Ja die tandarts is ook wel een beetje een bijzonder geval, wel echt een topvent. Die heeft in een dorp aan de Belgische grens met een paar andere tandartsen zo'n grote praktijk met ook allemaal assistenten en dergelijke. En hier in het dorp is die maar 2 dagen in de week, doet die er beetje 'bij' als een soort community service omdat er anders maar 1 tandarts in het dorp zou zitten. Maar die heeft ook heel de praktijk daar zelf verbouwd (zit in een woonhuis) en vind al die lange wachttijden en gedoe met aparte afspraken met mondhygiënisten voor een beetje tandsteen allemaal maar onzin.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:49 schreef Crack_ het volgende:
Dat is lekker joh
Bij mij bellen ze je op als je er op het verwachte tijdstip niet bent, om te vragen hoe en wat. Maar je moet ook standaard 10 min wachten. Opzich prima, die speling. Veel mensen zullen wel te laat komen denk ik dan
Daarom heb ik gewacht tot ze het land uit was, nu krijg ik dan misschien wel een normalequote:Op dinsdag 12 november 2024 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Krijg je een 'gedoneerde' kies uit @:bitterbal 's collectie
Ohja das wel slimquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom heb ik gewacht tot ze het land uit was, nu krijg ik dan misschien wel een normale
Wie noemt zijn kind nou weer Keniaquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zeker. eens kijken wat ze nu weer voor gekkies uit de kast halen.
en Kenia is cute
in waalre toevallig?quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die tandarts is ook wel een beetje een bijzonder geval, wel echt een topvent. Die heeft in een dorp aan de Belgische grens met een paar andere tandartsen zo'n grote praktijk met ook allemaal assistenten en dergelijke. En hier in het dorp is die maar 2 dagen in de week, doet die er beetje 'bij' als een soort community service omdat er anders maar 1 tandarts in het dorp zou zitten. Maar die heeft ook heel de praktijk daar zelf verbouwd (zit in een woonhuis) en vind al die lange wachttijden en gedoe met aparte afspraken met mondhygiënisten voor een beetje tandsteen allemaal maar onzin.
ja, dat is wel een beetje raarquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wie noemt zijn kind nou weer Kenia
Nee een stuk westelijker. Maar is er wel eentje die het leuk vindt om te doen, soms misschien een beetje te leuk heb ik het ideequote:Op dinsdag 12 november 2024 20:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
in waalre toevallig?![]()
En klinkt wel als een man die echt van zn werk houdtEn die mondhygiënist lijkt wel echt ontwikkeling van laatste jaren, vroeger hoorde/kende ik niemand die dat standaard liet doen als je controle had. Nu bijna iedereen
Je kind Niger of Nigeria noemen is vrij discutabel en Centraal-Afrikaanse Republiek bekt niet zo lekker als je de kids roept voor het etenquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wie noemt zijn kind nou weer Kenia
IVOORKUST, ETENquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kind Niger of Nigeria noemen is vrij discutabel en Centraal-Afrikaanse Republiek bekt niet zo lekker als je de kids roept voor het eten
Angola kun je je kind alleen noemen als je in Utrecht woontquote:
klinkt als een SOA als je dat op zn Utregs of Twents roept naar je kindquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Angola kun je je kind alleen noemen als je in Utrecht woont
Zijn er gewonden gevallen? Dat ding kan best hard aankomen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:09 schreef Haags het volgende:
Net throw throw burrito gespeeld. Mooi spel man @:kwiwi
koop een burrito en flikker hem van afstand in een afvalbak?quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:09 schreef Haags het volgende:
Net throw throw burrito gespeeld. Mooi spel man @:kwiwi
Een kroon van plastic ??quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yes, plastic en porselein maar die keus wordt jou waarschijnlijk niet voorgelegd
Mijn dochter gooide hem wel vol in m´n smoel jaquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn er gewonden gevallen? Dat ding kan best hard aankomen.
Zoiets, maar de afvalbak is dan zeg maar je tegenspeler.quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
koop een burrito en flikker hem van afstand in een afvalbak?
Moet je Madagaskar eens door een Zuid-Limburger laten uitsprekenquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
klinkt als een SOA als je dat op zn Utregs of Twents roept naar je kind
dat klinkt als iets dubieusquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je Madagaskar eens door een Zuid-Limburger laten uitspreken
HA, nee!quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:11 schreef Nizno het volgende:
heb google maar even geopend...
oke ik had de hoop dat het met lekker verse warme burrito's gooien was
HA Jammer!quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee een stuk westelijker. Maar is er wel eentje die het leuk vindt om te doen, soms misschien een beetje te leuk heb ik het idee
ik bedoelde keramiekquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:10 schreef Flory- het volgende:
[..]
Een kroon van plastic ??
Of bedoel je de voorlopige kroon?
Tsjechoslowakije door een Poolse met overbeetquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je Madagaskar eens door een Zuid-Limburger laten uitspreken
boerenbondquote:
quote:
quote:
Aaah okayquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]beter dan andersom
[..]
ik bedoelde keramiek![]()
excusi
kan ik me voorstellenquote:
Kun je gelijk de ruitenwisser aanzettenquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tsjechoslowakije door een Poolse met overbeet
delftsblauwe tandjes, beter dan goudquote:
gouden tandjesquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
delftsblauwe tandjes, beter dan goud
nehquote:
Dat is alleen leuk voor de nabestaandenquote:
Haha, mwoa klein verschil maarquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen![]()
ik vraag me nu af hoe lang ik keramiek al plastic noem
en crack, schijnbaarquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk voor de nabestaanden
vissers hebben een gouden oorring om de kosten van de uitvaart te dekken..... Krek heeft dr tandjequote:Op dinsdag 12 november 2024 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk voor de nabestaanden
Grmbl wilde alleen saai witquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
delftsblauwe tandjes, beter dan goud
parelmoerquote:
Mijnwerkers hadden om dezelfde reden dus gouden tandjesquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
vissers hebben een gouden oorring om de kosten van de uitvaart te dekken..... Krek heeft dr tandje
en een gele knariequote:Op dinsdag 12 november 2024 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijnwerkers hadden om dezelfde reden dus gouden tandjes
En Jan-Jaap van der Wal om onverklaarbare redenquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:19 schreef datismijnmening het volgende:
Krekkie valt wel echt op ghetto figuren
das omdat je die voortand goed kan zienquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En Jan-Jaap van der Wal om onverklaarbare reden
Wij vinden precies het tegenovergestelde van elkaar aantrekkelijkquote:
watquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:19 schreef datismijnmening het volgende:
Krekkie valt wel echt op ghetto figuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |