SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Mijn eigen risico is er in de eerste weken van januari al doorheen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had ik dus ook nog![]()
Maar hopen dat eind december die hoortoestellen worden goedgekeurd en alles rond is.
Anders volgend jaar even alles laten fiksen wat vergoed wordt want YOLO eigen risico is er in januari al doorheen.
Oh gelukkig!quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn eigen risico is er in de eerste weken van januari al doorheen.
Ik dit jaar wel maar meeste jaren normaal gesproken niet.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:16 schreef Crack_ het volgende:
Er zijn mensen die niet standaard ieder jaar hun eigen risico op maken
quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:16 schreef Crack_ het volgende:
Eigen risico wel, maar dat ik daar bovenop nog iets 1000 kwijt ben is me nog niet gebeurdquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:16 schreef Crack_ het volgende:
Misschien een keer vast laten groeien?quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:19 schreef CherryLips het volgende:
Krijg ook steeds minder fysio vergoed dus m'n rug moet zich koest houden.
Dat wilde ik juist voorkomenquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien een keer vast laten groeien?
sorryquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:16 schreef Crack_ het volgende:
Ja hoiquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:16 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dit jaar wel maar meeste jaren normaal gesproken niet.
Geniet er vanquote:
Ohja, dat had ik dit jaar ookquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eigen risico wel, maar dat ik daar bovenop nog iets 1000 kwijt ben is me nog niet gebeurd
quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:22 schreef datismijnmening het volgende:
Lol mijn eigen risico is in januari al op
Gezelliequote:
M'n nicht had haar kies dus laten trekken en daar zie je nu duidelijk een gat aan de zijkantquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:23 schreef Crack_ het volgende:
Had mn kies ook kunnen laten trekken ipv dure wortelkanaalbehandeling, had een paar honderd euro gescheeld. Maarja, wil mn kies houden
quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:22 schreef datismijnmening het volgende:
Lol mijn eigen risico is in januari al op
quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:16 schreef Crack_ het volgende:
Past niet bij het dimmy schoonheidsideaalquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:26 schreef datismijnmening het volgende:
Lol niet al je kiezen laten trekken en op appelmoes leven
appelmoesquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:26 schreef datismijnmening het volgende:
Gewoon klappers in doen, mooi makkelijk schoonhouden ookquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Past niet bij het dimmy schoonheidsideaal
En anders alles lekker sabbelenquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:26 schreef datismijnmening het volgende:
Daarom een ongelukje krijgen, fantastische ROIquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Klopt. zelfs als je geen kosten maakt dok je nog een 1600 euro per jaar.
Meeste jaren gebruik ik helemaal 0 van mn zorgverzekeringquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:16 schreef Crack_ het volgende:
Ohhh, maar dat gaat dan niet over de achterste kies denk ik?quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n nicht had haar kies dus laten trekken en daar zie je nu duidelijk een gat aan de zijkantDaar had ik niet zo'n zin in. Ben al onzeker over alles, kan m'n gebit niet meer bij.
ja dat wel.... maar de 1600 ben je sowieso kwijt.... of je nu wel of geen ongeluk hebt.... dan liever zonderquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom een ongelukje krijgen, fantastische ROI
lekkerquote:
quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Meeste jaren gebruik ik helemaal 0 van mn zorgverzekering
dat moet je toch niet willen zegquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:30 schreef gianni61 het volgende:
er is een (hele korte) tijd geweest dat je geld terug kreeg aan het eind van het jaar als je niks had verbruikt
Ik heb nog een kies tegoed van mijn autoverzekering, moet nog een kroon komen, maar heb nog geen afspraak daarvoor durven makenquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n nicht had haar kies dus laten trekken en daar zie je nu duidelijk een gat aan de zijkantDaar had ik niet zo'n zin in. Ben al onzeker over alles, kan m'n gebit niet meer bij.
Lekker geld rondpompen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:30 schreef gianni61 het volgende:
er is een (hele korte) tijd geweest dat je geld terug kreeg aan het eind van het jaar als je niks had verbruikt
Ik las achterste kaasquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, maar dat gaat dan niet over de achterste kies denk ik?
Ik heb al meer aan zorg vergoed gekregen dan dat ik ooit aan zorgverzekering ga betalenquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat wel.... maar de 1600 ben je sowieso kwijt.... of je nu wel of geen ongeluk hebt.... dan liever zonder
Nja, ik vond dat wel prettig, maar het probleem daarmee is natuurlijk dat mensen hun zorg gaan uitstellen of niet naar een dokter gaan om maar geld terug te krijgen, wat ook niet goed is.quote:
Mag je kiezen wat voor kroon?quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog een kies tegoed van mijn autoverzekering, moet nog een kroon komen, maar heb nog geen afspraak daarvoor durven maken
Snap dat jij het prettig vindt/vondquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, ik vond dat wel prettig, maar het probleem daarmee is natuurlijk dat mensen hun zorg gaan uitstellen of niet naar een dokter gaan om maar geld terug te krijgen, wat ook niet goed is.
Kaasquote:
ik heb al meer aan kosten voldaan dan uitgegeven aan aan voedselquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb al meer aan zorg vergoed gekregen dan dat ik ooit aan zorgverzekering ga betalen
quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wilde ik juist voorkomen
O god moet ik zo een korset
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon een normale? Is daar keuze in dan?quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:34 schreef Recce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Wat?quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb al meer aan kosten voldaan dan uitgegeven aan aan viedsel
[..]tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Misschien kan je wel een tiara?quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een normale? Is daar keuze in dan?
[..]In Duitsland hadden ze daar vroeger speciale kampen voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
yes, plastic en porselein maar die keus wordt jou waarschijnlijk niet voorgelegdquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een normale? Is daar keuze in dan?
Nee denk dat ik gewoon een normale witte wilquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien kan je wel een tiara?
ja ja ik eet intussen een kaassoufflé.quote:
Hoezo zou ik die keuze niet krijgen dan?quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yes, plastic en porselein maar die keus wordt jou waarschijnlijk niet voorgelegd
hmm, dat weet ik niet. Ik eet ook voor een 4 persoonsgezinquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ja ik eet intussen een kaassoufflé.
meer aan zorg uitgegeven dan ooit aan voedsel
omdat jij niet weet dat er keuzes zijn en omdat de meeste mensen met 1 soort materiaal werkenquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo zou ik die keuze niet krijgen dan?
Zo met glimmende steentjes erin?quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee denk dat ik gewoon een normale witte wil
Dat is ook niet zo lastig, een kwartiertje bij de tandarts kost al meer dan een hele maand etenquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ja ik eet intussen een kaassoufflé.
meer aan zorg uitgegeven dan ooit aan voedsel
Vreetbeerquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat weet ik niet. Ik eet ook voor een 4 persoonsgezin
Hangt wel van het eten afquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo lastig, een kwartiertje bij de tandarts kost al meer dan een hele maand eten
ligt er aan wat je doet toch, controle denkt men dat het kei duur is maar dat is ongeveer 30 euroquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo lastig, een kwartiertje bij de tandarts kost al meer dan een hele maand eten
Ik vind het wel grappig dat ik een woordgrapje maak over kies kroon en dat er dan hier iemand zit die dan weet hoe het werkt met verschillende kronenquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat jij niet weet dat er keuzes zijn en omdat de meeste mensen met 1 soort materiaal werken
Mwa, mijn tandarts zal daar vast wel een keuze in hebben, dat is de moeilijkste nietquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat jij niet weet dat er keuzes zijn en omdat de meeste mensen met 1 soort materiaal werken
Nee gewoon een normale zonder flauwekulletjesquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo met glimmende steentjes erin?
en dan tel ik drinken nog niet eens meequote:
Ga je straks ook weer meekijken met Bureau Maastricht?quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan tel ik drinken nog niet eens mee
Ohquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon een normale zonder flauwekulletjes
Controle is als er niks gedaan hoeft te worden dan ook in 3 minuten klaarquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ligt er aan wat je doet toch, controle denkt men dat het kei duur is maar dat is ongeveer 30 euro
15 seconden is mijn record.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Controle is als er niks gedaan hoeft te worden dan ook in 3 minuten klaar
quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat ik een woordgrapje maak over kies kroon en dat er dan hier iemand zit die dan weet hoe het werkt met verschillende kronen
Dat zal die vast doen als hij beide materialen gebruikt, maar dat doen er veel dus nietquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mwa, mijn tandarts zal daar vast wel een keuze in hebben, dat is de moeilijkste niet
is waar, + 10 min wachttijdquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Controle is als er niks gedaan hoeft te worden dan ook in 3 minuten klaar
Bij mij gaat die altijd nog even met zijn slijptol aan de gang voor tandsteen rond het spalkje bij mijn voortandenquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
15 seconden is mijn record.
Ik telde mee
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Nee de tweede geloof ik maar je ziet het wel.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, maar dat gaat dan niet over de achterste kies denk ik?
Precies op tijd voor de Lush-kerstsale.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:30 schreef gianni61 het volgende:
Even de offerte gezocht die die toen heeft gemaakt, staat 'natuurlijk implantaat'quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:43 schreef Crack_ het volgende:
Dat zal die vast doen als hij beide materialen gebruikt, maar dat doen er veel dus niet
Body Shop sale kan straks niet meer.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies op tijd voor de Lush-kerstsale.
Wel gaafTap tap tap
Nee hoor, meestal staat de deur al open en kan ik zo doorlopenquote:
Bij mij maken ze de boel altijd meteen schoon en dat is 100 euro dacht ik.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ligt er aan wat je doet toch, controle denkt men dat het kei duur is maar dat is ongeveer 30 euro
Ik heb echt nog nooit gehad dat ik zo kon doorlopen bij de tandarts en ook niet bij de huisarts.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hoor, meestal staat de deur al open en kan ik zo doorlopenSowieso wel een a-typische tandarts, als ik bel voor een afspraak kan ik meestal nog dezelfde dag terecht en anders de dag er na wel
zeker. eens kijken wat ze nu weer voor gekkies uit de kast halen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ga je straks ook weer meekijken met Bureau Maastricht?
Gezelligquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zeker. eens kijken wat ze nu weer voor gekkies uit de kast halen.
en Kenia is cute
Dat valt ook meteen op, zo'n gatquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee de tweede geloof ik maar je ziet het wel.
quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even de offerte gezocht die die toen heeft gemaakt, staat 'natuurlijk implantaat'
Dat is lekker johquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hoor, meestal staat de deur al open en kan ik zo doorlopenSowieso wel een a-typische tandarts, als ik bel voor een afspraak kan ik meestal nog dezelfde dag terecht en anders de dag er na wel
Krijg je een 'gedoneerde' kies uit @bitterbal 's collectiequote:Op dinsdag 12 november 2024 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even de offerte gezocht die die toen heeft gemaakt, staat 'natuurlijk implantaat'
Doet de tandarts dat bij je?quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij maken ze de boel altijd meteen schoon en dat is 100 euro dacht ik.
Nee geen ideequote:Op dinsdag 12 november 2024 19:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat valt ook meteen op, zo'n gatdat heb je bij je achterste niet maar alsnog..
Waarom koos ze daarvoor, weet je dat?
[..]
Nee niet de tandarts zelf. Ik ga eerst naar de mondhygiëniste in hetzelfde gebouw, daar staat een half uurtje voor maar de vorige keer was ze flink aan het zwoegenquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doet de tandarts dat bij je?
Hier is dat de mondhygiëniste, weet niet hoe duur het is maar ook niet zo prijzig dacht ik. Maar zij is ook wel flink aan het werk vergeleken met tandarts. Of zo voelt dat tenminste, alsof ze aan het beeldhouwen is
ohja, idem hierquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee niet de tandarts zelf. Ik ga eerst naar de mondhygiëniste in hetzelfde gebouw, daar staat een half uurtje voor maar de vorige keer was ze flink aan het zwoegenen daarna ga je naar de tandarts.
zn bovenarmen wil ik wel hebbenquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:48 schreef Ama het volgende:
Op TikTok zijn veel vrouwen verliefd op agent Daan.
Ja die tandarts is ook wel een beetje een bijzonder geval, wel echt een topvent. Die heeft in een dorp aan de Belgische grens met een paar andere tandartsen zo'n grote praktijk met ook allemaal assistenten en dergelijke. En hier in het dorp is die maar 2 dagen in de week, doet die er beetje 'bij' als een soort community service omdat er anders maar 1 tandarts in het dorp zou zitten. Maar die heeft ook heel de praktijk daar zelf verbouwd (zit in een woonhuis) en vind al die lange wachttijden en gedoe met aparte afspraken met mondhygiënisten voor een beetje tandsteen allemaal maar onzin.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:49 schreef Crack_ het volgende:
Dat is lekker joh
Bij mij bellen ze je op als je er op het verwachte tijdstip niet bent, om te vragen hoe en wat. Maar je moet ook standaard 10 min wachten. Opzich prima, die speling. Veel mensen zullen wel te laat komen denk ik dan
Daarom heb ik gewacht tot ze het land uit was, nu krijg ik dan misschien wel een normalequote:Op dinsdag 12 november 2024 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Krijg je een 'gedoneerde' kies uit @:bitterbal 's collectie
Ohja das wel slimquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom heb ik gewacht tot ze het land uit was, nu krijg ik dan misschien wel een normale
Wie noemt zijn kind nou weer Keniaquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zeker. eens kijken wat ze nu weer voor gekkies uit de kast halen.
en Kenia is cute
in waalre toevallig?quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die tandarts is ook wel een beetje een bijzonder geval, wel echt een topvent. Die heeft in een dorp aan de Belgische grens met een paar andere tandartsen zo'n grote praktijk met ook allemaal assistenten en dergelijke. En hier in het dorp is die maar 2 dagen in de week, doet die er beetje 'bij' als een soort community service omdat er anders maar 1 tandarts in het dorp zou zitten. Maar die heeft ook heel de praktijk daar zelf verbouwd (zit in een woonhuis) en vind al die lange wachttijden en gedoe met aparte afspraken met mondhygiënisten voor een beetje tandsteen allemaal maar onzin.
ja, dat is wel een beetje raarquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wie noemt zijn kind nou weer Kenia
Nee een stuk westelijker. Maar is er wel eentje die het leuk vindt om te doen, soms misschien een beetje te leuk heb ik het ideequote:Op dinsdag 12 november 2024 20:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
in waalre toevallig?![]()
En klinkt wel als een man die echt van zn werk houdtEn die mondhygiënist lijkt wel echt ontwikkeling van laatste jaren, vroeger hoorde/kende ik niemand die dat standaard liet doen als je controle had. Nu bijna iedereen
Je kind Niger of Nigeria noemen is vrij discutabel en Centraal-Afrikaanse Republiek bekt niet zo lekker als je de kids roept voor het etenquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wie noemt zijn kind nou weer Kenia
IVOORKUST, ETENquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kind Niger of Nigeria noemen is vrij discutabel en Centraal-Afrikaanse Republiek bekt niet zo lekker als je de kids roept voor het eten
Angola kun je je kind alleen noemen als je in Utrecht woontquote:
klinkt als een SOA als je dat op zn Utregs of Twents roept naar je kindquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Angola kun je je kind alleen noemen als je in Utrecht woont
Zijn er gewonden gevallen? Dat ding kan best hard aankomen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:09 schreef Haags het volgende:
Net throw throw burrito gespeeld. Mooi spel man @:kwiwi
koop een burrito en flikker hem van afstand in een afvalbak?quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:09 schreef Haags het volgende:
Een kroon van plastic ??quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yes, plastic en porselein maar die keus wordt jou waarschijnlijk niet voorgelegd
Mijn dochter gooide hem wel vol in m´n smoel jaquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn er gewonden gevallen? Dat ding kan best hard aankomen.
Zoiets, maar de afvalbak is dan zeg maar je tegenspeler.quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
koop een burrito en flikker hem van afstand in een afvalbak?
Moet je Madagaskar eens door een Zuid-Limburger laten uitsprekenquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
klinkt als een SOA als je dat op zn Utregs of Twents roept naar je kind
dat klinkt als iets dubieusquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je Madagaskar eens door een Zuid-Limburger laten uitspreken
HA, nee!quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:11 schreef Nizno het volgende:
heb google maar even geopend...
oke ik had de hoop dat het met lekker verse warme burrito's gooien was
HA Jammer!quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee een stuk westelijker. Maar is er wel eentje die het leuk vindt om te doen, soms misschien een beetje te leuk heb ik het idee
ik bedoelde keramiekquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:10 schreef Flory- het volgende:
[..]
Een kroon van plastic ??
Of bedoel je de voorlopige kroon?
Tsjechoslowakije door een Poolse met overbeetquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je Madagaskar eens door een Zuid-Limburger laten uitspreken
boerenbondquote:
quote:
quote:
Aaah okayquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]beter dan andersom
[..]
ik bedoelde keramiek![]()
excusi
kan ik me voorstellenquote:
Kun je gelijk de ruitenwisser aanzettenquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tsjechoslowakije door een Poolse met overbeet
delftsblauwe tandjes, beter dan goudquote:
gouden tandjesquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
delftsblauwe tandjes, beter dan goud
nehquote:
Dat is alleen leuk voor de nabestaandenquote:
Haha, mwoa klein verschil maarquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen![]()
ik vraag me nu af hoe lang ik keramiek al plastic noem
en crack, schijnbaarquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk voor de nabestaanden
vissers hebben een gouden oorring om de kosten van de uitvaart te dekken..... Krek heeft dr tandjequote:Op dinsdag 12 november 2024 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk voor de nabestaanden
Grmbl wilde alleen saai witquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
delftsblauwe tandjes, beter dan goud
parelmoerquote:
Mijnwerkers hadden om dezelfde reden dus gouden tandjesquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
vissers hebben een gouden oorring om de kosten van de uitvaart te dekken..... Krek heeft dr tandje
en een gele knariequote:Op dinsdag 12 november 2024 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijnwerkers hadden om dezelfde reden dus gouden tandjes
En Jan-Jaap van der Wal om onverklaarbare redenquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:19 schreef datismijnmening het volgende:
Krekkie valt wel echt op ghetto figuren
das omdat je die voortand goed kan zienquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En Jan-Jaap van der Wal om onverklaarbare reden
Wij vinden precies het tegenovergestelde van elkaar aantrekkelijkquote:
watquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:19 schreef datismijnmening het volgende:
Krekkie valt wel echt op ghetto figuren
Die heeft wel centjes volgens mijquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En Jan-Jaap van der Wal om onverklaarbare reden
Je woont zelf toch ook half in de ghetto?quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik val wel op alternatief, maar ghetto? Nee johdaarvoor ben ik te braaf
ikquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Je woont zelf toch ook half in de ghetto?
oh, ja absoluutquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, je hebt toch een ghetto-buurman?
Terecht.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Rekening van de tandarts belandde in de spam
Enjoy!quote:
hmmm.... ik hoop dat het je zal smakenquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:26 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet nog eten maken maar heb zo geen zin. Ik ga dit eten
[ afbeelding ]
met extra's: spinazie, courgette, champignons, avocado, edamame en planted vega stokje. Die laatste heb ik nog nooit op, schijnt goed te zijn
Denk het wel, hou wel van dit soort dingenquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmmm.... ik hoop dat het je zal smaken
quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:28 schreef Crack_ het volgende:
Oke maar laat ik wat gaan doen want de tijd tikt door heDAAAAAG
Ja leuk hequote:Op dinsdag 12 november 2024 20:09 schreef Haags het volgende:
Krijg er trek in sushi vanquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.whitegoblingames.com/game/sushi-go/
Dit is ook best leuk
Ja das beter indd. Binnen kan ook maar die kleredingen komen dan net wat harder aan of zo.quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja leuk heVind dat leuk in de tuin in de zomer
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:53 schreef UitStraling het volgende:
Zit zo'n ufo documentaire te kijken, cattle mutilation , ben je een hoogontwikkelde levensvorm en dan reis je 50 lichtjaar in je high tech ruimteschip om een koeienkut op Aarde op te halen
En mensen geloven heilig in dit soort kwats
Mestreech zeker weerquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:57 schreef Ama het volgende:
Altijd gezellig als er een hele groep agenten naar je huis toe moet komen.
Op zich zouden die docu's over buitenaards leven interessant kunnen zijn.. maar elke keer is het weer allemaal gebaseerd op de verhalen of ideëen van één of meerdere gekkies, waar de amerikaanse producenten dan nog een dikke laag fake sensatie overheen gooienquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:53 schreef UitStraling het volgende:
Zit zo'n ufo documentaire te kijken, cattle mutilation , ben je een hoogontwikkelde levensvorm en dan reis je 50 lichtjaar in je high tech ruimteschip om een koeienkut op Aarde op te halen
Ja of een raar lichtje in de lucht en iedereen sprint meteen in de alien verklaringquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op zich zouden die docu's over buitenaards leven interessant kunnen zijn.. maar elke keer is het weer allemaal gebaseerd op de verhalen of ideëen van één of meerdere gekkies, waar de amerikaanse producenten dan nog een dikke laag fake sensatie overheen gooien
Aliens interesseren me ook geen zak he.quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of een raar lichtje in de lucht en iedereen sprint meteen in de alien verklaring
Gaat het nog steeds over de Amerikaanse verkiezingen?quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op zich zouden die docu's over buitenaards leven interessant kunnen zijn.. maar elke keer is het weer allemaal gebaseerd op de verhalen of ideëen van één of meerdere gekkies, waar de amerikaanse producenten dan nog een dikke laag fake sensatie overheen gooien
Zijn dezelfde beestjes denk ikquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aliens interesseren me ook geen zak he.
Spoken daarentegenLekker griezelen.
Apart wel aangezien de kans dat aliens bestaan toch wel fors groter is dan dat spoken bestaanquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aliens interesseren me ook geen zak he.
Spoken daarentegenLekker griezelen.
Vrouwen en kinderen moesten binnen blijven tochquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat Dimmy weer in de schuilkelder zit.
Daarom. Gezellig met ZC op schoot. Glaasje wijn erbij. En de geur van traangas die door het open raam naar binnen kringelt.quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vrouwen en kinderen moesten binnen blijven toch
Femke Klemkaak zit ook nog op haar troontje, was sowieso niet nooit haar schuld en die Joodse supporters waren zelf aan het uitdagen en op Arabieren aan het jagenquote:
Of om cirkels in je graan te stampen. Joe joe…quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:53 schreef UitStraling het volgende:
Lekker biertje erbij in het zonnetjequote:Op dinsdag 12 november 2024 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Of om cirkels in je graan te stampen. Joe joe…
Dat maakt me niet uit, vind het gewoon interessanter.quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Apart wel aangezien de kans dat aliens bestaan toch wel fors groter is dan dat spoken bestaan
En die tram hebben ze laten ontploffen omdat ze onterecht worden beschuldigd, die arme jongens.quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Femke Klemkaak zit ook nog op haar troontje, was sowieso niet nooit haar schuld en die Joodse supporters waren zelf aan het uitdagen en op Arabieren aan het jagen
Dat begrijp ik dan wel weer. Beetje homosapiens fucken en kijken hoe ver je kan gaanquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker biertje erbij in het zonnetje
Dit klinkt wel heel erg als mezelfquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dan wel weer. Beetje homosapiens fucken en kijken hoe ver je kan gaan
Misschien ben je een alien en wilden ze van je af dus hebben ze je een lobotomie gegeven zodat je niet meer weet dat je een alien bent en vervolgens op aarde achter gelaten.quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt wel heel erg als mezelf
Altijd al gedacht dat ik een speciaaltje benquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien ben je een alien en wilden ze van je af dus hebben ze je een lobotomie gegeven zodat je niet meer weet dat je een alien bent en vervolgens op aarde achter gelaten.
Wij zetten ze aan het werk bij brownies & downies, aliens pleuren ze op een andere planeet.quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat ik een speciaaltje ben
Je kan daar wel lekker eten.quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij zetten ze aan het werk bij brownies & downies, aliens pleuren ze op een andere planeet.
Zoiets denk ik.
daar twijfelen wij niet meer over maar je hoort bij onsquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat ik een speciaaltje ben
Weet je dit zeker?quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:35 schreef Karzai het volgende:
amsterdam blijft toch de mooiste stad van het land
Leuk zaakje is datquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij zetten ze aan het werk bij brownies & downies, aliens pleuren ze op een andere planeet.
Zoiets denk ik.
Vermoeiend dat soort mensenquote:
jeetje er bestaan geen grenzen meer dotje waar leef jij nog dan?quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Logt dat tegenwoordig ook in Nederland dan?
quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vermoeiend dat soort mensen
‘zij noemde mijn moeder een hoer, ik ga al haar tanden uit haar bek slaan’
‘Mooiste stad van het land’quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
jeetje er bestaan geen grenzen meer dotje waar leef jij nog dan?
Maar deze burenruzieshit danquote:
Ik weet ook niet welke wijk dit is.quote:
Ik vermoed dat hun niet gezellig een buurtbarbecue gaan houden.quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet welke wijk dit is.
Maar wat een idioten
Burendag kun je ook wel vergeten daarquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hun niet gezellig een buurtbarbecue gaan houden.
Haha jaquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Burendag kun je ook wel vergeten daar
Kopje koffie gaat niet meer helpenquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Burendag kun je ook wel vergeten daar
Overdrijven is ook wel een vak.quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:54 schreef Karzai het volgende:
nee in amsterdam heb je een overschot aan cultuur en leuke mensen
Denk niet dat het na die avond was afgelopen nee.quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:57 schreef Ygritte het volgende:
Gaan ze naar huis gaan ze daar straks verder
Het laatste jaar waarin dit klopte is misschien 1964 en dan nog maar misschien ook nogquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:54 schreef Karzai het volgende:
nee in amsterdam heb je een overschot aan cultuur en leuke mensen
Als de politie weg is gaan ze vrolijk verderquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:57 schreef Ygritte het volgende:
Gaan ze naar huis gaan ze daar straks verder
Krijgen ze daarna zo’n suffe buurtbemiddelaar die dingen voor de buurt gaat doen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk niet dat het na die avond was afgelopen nee.
in ede enkel zure krentenquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Overdrijven is ook wel een vak.
Wil jij ze als collega's?quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Krijgen ze daarna zo’n suffe buurtbemiddelaar die dingen voor de buurt gaat doen.
Gewoon allemaal je bek houden en lekker gaan werken, heb je ook geen tijd voor dit soort dingen.
Lekker bakkie koffie doen lost alles opquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Krijgen ze daarna zo’n suffe buurtbemiddelaar die dingen voor de buurt gaat doen.
Gewoon allemaal je bek houden en lekker gaan werken, heb je ook geen tijd voor dit soort dingen.
Ik had wel verwacht dat het uit de hand zou lopen weer maar dit dan weer niet.quote:
Grappig dat je gewoon weet welke agent daar staat.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:02 schreef Ama het volgende:
https://www.l1nieuws.nl/1(...)woonster-lichtgewond dit is het denk ik.
Lol. Gezellig in de volksbuurtquote:Op dinsdag 12 november 2024 22:02 schreef Ama het volgende:
https://www.l1nieuws.nl/1(...)woonster-lichtgewond dit is het denk ik.
Tegen wie heb je het?quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:01 schreef Karzai het volgende:
verschrompelt door het christendom waar elk leven is uitgezogen
Ik denk het haast wel.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Grappig dat je gewoon weet welke agent daar staat.
Van wie zou dit het huis zijn, die donkere mevrouw?
Vol met spekkies en worst?quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het smaakte wel erg lekker. Paar bakjes ingevroren ook.
Ja, toen ze zeiden dat richting statensingel en Catharina straat ging wist ik het wel ongeveer. En in het artikel staat mariaberg. Is vlak bij het het centrum eigenlijkquote:
trustequote:Op dinsdag 12 november 2024 22:17 schreef Nizno het volgende:
sjow ik ben weer even bij met de series.... nu naar boven
Gute Nacht Freunde
De Maastrichtse Schilderswijk oid?quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, toen ze zeiden dat richting statensingel en Catharina straat ging wist ik het wel ongeveer. En in het artikel staat mariaberg. Is vlak bij het het centrum eigenlijk
En krabbetjesquote:Op dinsdag 12 november 2024 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind spek niet in erwtensoep horen. Wel speklap of schouderkarbonade. En worst
Je hebt het vast niet over de gemeentegrot in Valkenburg.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:25 schreef Karzai het volgende:
geef mij een grot en ik kom er nooit meer eruit
Ik zou best wel weer naar de grotten van Postojna willen of een ander grotten stelsel in Sloveniëquote:Op dinsdag 12 november 2024 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt het vast niet over de gemeentegrot in Valkenburg.
Als je ooit in Bad Reichenhall belandt is de zoutmijn echt een bezoekje waard. Dat is inclusief een vaartocht over een ondergronds meerquote:Op dinsdag 12 november 2024 22:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zou best wel weer naar de grotten van Postojna willen of een ander grotten stelsel in Slovenië
Svetlana from Odessaquote:Op dinsdag 12 november 2024 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je ooit in Bad Reichenhall belandt is de zoutmijn echt een bezoekje waard. Dat is inclusief een vaartocht over een ondergronds meer
Laatst een rondleiding gedaan in een van die grotten die de NAVO gebruikt heeft. Daar kun je wel wat leuks van maken.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat moet het kosten wil best een katolieke commonie beginnen tot het einde der aardequote:Op dinsdag 12 november 2024 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat lijkt me ook wel interessantquote:Op dinsdag 12 november 2024 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatst een rondleiding gedaan in een van die grotten die de NAVO gebruikt heeft. Daar kun je wel wat leuks van maken.
Gelukkigste gemeente een paar jaar geleden. Ik snap het ook niet hoor, het is een uitstralingsloos dorp, maar al die Amsterdammers komen niet hierheen omdat het zo kut is.quote:
In Brabant liggen er nog wel.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:39 schreef Karzai het volgende:
Hebben we hier nog kernwapens liggen eigenlijk?
Die zijn al blij met een hema en de action en de paarse heidequote:Op dinsdag 12 november 2024 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkigste gemeente een paar jaar geleden. Ik snap het ook niet hoor, het is een uitstralingsloos dorp, maar al die Amsterdammers komen niet hierheen omdat het zo kut is.
22 verouderde B61 vrijval bommenquote:Op dinsdag 12 november 2024 22:39 schreef Karzai het volgende:
quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkigste gemeente een paar jaar geleden. Ik snap het ook niet hoor, het is een uitstralingsloos dorp, maar al die Amsterdammers komen niet hierheen omdat het zo kut is.
Geen slecht woord over de heidequote:Op dinsdag 12 november 2024 22:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die zijn al blij met een hema en de action en de paarse heide
Gestel is lekker groen en chiquequote:Op dinsdag 12 november 2024 22:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Eindhoven is stiekem best mooi. Het stadscentrum is maar saai. Maar er zijn best mooie parken te vinden hier. Maar die liggen wat uit het centrum, waardoor echte toeristen daar niet snel komen en eigenlijk is dat best prima..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |