Altijd al gedacht dat ik een speciaaltje benquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien ben je een alien en wilden ze van je af dus hebben ze je een lobotomie gegeven zodat je niet meer weet dat je een alien bent en vervolgens op aarde achter gelaten.
Wij zetten ze aan het werk bij brownies & downies, aliens pleuren ze op een andere planeet.quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat ik een speciaaltje ben
Je kan daar wel lekker eten.quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij zetten ze aan het werk bij brownies & downies, aliens pleuren ze op een andere planeet.
Zoiets denk ik.
daar twijfelen wij niet meer over maar je hoort bij onsquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat ik een speciaaltje ben
Weet je dit zeker?quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:35 schreef Karzai het volgende:
amsterdam blijft toch de mooiste stad van het land
Leuk zaakje is datquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij zetten ze aan het werk bij brownies & downies, aliens pleuren ze op een andere planeet.
Zoiets denk ik.
Vermoeiend dat soort mensenquote:
jeetje er bestaan geen grenzen meer dotje waar leef jij nog dan?quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Logt dat tegenwoordig ook in Nederland dan?
quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vermoeiend dat soort mensen
‘zij noemde mijn moeder een hoer, ik ga al haar tanden uit haar bek slaan’
‘Mooiste stad van het land’quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
jeetje er bestaan geen grenzen meer dotje waar leef jij nog dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |