Ik ook, was niet onder de indruk. Maar misschien live...quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:23 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb alleen wat snippets gehoord. Dus ik laat me verrassen.
Roxeanne kennen ze van al de hits inderdaad.quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:26 schreef NailQueen het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar weten de kinderen wie Jim Bakkum is?
Ze kan wel echt goed Nederlands voor iemand die 2,5 jaar geleden nog geen Nederlands kon. Ah Jim zegt het nu ookquote:Op zaterdag 21 september 2024 19:39 schreef NailQueen het volgende:
Je kan horen dat Nederlands niet haar eerste taal is maar ze doet het best aardig.
Wel beter voor de jury dan de eerste.quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:40 schreef Momo het volgende:
Lijkt mij niet echt een nummer voor Kids
Eigenlijk moet we gewoon afstappen van nummers over geloof, hoop en liefde.quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:40 schreef Momo het volgende:
Lijkt mij niet echt een nummer voor Kids
Of een inzending voor een Nationaal Songfestival.quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:52 schreef Momo het volgende:
Klinkt een beetje als een X factor winnaar single
Maar niet live gezongen. Dat scheelt een hoop.quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:06 schreef NailQueen het volgende:
Het groepsnummer is nog het beste van allemaal
Eensquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:57 schreef Greys het volgende:
Ik geef geen bal om het JESC maar Momo wees me op de Portugese inzending en daar hou ik wél van. Zou bijna niet misstaan op het echte ESC qua lied haha. Die mag van mij winnen!
Het staat me dat het de vorige jaren om 16.00 uur begon. Is 18.00 uur niet een beetje te laat voor kinderen?quote:
EN nog onderbreken ook voor jeugdjournaal...quote:
Ik ga voor Oekraïne. Zie ik zowel bij jury als televote goed scoren.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:38 schreef Momo het volgende:
Ik zie alleen deze 3 landen winnen eigenlijk vanavond: Spanje, Oekraine of Portugal.
Denk dat we dit jaar ergens tussen 10 en 15 gaan eindigen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 13:01 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben toch wat minder hyped als de vorige jaren. In 2022 en 2023 hadden we echt een top 3 inzending en werden we teleurstellend 7de. De inzending van dit jaar is niet onaardig maar ik zou het stiekem erg vinden als dit hoger eindigd dan Luna en Sep & Jasmijn.
Verdiendquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:51 schreef Zigsky het volgende:
Ik lees dat het boegeroep voor Martin ook bij deze show te horen is.
Adblocker aanzetten op YouTubequote:Op zaterdag 16 november 2024 18:01 schreef NailQueen het volgende:
Hier schakelt die later in omdat via youtube reclame is. Wat heb ik toch een gloeiende hekel aan reclames.
De NPO is in dit geval echt waardeloos. Ik kan het echt niet vinden op NPO Start/Plusquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:12 schreef Momo het volgende:
Ook alvast de Joetoeb link voor morgen, gezien NPO waardeloos is
Bekijk deze YouTube-video
Antes muerte que sencilla ... dat weet ik nogquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:58 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie nu dat Maria Isabel optreed. Die won als klein meisje in 2004. Daar ben ik wel benieuwd naar
Ik heb het net gevonden. Bij Live en dan Npo 2 extra. Hij loopt volgens mij een beetje achter.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De NPO is in dit geval echt waardeloos. Ik kan het echt niet vinden op NPO Start/Plus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |