SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Mijn eigen risico is er in de eerste weken van januari al doorheen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had ik dus ook nog![]()
Maar hopen dat eind december die hoortoestellen worden goedgekeurd en alles rond is.
Anders volgend jaar even alles laten fiksen wat vergoed wordt want YOLO eigen risico is er in januari al doorheen.
Oh gelukkig!quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn eigen risico is er in de eerste weken van januari al doorheen.
Ik dit jaar wel maar meeste jaren normaal gesproken niet.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:16 schreef Crack_ het volgende:
Er zijn mensen die niet standaard ieder jaar hun eigen risico op maken
quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:16 schreef Crack_ het volgende:
Eigen risico wel, maar dat ik daar bovenop nog iets 1000 kwijt ben is me nog niet gebeurdquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:16 schreef Crack_ het volgende:
Misschien een keer vast laten groeien?quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:19 schreef CherryLips het volgende:
Krijg ook steeds minder fysio vergoed dus m'n rug moet zich koest houden.
Dat wilde ik juist voorkomenquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien een keer vast laten groeien?
sorryquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:16 schreef Crack_ het volgende:
Ja hoiquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:16 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dit jaar wel maar meeste jaren normaal gesproken niet.
Geniet er vanquote:
Ohja, dat had ik dit jaar ookquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eigen risico wel, maar dat ik daar bovenop nog iets 1000 kwijt ben is me nog niet gebeurd
quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:22 schreef datismijnmening het volgende:
Lol mijn eigen risico is in januari al op
Gezelliequote:
M'n nicht had haar kies dus laten trekken en daar zie je nu duidelijk een gat aan de zijkantquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:23 schreef Crack_ het volgende:
Had mn kies ook kunnen laten trekken ipv dure wortelkanaalbehandeling, had een paar honderd euro gescheeld. Maarja, wil mn kies houden
quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:22 schreef datismijnmening het volgende:
Lol mijn eigen risico is in januari al op
quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:16 schreef Crack_ het volgende:
Past niet bij het dimmy schoonheidsideaalquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:26 schreef datismijnmening het volgende:
Lol niet al je kiezen laten trekken en op appelmoes leven
appelmoesquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:26 schreef datismijnmening het volgende:
Gewoon klappers in doen, mooi makkelijk schoonhouden ookquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Past niet bij het dimmy schoonheidsideaal
En anders alles lekker sabbelenquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:26 schreef datismijnmening het volgende:
Daarom een ongelukje krijgen, fantastische ROIquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Klopt. zelfs als je geen kosten maakt dok je nog een 1600 euro per jaar.
Meeste jaren gebruik ik helemaal 0 van mn zorgverzekeringquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:16 schreef Crack_ het volgende:
Ohhh, maar dat gaat dan niet over de achterste kies denk ik?quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n nicht had haar kies dus laten trekken en daar zie je nu duidelijk een gat aan de zijkantDaar had ik niet zo'n zin in. Ben al onzeker over alles, kan m'n gebit niet meer bij.
ja dat wel.... maar de 1600 ben je sowieso kwijt.... of je nu wel of geen ongeluk hebt.... dan liever zonderquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom een ongelukje krijgen, fantastische ROI
lekkerquote:
quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Meeste jaren gebruik ik helemaal 0 van mn zorgverzekering
dat moet je toch niet willen zegquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:30 schreef gianni61 het volgende:
er is een (hele korte) tijd geweest dat je geld terug kreeg aan het eind van het jaar als je niks had verbruikt
Ik heb nog een kies tegoed van mijn autoverzekering, moet nog een kroon komen, maar heb nog geen afspraak daarvoor durven makenquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n nicht had haar kies dus laten trekken en daar zie je nu duidelijk een gat aan de zijkantDaar had ik niet zo'n zin in. Ben al onzeker over alles, kan m'n gebit niet meer bij.
Lekker geld rondpompen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:30 schreef gianni61 het volgende:
er is een (hele korte) tijd geweest dat je geld terug kreeg aan het eind van het jaar als je niks had verbruikt
Ik las achterste kaasquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, maar dat gaat dan niet over de achterste kies denk ik?
Ik heb al meer aan zorg vergoed gekregen dan dat ik ooit aan zorgverzekering ga betalenquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat wel.... maar de 1600 ben je sowieso kwijt.... of je nu wel of geen ongeluk hebt.... dan liever zonder
Nja, ik vond dat wel prettig, maar het probleem daarmee is natuurlijk dat mensen hun zorg gaan uitstellen of niet naar een dokter gaan om maar geld terug te krijgen, wat ook niet goed is.quote:
Mag je kiezen wat voor kroon?quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog een kies tegoed van mijn autoverzekering, moet nog een kroon komen, maar heb nog geen afspraak daarvoor durven maken
Snap dat jij het prettig vindt/vondquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, ik vond dat wel prettig, maar het probleem daarmee is natuurlijk dat mensen hun zorg gaan uitstellen of niet naar een dokter gaan om maar geld terug te krijgen, wat ook niet goed is.
Kaasquote:
ik heb al meer aan kosten voldaan dan uitgegeven aan aan voedselquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb al meer aan zorg vergoed gekregen dan dat ik ooit aan zorgverzekering ga betalen
quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wilde ik juist voorkomen
O god moet ik zo een korset
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon een normale? Is daar keuze in dan?quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:34 schreef Recce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Wat?quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb al meer aan kosten voldaan dan uitgegeven aan aan viedsel
[..]tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Misschien kan je wel een tiara?quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een normale? Is daar keuze in dan?
[..]In Duitsland hadden ze daar vroeger speciale kampen voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
yes, plastic en porselein maar die keus wordt jou waarschijnlijk niet voorgelegdquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een normale? Is daar keuze in dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |