quote:
quote:
Aaah okayquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]beter dan andersom
[..]
ik bedoelde keramiek![]()
excusi
kan ik me voorstellenquote:
Kun je gelijk de ruitenwisser aanzettenquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tsjechoslowakije door een Poolse met overbeet
delftsblauwe tandjes, beter dan goudquote:
gouden tandjesquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
delftsblauwe tandjes, beter dan goud
nehquote:
Dat is alleen leuk voor de nabestaandenquote:
Haha, mwoa klein verschil maarquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen![]()
ik vraag me nu af hoe lang ik keramiek al plastic noem
en crack, schijnbaarquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk voor de nabestaanden
vissers hebben een gouden oorring om de kosten van de uitvaart te dekken..... Krek heeft dr tandjequote:Op dinsdag 12 november 2024 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk voor de nabestaanden
Grmbl wilde alleen saai witquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
delftsblauwe tandjes, beter dan goud
parelmoerquote:
Mijnwerkers hadden om dezelfde reden dus gouden tandjesquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
vissers hebben een gouden oorring om de kosten van de uitvaart te dekken..... Krek heeft dr tandje
en een gele knariequote:Op dinsdag 12 november 2024 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijnwerkers hadden om dezelfde reden dus gouden tandjes
En Jan-Jaap van der Wal om onverklaarbare redenquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:19 schreef datismijnmening het volgende:
Krekkie valt wel echt op ghetto figuren
das omdat je die voortand goed kan zienquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En Jan-Jaap van der Wal om onverklaarbare reden
Wij vinden precies het tegenovergestelde van elkaar aantrekkelijkquote:
watquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:19 schreef datismijnmening het volgende:
Krekkie valt wel echt op ghetto figuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |