Nee denk dat ik gewoon een normale witte wilquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien kan je wel een tiara?
ja ja ik eet intussen een kaassoufflé.quote:
Hoezo zou ik die keuze niet krijgen dan?quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yes, plastic en porselein maar die keus wordt jou waarschijnlijk niet voorgelegd
hmm, dat weet ik niet. Ik eet ook voor een 4 persoonsgezinquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ja ik eet intussen een kaassoufflé.
meer aan zorg uitgegeven dan ooit aan voedsel
omdat jij niet weet dat er keuzes zijn en omdat de meeste mensen met 1 soort materiaal werkenquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo zou ik die keuze niet krijgen dan?
Zo met glimmende steentjes erin?quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee denk dat ik gewoon een normale witte wil
Dat is ook niet zo lastig, een kwartiertje bij de tandarts kost al meer dan een hele maand etenquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ja ik eet intussen een kaassoufflé.
meer aan zorg uitgegeven dan ooit aan voedsel
Vreetbeerquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat weet ik niet. Ik eet ook voor een 4 persoonsgezin
Hangt wel van het eten afquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo lastig, een kwartiertje bij de tandarts kost al meer dan een hele maand eten
ligt er aan wat je doet toch, controle denkt men dat het kei duur is maar dat is ongeveer 30 euroquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo lastig, een kwartiertje bij de tandarts kost al meer dan een hele maand eten
Ik vind het wel grappig dat ik een woordgrapje maak over kies kroon en dat er dan hier iemand zit die dan weet hoe het werkt met verschillende kronenquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat jij niet weet dat er keuzes zijn en omdat de meeste mensen met 1 soort materiaal werken
Mwa, mijn tandarts zal daar vast wel een keuze in hebben, dat is de moeilijkste nietquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat jij niet weet dat er keuzes zijn en omdat de meeste mensen met 1 soort materiaal werken
Nee gewoon een normale zonder flauwekulletjesquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo met glimmende steentjes erin?
Ga je straks ook weer meekijken met Bureau Maastricht?quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan tel ik drinken nog niet eens mee
Ohquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon een normale zonder flauwekulletjes
Controle is als er niks gedaan hoeft te worden dan ook in 3 minuten klaarquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ligt er aan wat je doet toch, controle denkt men dat het kei duur is maar dat is ongeveer 30 euro
15 seconden is mijn record.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Controle is als er niks gedaan hoeft te worden dan ook in 3 minuten klaar
quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat ik een woordgrapje maak over kies kroon en dat er dan hier iemand zit die dan weet hoe het werkt met verschillende kronen
Dat zal die vast doen als hij beide materialen gebruikt, maar dat doen er veel dus nietquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mwa, mijn tandarts zal daar vast wel een keuze in hebben, dat is de moeilijkste niet
is waar, + 10 min wachttijdquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Controle is als er niks gedaan hoeft te worden dan ook in 3 minuten klaar
Bij mij gaat die altijd nog even met zijn slijptol aan de gang voor tandsteen rond het spalkje bij mijn voortandenquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
15 seconden is mijn record.
Ik telde mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |