.SPOILER: Dus niet bolken :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
<stukje over DTS>
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
O wat aardig dat ik dat zomaar magquote:Op zondag 17 november 2024 12:31 schreef Sally het volgende:
@:Dotteke , hier mag je wel gewoon een nieuw topic openen hoor🤪
Dotje tochquote:Op zondag 17 november 2024 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat aardig dat ik dat zomaar mag![]()
Ik had het niet eens door dat ik laatste post had
IK let daar eigenlijk nooit zo op omdat die hele TT mij niet boeitquote:
Ik kom daar nooitquote:Op zondag 17 november 2024 13:12 schreef maily het volgende:
@:TheStigsDutchCousin heb je ook van Ribbelbetonverdriet ?
Maar een nieuw topic toch wel?quote:Op zondag 17 november 2024 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK let daar eigenlijk nooit zo op omdat die hele TT mij niet boeit
O ja, maar wat voor TT er komt te staan niet. Kijk er 9 van de 10 x niet eens naarquote:Op zondag 17 november 2024 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar een nieuw topic toch wel?
Dat is ook prima verder, ging mij om het topic zelfquote:Op zondag 17 november 2024 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja, maar wat voor TT er komt te staan niet. Kijk er 9 van de 10 x niet eens naar![]()
Vaak wordt je dan gequote in het nieuwe topic en dan klik ik dat aan. Niet eens wetende dat ik dan niet een nieuwe zit
IK kan in een gesloten topic gewoon doorkletsen, alleen kan er niemand meer op reagerenquote:Op zondag 17 november 2024 13:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is ook prima verder, ging mij om het topic zelf
Kletsen met Dotteke, Klotteke en Snotterkequote:Op zondag 17 november 2024 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK kan in een gesloten topic gewoon doorkletsen, alleen kan er niemand meer op reagerenook zo saai
Ja maar die andere twee zeggen niet zo veel hoor, Dot is meestal aan het woordquote:Op zondag 17 november 2024 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kletsen met Dotteke, Klotteke en Snotterke
quote:Op zondag 17 november 2024 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar die andere twee zeggen niet zo veel hoor, Dot is meestal aan het woord
Dan laat je m open?quote:Op zondag 17 november 2024 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK let daar eigenlijk nooit zo op omdat die hele TT mij niet boeit
Ja ik heb het altijd openstaan. ALs ik dan terug kom ga ik weer verder. Ga er niet steeds in of uit ALleen als ik weg ga voor een paar uur zet ik hem uitquote:
Nee, de TTquote:Op zondag 17 november 2024 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb het altijd openstaan. ALs ik dan terug kom ga ik weer verder. Ga er niet steeds in of uit ALleen als ik weg ga voor een paar uur zet ik hem uit
Oquote:
We hebben dit keer niet eens gehunt, lol.quote:Op zondag 17 november 2024 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oo nee als ik het doorheb maak ik wel eens een tt maar laat hem ook vaak open
Ik snap soms niet dat gejaag op die TT dat topichunten om een nieuwe te kunnen openen.
Maar goed hoef ik ook niet te snappen
Ik pleur ook altijd alles uit de OPquote:Op zondag 17 november 2024 14:13 schreef Sally het volgende:
[..]
We hebben dit keer niet eens gehunt, lol.
Al zag ik vannacht wel dat het topic bijna vol was, en overwoog ik een nieuwe te openen.
Al was het maar om de Dino's nu mar eens uit de OP te krijgen, lol😂
Als je mijn bazen-zinnetje maar laat staanquote:Op zondag 17 november 2024 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik pleur ook altijd alles uit de OP
Nope als ik het op de heupen heb pleur ik alles er uitquote:Op zondag 17 november 2024 14:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als je mijn bazen-zinnetje maar laat staan
Gemerkt.quote:Op zondag 17 november 2024 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope als ik het op de heupen heb pleur ik alles er uit![]()
Maar troost ik let zelden tot nooit op of ik laatste post heb.
O das netjes, volgende keer pak maar gewoon hoor. Ik doe daar niet zo moeilijk over.quote:Op zondag 17 november 2024 14:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Gemerkt.
En ik wist al van je dat je geen nieuwe topics opent, maar dacht voor de SC mss wel.
Dus ik heb netjes gewacht!![]()
Hihi 🤭🤭
quote:Op zondag 17 november 2024 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik pleur ook altijd alles uit de OP
Sowieso ligt het er ook aan wie de TT pakt of men wel of niet moeilijk daarover doetquote:Op zondag 17 november 2024 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das netjes, volgende keer pak maar gewoon hoor. Ik doe daar niet zo moeilijk over.
Mij maakt het geen reet uit hoor.quote:Op zondag 17 november 2024 14:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Sowieso ligt het er ook aan wie de TT pakt of men wel of niet moeilijk daarover doet
Assiequote:
ToT!quote:
quote:
Morguh herenquote:
Morguh Stevenquote:
Morgenavond een bijeenkomst,nniet echt veel zin in eigenlijk.quote:Op maandag 18 november 2024 11:39 schreef StevenHyde het volgende:
Iemand nog mooie plannen voor deze week?
Woensdag tekenen voor het huisquote:Op maandag 18 november 2024 11:39 schreef StevenHyde het volgende:
Iemand nog mooie plannen voor deze week?
Best een drukke week. Hoop dat ze het laminaat een beetje snel in orde maken en je niet lang overlast hebt door mensen in je huis.quote:Op maandag 18 november 2024 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgenavond een bijeenkomst,nniet echt veel zin in eigenlijk.
Verder komen ze van de week het laminaat goed maken, wat ze verkeerd hebben gedaan. De plisse gordijnen nakijken, wat niet goed is gegaan.
Moet ik prikken om te kijken of mijn suiker beter is dan de vorige keer
En heb ik er een gigantische kutdag bij zitten. Dus voor mij mag het volgende week zijn
Gefeliciteerd! Dit weekend niet actief gefokt dus heb dat gemistquote:Op maandag 18 november 2024 11:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Woensdag tekenen voor het huis
Een bijzondere dag dus voor jullie woensdag, voor mij juist een kudt dagquote:Op maandag 18 november 2024 11:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Woensdag tekenen voor het huis
Ik heb nooit zo overlast van mensen in mijn huis, is altijd wel gezellig ff een babbeltje maken samen koffie drinkenquote:Op maandag 18 november 2024 11:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Best een drukke week. Hoop dat ze het laminaat een beetje snel in orde maken en je niet lang overlast hebt door mensen in je huis.
[..]
Gefeliciteerd! Dit weekend niet actief gefokt dus heb dat gemist
Ja, we moeten nu ineens een hoop regelen. Overdracht is 27 januari, een weekje later. De verwachting is dat we dan begin februari gaan verhuizen.quote:Op maandag 18 november 2024 11:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Best een drukke week. Hoop dat ze het laminaat een beetje snel in orde maken en je niet lang overlast hebt door mensen in je huis.
[..]
Gefeliciteerd! Dit weekend niet actief gefokt dus heb dat gemist
Ik geef je steunquote:Op maandag 18 november 2024 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een bijzondere dag dus voor jullie woensdag, voor mij juist een kudt dag
thnxquote:Op maandag 18 november 2024 12:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, we moeten nu ineens een hoop regelen. Overdracht is 27 januari, een weekje later. De verwachting is dat we dan begin februari gaan verhuizen.
[..]
Ik geef je steun
Buitenkant schilderwerk en gevel reinigen, maar dat kan als we er zitten. Binnen moeten we schoonmaken, behang verwijderen en texxen/stucken. Dat valt nog best mee uiteindelijk.quote:Op maandag 18 november 2024 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx![]()
Moeten jullie veel doen aan het huis Stig?
O dat valt zeker mee, daar heb je zeker binnen niet veel tijd voor nodig.quote:Op maandag 18 november 2024 12:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Buitenkant schilderwerk en gevel reinigen, maar dat kan als we er zitten. Binnen moeten we schoonmaken, behang verwijderen en texxen/stucken. Dat valt nog best mee uiteindelijk.
Ja, dan is het sneller droog en kan de gevel ook met een goedje ingesmeerd/gespoten worden zodat het water makkelijk eraf glijdt. Als alles eruit is, zien we pas echt wat we moeten doen maar er hoeven geen grote reparaties of onderhoud uitgevoerd te worden. Het is echt instapklaar.quote:Op maandag 18 november 2024 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat valt zeker mee, daar heb je zeker binnen niet veel tijd voor nodig.
Buiten kan altijd nog als je er in zit inderdaad. Beter in het voorjaar lijkt mij.
Fijn hoor. En toch redelijk snel gevondenquote:Op maandag 18 november 2024 12:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dan is het sneller droog en kan de gevel ook met een goedje ingesmeerd/gespoten worden zodat het water makkelijk eraf glijdt. Als alles eruit is, zien we pas echt wat we moeten doen maar er hoeven geen grote reparaties of onderhoud uitgevoerd te worden. Het is echt instapklaar.
Vrijdagochtend geboden, vrijdagmiddag binnenquote:Op maandag 18 november 2024 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn hoor. En toch redelijk snel gevonden
Zo dan, dat was nog eens snel zaken doenquote:Op maandag 18 november 2024 12:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vrijdagochtend geboden, vrijdagmiddag binnen
Scroll scroll scroll.....nee, zo te zien nog niet!quote:Op maandag 18 november 2024 13:10 schreef Sally het volgende:
Had ik hier al gedag gezegd vandaag...?
Wellesquote:Op maandag 18 november 2024 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Scroll scroll scroll.....nee, zo te zien nog niet!
quote:
Ik ook.quote:
Sallyquote:Op maandag 18 november 2024 13:10 schreef Sally het volgende:
Had ik hier al gedag gezegd vandaag...?
Lovelyquote:
Dotjequote:
ToTquote:
Jazeker, alles gaat snel ineens nuquote:
Met het huis?quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jazeker, alles gaat snel ineens nu
Morgen bij onze makelaar tekenen, dan de conceptovereenkomst tekenen, mijn huis in orde maken, bezichtigingen plannen, etcquote:
Ahhh tof!quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Morgen bij onze makelaar tekenen, dan de conceptovereenkomst tekenen, mijn huis in orde maken, bezichtigingen plannen, etc
Overdracht is 27 januari, dus we hebben tijd. Ik verwacht in december de bezichtigingen gehad te hebben hier zodat ik een keuze kan maken wie het gaat worden.quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh tof!
Maar de verkopende partij wil wel wachten tot je je huis verkocht hebt? (Zal ongetwijfeld wel snel gaan, maar toch; ik heb ellende meegemaakt wat dat betreft!)
Dat gaat goed komen!quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Overdracht is 27 januari, dus we hebben tijd. Ik verwacht in december de bezichtigingen gehad te hebben hier zodat ik een keuze kan maken wie het gaat worden.
Zeker. Hebben op 300k ingeschoten (al wordt dat wel lager als ik meer overwaarde heb). En is ook nog concept dus niet definitief.quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat gaat goed komen!
Maar bod op dat andere huis toch wel onder voorbehoud van financiering gedaan?
quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker. Hebben op 300k ingeschoten (al wordt dat wel lager als ik meer overwaarde heb). En is ook nog concept dus niet definitief.
Succes!quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Overdracht is 27 januari, dus we hebben tijd. Ik verwacht in december de bezichtigingen gehad te hebben hier zodat ik een keuze kan maken wie het gaat worden.
Thanks!quote:
Mooi nieuws joh!quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:
En: mailyquote:
Mailyquote:
ToTquote:
Echt wel.quote:
Net zijn papaquote:Op woensdag 20 november 2024 08:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel.
Pfff Mini-ToT kwam weer te vroeg naar beneden en ik lag nog te slapen.
Toen we uiteindelijk beiden naar beneden gingen zei hij dat hij moe is en eigenlijk nog langer had willen slapen!
MiniToT weetquote:Op woensdag 20 november 2024 08:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel.
Toen we uiteindelijk beiden naar beneden gingen zei hij dat hij moe is en eigenlijk nog langer had willen slapen!
quote:Op woensdag 20 november 2024 08:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel.
Vogeltjequote:
Hoe is het deerne?quote:
Jaquote:
Ja, ook goed hequote:Op woensdag 20 november 2024 08:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Deerne![]()
![]()
![]()
Gaat goed![]()
En met jou?
Proficiat!!!quote:Op woensdag 20 november 2024 11:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ja, ook goed he
Huis gekocht
Binnen 2-3 dagen na de bezichtiging jaquote:
quote:Op woensdag 20 november 2024 11:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Binnen 2-3 dagen na de bezichtiging ja
Yup, hopelijk gaat het met mijn huis ook zo snelquote:
Vast wel in deze tijd van krapte op de woningmarkt.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yup, hopelijk gaat het met mijn huis ook zo snel
Dit idd!quote:Op woensdag 20 november 2024 11:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vast wel in deze tijd van krapte op de woningmarkt.
Dat denk ik ook. Het is een starterswoning al moet er wel aan geklust worden willen ze het eigentijds maken (keuken en badkamer). Maar dat mogen ze zelf doen.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vast wel in deze tijd van krapte op de woningmarkt.
Kom je zeker kwijt een starterswoning nuquote:Op woensdag 20 november 2024 11:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Het is een starterswoning al moet er wel aan geklust worden willen ze het eigentijds maken (keuken en badkamer). Maar dat mogen ze zelf doen.
Ja, onder de 3 ton zekerquote:Op woensdag 20 november 2024 11:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kom je zeker kwijt een starterswoning nu
quote:
Ik moest lachen vanmorgen....quote:Op woensdag 20 november 2024 08:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Deerne![]()
![]()
![]()
Gaat goed![]()
En met jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op woensdag 20 november 2024 19:47 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Ik moest lachen vanmorgen....![]()
Stiggy leest niet mee in DTS...Oh uh geen idee wat het deer garpje uit DTS is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees eigenlijk maar een regel of 10 terug vaker als ik daar ga posten.. of niks..
Smile, it's free therapy.
Een deer is in het Engels een hert.quote:Op woensdag 20 november 2024 20:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh uh geen idee wat het deer garpje uit DTS is.
Lees eigenlijk maar een regel of 10 terug vaker als ik daar ga posten.. of niks..
En het is prettig die zo nu en dan eens te gaan voeren!quote:Op woensdag 20 november 2024 21:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Een deer is in het Engels een hert.
Oh deer.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:45 schreef Sally het volgende:
[..]
dat wist ik nietquote:Op woensdag 20 november 2024 21:45 schreef Sally het volgende:
[..]
zoals zoon hier vanmorgen zei toen hij de auto zag : geen enkel hert is 2600 euro waardquote:Op woensdag 20 november 2024 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
En het is prettig die zo nu en dan eens te gaan voeren!
quote:Op donderdag 21 november 2024 08:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zoals zoon hier vanmorgen zei toen hij de auto zag : geen enkel hert is 2600 euro waard![]()
quote:Op donderdag 21 november 2024 08:56 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Een axishert kost ongeveer 1200 euro. Een bruin edelhert koop je vanaf 200 euro, witte dieren kosten 500 tot 1000 euro. Een bruin sikahert koop je vanaf 75 euro
En goeiemorgen!
Ja 200 euro dus!quote:Op donderdag 21 november 2024 08:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik wist het niet maar hij zei al: zo duur zijn die beesten echt niet hoor![]()
dit was een bruin hertje aan de achtergebleven haartjes te zien![]()
En goedusmorgus
quote:Op donderdag 21 november 2024 09:09 schreef ToT het volgende:
Kun je mooi tegen hem zeggen; daar had je 13 hertjes voor kunnen kopen!
Dotjequote:
Hoi jijquote:
Hey Stigquote:
Morguh Biridiequote:
Da's een Do(e)quote:
Nog steedsquote:
quote:
Morguh damesquote:
Dat is jammerquote:
Best wel, maar misschien de volgende keer welquote:Op donderdag 21 november 2024 09:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is jammer![]()
Hier gister ook niet heel lang.. daarom meteen naar buiten gegaan toen er een wit laagje lag.
Lovelyquote:
Hier in mijn woonplaats heb ik niet veel sneeuw gezien, maar in het dorp waar Mini-ToT naar school gaat is behoorlijk wat gevallen en hebben een paar kinderen heel grote sneeuwballen gemaakt, heb ik van Mini-ToT te horen gekregen.quote:Op donderdag 21 november 2024 09:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Best wel, maar misschien de volgende keer wel
Maandag bleef het wel een beetje liggen en viel er in Drenthe ook veel meer
Stevig inpakken om kans op bloedingen te verminderen!quote:Op donderdag 21 november 2024 10:14 schreef StevenHyde het volgende:
Goedesmorgens![]()
Dagje thuiswerken, want vanmiddag even bloed doneren. Met deze gladheid en kans op onderuit gaan hoop ik dat ik genoeg bloed over zal houden om te doneren.
Voorzichtig lopen dan maar..quote:Op donderdag 21 november 2024 10:14 schreef StevenHyde het volgende:
Goedesmorgens![]()
Dagje thuiswerken, want vanmiddag even bloed doneren. Met deze gladheid en kans op onderuit gaan hoop ik dat ik genoeg bloed over zal houden om te doneren.
Gisteren was het chaosquote:Op donderdag 21 november 2024 10:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier in mijn woonplaats heb ik niet veel sneeuw gezien, maar in het dorp waar Mini-ToT naar school gaat is behoorlijk wat gevallen en hebben een paar kinderen heel grote sneeuwballen gemaakt, heb ik van Mini-ToT te horen gekregen.
Hoever ligt dat van elkaar vandaan?quote:Op donderdag 21 november 2024 10:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier in mijn woonplaats heb ik niet veel sneeuw gezien, maar in het dorp waar Mini-ToT naar school gaat is behoorlijk wat gevallen en hebben een paar kinderen heel grote sneeuwballen gemaakt, heb ik van Mini-ToT te horen gekregen.
quote:Op donderdag 21 november 2024 10:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gisteren was het chaos
10 km, vanaf het centrum gerekend.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoever ligt dat van elkaar vandaan?
Wel mooi voor de kids..
Had ik een paar weken terug, regende het hier en onderweg zon en later ook ineens weer regen en zon..quote:Op donderdag 21 november 2024 10:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is echt heel vaak zo dat ik de regen tegemoet rij als we daar naar toe gaan!
Ah ja dat heb ik wel eens met langere ritjes richting het westen enzo, maar dit is echt heel vaak op dat kleine prutsstukje tussen huis en school!quote:Op donderdag 21 november 2024 10:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had ik een paar weken terug, regende het hier en onderweg zon en later ook ineens weer regen en zon..
Het is op 9km afstand, dus ik fiets maar even (met zijwieltjes?)quote:
Zout voor je voorwiel strooien?quote:Op donderdag 21 november 2024 10:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Het is op 9km afstand, dus ik fiets maar even (met zijwieltjes?)
Sneeuwde zo hard dat mensen onderuit gingen en de wegen volliepenquote:
quote:Op donderdag 21 november 2024 10:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sneeuwde zo hard dat mensen onderuit gingen en de wegen volliepen
Het verschilde ook erg per regio. Nu sneeuwt het in het noorden en is het hier droog en koudquote:
Strooizout dan wel!quote:Op donderdag 21 november 2024 10:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ben je nu zout in de wonden aan het strooien?
Bloed bezig!quote:Op donderdag 21 november 2024 16:25 schreef StevenHyde het volgende:
Zonder onderuit te gaan succesvol bloed wezen doneren. Nu nog even uurtje werken en dan lekker niks doen vanavond
Het leven is één groot tranendal!quote:Op donderdag 21 november 2024 16:33 schreef SemperLibertas het volgende:
Je moet je altijd maar bedenken dat het dagelijks leven kutter is dan het weer waarin je nu dagelijks loopt of fietst.
Dan valt het allemaal best wel mee.
Ok groetjes
Daarom de paraplu meenemen!quote:
Of je neemt gewoon tuiten mee voor de tranen!quote:Op donderdag 21 november 2024 17:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom de paraplu meenemen!
Tranen van gelukquote:Op donderdag 21 november 2024 17:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Of je neemt gewoon tuiten mee voor de tranen!
Weer een typische uitspraak voor jouquote:Op donderdag 21 november 2024 17:43 schreef SemperLibertas het volgende:
Sommige mensen halen alles uit het leven en ik haal het leven uit alles
Sallyquote:Op donderdag 21 november 2024 19:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Weer een typische uitspraak voor jou![]()
Is hij dan zo'n incubus?quote:Op donderdag 21 november 2024 19:18 schreef Sally het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 november 2024 17:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Of je neemt gewoon tuiten mee voor de tranen!
quote:Op donderdag 21 november 2024 19:18 schreef Sally het volgende:
[..]
"De kracht van persoonlijk contact ligt in ons vermogen om de mensen om ons heen echt te zien en te begrijpen."quote:Op donderdag 21 november 2024 19:42 schreef maily het volgende:
serieuze gesprekken weer hier
21 november; wereld hallo dag
Mailyquote:Op donderdag 21 november 2024 19:42 schreef maily het volgende:
serieuze gesprekken weer hier
21 november; wereld hallo dag
Had de race gekeken ja. Zo zuur voor hemquote:
owquote:Op donderdag 21 november 2024 21:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had de race gekeken ja. Zo zuur voor hem
Hij kon ook weinig eraan doen. Werd flink afgeknepen, er was een touché en daar gingen ze zo het grind in.quote:
O jee .....quote:Op donderdag 21 november 2024 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij kon ook weinig eraan doen. Werd flink afgeknepen, er was een touché en daar gingen ze zo het grind in.
Oh dat is het ook zeker, zo plat krijg ik de mijne nietquote:Op donderdag 21 november 2024 21:51 schreef maily het volgende:
[..]
O jee .....
(((ik volg dat niet maar ik vond dit wel een spectaculaire foto)))
of moeten ze je dan op komen scheppen?quote:Op donderdag 21 november 2024 21:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat is het ook zeker, zo plat krijg ik de mijne niet
Ja, dan kom ik niet meer omhoog
Dat eerder denk ik. Heb al een paar keer een schuiver gemaakt, dan is het nog een hele klus om die motor weer rechtop te krijgenquote:Op donderdag 21 november 2024 21:52 schreef maily het volgende:
[..]
of moeten ze je dan op komen scheppen?
Het is de leeftijd vent, de leeftijdquote:Op donderdag 21 november 2024 21:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat eerder denk ik. Heb al een paar keer een schuiver wipje gemaakt, dan is het nog een hele klus om die motor pener weer rechtop te krijgen
Laat dat.quote:Op donderdag 21 november 2024 21:59 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Het is de leeftijd vent, de leeftijd
Nee, nachtquote:
Dotjequote:
En al druk met jullie nieuwe huis?quote:
Voorbereiding vooralquote:Op vrijdag 22 november 2024 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En al druk met jullie nieuwe huis?
Ja er komt een hoop bij kijken altijd.quote:
Halverwege februari. Is de planning.quote:Op vrijdag 22 november 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er komt een hoop bij kijken altijd.
Wanneer willen jullie helemaal over zijn?
O dan heb je nog evenquote:Op vrijdag 22 november 2024 07:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Halverwege februari. Is de planning.
ToT!quote:
Mogguh dotquote:
quote:
Ja hoor, weer een stap dichterbij maar nog genoeg te regelenquote:
Dat papierwerk is altijd zo kut.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, weer een stap dichterbij maar nog genoeg te regelen
Klopt ja, is niet normaal somsquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat papierwerk is altijd zo kut.
Al die vragen over je huis, al die informatie die je overal weer vandaan moet halen en als je denkt dat je alles geregeld hebt, komt er een 2e instantie met letterlijk dezelfde vragen. Soms zelfs nog een 3e instantie.
En voor de aankoop van je nieuwe huis krijg je exact het zelfde gezeik; sowieso willen je hypotheekverstrekker en de notaris echt heel erg veel informatie hebben die ze niet naar elkaar toe mogen sturen.
De notaris moet al je info hebben (bijvoorbeeld war je geld vandaan komt) om witwaspraktijken tegen te gaan.
"Ja maar jullie hebben de papieren van de makelaar al; daar staat alles in!"quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klopt ja, is niet normaal soms
O dat is minder, een slechte nachtquote:Op vrijdag 22 november 2024 11:00 schreef StevenHyde het volgende:
Dat was een nachtje plafondstaren. Goedemorgen.
Wel meegemaakt dat het 03u ging sneeuwen en tegelijkertijd even onweren met bliksem. Rare gewaarwording.
Aiiii dat soort nachten....quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:00 schreef StevenHyde het volgende:
Wel meegemaakt dat het 03u ging sneeuwen en tegelijkertijd even onweren met bliksem. Rare gewaarwording.
Jij ook al?quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:00 schreef StevenHyde het volgende:
Ieuw.quote:
Wist hetquote:Op vrijdag 22 november 2024 14:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Ieuw.
En jaja, ik weet dat jij er wél van houdt
Nou - dan zeg ik:![]()
SNEEUW!
![]()
Voorspelbaar hč?quote:
Zoals ik had verwachtquote:
Oordopjes een optie?quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:00 schreef StevenHyde het volgende:
Onweer heb ik niet heel veel moeite mee overdag. Maar ben geen goede slaper, dus snachts mag het lekker stil blijven.
Zou ik kunnen proberen goeie, maar lijkt me ook wel weer irritant omdat ik op mijn zij lig. Denk dat het meer iets mentaal is, wat zich niet direct zo snel oplost. Maar zolang er goede na slechte nachten komen dan is het nog okquote:
Snap ik. Ik gebruik ze vaak en volgend jaar laat ik een paar aanmeten zodat die precies passen. Als je op je zij ligt valt het wel mee, lijkt alsof je oor dicht zit maar die plopt dan weer open als je draaitquote:Op vrijdag 22 november 2024 15:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zou ik kunnen proberen goeie, maar lijkt me ook wel weer irritant omdat ik op mijn zij lig. Denk dat het meer iets mentaal is, wat zich niet direct zo snel oplost. Maar zolang er goede na slechte nachten komen dan is het nog ok
Hahaquote:Op vrijdag 22 november 2024 15:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Snap ik. Ik gebruik ze vaak en volgend jaar laat ik een paar aanmeten zodat die precies passen. Als je op je zij ligt valt het wel mee, lijkt alsof je oor dicht zit maar die plopt dan weer open als je draait
@greysbones @JustinK @Lovelyquote:Op vrijdag 22 november 2024 15:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Snap ik. Ik gebruik ze vaak en volgend jaar laat ik een paar aanmeten zodat die precies passen. Als je op je zij ligt valt het wel mee, lijkt alsof je oor dicht zit maar die plopt dan weer open als je draait
No problem!quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
HahaGa ik serieus overwegen, tnx iig
Mailyquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
No problem!
[..]
Maily
Wil jij geplopt worden?
Dá's dan weer dicht bij mij!quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welke aardappel gebruik jij? Wij gingen altijd naar Huissen bintjes halen, helaas heeft hij ze dit jaar niet
WIe weet ben ik ooit wel langs je gereden op weg daar naar toequote:Op vrijdag 22 november 2024 18:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Dá's dan weer dicht bij mij!![]()
![]()
(sorry, komt uit DTS, maar dat ging me vandaag iets te snel, lol. Was boodschappen e.d. doen)
Dit lijkt me wel iets voor jou:quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIe weet ben ik ooit wel langs je gereden op weg daar naar toe
Nog niet eens zo verkeerd idee 🤣🤣quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:13 schreef maily het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel iets voor jou:
Bekijk deze YouTube-video
Kletsnatte uitvinding van Bas houdt ongewenste katten uit je tuin
Dotjequote:
Het is wel heel erg rustig hier he, zo jammer.quote:
Is nog vroeg.quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wel heel erg rustig hier he, zo jammer.
Laatste post van mij gisteren was rond de klok van 20.30 uur , daarna stilquote:
Allemaal winterslaap.quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laatste post van mij gisteren was rond de klok van 20.30 uur , daarna stil
Of elders op Fok!quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allemaal winterslaap.
Dat ookquote:
Hey ToTquote:
Ik zat hier al vroeg, iedereen laat op zich wachten vanmorgenquote:
Maar het is idd wel zo dat dit topic wel echt te rustig is.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat hier al vroeg, iedereen laat op zich wachten vanmorgen
Alleen jij en Stig zijn er, maar toen zat ik er al even
quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:14 schreef Lovely het volgende:
Misschien moet DTS maar even weer dicht voor een maand, dan wordt het hier wel weer drukker
Maar dan is t wel even weer druk geweest hierquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:19 schreef ToT het volgende:
[..]Precies, en daarna loopt het weer leeg hier.
Da's waar.quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dan is t wel even weer druk geweest hier
Wie weet komt dat nog wel, het is sowieso op meer plekken erg rustig op FOK!quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's waar.
Zou wel fijn zijn als er meer nieuwe aanwas zou komen.
Ja het is al iets van 2 decennia aan het afsterven, maar we blijven vrolijk doorgaan!quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wie weet komt dat nog wel, het is sowieso op meer plekken erg rustig op FOK!
Denk idd na de corona periodequote:Op zaterdag 23 november 2024 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is al iets van 2 decennia aan het afsterven, maar we blijven vrolijk doorgaan!
Ja, wat je hier kan zeggen kan je daar ook zeggenquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar het is idd wel zo dat dit topic wel echt te rustig is.
Goedemorgen Sallyquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:42 schreef Sally het volgende:
Mogguh.
Als er niemand post hier in de avond, post ik ook niet..
Lees dan nl wel mee in DTS terwijl ik tv kijk en/of mn spel speel op de laptop, maar post daar dan toch vaak niet tenzij er iets voorbij komt waar ik wel op in wil haken.
Sallyquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:42 schreef Sally het volgende:
Mogguh.
Als er niemand post hier in de avond, post ik ook niet..
Lees dan nl wel mee in DTS terwijl ik tv kijk en/of mn spel speel op de laptop, maar post daar dan toch vaak niet tenzij er iets voorbij komt waar ik wel op in wil haken.
Lovelyquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goedemorgen Sally
Ik ook niet zo gauw, moet er iemand hier al iets posten waar ik dan op wil reageren.. En zit dan ook meestal in DTS en is t soms gezellig en blijf je daar wat langer plakken..
Ditquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goedemorgen Sally
Ik ook niet zo gauw, moet er iemand hier al iets posten waar ik dan op wil reageren.. En zit dan ook meestal in DTS en is t soms gezellig en blijf je daar wat langer plakken..
ToT!quote:
ToT!quote:
Goed, net gezien dat Max nu M4x isquote:
quote:Op zondag 24 november 2024 08:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed, net gezien dat Max nu M4x is
Even gekaapt hoorquote:
Graag gedaanquote:Op zondag 24 november 2024 08:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag het!En de Likes stromen binnen!
![]()
Mailyquote:
Lovelyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |