Dat is jammerquote:
Best wel, maar misschien de volgende keer welquote:Op donderdag 21 november 2024 09:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is jammer![]()
Hier gister ook niet heel lang.. daarom meteen naar buiten gegaan toen er een wit laagje lag.
Lovelyquote:
Hier in mijn woonplaats heb ik niet veel sneeuw gezien, maar in het dorp waar Mini-ToT naar school gaat is behoorlijk wat gevallen en hebben een paar kinderen heel grote sneeuwballen gemaakt, heb ik van Mini-ToT te horen gekregen.quote:Op donderdag 21 november 2024 09:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Best wel, maar misschien de volgende keer wel
Maandag bleef het wel een beetje liggen en viel er in Drenthe ook veel meer
Stevig inpakken om kans op bloedingen te verminderen!quote:Op donderdag 21 november 2024 10:14 schreef StevenHyde het volgende:
Goedesmorgens![]()
Dagje thuiswerken, want vanmiddag even bloed doneren. Met deze gladheid en kans op onderuit gaan hoop ik dat ik genoeg bloed over zal houden om te doneren.
Voorzichtig lopen dan maar..quote:Op donderdag 21 november 2024 10:14 schreef StevenHyde het volgende:
Goedesmorgens![]()
Dagje thuiswerken, want vanmiddag even bloed doneren. Met deze gladheid en kans op onderuit gaan hoop ik dat ik genoeg bloed over zal houden om te doneren.
Gisteren was het chaosquote:Op donderdag 21 november 2024 10:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier in mijn woonplaats heb ik niet veel sneeuw gezien, maar in het dorp waar Mini-ToT naar school gaat is behoorlijk wat gevallen en hebben een paar kinderen heel grote sneeuwballen gemaakt, heb ik van Mini-ToT te horen gekregen.
Hoever ligt dat van elkaar vandaan?quote:Op donderdag 21 november 2024 10:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier in mijn woonplaats heb ik niet veel sneeuw gezien, maar in het dorp waar Mini-ToT naar school gaat is behoorlijk wat gevallen en hebben een paar kinderen heel grote sneeuwballen gemaakt, heb ik van Mini-ToT te horen gekregen.
quote:Op donderdag 21 november 2024 10:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gisteren was het chaos
10 km, vanaf het centrum gerekend.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoever ligt dat van elkaar vandaan?
Wel mooi voor de kids..
Had ik een paar weken terug, regende het hier en onderweg zon en later ook ineens weer regen en zon..quote:Op donderdag 21 november 2024 10:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is echt heel vaak zo dat ik de regen tegemoet rij als we daar naar toe gaan!
Ah ja dat heb ik wel eens met langere ritjes richting het westen enzo, maar dit is echt heel vaak op dat kleine prutsstukje tussen huis en school!quote:Op donderdag 21 november 2024 10:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had ik een paar weken terug, regende het hier en onderweg zon en later ook ineens weer regen en zon..
Zout voor je voorwiel strooien?quote:Op donderdag 21 november 2024 10:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Het is op 9km afstand, dus ik fiets maar even (met zijwieltjes?)
Sneeuwde zo hard dat mensen onderuit gingen en de wegen volliepenquote:
quote:Op donderdag 21 november 2024 10:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sneeuwde zo hard dat mensen onderuit gingen en de wegen volliepen
Het verschilde ook erg per regio. Nu sneeuwt het in het noorden en is het hier droog en koudquote:
Strooizout dan wel!quote:Op donderdag 21 november 2024 10:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ben je nu zout in de wonden aan het strooien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |