Nee, nachtquote:
Dotjequote:
En al druk met jullie nieuwe huis?quote:
Voorbereiding vooralquote:Op vrijdag 22 november 2024 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En al druk met jullie nieuwe huis?
Ja er komt een hoop bij kijken altijd.quote:
Halverwege februari. Is de planning.quote:Op vrijdag 22 november 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er komt een hoop bij kijken altijd.
Wanneer willen jullie helemaal over zijn?
O dan heb je nog evenquote:Op vrijdag 22 november 2024 07:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Halverwege februari. Is de planning.
ToT!quote:
Mogguh dotquote:
quote:
Ja hoor, weer een stap dichterbij maar nog genoeg te regelenquote:
Dat papierwerk is altijd zo kut.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, weer een stap dichterbij maar nog genoeg te regelen
Klopt ja, is niet normaal somsquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat papierwerk is altijd zo kut.
Al die vragen over je huis, al die informatie die je overal weer vandaan moet halen en als je denkt dat je alles geregeld hebt, komt er een 2e instantie met letterlijk dezelfde vragen. Soms zelfs nog een 3e instantie.
En voor de aankoop van je nieuwe huis krijg je exact het zelfde gezeik; sowieso willen je hypotheekverstrekker en de notaris echt heel erg veel informatie hebben die ze niet naar elkaar toe mogen sturen.
De notaris moet al je info hebben (bijvoorbeeld war je geld vandaan komt) om witwaspraktijken tegen te gaan.
"Ja maar jullie hebben de papieren van de makelaar al; daar staat alles in!"quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klopt ja, is niet normaal soms
O dat is minder, een slechte nachtquote:Op vrijdag 22 november 2024 11:00 schreef StevenHyde het volgende:
Dat was een nachtje plafondstaren. Goedemorgen.
Wel meegemaakt dat het 03u ging sneeuwen en tegelijkertijd even onweren met bliksem. Rare gewaarwording.
Aiiii dat soort nachten....quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:00 schreef StevenHyde het volgende:
Wel meegemaakt dat het 03u ging sneeuwen en tegelijkertijd even onweren met bliksem. Rare gewaarwording.
Jij ook al?quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:00 schreef StevenHyde het volgende:
Ieuw.quote:
Wist hetquote:Op vrijdag 22 november 2024 14:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Ieuw.
En jaja, ik weet dat jij er wél van houdt
Nou - dan zeg ik:![]()
SNEEUW!
![]()
Voorspelbaar hè?quote:
Zoals ik had verwachtquote:
Oordopjes een optie?quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:00 schreef StevenHyde het volgende:
Onweer heb ik niet heel veel moeite mee overdag. Maar ben geen goede slaper, dus snachts mag het lekker stil blijven.
Zou ik kunnen proberen goeie, maar lijkt me ook wel weer irritant omdat ik op mijn zij lig. Denk dat het meer iets mentaal is, wat zich niet direct zo snel oplost. Maar zolang er goede na slechte nachten komen dan is het nog okquote:
Snap ik. Ik gebruik ze vaak en volgend jaar laat ik een paar aanmeten zodat die precies passen. Als je op je zij ligt valt het wel mee, lijkt alsof je oor dicht zit maar die plopt dan weer open als je draaitquote:Op vrijdag 22 november 2024 15:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zou ik kunnen proberen goeie, maar lijkt me ook wel weer irritant omdat ik op mijn zij lig. Denk dat het meer iets mentaal is, wat zich niet direct zo snel oplost. Maar zolang er goede na slechte nachten komen dan is het nog ok
Hahaquote:Op vrijdag 22 november 2024 15:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Snap ik. Ik gebruik ze vaak en volgend jaar laat ik een paar aanmeten zodat die precies passen. Als je op je zij ligt valt het wel mee, lijkt alsof je oor dicht zit maar die plopt dan weer open als je draait
@greysbones @JustinK @Lovelyquote:Op vrijdag 22 november 2024 15:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Snap ik. Ik gebruik ze vaak en volgend jaar laat ik een paar aanmeten zodat die precies passen. Als je op je zij ligt valt het wel mee, lijkt alsof je oor dicht zit maar die plopt dan weer open als je draait
No problem!quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
HahaGa ik serieus overwegen, tnx iig
Mailyquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
No problem!
[..]
Maily
Wil jij geplopt worden?
Dá's dan weer dicht bij mij!quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welke aardappel gebruik jij? Wij gingen altijd naar Huissen bintjes halen, helaas heeft hij ze dit jaar niet
WIe weet ben ik ooit wel langs je gereden op weg daar naar toequote:Op vrijdag 22 november 2024 18:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Dá's dan weer dicht bij mij!![]()
![]()
(sorry, komt uit DTS, maar dat ging me vandaag iets te snel, lol. Was boodschappen e.d. doen)
Dit lijkt me wel iets voor jou:quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIe weet ben ik ooit wel langs je gereden op weg daar naar toe
Nog niet eens zo verkeerd idee 🤣🤣quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:13 schreef maily het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel iets voor jou:
Bekijk deze YouTube-video
Kletsnatte uitvinding van Bas houdt ongewenste katten uit je tuin
Dotjequote:
Het is wel heel erg rustig hier he, zo jammer.quote:
Is nog vroeg.quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wel heel erg rustig hier he, zo jammer.
Laatste post van mij gisteren was rond de klok van 20.30 uur , daarna stilquote:
Allemaal winterslaap.quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laatste post van mij gisteren was rond de klok van 20.30 uur , daarna stil
Of elders op Fok!quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allemaal winterslaap.
Dat ookquote:
Hey ToTquote:
Ik zat hier al vroeg, iedereen laat op zich wachten vanmorgenquote:
Maar het is idd wel zo dat dit topic wel echt te rustig is.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat hier al vroeg, iedereen laat op zich wachten vanmorgen
Alleen jij en Stig zijn er, maar toen zat ik er al even
quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:14 schreef Lovely het volgende:
Misschien moet DTS maar even weer dicht voor een maand, dan wordt het hier wel weer drukker
Maar dan is t wel even weer druk geweest hierquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:19 schreef ToT het volgende:
[..]Precies, en daarna loopt het weer leeg hier.
Da's waar.quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dan is t wel even weer druk geweest hier
Wie weet komt dat nog wel, het is sowieso op meer plekken erg rustig op FOK!quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's waar.
Zou wel fijn zijn als er meer nieuwe aanwas zou komen.
Ja het is al iets van 2 decennia aan het afsterven, maar we blijven vrolijk doorgaan!quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wie weet komt dat nog wel, het is sowieso op meer plekken erg rustig op FOK!
Denk idd na de corona periodequote:Op zaterdag 23 november 2024 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is al iets van 2 decennia aan het afsterven, maar we blijven vrolijk doorgaan!
Ja, wat je hier kan zeggen kan je daar ook zeggenquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar het is idd wel zo dat dit topic wel echt te rustig is.
Goedemorgen Sallyquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:42 schreef Sally het volgende:
Mogguh.
Als er niemand post hier in de avond, post ik ook niet..
Lees dan nl wel mee in DTS terwijl ik tv kijk en/of mn spel speel op de laptop, maar post daar dan toch vaak niet tenzij er iets voorbij komt waar ik wel op in wil haken.
Sallyquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:42 schreef Sally het volgende:
Mogguh.
Als er niemand post hier in de avond, post ik ook niet..
Lees dan nl wel mee in DTS terwijl ik tv kijk en/of mn spel speel op de laptop, maar post daar dan toch vaak niet tenzij er iets voorbij komt waar ik wel op in wil haken.
Lovelyquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goedemorgen Sally
Ik ook niet zo gauw, moet er iemand hier al iets posten waar ik dan op wil reageren.. En zit dan ook meestal in DTS en is t soms gezellig en blijf je daar wat langer plakken..
Ditquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goedemorgen Sally
Ik ook niet zo gauw, moet er iemand hier al iets posten waar ik dan op wil reageren.. En zit dan ook meestal in DTS en is t soms gezellig en blijf je daar wat langer plakken..
ToT!quote:
ToT!quote:
Goed, net gezien dat Max nu M4x isquote:
quote:Op zondag 24 november 2024 08:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed, net gezien dat Max nu M4x is
Even gekaapt hoorquote:
Graag gedaanquote:Op zondag 24 november 2024 08:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag het!En de Likes stromen binnen!
![]()
Mailyquote:
Lovelyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |