Ik vermoed dat hun niet gezellig een buurtbarbecue gaan houden.quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet welke wijk dit is.
Maar wat een idioten
Burendag kun je ook wel vergeten daarquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hun niet gezellig een buurtbarbecue gaan houden.
Haha jaquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Burendag kun je ook wel vergeten daar
Kopje koffie gaat niet meer helpenquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Burendag kun je ook wel vergeten daar
Overdrijven is ook wel een vak.quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:54 schreef Karzai het volgende:
nee in amsterdam heb je een overschot aan cultuur en leuke mensen
Denk niet dat het na die avond was afgelopen nee.quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:57 schreef Ygritte het volgende:
Gaan ze naar huis gaan ze daar straks verder
Het laatste jaar waarin dit klopte is misschien 1964 en dan nog maar misschien ook nogquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:54 schreef Karzai het volgende:
nee in amsterdam heb je een overschot aan cultuur en leuke mensen
Als de politie weg is gaan ze vrolijk verderquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:57 schreef Ygritte het volgende:
Gaan ze naar huis gaan ze daar straks verder
Krijgen ze daarna zo’n suffe buurtbemiddelaar die dingen voor de buurt gaat doen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk niet dat het na die avond was afgelopen nee.
in ede enkel zure krentenquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Overdrijven is ook wel een vak.
Wil jij ze als collega's?quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Krijgen ze daarna zo’n suffe buurtbemiddelaar die dingen voor de buurt gaat doen.
Gewoon allemaal je bek houden en lekker gaan werken, heb je ook geen tijd voor dit soort dingen.
Lekker bakkie koffie doen lost alles opquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Krijgen ze daarna zo’n suffe buurtbemiddelaar die dingen voor de buurt gaat doen.
Gewoon allemaal je bek houden en lekker gaan werken, heb je ook geen tijd voor dit soort dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |