SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!
Die zal uiteindelijk hopen dat hij aan deze beelden herinnerd zal worden. Want om zijn premierschap zal hij later wel hopen dat mensen het snel vergeten.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:37 schreef Momo het volgende:
Lekker het weekend in shoofen
[ afbeelding ]
* H_T haalt het tenniskanon met negerzoenen erbijquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:36 schreef NailQueen het volgende:
Ik wist even niet zo snel een goede TT
Chocozoenen bedoel je?quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:57 schreef H_T het volgende:
[..]
* H_T haalt het tenniskanon met negerzoenen erbij
Het zou me niets verbazen als hij er binnenkort de brui aan geeft. Jullie zoeken het maar uit, stelletje idioten.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:37 schreef Momo het volgende:
Lekker het weekend in shoofen
[ afbeelding ]
Hmja, maar dan is het niet meer een Bert Visscher-quote van bijna 30 jaar terugquote:
Mooi, kan ik over een paar uur gewoon thee drinken, chocokruidnoten eten en de Sinterklaasintocht kijkenquote:Op zaterdag 16 november 2024 00:26 schreef Momo het volgende:
Wel fijn dat vrijwel iedereen nu geen actieve herinneringen heeft
Owja nee dan mag t idd.quote:Op zaterdag 16 november 2024 00:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Hmja, maar dan is het niet meer een Bert Visscher-quote van bijna 30 jaar terug
Ik ben ook geen fan van haar, maar dat heeft me er niet van weerhouden dit jaar alle films weer eens met plezier te kijkenquote:Op zaterdag 16 november 2024 00:48 schreef BillDauterive het volgende:
Stiekem wil ik alle Harry Potter films ook opnieuw kijken, maar ik ben geen fan van de schrijfster van de boeken en dat houdt me dan toch weer tegen om die films te kijken.
Ja, begrijp ik ook welquote:Op zaterdag 16 november 2024 00:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van haar, maar dat heeft me er niet van weerhouden dit jaar alle films weer eens met plezier te kijken
Dat is op zich wel het leuke van de Harry Potter-serie: ze groeien echt mee met het publiek. De eerste is gewoon een soort kinderfilm met wat 'enge' randjes (voor jonge kinderen), maar hoe verder je komt hoe 'donkerder' de films worden. Dus als je bij het uitkomen van de eerste film in de doelgroep zat (vrij jonge kinderen), zat je dat tien jaar later (jongvolwassenen) ookquote:Op zaterdag 16 november 2024 00:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, begrijp ik ook welMisschien moet ik dat dan ook maar eens doen. Al ben ik vooral bang dat ik ze te kinderachtig vind
Als je alles in je leven zou moeten aanpassen of je wel of geen fan bent van de schrijver, bedenker, uitvoerder, noem maar op, dan kun je niets meer. Je wilt niet weten wat voor leed er achter sommige andere dingen zitten waar we dagelijks mee te maken hebben. Juist de films zijn erg goed als je bedenkt dat de acteurs openlijk anders denken dan Rowling zelf. De hele heisa om haar uitspraken begon toch ook pas ver na het afronden van de HarryPotter serie?quote:Op zaterdag 16 november 2024 00:48 schreef BillDauterive het volgende:
Stiekem wil ik alle Harry Potter films ook opnieuw kijken, maar ik ben geen fan van de schrijfster van de boeken en dat houdt me dan toch weer tegen om die films te kijken.
Eens hiermee.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je alles in je leven zou moeten aanpassen of je wel of geen fan bent van de schrijver, bedenker, uitvoerder, noem maar op, dan kun je niets meer. Je wilt niet weten wat voor leed er achter sommige andere dingen zitten waar we dagelijks mee te maken hebben. Juist de films zijn erg goed als je bedenkt dat de acteurs openlijk anders denken dan Rowling zelf. De hele heisa om haar uitspraken begon toch ook pas ver na het afronden van de HarryPotter serie?
Overigens probeer ik het product graag los te zijn van de maker. Want ik kan die boeken echt waarderen, maar ook de muziek van sommige muzikanten wel en ben gewoon niet bereid om dat allemaal te boycotten. Vooral omdat ik van andere muziek soms niet eens weet wie het geschreven heeft en of die personen wel ok zijn. Als ik in mijn eigen doen en laten maar voor ogen heb wat ik wel en niet wil uitdragen zeg maar en geen verlengstuk ben van de gedachten van die persoon.
Grotendeels eens, maar muziek/concerten kopen van bewezen misbruikers/moordenaars probeer ik dan weer te voorkomen. Wil ze geen geld geven zeg maar. Maar bijvoorbeeld bij Linkin park is de nieuwe frontvrouw Scientology aanhang (al dan niet gestopt) en heeft ze Danny Masterson (veroordeeld verkrachter) destijds gesteund. Dat vind ik kut, maar dan niet zo kut dat ik geen concert zou bezoeken. Ik hoef niet met dr in de kroeg te zitten zeg maar.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je alles in je leven zou moeten aanpassen of je wel of geen fan bent van de schrijver, bedenker, uitvoerder, noem maar op, dan kun je niets meer. Je wilt niet weten wat voor leed er achter sommige andere dingen zitten waar we dagelijks mee te maken hebben. Juist de films zijn erg goed als je bedenkt dat de acteurs openlijk anders denken dan Rowling zelf. De hele heisa om haar uitspraken begon toch ook pas ver na het afronden van de HarryPotter serie?
Overigens probeer ik het product graag los te zijn van de maker. Want ik kan die boeken echt waarderen, maar ook de muziek van sommige muzikanten wel en ben gewoon niet bereid om dat allemaal te boycotten. Vooral omdat ik van andere muziek soms niet eens weet wie het geschreven heeft en of die personen wel ok zijn. Als ik in mijn eigen doen en laten maar voor ogen heb wat ik wel en niet wil uitdragen zeg maar en geen verlengstuk ben van de gedachten van die persoon.
Ik zou niet naar een concert gaan, maar ik luister de muziek wel gewoon via spotify.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:42 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Grotendeels eens, maar muziek/concerten kopen van bewezen misbruikers/moordenaars probeer ik dan weer te voorkomen. Wil ze geen geld geven zeg maar. Maar bijvoorbeeld bij Linkin park is de nieuwe frontvrouw Scientology aanhang (al dan niet gestopt) en heeft ze Danny Masterson (veroordeeld verkrachter) destijds gesteund. Dat vind ik kut, maar dan niet zo kut dat ik geen concert zou bezoeken. Ik hoef niet met dr in de kroeg te zitten zeg maar.
Ik zie Freek Vonk. Is hij nu ook zanger?quote:Op zaterdag 16 november 2024 13:12 schreef Fred_B het volgende:
Ik stel voor dat we die volkszanger bij de intocht van Sinterklaas niet naar het ESF sturen
Die zou het beter hebben gedaanquote:Op zaterdag 16 november 2024 13:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie Freek Vonk. Is hij nu ook zanger?
Smeerpoets had het gefixt.quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:08 schreef NailQueen het volgende:
Heeft Dick Schoof nee.. Pieter Omzigt euhh.. Pieterbaas de brug open gekregen?
Heeee ik was hier woensdag heenquote:Op zaterdag 16 november 2024 00:31 schreef egeltje1985 het volgende:
Harry Potter was trouwens erg tof. En volgend jaar beginnen ze weer gewoon bij film 1, die we nog niet op deze manier (met orkest) gezien hebben, dus dat is ook leuk.
Ja hier twijfel ik ook wel overquote:Op zaterdag 16 november 2024 00:48 schreef BillDauterive het volgende:
Ha idem. En ik probeer mn 'harry Potter dingen kopen'-hobby te bevredigen met ontwerpers op Etsy.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:42 schreef Meke het volgende:
Gelukkig heb ik de audioboeken illegaal gedownload dus verdient ze daar in elk geval niets aan
Ja het enige wat ik verder ooit nog zou willen is een mooie, geïllustreerde reeks, maar die stoppen steeds halverwegequote:Op zaterdag 16 november 2024 18:44 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ha idem. En ik probeer mn 'harry Potter dingen kopen'-hobby te bevredigen met ontwerpers op Etsy.
Maar er mogen geen Hongaarse supporters bijquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:41 schreef BillDauterive het volgende:
Thuis! En ook net op tijd om te begrijpen waarom ik vanochtend iemand met een Hongaars vlaggetje op het station zag
Die van Nederland is ook niet heel opbeurendquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:43 schreef GeorgeM het volgende:
Wat een depressing volkslied van Hongarije
Ow, wat gemeen zegquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Maar er mogen geen Hongaarse supporters bij
Met een flink bord goulash voorafquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, wat gemeen zegMisschien kijkt ze ergens in een kroeg met allemaal Hongaren!
Tja, als ze zich hebben misdragen, vind ik het wel terecht.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, wat gemeen zegMisschien kijkt ze ergens in een kroeg met allemaal Hongaren!
Dat vlaggetje was i.v.m. de goulash expositie in de RAI.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:41 schreef BillDauterive het volgende:
Thuis! En ook net op tijd om te begrijpen waarom ik vanochtend iemand met een Hongaars vlaggetje op het station zag
Die vrouw heeft er dan ook een volle dag op zitten, denk ik. De treinen reden niet tussen t Harde en Vathorst. Het kostte me 7 kwartier om naar Utrecht te komen. Moet je nagaan dat je dan nog verder moet naar de RAI...quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vlaggetje was i.v.m. de goulash expositie in de RAI.
De Arena is nog een paar haltes verder weg, dus dat viel dan nog mee.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die vrouw heeft er dan ook een volle dag op zitten, denk ik. De treinen reden niet tussen t Harde en Vathorst. Het kostte me 7 kwartier om naar Utrecht te komen. Moet je nagaan dat je dan nog verder moet naar de RAI...
De regisseur houdt zich bepaald niet inquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:57 schreef Redefine het volgende:
Als ze maar niet zoals bij Eriksen de beelden nog 763 keer in close up laten zien
Nee. Maar toen bij Eriksen herhaalden ze de beelden van dichtbij, dat die ter aarde stortte en je letterlijk de rolberoerte in zijn ogen zag, heel erg vaakquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De regisseur houdt zich bepaald niet in
Er zit een knopje waarmee je het uit kunt zettenquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:57 schreef Redefine het volgende:
Als ze maar niet zoals bij Eriksen de beelden nog 763 keer in close up laten zien
De NOS ging toen de beelden nog vrolijk herhalen ook.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Maar toen bij Eriksen herhaalden ze de beelden van dichtbij, dat die ter aarde stortte en je letterlijk de rolberoerte in zijn ogen zag, heel erg vaak
Wat een stomme reactiequote:Op zaterdag 16 november 2024 21:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Er zit een knopje waarmee je het uit kunt zetten
En daarom uit zetten. Als iedereen dat zou doen, wordt het uiteindelijk wel duidelijk. Gok dat ze dat allemaal kunnen zien.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat een stomme reactieHet gaat erom dat je nadat iemand onwel wordt, dat beeld niet steeds maar weer blijft herhalen. Dat is niet zo heel erg fijn voor hun familie en vrienden. En ook niet prettig voor de persoon zelf. Lig je bijna dood te gaan, zijn ze de beelden dat het gebeurd nog even lekker aan het uitvergroten.
Qua bewegingen die die maakte (van wat ik lees, had het zelf net gemist), lijkt dat er wel meer op ja. Maar dan ben je meestal wel snel weer bij.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:04 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De NOS ging toen de beelden nog vrolijk herhalen ook.![]()
Ik vermoed trouwens dat het nu eerder een epileptische aanval ofzo is dan echt een reanimatie.
Ja leuk bedacht, maar dat werkt natuurlijk niet. Bij wielrennen wordt sinds de dood van Wouter Weylandt bewust pas een herhaling gedaan als ze weten dat het niet te ernstig is.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:05 schreef Troel het volgende:
[..]
En daarom uit zetten. Als iedereen dat zou doen, wordt het uiteindelijk wel duidelijk. Gok dat ze dat allemaal kunnen zien.
De enige wereld die er voor Wout bestaat is zijn eigen wereld.quote:
Wat is snel, na een paar minuten kom je langzaam weer bij over het algemeen, dus dat nu de behandeling zo'n tien minuten duurde kan wel kloppen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Qua bewegingen die die maakte (van wat ik lees, had het zelf net gemist), lijkt dat er wel meer op ja. Maar dan ben je meestal wel snel weer bij.
Bij zuur en rokerig denk ik ik aan Caroline van der Plas.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:24 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb een biertje opengetrokken, een Lichtenhainer. En voor de mensen die die soort niet kennen, het is een soort pils, maar dan zuur en rokerig.
Het is net zo lekker als het klinkt.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij zuur en rokerig denk ik ik aan Caroline van der Plas.
Ik zal me niet meer uitlaten over je consumpties.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:32 schreef BillDauterive het volgende:
En ineens smaken de laatste paar slokken me niet meer. Dank je wel Fred, dank je wel.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij zuur en rokerig denk ik ik aan Caroline van der Plas.
Was dit voor of na het incheckenquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:32 schreef BillDauterive het volgende:
En ineens smaken de laatste paar slokken me niet meer. Dank je wel Fred, dank je wel.
Uhuquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij kan het zien op untappdIk heb em een 4 gegeven, dus dat zegt denk ik wel genoeg.
Ja, ik ben ook nogal interland-moe.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:43 schreef Arizona het volgende:
Wat een kutpot is dit eigenlijk, ookal staan we voor.
Hopelijk in de tweede helft wat fijne doelpunten en geen pingels.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:43 schreef Arizona het volgende:
Wat een kutpot is dit eigenlijk, ookal staan we voor.
Of trollde Gakpo Koeman en Weghorstquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:43 schreef Redefine het volgende:
Gakpo en Weghorst trollen hier Koeman.
Ik vond Wout er niet chrystal MAD uitzien, dus vermoed dat die het wel prima vond.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of trollde Gakpo Koeman en Weghorst
nee hoor, Bosnië is de volgende tegenstander.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Portugal, Italië of Spanje de volgende tegenstander.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:45 schreef BillDauterive het volgende:
Zo zie je maar weer dat we de 0 wel kunnen houden als Aké er niet in staat.
ok, maar daarna.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
nee hoor, Bosnië is de volgende tegenstander.
Jij hebt het probleem gevonden zie ik. BillForBondscoach!quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:45 schreef BillDauterive het volgende:
Zo zie je maar weer dat we de 0 wel kunnen houden als Aké er niet in staat.
Allora!quote:
Maar dan heb je wel heerlijk geslapen denk ikquote:Op zondag 17 november 2024 08:59 schreef H_T het volgende:
Ik dacht schandalig lang uitgeslapen te hebben. In werkelijkheid is het nog voor negenen
Hoe laat worden we verwacht?quote:Op zondag 17 november 2024 10:03 schreef egeltje1985 het volgende:
Goedemorgen. Deeg voor appeltaart 2 ligt alweer in de koelkast.
Ik heb net appeltaart gehad, komt wel dichtbij zo.quote:Op zondag 17 november 2024 10:03 schreef egeltje1985 het volgende:
Goedemorgen. Deeg voor appeltaart 2 ligt alweer in de koelkast.
Midden in de nacht? Ongebruikelijk, maar wat mij betreft kan het welquote:
Van zondag op maandag. Aparte tijd.quote:Op zondag 17 november 2024 11:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Midden in de nacht? Ongebruikelijk, maar wat mij betreft kan het wel
Ik meld me af voor vannacht.quote:Op zondag 17 november 2024 15:03 schreef NailQueen het volgende:
De nachtploeg wordt steeds rustiger. Roger en Epiales worden gemist
Voor nu stel ik voor dat Luctor de dienst gaat overnemen
Emergo dan?quote:Op zondag 17 november 2024 16:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik meld me af voor vannacht.
Hopelijk komen Roger en Epiales weer terug.
Die komt wel weer boven water.quote:
Ook niet in drijven. Gaat niet voor niets steeds weer onder.quote:Op zondag 17 november 2024 18:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij is vooral goed in opstaan maar niet goed in opblijven.
Is goed Rogerquote:Op maandag 18 november 2024 06:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Het is weer maandag. Tijd om aan de slag te gaan.
Evergreen Top 1000 genotquote:Op maandag 18 november 2024 10:13 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Allemaal weer helemaal enthousiast begonnen aan deze nieuwe werkweek?
Zeker niet! Ik heb een dagje vrij vandaagquote:Op maandag 18 november 2024 10:13 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Nee gaat echt matig vandaag. Kom te laat op meetings, loop achter met mn mail...quote:Op maandag 18 november 2024 10:13 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ojaaaaa! Meteen radio 5 aangeslingerdquote:
Qua werk gaat het hier ook heel matig.quote:Op maandag 18 november 2024 13:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee gaat echt matig vandaag. Kom te laat op meetings, loop achter met mn mail...
Liefquote:Op maandag 18 november 2024 15:14 schreef H_T het volgende:
@:Meke Ik kreeg een mail van een Londense theatertickethandelaar dat ze Black Friday sale hebben. Misschien zit er nog wat voor je bij. Voor je boekt zou ik voor de zekerheid nog wel even checken of het echt een goede deal is
Okquote:
Molliequote:Op maandag 18 november 2024 20:45 schreef molloot200 het volgende:
Ik zie ze nu pas maar nog bedankt vooor alle felicitaties
Ja Mollie! We hebben je gemist bij junior!quote:Op maandag 18 november 2024 20:45 schreef molloot200 het volgende:
Ik zie ze nu pas maar nog bedankt vooor alle felicitaties
Nog niet, ziet eruit als een prima line-up. Op papier wat namen die wel voor wat vuurwerk kúnnen zorgen (Bridget, Ray, Maaike, Sam). Hoop in elk geval niet op al te veel buddy-buddy gedoe. Nieuwe regisseur belooft goeds, het onbekendenseizoen was een prima stap (al waren daar ook verbeterpunten te vinden hoor).quote:Op maandag 18 november 2024 20:58 schreef H_T het volgende:
[..]
MollieHad je je al uitgelaten over de nieuwe mol-line-up?
Ik heb het wel gezien, maar wegens persoonlijke omstandigheden even wat minder behoefte gehad om mee te typen. Ga er wel vanuit dat ik 27 november erbij ben! De Montenegrijnse nationale finale, die wil je toch niet missen?!quote:Op maandag 18 november 2024 22:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja Mollie! We hebben je gemist bij junior!
Meld nog geen sneeuw.quote:Op dinsdag 19 november 2024 07:27 schreef Momo het volgende:
Goedemorgen, als mensen in het noorden sneeuw zien vandaag moeten ze zich even melden hoor
Nice.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:20 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik was vanmorgen net op tijd om de metro weg te zien rijden. Altijd chill.
Hoeveel km's?quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Drukste ochtendspits van het jaar
Ik zie getal 11, dus tijd voor een 11-stedentocht.quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie getal 11, dus tijd voor een 11-stedentocht.
Wel goed opsnuiven dat poederquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:39 schreef NailQueen het volgende:
Er komt hier iets wits uit de lucht
Ik ga er maar vanuit dat het colombiaanse poedersuiker is
Lading bananen onderwegquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:39 schreef NailQueen het volgende:
Er komt hier iets wits uit de lucht
Ik ga er maar vanuit dat het colombiaanse poedersuiker is
@NailQueen wil al het sneeuw voor haarzelf houdenquote:
Nou ja, dat mag ook welquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:Nailqueen wil al het sneeuw voor haarzelf houden
*meldquote:Op dinsdag 19 november 2024 07:27 schreef Momo het volgende:
Goedemorgen, als mensen in het noorden sneeuw zien vandaag moeten ze zich even melden hoor
Genottelijkquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:39 schreef Fred_B het volgende:
Ik zit al handenwrijvend klaar voor weer een genottelijke pot voetbal van onze jongens.
Wat mis ik toch veel met mijn recalcitrante gedragquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:02 schreef Arizona het volgende:
Sinterklaas vindt mij heel lief volgens mij (ik denk omdat ik trouw het sinterklaasjournaal heb gekeken) want ik kwam net thuis van mijn werk en ik had een kadootje in mijn schoen! En niet zomaar iets: airpods
Ook voor recalcitrante jongetjes heeft Sint ietsquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat mis ik toch veel met mijn recalcitrante gedrag
Dit bevalt me een stuk beter dan het standpunt van Ariquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:31 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ook voor recalcitrante jongetjes heeft Sint iets![]()
[ afbeelding ]
De diskwalificatie van Anouk is op 16 mei. De meltdown van Cornald op 17 mei. De aankondiging dat Avrotros gewoon weer meedoet op 12 oktober.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:48 schreef Momo het volgende:
Hallo iedereen, ik ben de agenda aan het vullen voor aankomende ESF seizoen
ESF / [2025] Agenda Eurovisie Seizoen 2025
Beterschapquote:Op woensdag 20 november 2024 17:11 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben vandaag een beetje grieperig. Zere keel, hoesten, hoofdpijn. Boodschappen doen en de tandarts was een hele opgave. Helaas kan ik morgen ook niet rusten want dan worden de ramen hier vervangen
Vervelend, beterschap!quote:Op woensdag 20 november 2024 17:11 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben vandaag een beetje grieperig. Zere keel, hoesten, hoofdpijn. Boodschappen doen en de tandarts was een hele opgave. Helaas kan ik morgen ook niet rusten want dan worden de ramen hier vervangen
Beterschapquote:Op woensdag 20 november 2024 17:11 schreef NailQueen het volgende:
Mijn canvaskerstboom heeft de verhuizing niet overleeftquote:Op woensdag 20 november 2024 17:44 schreef Arizona het volgende:
Het was vanmiddag zo aan het sneeuwen, ik heb de kerstversiering maar vast neergezet![]()
Staat wel weer gezellig hoor
De canvas kerstboom hangt ook weer![]()
Nee tochquote:Op woensdag 20 november 2024 19:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn canvaskerstboom heeft de verhuizing niet overleeftDie achterkant was echt in vlokken uiteen gevallen
Ja echt vreselijkquote:Op woensdag 20 november 2024 19:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee tochWat een ongekend drama
![]()
Ga je nog een nieuwe halen ?
Hebben jullie geen muren?quote:Op woensdag 20 november 2024 19:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja echt vreselijk![]()
Ik weet het niet want we hebben er ook niet echt plek voor![]()
We willen wel een nieuwe kunstboom halen waarschijnlijk dit jaar!
R.i.p.quote:Op woensdag 20 november 2024 19:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn canvaskerstboom heeft de verhuizing niet overleeftDie achterkant was echt in vlokken uiteen gevallen
Nee we hebben geen muren inderdaadquote:Op woensdag 20 november 2024 20:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hebben jullie geen muren?![]()
Anders is er toch ALTIJD plek voor zoiets onmisbaars als canvas kerstboom?
Een nieuwe boom is wel een leuk alternatief. Ga je ook nieuwe ballen enzo halen? Wij wilden werst dit jaar ook een nieuwe boom en ook nieuwe ballen, maarja met een kitten die heel graag sloopt, wachten we daar nog wel even mee
Huh ben jij verhuisdquote:Op woensdag 20 november 2024 20:11 schreef Redefine het volgende:
Ik heb zelf ook een kunstkerstboom besteld. Vrijdag komt die binnen. In deze woning voor het eerst echt plek voor een gewone/grote kerstboom. Hiervoor was er op zich nog wel ruimte in mijn oude woonkamers, maar zou het met een boom wel erg krap en vol worden. Dus dit jaar voor het eerst zelf een echte kerstboom![]()
Misschien kun je ook wat ballen aan een lamp hangenquote:Op woensdag 20 november 2024 21:03 schreef Troel het volgende:
@:Meke lego kerstboom
Ik heb normaal altijd een boom, maar dit jaar niet vanwege gedoe en ruimte en revalidatie. Wel een lading nieuwe ballen gehaald, voor volgend jaar of het jaar daarna alsnhij wel weer kan!
Ohh ook leukquote:Op woensdag 20 november 2024 21:03 schreef Troel het volgende:
@:Meke lego kerstboom
Ik heb normaal altijd een boom, maar dit jaar niet vanwege gedoe en ruimte en revalidatie. Wel een lading nieuwe ballen gehaald, voor volgend jaar of het jaar daarna alsnhij wel weer kan!
Daarvan ben ik nu met mijn tweede bezig. De eerste is weggegaan nadat een ijverige hulp de boom wilde opruimen en de lampjes half uit de boom had gehaald. Helaas ergens een kabelbreuk. Maar het is zo makkelijk die lampjes!quote:Op woensdag 20 november 2024 22:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh ook leuk![]()
Ja we hebben op zich wel de ruimte voor een echte boom hoorDus die gaan we ook kopen, alleen muurruimte voor een canvaskerstboom niet echt
![]()
Ik wil het liefst zo'n boom met ingebouwde lampjes
quote:
Gezellig! Alleen kijken?quote:Op donderdag 21 november 2024 00:07 schreef Strani het volgende:
Nou, ik heb gelezen dat er tekort is aan nachtposters dus ik dacht ik kom eens kijken.
Nou, dat valt niet tegen voor een woensdagavond!quote:Op donderdag 21 november 2024 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja! Tot zover tel ik één nachtposter.
Ik zag laatst nog práchtige pieken in de winkel staan! Ze hadden ook kerstballen in hetzelfde themaquote:Op woensdag 20 november 2024 20:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hebben jullie geen muren?![]()
Anders is er toch ALTIJD plek voor zoiets onmisbaars als canvas kerstboom?
Een nieuwe boom is wel een leuk alternatief. Ga je ook nieuwe ballen enzo halen? Wij wilden werst dit jaar ook een nieuwe boom en ook nieuwe ballen, maarja met een kitten die heel graag sloopt, wachten we daar nog wel even mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Wat ga je kopen?quote:Op donderdag 21 november 2024 00:21 schreef BillDauterive het volgende:
Oe, binnenkort even langs de SoLow!
Ik heb alvast zo'n piek gekochtquote:Op donderdag 21 november 2024 00:21 schreef BillDauterive het volgende:
Oe, binnenkort even langs de SoLow!
Prachtige grap! Zou je dat echt aandurven?quote:Op donderdag 21 november 2024 00:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb alvast zo'n piek gekochtNu nog bedenken of ik die echt cadeau ga geven aan iemand of dat ik bij een ander stiekem een piek ga wisselen
Bij familie welquote:Op donderdag 21 november 2024 00:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Prachtige grap! Zou je dat echt aandurven?
Oeiquote:Op donderdag 21 november 2024 10:36 schreef BillDauterive het volgende:
Gisterenavond hoorde ik lawaai en ik dacht dat het van de zolder kwam, maar daar was niets te zien. Nu blijkt, bij daglicht, dat een dakpan vanuit het nok van mijn dak, naar beneden gevallen is. Ik heb de verzekering gebeld en zij bellen mij terug. Wellicht weten zij een goede dakdekker en hoor ik meteen of alles verzekerd is, anders is het vast weer een dure grap :x
Ja, dat hoop ik ook. Ik hoop vooral dat de verzekering snel terugbelt, want het blijft op deze dagen niet lang licht en het zijn ook niet de droogste dagen, dus wil ik niet te lang wachten. Het is helemaal bovenin het dak, dus kan ik het ook niet makkelijk zelf oplossen.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:38 schreef H_T het volgende:
[..]
OeiIk hoop voor je dat het meevalt!
Oei, sterkte alvast! Verwacht je hoge kosten?quote:En voor mezelf hoop ik dat het mee gaat vallen met de APK die mijn auto nu ondergaat. Da's niet bepaald mijn favoriete dag van het jaar
Wat ik verwacht strookt niet altijd met de realiteitquote:Op donderdag 21 november 2024 10:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei, sterkte alvast! Verwacht je hoge kosten?
Ohh lekker recent nog dusquote:
Er is hier geen sneeuw.quote:Op donderdag 21 november 2024 16:08 schreef NailQueen het volgende:
Wie gaat er mee een sneeuwpop maken?
Door de gang fietsen ook een optie?quote:Op donderdag 21 november 2024 16:08 schreef NailQueen het volgende:
Wie gaat er mee een sneeuwpop maken?
Mooi dat je veilig bent aangekomenquote:Op donderdag 21 november 2024 18:03 schreef NailQueen het volgende:
Het is hier een grote winterwonderland. Het was eng om daar door heen te rijden maar ik heb het overleefd
Ik heb het gemerktquote:Op donderdag 21 november 2024 19:03 schreef egeltje1985 het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ut-groter~a448ba22d/
De 2 straten van de foto's uit Leeuwarden herken ik, dat is mijn fietsroute richting werk.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:03 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik moest dus ook een stuk langs het water rijden. Gelukkig is dat allemaal goed gegaanquote:Op donderdag 21 november 2024 19:03 schreef egeltje1985 het volgende:
Brr gelukkig wel.quote:Op donderdag 21 november 2024 20:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik moest dus ook een stuk langs het water rijden. Gelukkig is dat allemaal goed gegaan
Ik ben binnen dezelfde gemeente verhuisd. Een kilometer of twee van mijn oude woning. Woon nu vooral veel groter, met een lift in het gebouw etc.quote:Op donderdag 21 november 2024 13:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh lekker recent nog dus![]()
![]()
Waarheen? (Vaag omschrijven mag haha, zowel qua woonplek als qua huis benieuwd)
Woon jij nu zo groot dat je een lift nodig hebt?quote:Op donderdag 21 november 2024 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben binnen dezelfde gemeente verhuisd. Een kilometer of twee van mijn oude woning. Woon nu vooral veel groter, met een lift in het gebouw etc.
een heel groot huis met een lift, maar er wonen zeker ook nog andere mensen?quote:Op donderdag 21 november 2024 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben binnen dezelfde gemeente verhuisd. Een kilometer of twee van mijn oude woning. Woon nu vooral veel groter, met een lift in het gebouw etc.
Ik woon IN een lift.quote:Op donderdag 21 november 2024 20:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Woon jij nu zo groot dat je een lift nodig hebt?
quote:Op donderdag 21 november 2024 20:57 schreef sportfreak het volgende:
[..]
een heel groot huis met een lift, maar er wonen zeker ook nog andere mensen?
Bekijk deze YouTube-video
Fijn zegquote:Op donderdag 21 november 2024 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
lek dak?quote:Op vrijdag 22 november 2024 16:06 schreef BillDauterive het volgende:
Hier waait het niet hard, maar zijn er wel elke keer van die koude buien.
(en mijn dak wordt morgenvroeg gemaakt, hoop ik)
Eergisterenavond viel er een dakpan van mijn dak. Waarschijnlijk omdat er elke keer vogels bij zitten, maar dat weet ik niet zeker. Gisteren heb ik met de verzekering gebeld, die heeft niet teruggebeld. Daarna heb ik twee dakdekkers gebeld. De eerste dakdekker komt uit mijn woonplaats, maar heeft niemand in de regio beschikbaar en de tweede moet me nog terugmailen. Morgen komt iemand - die ik ken - langs die geen dakdekker is, er ook geen ervaring in heeft, maar het wel denkt te kunnen. We gaan het zien.quote:
Oh, nou hopelijk dan die persoon het fixen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 16:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Eergisterenavond viel er een dakpan van mijn dak. Waarschijnlijk omdat er elke keer vogels bij zitten, maar dat weet ik niet zeker. Gisteren heb ik met de verzekering gebeld, die heeft niet teruggebeld. Daarna heb ik twee dakdekkers gebeld. De eerste dakdekker komt uit mijn woonplaats, maar heeft niemand in de regio beschikbaar en de tweede moet me nog terugmailen. Morgen komt iemand - die ik ken - langs die geen dakdekker is, er ook geen ervaring in heeft, maar het wel denkt te kunnen. We gaan het zien.
Zoveel gevallen bij jou?quote:Op vrijdag 22 november 2024 17:34 schreef NailQueen het volgende:
Dit keer een toepasselijke weekendgifje![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op vrijdag 22 november 2024 17:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Recruiter ergernis:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 22 november 2024 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Hier ook niet.quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:15 schreef Strani het volgende:
Hier geen sneeuw, voor wat het waard is.
Hier smelt het wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:04 schreef Fred_B het volgende:
Eindelijk eens goed nieuws op deze donkere dagen. Ongehoord Nederland gaat een programma over dierenleed maken, naast hun bestaande succesnummer Ongehoord Nieuws.
En de presentator is ook nog een debutant in het Hilversumse mediawereldje!Ik hoefde de spoiler niet open te klikken om te weten wie het wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:57 schreef Arizona het volgende:
Hier was vanmiddag en vanavond weer natte sneeuw. En het is waterkoud vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:23 schreef H_T het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniet van je vakantie
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Als elitaire Grachtengordel-snob kijk ik naar 2 voor 12.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:20 schreef NailQueen het volgende:
Wie gaat er mee naar the masked singer?
Ik zag net een mammoet J'aime la vie zingenquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:20 schreef NailQueen het volgende:
Wie gaat er mee naar the masked singer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |