thnxquote:Op maandag 18 november 2024 12:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, we moeten nu ineens een hoop regelen. Overdracht is 27 januari, een weekje later. De verwachting is dat we dan begin februari gaan verhuizen.
[..]
Ik geef je steun
Buitenkant schilderwerk en gevel reinigen, maar dat kan als we er zitten. Binnen moeten we schoonmaken, behang verwijderen en texxen/stucken. Dat valt nog best mee uiteindelijk.quote:Op maandag 18 november 2024 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx![]()
Moeten jullie veel doen aan het huis Stig?
O dat valt zeker mee, daar heb je zeker binnen niet veel tijd voor nodig.quote:Op maandag 18 november 2024 12:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Buitenkant schilderwerk en gevel reinigen, maar dat kan als we er zitten. Binnen moeten we schoonmaken, behang verwijderen en texxen/stucken. Dat valt nog best mee uiteindelijk.
Ja, dan is het sneller droog en kan de gevel ook met een goedje ingesmeerd/gespoten worden zodat het water makkelijk eraf glijdt. Als alles eruit is, zien we pas echt wat we moeten doen maar er hoeven geen grote reparaties of onderhoud uitgevoerd te worden. Het is echt instapklaar.quote:Op maandag 18 november 2024 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat valt zeker mee, daar heb je zeker binnen niet veel tijd voor nodig.
Buiten kan altijd nog als je er in zit inderdaad. Beter in het voorjaar lijkt mij.
Fijn hoor. En toch redelijk snel gevondenquote:Op maandag 18 november 2024 12:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dan is het sneller droog en kan de gevel ook met een goedje ingesmeerd/gespoten worden zodat het water makkelijk eraf glijdt. Als alles eruit is, zien we pas echt wat we moeten doen maar er hoeven geen grote reparaties of onderhoud uitgevoerd te worden. Het is echt instapklaar.
Vrijdagochtend geboden, vrijdagmiddag binnenquote:Op maandag 18 november 2024 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn hoor. En toch redelijk snel gevonden
Zo dan, dat was nog eens snel zaken doenquote:Op maandag 18 november 2024 12:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vrijdagochtend geboden, vrijdagmiddag binnen
Scroll scroll scroll.....nee, zo te zien nog niet!quote:Op maandag 18 november 2024 13:10 schreef Sally het volgende:
Had ik hier al gedag gezegd vandaag...?
Wellesquote:Op maandag 18 november 2024 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Scroll scroll scroll.....nee, zo te zien nog niet!
quote:
Ik ook.quote:
Sallyquote:Op maandag 18 november 2024 13:10 schreef Sally het volgende:
Had ik hier al gedag gezegd vandaag...?
Lovelyquote:
Dotjequote:
ToTquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |