Jazeker, alles gaat snel ineens nuquote:
Met het huis?quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jazeker, alles gaat snel ineens nu
Morgen bij onze makelaar tekenen, dan de conceptovereenkomst tekenen, mijn huis in orde maken, bezichtigingen plannen, etcquote:
Ahhh tof!quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Morgen bij onze makelaar tekenen, dan de conceptovereenkomst tekenen, mijn huis in orde maken, bezichtigingen plannen, etc
Overdracht is 27 januari, dus we hebben tijd. Ik verwacht in december de bezichtigingen gehad te hebben hier zodat ik een keuze kan maken wie het gaat worden.quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh tof!
Maar de verkopende partij wil wel wachten tot je je huis verkocht hebt? (Zal ongetwijfeld wel snel gaan, maar toch; ik heb ellende meegemaakt wat dat betreft!)
Dat gaat goed komen!quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Overdracht is 27 januari, dus we hebben tijd. Ik verwacht in december de bezichtigingen gehad te hebben hier zodat ik een keuze kan maken wie het gaat worden.
Zeker. Hebben op 300k ingeschoten (al wordt dat wel lager als ik meer overwaarde heb). En is ook nog concept dus niet definitief.quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat gaat goed komen!
Maar bod op dat andere huis toch wel onder voorbehoud van financiering gedaan?
quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker. Hebben op 300k ingeschoten (al wordt dat wel lager als ik meer overwaarde heb). En is ook nog concept dus niet definitief.
Succes!quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Overdracht is 27 januari, dus we hebben tijd. Ik verwacht in december de bezichtigingen gehad te hebben hier zodat ik een keuze kan maken wie het gaat worden.
Thanks!quote:
Mooi nieuws joh!quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:
En: mailyquote:
Mailyquote:
ToTquote:
Echt wel.quote:
Net zijn papaquote:Op woensdag 20 november 2024 08:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel.
Pfff Mini-ToT kwam weer te vroeg naar beneden en ik lag nog te slapen.
Toen we uiteindelijk beiden naar beneden gingen zei hij dat hij moe is en eigenlijk nog langer had willen slapen!
MiniToT weetquote:Op woensdag 20 november 2024 08:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel.
Pfff Mini-ToT kwam weer te vroeg naar beneden en ik lag nog te slapen.
Toen we uiteindelijk beiden naar beneden gingen zei hij dat hij moe is en eigenlijk nog langer had willen slapen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |