Bloed bezig!quote:Op donderdag 21 november 2024 16:25 schreef StevenHyde het volgende:
Zonder onderuit te gaan succesvol bloed wezen doneren. Nu nog even uurtje werken en dan lekker niks doen vanavond
Het leven is één groot tranendal!quote:Op donderdag 21 november 2024 16:33 schreef SemperLibertas het volgende:
Je moet je altijd maar bedenken dat het dagelijks leven kutter is dan het weer waarin je nu dagelijks loopt of fietst.
Dan valt het allemaal best wel mee.
Ok groetjes
Daarom de paraplu meenemen!quote:
Of je neemt gewoon tuiten mee voor de tranen!quote:Op donderdag 21 november 2024 17:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom de paraplu meenemen!
Tranen van gelukquote:Op donderdag 21 november 2024 17:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Of je neemt gewoon tuiten mee voor de tranen!
Weer een typische uitspraak voor jouquote:Op donderdag 21 november 2024 17:43 schreef SemperLibertas het volgende:
Sommige mensen halen alles uit het leven en ik haal het leven uit alles
Sallyquote:Op donderdag 21 november 2024 19:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Weer een typische uitspraak voor jou![]()
Is hij dan zo'n incubus?quote:Op donderdag 21 november 2024 19:18 schreef Sally het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 november 2024 17:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Of je neemt gewoon tuiten mee voor de tranen!
quote:Op donderdag 21 november 2024 19:18 schreef Sally het volgende:
[..]
"De kracht van persoonlijk contact ligt in ons vermogen om de mensen om ons heen echt te zien en te begrijpen."quote:Op donderdag 21 november 2024 19:42 schreef maily het volgende:
serieuze gesprekken weer hier
21 november; wereld hallo dag
Mailyquote:Op donderdag 21 november 2024 19:42 schreef maily het volgende:
serieuze gesprekken weer hier
21 november; wereld hallo dag
Had de race gekeken ja. Zo zuur voor hemquote:
owquote:Op donderdag 21 november 2024 21:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had de race gekeken ja. Zo zuur voor hem
Hij kon ook weinig eraan doen. Werd flink afgeknepen, er was een touché en daar gingen ze zo het grind in.quote:
O jee .....quote:Op donderdag 21 november 2024 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij kon ook weinig eraan doen. Werd flink afgeknepen, er was een touché en daar gingen ze zo het grind in.
Oh dat is het ook zeker, zo plat krijg ik de mijne nietquote:Op donderdag 21 november 2024 21:51 schreef maily het volgende:
[..]
O jee .....
(((ik volg dat niet maar ik vond dit wel een spectaculaire foto)))
of moeten ze je dan op komen scheppen?quote:Op donderdag 21 november 2024 21:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat is het ook zeker, zo plat krijg ik de mijne niet
Ja, dan kom ik niet meer omhoog
Dat eerder denk ik. Heb al een paar keer een schuiver gemaakt, dan is het nog een hele klus om die motor weer rechtop te krijgenquote:Op donderdag 21 november 2024 21:52 schreef maily het volgende:
[..]
of moeten ze je dan op komen scheppen?
Het is de leeftijd vent, de leeftijdquote:Op donderdag 21 november 2024 21:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat eerder denk ik. Heb al een paar keer een schuiver wipje gemaakt, dan is het nog een hele klus om die motor pener weer rechtop te krijgen
Laat dat.quote:Op donderdag 21 november 2024 21:59 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Het is de leeftijd vent, de leeftijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |