quote:Op woensdag 20 november 2024 08:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel.
Pfff Mini-ToT kwam weer te vroeg naar beneden en ik lag nog te slapen.
Toen we uiteindelijk beiden naar beneden gingen zei hij dat hij moe is en eigenlijk nog langer had willen slapen!
Vogeltjequote:
Hoe is het deerne?quote:
Jaquote:
Ja, ook goed hequote:Op woensdag 20 november 2024 08:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Deerne![]()
![]()
![]()
Gaat goed![]()
En met jou?
Proficiat!!!quote:Op woensdag 20 november 2024 11:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ja, ook goed he
Huis gekocht
Binnen 2-3 dagen na de bezichtiging jaquote:
quote:Op woensdag 20 november 2024 11:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Binnen 2-3 dagen na de bezichtiging ja
Yup, hopelijk gaat het met mijn huis ook zo snelquote:
Vast wel in deze tijd van krapte op de woningmarkt.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yup, hopelijk gaat het met mijn huis ook zo snel
Dit idd!quote:Op woensdag 20 november 2024 11:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vast wel in deze tijd van krapte op de woningmarkt.
Dat denk ik ook. Het is een starterswoning al moet er wel aan geklust worden willen ze het eigentijds maken (keuken en badkamer). Maar dat mogen ze zelf doen.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vast wel in deze tijd van krapte op de woningmarkt.
Kom je zeker kwijt een starterswoning nuquote:Op woensdag 20 november 2024 11:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Het is een starterswoning al moet er wel aan geklust worden willen ze het eigentijds maken (keuken en badkamer). Maar dat mogen ze zelf doen.
Ja, onder de 3 ton zekerquote:Op woensdag 20 november 2024 11:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kom je zeker kwijt een starterswoning nu
quote:
Ik moest lachen vanmorgen....quote:Op woensdag 20 november 2024 08:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Deerne![]()
![]()
![]()
Gaat goed![]()
En met jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op woensdag 20 november 2024 19:47 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Ik moest lachen vanmorgen....![]()
Stiggy leest niet mee in DTS...Oh uh geen idee wat het deer garpje uit DTS is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees eigenlijk maar een regel of 10 terug vaker als ik daar ga posten.. of niks..
Smile, it's free therapy.
Een deer is in het Engels een hert.quote:Op woensdag 20 november 2024 20:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh uh geen idee wat het deer garpje uit DTS is.
Lees eigenlijk maar een regel of 10 terug vaker als ik daar ga posten.. of niks..
En het is prettig die zo nu en dan eens te gaan voeren!quote:Op woensdag 20 november 2024 21:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Een deer is in het Engels een hert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |