3 december 2024 @ 13:06:42 #209
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_215755793
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 12:54 schreef Droopie het volgende:

die arts komt gewoon lam de rechtbank binnen :'(
Hoe was ze naar de rechtbank gekomen , met de auto?
Sommige zijn echt echt wel hardleers

Doet me denken aan een zaak in de VS .. man word voor de rechter gezet omdat hij betrapt was op rijden met een auto in de tijden van rij ontzegging.
Krijgt hier door omstandigheden een lagere straf , rechter gaat even na de zaak roken buiten en ziet die zelfde gast vanaf de parkeer plek weg rijden in een auto. (nog steeds rijontzegging)
_O-

Die heeft hem ook gelijk maar even een vervolg briefje gestuurd.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
pi_215755805
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:06 schreef RAVW het volgende:

[..]
Hoe was ze naar de rechtbank gekomen , met de auto?
Sommige zijn echt echt wel hardleers

Doet me denken aan een zaak in de VS .. man word voor de rechter gezet omdat hij betrapt was op rijden met een auto in de tijden van rij ontzegging.
Krijgt hier door omstandigheden een lagere straf , rechter gaat even na de zaak roken buiten en ziet die zelfde gast vanaf de parkeer plek weg rijden in een auto.
_O-

Die heeft hem ook gelijk maar even een vervolg briefje gestuurd.
Ja en toen moest ze de auto laten staan.

En dat is dan ook een arts he.
Hell To The Liars
pi_215755827
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kan er iemand een crowdfund starten? Zet het doel maar op een half miljoen euro.
  dinsdag 3 december 2024 @ 13:12:28 #212
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_215755845
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:07 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ja en toen moest ze de auto laten staan.

En dat is dan ook een arts he.
Ach dat zegt niets..
Ik heb bij een groot bekent bedrijf gewerkt.
Vrijdag middag borrel uur.

De hoogste baas , mensen jullie mogen wat drinken maar laat ik niet merken dat je dronken achter het stuur naar huis gaat.

2 uur later stap die zelfde man in zijn auto en ziet een aanhanger van een mede collega over het oog.
BOEM , en politie erbij , blazen , 1,3 promille geblazen......
:W :W
Ja soms is het ook zo voorspelbaar en iets met karma
pi_215755849
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 10:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Om 1 uur s'nachts tegen een mobiel verkeersbordwagen aanrijden, die zal wel gezopen hebben.
U gaat door voor de koelkast. ^O^
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_215755891
0 medelijden met hem m
Gelukkig zijn er geen andere slachtoffers gevallen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_215755900
Dit soort mensen :N

Het ziekenhuispersoneel bedanken omdat ze zo goed voor hem zorgen schiet bij mij een beetje in het verkeerde keelgat. Omdat hij teveel gezopen had houdt hij een plek in het ziekenhuis bezet waar iemand anders had kunnen liggen. Omdat hij teveel gezopen had worden er nu veel medische kosten gemaakt die niet gemaakt hadden hoeven worden.
pi_215755925
Gelukkig alleen zichzelf finaal in de prak gereden, sukkel.
pi_215755968
Ik durf na 1 tripeltje al niet meer te autorijden. Wat bezielt mensen in godsnaam om dit wel te doen? Zelfoverschatting?
  dinsdag 3 december 2024 @ 13:32:01 #218
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215755996
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 12:39 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Dat kan ook een tactiek zijn die hem geadviseerd is, we zullen zien hoe die uitpakt. Of denk jij dat Tommeke dit stuk met een gebroken lijf zelf even heeft getikt?
Nee joh, z’n management zal dit gedaan hebben.
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 3 december 2024 @ 13:35:16 #219
438527 MissButterflyy
pi_215756023
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:18 schreef Sunshine1982 het volgende:

Het ziekenhuispersoneel bedanken omdat ze zo goed voor hem zorgen schiet bij mij een beetje in het verkeerde keelgat. Omdat hij teveel gezopen had houdt hij een plek in het ziekenhuis bezet waar iemand anders had kunnen liggen. Omdat hij teveel gezopen had worden er nu veel medische kosten gemaakt die niet gemaakt hadden hoeven worden.
Iedereen heeft recht op zorg. Waar trek je anders de grens wanneer je er geen recht op hebt? Als je verslaafd bent? Zelfmoordpoging? Overgewicht?
Moet ie dan maar doodgaan ofzo?
Je wil niet weten hoeveel mensen met gedrag slecht voor hun gezondheid gebruik maken van de gezondheidszorg.
  dinsdag 3 december 2024 @ 13:43:11 #220
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215756101
Ik heb precies nul tolerantie voor mensen die met drank op in de auto stappen. Bezopen achter het stuur? Dan heb je laten zien je rijbewijs niet waard te zijn en ben je hem wat mij betreft voorgoed kwijt.

Een rijbewijs is geen recht. Veel plezier te voet of in de bus :W .
Huilen dan.
pi_215756111
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:18 schreef Sunshine1982 het volgende:

Ben je dan wel verzekert eigenlijk, of zal hij een groot deel uit eigen zak moeten gaan betalen?
pi_215756114
Voor een aantal users hier..

Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen....
  dinsdag 3 december 2024 @ 13:45:58 #223
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215756131
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:44 schreef Toine51 het volgende:

Wat wil je hier nou precies mee zeggen?
Huilen dan.
  dinsdag 3 december 2024 @ 13:48:10 #224
438527 MissButterflyy
pi_215756150
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:44 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Ben je dan wel verzekert eigenlijk, of zal hij een groot deel uit eigen zak moeten gaan betalen?
M’n ex is met een overdosis op de eerste hulp terecht gekomen, kon meteen vertrekken toen hij nuchter was. Op z’n blote voeten. :') :') met gillende sirenes opgehaald maar het ziekenhuis uitgekickt zodra hij dus nuchter was.
Maanden later kreeg hij een gepeperde rekening van de ambulancerit en de kosten van de eerste hulp. En terecht. Werd dus niet vergoed.
  dinsdag 3 december 2024 @ 13:50:44 #225
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215756168
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:48 schreef MissButterflyy het volgende:
Maanden later kreeg hij een gepeperde rekening van de ambulancerit en de kosten van de eerste hulp.
Lijkt me dat dit, na aftrek van het eigen risico, gewoon door de zorgverzekering vergoed wordt.
Huilen dan.
pi_215756195
quote:

Hij had toch een taxi kunnen nemen? Was lokaal ritje in Antwerpen.
pi_215756209
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 12:46 schreef Jeroboam het volgende:
Hoe moet dat nou in de series waarin hij speelt. Bij Undercover kwam hij wel eens in een motorclub of countryclub om een pintje te drinken waarna hij in de auto stapte, dat kan nu ook niet meer.
Cabaretier worden!

Waarbij hij publiekelijk door het stof gaat voor alles waarmee hij zijn fans teleurgesteld heeft. Dat kan zijn agent toch ook wel bedenken. Imago is slechts iets in de ogen van de kijker.

Anders kan hij met pensioen en de rest van zijn leven in restaurants en kroegen rondhangen.
pi_215756212
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:48 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
M’n ex is met een overdosis op de eerste hulp terecht gekomen, kon meteen vertrekken toen hij nuchter was. Op z’n blote voeten. :') :') met gillende sirenes opgehaald maar het ziekenhuis uitgekickt zodra hij dus nuchter was.
Maanden later kreeg hij een gepeperde rekening van de ambulancerit en de kosten van de eerste hulp. En terecht. Werd dus niet vergoed.
Ik heb een keer een operatie aan m'n achilles uit eigen zak moeten betalen. Kwam terug uit het buitenland, en was altijd voor 4 weken verzekerd, maar voorwaarden waren net dat jaar naar 2 weken verandert, dus had nog geen nieuwe verzekering. Rekening viel me eigenlijk wel mee. Dag opname, en operatie, was iets van 3500 euro, waarvan ik ongeveer de helft vooraf moest betalen. Wel gezorgd dat ik zsm een plasje eruit drukte nadat ik terug op de kamer was, omdat ik wist dat dat moest voor je ontslagen kon worden, en wilde niet een hele nacht blijven.
  dinsdag 3 december 2024 @ 13:55:43 #229
438527 MissButterflyy
pi_215756223
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Lijkt me dat dit, na aftrek van het eigen risico, gewoon door de zorgverzekering vergoed wordt.
Nee, de verzekering kan het als medisch niet noodzakelijk zien en dan wordt het niet vergoed.
pi_215756224
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 12:49 schreef RAVW het volgende:
Voorbeeld functie , dus nu:

1 jaar niet rijden , met ene proef tijd van 5 jaar anders inleveren dat papiertje.
Verplicht EMG cursus doen.
Boete en Schade verhalen op hem.
Direct ontslag.
10 jaar Alcohol slot in zijn auto.
En dit zou door middel van een oranje sticker achter en voor op de auto zichtbaar gemaakt moeten worden.
Dat iemand ooit eens betrapt is met drank op achter het stuur.
Of op het kenteken zichtbaar iets van oranje .. als het maar opvalt.

Heb totaal geen respect voor iemand die dronken achter het stuur stapt.
Sowieso is het hier altijd 0.0% als ik het verkeer in moet ... al is dit lopend.
Haha dus zodra je wat drinkt stap je de deur niet meer uit? Welkome gast zal je dan zijn.
pi_215756242
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:35 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Iedereen heeft recht op zorg. Waar trek je anders de grens wanneer je er geen recht op hebt? Als je verslaafd bent? Zelfmoordpoging? Overgewicht?
Moet ie dan maar doodgaan ofzo?
Je wil niet weten hoeveel mensen met gedrag slecht voor hun gezondheid gebruik maken van de gezondheidszorg.
Nee, dit bedoel ik niet. Ik bedoel meer dat hij zich allemaal beseft wat hij allemaal teweeg heeft gebracht buiten dat hij zo goed verzorgd wordt door het ziekenhuispersoneel.

Belgische zorgverzekering gaat heel anders als hier, dus hier valt weinig over te zeggen denk ik?
pi_215756258
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 12:34 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]
Ferry Bouman had die botsabsorbeerder daar natuurlijk neergezet als hinderlaag
Met Bouwmans contacten bij de wegpolitie. Onderschat die Vlamingen nooit als het om dit soort streken gaat.
  dinsdag 3 december 2024 @ 14:00:48 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215756265
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:55 schreef Friggles het volgende:

[..]
Haha dus zodra je wat drinkt stap je de deur niet meer uit? Welkome gast zal je dan zijn.
Wat is dat nou weer voor rare conclusie?
Als je nog moet autorijden drink je niet, zo moeilijk is dat niet, tenzij je een alcoholprobleem hebt en het nergens leuk kunt hebben zonder te drinken en te knieperig bent om een taxi te nemen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 3 december 2024 @ 14:01:40 #234
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215756272
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:55 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Nee, de verzekering kan het als medisch niet noodzakelijk zien en dan wordt het niet vergoed.
Vrij sterk verhaal. Blijkbaar vonden de ambulanceverpleegkundigen het medisch noodzakelijk genoeg om hem mee te nemen, en in het ziekenhuis om hem daar te houden. Wie is de verzekering dan om het tegendeel te beweren?

Dat iets je eigen schuld is betekent niet dat er geen medische noodzaak is om behandeld te worden.
Huilen dan.
pi_215756286
Hij kan zich niets herinneren van het voorval. Niets herinneren.

Dat is dan ook niet een glaasje teveel op. Wat een onbenul.
pi_215756288
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:54 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Cabaretier worden!

Waarbij hij publiekelijk door het stof gaat voor alles waarmee hij zijn fans teleurgesteld heeft. Dat kan zijn agent toch ook wel bedenken. Imago is slechts iets in de ogen van de kijker.

Anders kan hij met pensioen en de rest van zijn leven in restaurants en kroegen rondhangen.
Hij moet nog een ruime tien jaar dus hij zal nog wel even aan de bak moeten om die drankgelagen te kunnen bekostigen.
pi_215756297
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 14:00 schreef Leandra het volgende:

[..]
Wat is dat nou weer voor rare conclusie?
Als je nog moet autorijden drink je niet, zo moeilijk is dat niet, tenzij je een alcoholprobleem hebt en het nergens leuk kunt hebben zonder te drinken en te knieperig bent om een taxi te nemen.
quote:
Sowieso is het hier altijd 0.0% als ik het verkeer in moet ... al is dit lopend.
Ben het helemaal met je eens dat je niet moet rijden als je hebt gedronken. Al zijn daar ook nog allerlei gradaties in. Moraalriddergedrag dat je vervolgens zelfs niet lopend meer in het verkeer kan deelnemen slaat nergens op.
pi_215756299
Is hier niet een Vlaming die bondig kan uitleggen hoe juridische procedures bij drankrijden in Belgie zijn?

Belgie heeft andere AVG dan hier, jury rechtspraak. Of wordt dit administratief afgehandeld, kan natuurlijk ook.

Het is maar een eenzijdig ongeval.

[ Bericht 5% gewijzigd door yessie234 op 03-12-2024 14:18:26 ]
pi_215756304
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 14:04 schreef theunderdog het volgende:
Hij kan zich niets herinneren van het voorval. Niets herinneren.

Dat is dan ook niet een glaasje teveel op. Wat een onbenul.
Als je na een klap iets niet kunt herinneren wil dat niet betekenen dat het aan de drank ligt.
pi_215756313
Sowieso drinken boomers gewoon nog best veel en stappen ze in de auto. Dat niet drinken is echt iets wat de jonge generatie doet. Vroeger was het ook gewoon heel normaal.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 3 december 2024 @ 14:08:49 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215756320
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 14:06 schreef Friggles het volgende:

[..]
[..]
Ben het helemaal met je eens dat je niet moet rijden als je hebt gedronken. Al zijn daar ook nog allerlei gradaties in. Moraalriddergedrag dat je vervolgens zelfs niet lopend meer in het verkeer kan deelnemen slaat nergens op.
Dan neem je een taxi of vraag je een ander de BOB te zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_215756331
quote:

Ik den dat Tom Waes wel genoeg verdiend om een taxi te kunnen betalen.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_215756335
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 14:07 schreef Friggles het volgende:

[..]
Als je na een klap iets niet kunt herinneren wil dat niet betekenen dat het aan de drank ligt.
Dat zou hersenschade betekenen. Zijn toestand is stabiel. Dat is meestal niet na hersenschade.
pi_215756346
Zonde van die mooie auto.
pi_215756383
Heel de openbare omroep in België heeft deze sloeber op het schild gehesen. Nu zitten ze met de gebakken peren. ^O^
  dinsdag 3 december 2024 @ 14:17:25 #246
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215756388
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 14:16 schreef Loverboii het volgende:
Heel de openbare omroep in België heeft deze sloeber op het schild gehesen. Nu zitten ze met de gebakken peren. ^O^
Hoezo?
Huilen dan.
pi_215756405
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2024 14:17 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hoezo?
de ideale schoonzoon is niet zo ideaal meer
pi_215756425
Prachtige serie van de VRT over een aan drank en drugs verslaafde tv persoonlijkheid die vrijwillig naar afkickkliniek gaat, en daarna (noodgedwongen) kiest voor andere carrière

Onder Water heette die. Misschien nog te vinden. Als die in Nederland zou worden uitgezonden, zou ik die meteen nog een kijken.

Moest er even aan denken.
  dinsdag 3 december 2024 @ 14:22:00 #249
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215756426
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 14:10 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dat zou hersenschade betekenen. Zijn toestand is stabiel. Dat is meestal niet na hersenschade.
Post-traumatische amnesie.
The love you take is equal to the love you make.
pi_215756427
Komt zo'n iemand nou voor de strafrechter? Of kan hij fluitend verder naar de volgende Porsche (en kroeg)?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')