quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:34 schreef Recce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Nee de tweede geloof ik maar je ziet het wel.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, maar dat gaat dan niet over de achterste kies denk ik?
Precies op tijd voor de Lush-kerstsale.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:30 schreef gianni61 het volgende:
er is een (hele korte) tijd geweest dat je geld terug kreeg aan het eind van het jaar als je niks had verbruikt
Even de offerte gezocht die die toen heeft gemaakt, staat 'natuurlijk implantaat'quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:43 schreef Crack_ het volgende:
Dat zal die vast doen als hij beide materialen gebruikt, maar dat doen er veel dus niet
Body Shop sale kan straks niet meer.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies op tijd voor de Lush-kerstsale.
quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:34 schreef Recce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel gaafTap tap tap
Nee hoor, meestal staat de deur al open en kan ik zo doorlopenquote:
Bij mij maken ze de boel altijd meteen schoon en dat is 100 euro dacht ik.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ligt er aan wat je doet toch, controle denkt men dat het kei duur is maar dat is ongeveer 30 euro
Ik heb echt nog nooit gehad dat ik zo kon doorlopen bij de tandarts en ook niet bij de huisarts.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hoor, meestal staat de deur al open en kan ik zo doorlopenSowieso wel een a-typische tandarts, als ik bel voor een afspraak kan ik meestal nog dezelfde dag terecht en anders de dag er na wel
zeker. eens kijken wat ze nu weer voor gekkies uit de kast halen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ga je straks ook weer meekijken met Bureau Maastricht?
Gezelligquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zeker. eens kijken wat ze nu weer voor gekkies uit de kast halen.
en Kenia is cute
Dat valt ook meteen op, zo'n gatquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee de tweede geloof ik maar je ziet het wel.
quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even de offerte gezocht die die toen heeft gemaakt, staat 'natuurlijk implantaat'
Dat is lekker johquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hoor, meestal staat de deur al open en kan ik zo doorlopenSowieso wel een a-typische tandarts, als ik bel voor een afspraak kan ik meestal nog dezelfde dag terecht en anders de dag er na wel
Krijg je een 'gedoneerde' kies uit @bitterbal 's collectiequote:Op dinsdag 12 november 2024 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even de offerte gezocht die die toen heeft gemaakt, staat 'natuurlijk implantaat'
Doet de tandarts dat bij je?quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij maken ze de boel altijd meteen schoon en dat is 100 euro dacht ik.
Nee geen ideequote:Op dinsdag 12 november 2024 19:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat valt ook meteen op, zo'n gatdat heb je bij je achterste niet maar alsnog..
Waarom koos ze daarvoor, weet je dat?
[..]
Nee niet de tandarts zelf. Ik ga eerst naar de mondhygiëniste in hetzelfde gebouw, daar staat een half uurtje voor maar de vorige keer was ze flink aan het zwoegenquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doet de tandarts dat bij je?
Hier is dat de mondhygiëniste, weet niet hoe duur het is maar ook niet zo prijzig dacht ik. Maar zij is ook wel flink aan het werk vergeleken met tandarts. Of zo voelt dat tenminste, alsof ze aan het beeldhouwen is
ohja, idem hierquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee niet de tandarts zelf. Ik ga eerst naar de mondhygiëniste in hetzelfde gebouw, daar staat een half uurtje voor maar de vorige keer was ze flink aan het zwoegenen daarna ga je naar de tandarts.
zn bovenarmen wil ik wel hebbenquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:48 schreef Ama het volgende:
Op TikTok zijn veel vrouwen verliefd op agent Daan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |