Die heeft wel centjes volgens mijquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En Jan-Jaap van der Wal om onverklaarbare reden
Je woont zelf toch ook half in de ghetto?quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik val wel op alternatief, maar ghetto? Nee johdaarvoor ben ik te braaf
ikquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Je woont zelf toch ook half in de ghetto?
oh, ja absoluutquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, je hebt toch een ghetto-buurman?
Terecht.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Rekening van de tandarts belandde in de spam
Enjoy!quote:
hmmm.... ik hoop dat het je zal smakenquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:26 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet nog eten maken maar heb zo geen zin. Ik ga dit eten
[ afbeelding ]
met extra's: spinazie, courgette, champignons, avocado, edamame en planted vega stokje. Die laatste heb ik nog nooit op, schijnt goed te zijn
Denk het wel, hou wel van dit soort dingenquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmmm.... ik hoop dat het je zal smaken
quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:28 schreef Crack_ het volgende:
Oke maar laat ik wat gaan doen want de tijd tikt door heDAAAAAG
Ja leuk hequote:Op dinsdag 12 november 2024 20:09 schreef Haags het volgende:
Net throw throw burrito gespeeld. Mooi spel man @:kwiwi
Krijg er trek in sushi vanquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.whitegoblingames.com/game/sushi-go/
Dit is ook best leuk
Ja das beter indd. Binnen kan ook maar die kleredingen komen dan net wat harder aan of zo.quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja leuk heVind dat leuk in de tuin in de zomer
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:53 schreef UitStraling het volgende:
Zit zo'n ufo documentaire te kijken, cattle mutilation , ben je een hoogontwikkelde levensvorm en dan reis je 50 lichtjaar in je high tech ruimteschip om een koeienkut op Aarde op te halen
En mensen geloven heilig in dit soort kwats
Mestreech zeker weerquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:57 schreef Ama het volgende:
Altijd gezellig als er een hele groep agenten naar je huis toe moet komen.
Op zich zouden die docu's over buitenaards leven interessant kunnen zijn.. maar elke keer is het weer allemaal gebaseerd op de verhalen of ideëen van één of meerdere gekkies, waar de amerikaanse producenten dan nog een dikke laag fake sensatie overheen gooienquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:53 schreef UitStraling het volgende:
Zit zo'n ufo documentaire te kijken, cattle mutilation , ben je een hoogontwikkelde levensvorm en dan reis je 50 lichtjaar in je high tech ruimteschip om een koeienkut op Aarde op te halen
Ja of een raar lichtje in de lucht en iedereen sprint meteen in de alien verklaringquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op zich zouden die docu's over buitenaards leven interessant kunnen zijn.. maar elke keer is het weer allemaal gebaseerd op de verhalen of ideëen van één of meerdere gekkies, waar de amerikaanse producenten dan nog een dikke laag fake sensatie overheen gooien
Aliens interesseren me ook geen zak he.quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of een raar lichtje in de lucht en iedereen sprint meteen in de alien verklaring
Gaat het nog steeds over de Amerikaanse verkiezingen?quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op zich zouden die docu's over buitenaards leven interessant kunnen zijn.. maar elke keer is het weer allemaal gebaseerd op de verhalen of ideëen van één of meerdere gekkies, waar de amerikaanse producenten dan nog een dikke laag fake sensatie overheen gooien
Zijn dezelfde beestjes denk ikquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aliens interesseren me ook geen zak he.
Spoken daarentegenLekker griezelen.
Apart wel aangezien de kans dat aliens bestaan toch wel fors groter is dan dat spoken bestaanquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aliens interesseren me ook geen zak he.
Spoken daarentegenLekker griezelen.
Vrouwen en kinderen moesten binnen blijven tochquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat Dimmy weer in de schuilkelder zit.
Daarom. Gezellig met ZC op schoot. Glaasje wijn erbij. En de geur van traangas die door het open raam naar binnen kringelt.quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vrouwen en kinderen moesten binnen blijven toch
Femke Klemkaak zit ook nog op haar troontje, was sowieso niet nooit haar schuld en die Joodse supporters waren zelf aan het uitdagen en op Arabieren aan het jagenquote:
Of om cirkels in je graan te stampen. Joe joe…quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:53 schreef UitStraling het volgende:
Lekker biertje erbij in het zonnetjequote:Op dinsdag 12 november 2024 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Of om cirkels in je graan te stampen. Joe joe…
Dat maakt me niet uit, vind het gewoon interessanter.quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Apart wel aangezien de kans dat aliens bestaan toch wel fors groter is dan dat spoken bestaan
En die tram hebben ze laten ontploffen omdat ze onterecht worden beschuldigd, die arme jongens.quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Femke Klemkaak zit ook nog op haar troontje, was sowieso niet nooit haar schuld en die Joodse supporters waren zelf aan het uitdagen en op Arabieren aan het jagen
Dat begrijp ik dan wel weer. Beetje homosapiens fucken en kijken hoe ver je kan gaanquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker biertje erbij in het zonnetje
Dit klinkt wel heel erg als mezelfquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dan wel weer. Beetje homosapiens fucken en kijken hoe ver je kan gaan
Misschien ben je een alien en wilden ze van je af dus hebben ze je een lobotomie gegeven zodat je niet meer weet dat je een alien bent en vervolgens op aarde achter gelaten.quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt wel heel erg als mezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |