Welke aardappel gebruik jij? Wij gingen altijd naar Huissen bintjes halen, helaas heeft hij ze dit jaar nietquote:
Ik zeg ook voor de lief hebbersquote:Op vrijdag 22 november 2024 15:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee dank u
Ik drink geen alcohol
De niet kruimige aardappel maar ook niet vastkokendquote:Op vrijdag 22 november 2024 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welke aardappel gebruik jij? Wij gingen altijd naar Huissen bintjes halen, helaas heeft hij ze dit jaar niet
@AardappelSchotel komt dan ook uit een goed jaarquote:Op vrijdag 22 november 2024 15:28 schreef greysbones het volgende:
Aardappels zijn een beetje prut dit jaar
Sorry @:Aardappelschotel
Die rimpelt al een beetjequote:Op vrijdag 22 november 2024 15:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
@:Aardappelschotel komt dan ook uit een goed jaar
quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die rimpelt al een beetje
Zolang hij maar niet doorschiet
En jij?quote:
Sorry ik voel mij belabberdquote:
Geen idee, begon gisteren ineens.. en vanmorgen wakker met hoofdpijnquote:Op vrijdag 22 november 2024 15:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe komt dat?
Te dicht bij @:Gebrokenglas gezeten?
Dan wachten tot ze ze weer op voorraad hebben..quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kom 3 plankjes tekort in mijn kast, maar ze zijn niet op voorraad
Knufje voor jouquote:Op vrijdag 22 november 2024 15:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geen idee, begon gisteren ineens.. en vanmorgen wakker met hoofdpijn
Dat kan soms maanden durenquote:Op vrijdag 22 november 2024 15:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan wachten tot ze ze weer op voorraad hebben..
Misschien wel.. wat voor plankjes? Van de ikea?quote:
Weer lekker genederlandst Kreequote:Op vrijdag 22 november 2024 15:45 schreef kree het volgende:
nog steeds ben ik naar nieuwe buren? het was vooral takken herrie en als ik ff denk toen ik hier kwam nog een week aan zelf klussen.... `````lol
ach je kent mijquote:Op vrijdag 22 november 2024 15:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weer lekker genederlandst Kree
Communiceer je ook zo op werkgebied?quote:
Zijn ze die woning aan het renoveren?quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:45 schreef kree het volgende:
nog steeds ben ik naar nieuwe buren? het was vooral takken herrie en als ik ff denk toen ik hier kwam nog een week aan zelf klussen.... `````lol
min of meer wel, mss wel in iets andere vorm.quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Communiceer je ook zo op werkgebied?
quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:48 schreef kree het volgende:
[..]
min of meer wel, mss wel in iets andere vorm.
ja dat is strandaard woningbouw, was ook al aan andere kant,.quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zijn ze die woning aan het renoveren?
Kookplaat al binnen?quote:
ik kan best serieus zijn zeker met werk want anders gaat het gevaarlijk worden....quote:
Ah tja dan kan het indd even duren voor het klaar is..quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:49 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is strandaard woningbouw, was ook al aan andere kant,.
mensen echt 40 jaar wss gewoond dus moet er van alles uit en in.
klopt. zo zelf kwam ik ook hier hoor, maar nu al na 3 jaar oud gediende.quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah tja dan kan het indd even duren voor het klaar is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |