Hij geeft het toe omdat hij een BV’er is en er dus een bepaald (eigen)belang mee gediend is. Ik kan het maar moeilijk zien als een nobele daad.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:41 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dat wil ik met mijn quote niet zeggen, maargoed...
Die man heeft iets doms gedaan, ja, en er zijn gelukkig geen slachtoffers gevallen. Hij geeft het toe, nou dat zijn er veel die dat niet doen...
Daarnaast doet het toegeven ervan niks af aan het bezopen achter het stuur kruipen: je blijft gewoon een eersteklas lul.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij geeft het toe omdat hij een BV’er is en er dus een bepaald (eigen)belang mee gediend is. Ik kan het maar moeilijk zien als een nobele daad.
Staat (stond?) gewoon op Netflix. Overigens bestond die andere carrière wel uit de onderwereld in en was zijn eerste bezoek uit de kliniek de nachtwinkel voor een nieuwe fles drank hè.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:21 schreef yessie234 het volgende:
Prachtige serie van de VRT over een aan drank en drugs verslaafde tv persoonlijkheid die vrijwillig naar afkickkliniek gaat, en daarna (noodgedwongen) kiest voor andere carrière
Onder Water heette die. Misschien nog te vinden. Als die in Nederland zou worden uitgezonden, zou ik die meteen nog een kijken.
Moest er even aan denken.
Tja, er zijn ook BN'ers die er onderuit proberen te komen met kutsmoesjes...quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij geeft het toe omdat hij een BV’er is en er dus een bepaald (eigen)belang mee gediend is. Ik kan het maar moeilijk zien als een nobele daad.
Voor zorg ben je gewoon verzekerd, in ieder geval in Nederland. De zorg oordeelt niet over de oorzaak, die behandelen je gewoon naar beste kunnen. Zullen vast uitzonderingen op zijn, maar een verkeersongeval kan iedereen overkomen natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:44 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ben je dan wel verzekert eigenlijk, of zal hij een groot deel uit eigen zak moeten gaan betalen?
Ja, de B van bekend is waar het om draait, hè.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:55 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Tja, er zijn ook BN'ers die er onderuit proberen te komen met kutsmoesjes...
Is een lichtgewonde wel of geen slachtoffer?quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:41 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Die man heeft iets doms gedaan, ja, en er zijn gelukkig geen slachtoffers gevallen. Hij geeft het toe, nou dat zijn er veel die dat niet doen...
Niet mee eens. Want stel dat jou als OV (Onbekende Vlaming) zoiets overkomt, waar moet je het dan toegeven? Het komt niet in de krant of andere media verder en niemand buiten je privé kring zal er naar vragen. Juist het zijn van een BV dwingt je om met zulke statements te komen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
misschien het tijdstip van het statement, maar niets meer dan datquote:Op dinsdag 3 december 2024 14:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Blijkbaar is hij op de avond gefilmd waar hij een pint stond te drinken. Dat zou de statement van vandaag kunnen verklaren.
https://www.hln.be/bv/tom(...)grijpelijk~af6f6daa/
Timing zal grotendeels afhankelijk zijn geweest van zijn fysieke toestand. In leven blijven lijkt mij belangrijker dan een statement maken.quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:04 schreef Moonversion het volgende:
[..]
misschien het tijdstip van het statement, maar niets meer dan dat
Al zou hij helemaal alleen, afgezonderd in een hutje op de hei hebben zitten zuipen, als je vervolgens als BBer een ongeluk maakt en in het ziekenhuis komt, ondanks het beroepsgeheim van artsen en advocaten, dan komt dat toch links of rechts om naar buiten.
OK, heb geen netflix. Maar jij spoilert. Vond het een mooie serie, en moest eraan denken. Heb je dat interview over het scenario gezien de VRT? Ik zal even zoeken, maar ik denk niet dat dat nog te vinden is.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:52 schreef nostra het volgende:
[..]
Staat (stond?) gewoon op Netflix. Overigens bestond die andere carrière wel uit de onderwereld in en was zijn eerste bezoek uit de kliniek de nachtwinkel voor een nieuwe fles drank hè.
Jij leest echt wat je zelf wil lezen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:59 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Niet mee eens. Want stel dat jou als OV (Onbekende Vlaming) zoiets overkomt, waar moet je het dan toegeven? Het komt niet in de krant of andere media verder en niemand buiten je privé kring zal er naar vragen. Juist het zijn van een BV dwingt je om met zulke statements te komen.
Ik zie het ook niet als een nobele daad verder, dat ben ik met je eens. Ik vind het gewoon eerlijk zijn en je niet verschuilen achter smoesjes. Daar heb ik in wel respect voor, hij had ook niks kunnen zeggen tenslotte. Ik heb respect voor het feit dat hij eerlijk is, niet voor het feit wat hij begaan heeft.
Uhh op het Politiebureau uiteindelijkquote:Op dinsdag 3 december 2024 14:59 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Niet mee eens. Want stel dat jou als OV (Onbekende Vlaming) zoiets overkomt, waar moet je het dan toegeven? Het komt niet in de krant of andere media verder en niemand buiten je privé kring zal er naar vragen. Juist het zijn van een BV dwingt je om met zulke statements te komen.
Ik zie het ook niet als een nobele daad verder, dat ben ik met je eens. Ik vind het gewoon eerlijk zijn en je niet verschuilen achter smoesjes. Daar heb ik in wel respect voor, hij had ook niks kunnen zeggen tenslotte. Ik heb respect voor het feit dat hij eerlijk is, niet voor het feit wat hij begaan heeft.
Gaan mooie F1 bolides geveild worden, misschien zit er iets voor hem bij.quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:16 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Die oldtimer van Tom is nu wel een lelijke oude occasie geworden, die precies aan een accident gedaan had.
Ja, maar hij had zichzelf ook hartstikke dood kunnen rijden he?quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:41 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Een antieke porsche? Lijkt me niet.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:22 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien was hij afgeleid door zijn snelle bak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |