Allemaal winterslaap.quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laatste post van mij gisteren was rond de klok van 20.30 uur , daarna stil
Of elders op Fok!quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allemaal winterslaap.
Dat ookquote:
Hey ToTquote:
Ik zat hier al vroeg, iedereen laat op zich wachten vanmorgenquote:
Maar het is idd wel zo dat dit topic wel echt te rustig is.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat hier al vroeg, iedereen laat op zich wachten vanmorgen
Alleen jij en Stig zijn er, maar toen zat ik er al even
quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:14 schreef Lovely het volgende:
Misschien moet DTS maar even weer dicht voor een maand, dan wordt het hier wel weer drukker
Maar dan is t wel even weer druk geweest hierquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:19 schreef ToT het volgende:
[..]Precies, en daarna loopt het weer leeg hier.
Da's waar.quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dan is t wel even weer druk geweest hier
Wie weet komt dat nog wel, het is sowieso op meer plekken erg rustig op FOK!quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's waar.
Zou wel fijn zijn als er meer nieuwe aanwas zou komen.
Ja het is al iets van 2 decennia aan het afsterven, maar we blijven vrolijk doorgaan!quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wie weet komt dat nog wel, het is sowieso op meer plekken erg rustig op FOK!
Denk idd na de corona periodequote:Op zaterdag 23 november 2024 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is al iets van 2 decennia aan het afsterven, maar we blijven vrolijk doorgaan!
Ja, wat je hier kan zeggen kan je daar ook zeggenquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar het is idd wel zo dat dit topic wel echt te rustig is.
Goedemorgen Sallyquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:42 schreef Sally het volgende:
Mogguh.
Als er niemand post hier in de avond, post ik ook niet..
Lees dan nl wel mee in DTS terwijl ik tv kijk en/of mn spel speel op de laptop, maar post daar dan toch vaak niet tenzij er iets voorbij komt waar ik wel op in wil haken.
Sallyquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:42 schreef Sally het volgende:
Mogguh.
Als er niemand post hier in de avond, post ik ook niet..
Lees dan nl wel mee in DTS terwijl ik tv kijk en/of mn spel speel op de laptop, maar post daar dan toch vaak niet tenzij er iets voorbij komt waar ik wel op in wil haken.
Lovelyquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goedemorgen Sally
Ik ook niet zo gauw, moet er iemand hier al iets posten waar ik dan op wil reageren.. En zit dan ook meestal in DTS en is t soms gezellig en blijf je daar wat langer plakken..
Ditquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goedemorgen Sally
Ik ook niet zo gauw, moet er iemand hier al iets posten waar ik dan op wil reageren.. En zit dan ook meestal in DTS en is t soms gezellig en blijf je daar wat langer plakken..
ToT!quote:
ToT!quote:
Goed, net gezien dat Max nu M4x isquote:
quote:Op zondag 24 november 2024 08:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed, net gezien dat Max nu M4x is
Even gekaapt hoorquote:
Graag gedaanquote:Op zondag 24 november 2024 08:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag het!En de Likes stromen binnen!
![]()
Mailyquote:
Lovelyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |