SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
ja, opeens werd het beeld gewoon wit en deed niks het meerquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah ja dat geeft een flinke beroerte als dat niet lekker werkt
RTL8 of een eigen keuze?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond misschien maar een kerstfilm kijken.
Ik werd vorige week helemaal gelukkig in de Duitse supermarkt want lag al helemaal weer vol met kerstmeuk.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat is dus punt twee.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh goeie even onthouden.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is dus punt twee.
Ik vind het zo nu en dan ook heerlijk om ipv first dates even House op rtl8 te kijken.
Nee bombarderen ze heel november en december tot kerstfilm maand op dat tijdstip.
Echt ga fietsen.
Waarschijnlijk zet ik dan rtl 8 op inderdaad. Anders zou ik op hbomax moeten kijken en geen idee wat voor leuks daar op staat.quote:
Dat overdreven romantische gedoe dat het in 99% van de kerstfilms sneeuwt.quote:
zag gisteren een stukje van de film... zo heerlijk om gewoon meteen te weten hoe het einde gaat zijnquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zet ik dan rtl 8 op inderdaad. Anders zou ik op hbomax moeten kijken en geen idee wat voor leuks daar op staat.
Ik ga daar wel goed op.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat overdreven romantische gedoe dat het in 99% van de kerstfilms sneeuwt.
Er ligt werkelijk nergens op de wereld niet tot nauwelijks sneeuw met kerst. Maar in films is dat het perfecte beeld van kerst of zo
Home Alone 2quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan weet je dus dat je daar niet moet zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:44 schreef bitterbal het volgende:
gerucht gaat dat komende fullmoon party (15 nov.) er een aanslag zal plaats vinden
[ afbeelding ]
Hoop dat het fake news is maar er komt nu wel een check point
Laat het maar lekker in de films sneeuwen. Hoef ik het niet meer in het echt te zien.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Er ligt werkelijk nergens op de wereld niet tot nauwelijks sneeuw met kerst. Maar in films is dat het perfecte beeld van kerst of zo
Komt doordat Charles Dickens dat geromantiseerd heeftquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Zijn er gisteren bij jouw huis kinderen aan de deur geweest?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan weet je dus dat je daar niet moet zijn.
nee ik ga ook niet. In israel is het ook in het nieuws geweest. Denk dat de israelische diensten toch wel goed op de hoogte zijn en niet zomaar iets zeggenquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan weet je dus dat je daar niet moet zijn.
hij was daar inderdaad meesterlijk inquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komt doordat Charles Dickens dat geromantiseerd heeft
Thuisblijven en braaf fokken dusquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:44 schreef bitterbal het volgende:
gerucht gaat dat komende fullmoon party (15 nov.) er een aanslag zal plaats vinden
[ afbeelding ]
Hoop dat het fake news is maar er komt nu wel een check point
Moment, ik loop even naar de kelder.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Zijn er gisteren bij jouw huis kinderen aan de deur geweest?
quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Moment, ik loop even naar de kelder.
uhuhquote:
ja ik ga nietquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Thuisblijven en braaf fokken dus
wat heb je gedaan dan?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:51 schreef Haags het volgende:
Tjonge, internet meteen compleet van slag hier.
ow het was dus niet het internet... gewoon je browserquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Denk teveel tabs open of zo. Moest een heel zooitje sluiten iig.
Jaquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow het was dus niet het internet... gewoon je browser
Is dit een gevalletje 'mijn fiets is lek, terwijl het de band is'?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow het was dus niet het internet... gewoon je browser
nou nee meer.... ik kan de deur niet uitquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dit een gevalletje 'mijn fiets is lek, terwijl het de band is'?
geloof het niet. maar lekker is het welquote:
Ik kan niet wegquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou nee meer.... ik kan de deur niet uit
terwijl je rem het niet doet
Nou dan gaan we dat maar doen hèquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
geloof het niet. maar lekker is het wel
Oh ja, dat is met Trump.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beste kerstfilm
[ afbeelding ]
Het is novemberquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga Jolly good Christmas kijken vanavond.
Klopt. Maar met alle ellende in de wereld heb ik behoefte aan wat feel good.quote:
Tegeltjeswijsheid.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Als het regent in november valt kerst vast en zeker in december!
eensquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat gaan de maandjes en daagjes toch weer snel hè jongens.
De zon schijntquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Als het regent in november valt kerst vast en zeker in december!
Dat betekent (wellicht) dat we het naar ons zin hebben.quote:
De zon schijnt altijd, eigenlijk.quote:
Over 6 miljard jaar al nietquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De zon schijnt altijd, eigenlijk.
Over 34 miljoen miljard jaar niet meer overigens.
Maar dan ben ik er hopelijk toch niet meer.
Wat lees ik nou weerquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:09 schreef UitStraling het volgende:
Sneeuw met kerst komt door een Nederlander, die was geëmigreerd naar New York maar die miste Sinterklaasfeest vreselijk, echter vond hij het een beetje raar om die samen met zijn negerslaafjes uit Spanje (Mexico was geen optie) te laten komen met een boot, dus verzon hij de kerstman en de negers ruilde hij in voor vliegende rendierenDe nieuwe Amerikaanse Sinterklaas noemde hij de Kerstman en die liet hij op de Noordpool wonen in plaats van Spanje, vandaar de sneeuw met Kerstmis
#WijzerenSlimmerMetUS
Oh eerder dan verwachtquote:
je mag 4ebe niet onderschattenquote:
Nee niemand hier, iedereen is hier harstikke extravert.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Iemand hier die weleens gebruik maakt van noise cancelling earplugs? En die mij goede kan aanraden?
Ja, voor je het weet is het 2025quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat gaan de maandjes en daagjes toch weer snel hè jongens.
Ik schiet ook altijd naast.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee niemand hier, iedereen is hier harstikke extravert.
Ja, ik geloof dit direct.quote:
Gezeur van je vrouw beuh?quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Iemand hier die weleens gebruik maakt van noise cancelling earplugs? En die mij goede kan aanraden?
2030 is al bijna aan de beurtquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet is het 2025
En dan hebben we de klimaatdoelen gehaald.quote:
Komende tijd een paar nachtelijke ritten in de ICE, maar zelfs eerste klas is niet iedereen stil.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gezeur van je vrouw beuh?
Ja, dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke leuk.
Outlook loopt vast
Denk dat dit het teken is om de werklaptop uit het raam te keilen
Soberzo een goed idee.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke leuk.
Outlook loopt vast
Denk dat dit het teken is om de werklaptop uit het raam te keilen
Ik vind dan wel dat collega's recht hebben om te zeuren dat ze het weer eens koud hebbenquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:19 schreef UitStraling het volgende:
Wel schijtkoud als de zon ermee gestopt is.
Het gaat vandaag maximaal - 170 graden worden, ok doei
Inb4 @dud0r met: doe danquote:
Lekker rustgevend welquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En voor je het weet zijn we allemaal dood
Top.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Over 150-200 jaar weet niemand meer dat je bestaan hebt.quote:
Deze bedoelde je?quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelatenquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over 150-200 jaar weet niemand meer dat je bestaan hebt.
Dan lezen ze al mijn wijze woorden hier terug en richten een 250 meter hoog gouden standbeeld van me opquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als we de klimaatgoeroes mogen geloven wel jaquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maak er maar 50 vanquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In bikini?quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan lezen ze al mijn wijze woorden hier terug en richten een 250 meter hoog gouden standbeeld van me op
quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:37 schreef Karzai het volgende:
Denk dat ik gewoon een halve kip met patat en appelmoes ga halen met de kerst
Of ook echt na een dag al, dat mensen gecondoleerd tegen je moeder zeggen en dat die zegt ", huh, met wie dan?"quote:
Vast wel, meestal staan erop het Rembrandt en leidesplein wat kraampjesquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt er een kerstmarkt in Amsterdam?
dan weten de kinderen van mn zus nog wel dat ik bestondquote:
Als je verder geen naaste familie hebt, dan is 50 nog niet zo verkeerd ingeschat.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan weten de kinderen van mn zus nog wel dat ik bestond
Slechts heel vaag nogquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan weten de kinderen van mn zus nog wel dat ik bestond
Dan hoop ik hier nog gewoon rond te lopen hoorquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
11e van de 11e was gisterenquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:42 schreef Ama het volgende:
Vanavond weer kijken naar gekkies in Maastricht.
in ieder geval meeposten.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan hoop ik hier nog gewoon rond te lopen hoor
‘T is kerstquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:37 schreef Karzai het volgende:
Denk dat ik gewoon een halve kip met patat en appelmoes ga halen met de kerst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Sleept je kont eenzaam en ruw over de grond, kun je alleen nog maar pap eten en iedere keer dat je hoest moet je een andere broek aantrekkenquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koken in Ter Apel voor de gevluchte medemensquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien dit jaar met kerst weer eens alle eenzame vrienden uitnodigen.
Gewoon een bionisch lichaam, of misschien vind ik wel de steen van de eeuwige jeugdquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sleept je kont eenzaam en ruw over de grond, kun je alleen nog maar pap eten en iedere keer dat je hoest moet je een andere broek aantrekken
Ik zie Bruno Sarsquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:50 schreef Ama het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Uch deze blijft in mijn hoofd hangen.
Dat je brein geüpload is a la Black Mirror San Junipero en dat jij en Bitterbal elkaar stukjes makreel voeren op een warm strandquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een bionisch lichaam, of misschien vind ik wel de steen van de eeuwige jeugd
Elon Musk even bellen; die heeft al wat chips klaarliggen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een bionisch lichaam, of misschien vind ik wel de steen van de eeuwige jeugd
Dat dan weer niet. Maar aantal jaar geleden was het wel de meest memorabele kerst die ik gevierd heb.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koken in Ter Apel voor de gevluchte medemens
De enige positieve aflevering van Black Mirrorquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je brein geüpload is a la Black Mirror San Junipero en dat jij en Bitterbal elkaar stukjes makreel voeren op een warm strand
sjaal om en handschoenen er bijquote:Op dinsdag 12 november 2024 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh kom op het goede moment binnenvallen, zette net m'n muts op
Leg ze op de verwarmingquote:
Hangen er webcams?quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:08 schreef UitStraling het volgende:
Hoe laat begint de pogrom vanavond in Osdorp?
quote:
quote:
Je wat doet wat?quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:22 schreef CherryLips het volgende:
M'n draadze tetsenbd lopt weer te kutten
iets met kuttenquote:
Maar ik heb al een Trump tattooquote:Op dinsdag 12 november 2024 17:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb een tattoo gevonden voor jou:
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar ik heb al een Trump tattoo
[ afbeelding ]
Of je moet toevallig een relatie hebben met iemand die heel goed kan tatoeëren.quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dan heb je echt geld te veel
Eerder een steekje losquote:Op dinsdag 12 november 2024 17:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dan heb je echt geld te veel
met 1 steekje los neem ik volgens mij hooguit een trampstampquote:
Trumpstamp.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
met 1 steekje los neem ik volgens mij hooguit een trampstamp
Oke, is goed.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het was wel opeens tyfuskoud met lopen netquote:
Oh, sorry.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het was wel opeens tyfuskoud met lopen net
Wat aardig van je.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, sorry.
Ik zal voortaan de verwarming aanzetten buiten
quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het was wel opeens tyfuskoud met lopen net
quote:
Niet gelijk op standje levend verschroeien graagquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, sorry.
Ik zal voortaan de verwarming aanzetten buiten
Ik ben aardig, dat kan iedereen in deze KSC beamen.quote:
Ja dat had ik dus niet door, vanmiddag was het nog zonnig en warm met lopen, dus had alleen maar mijn dunne jas aanquote:
Nu moet ik gelijk denken aan mijn vorige werkquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet gelijk op standje levend verschroeien graag
Zelfs @Nattekat?quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben aardig, dat kan iedereen in deze KSC beamen.
Ja dat kan ik wel begrijpenquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu moet ik gelijk denken aan mijn vorige werk
Zat ik daar in een t-shirt en het raam open in de winter, want teringheet![]()
En niemand durfde de verwarming achter mij aan te zetten.
Denk dat ze bang waren voor hun enkels ofzo
Die zeker, want ik kreeg een digitale muffin van hem.quote:
Fijn, dat het even duidelijk isquote:
quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn, dat het even duidelijk is
Wel gecheckt of die niet vergiftigd was?quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zeker, want ik kreeg een digitale muffin van hem.
Via postduif.
quote:
Heb hem digitaal aan Wattenschijfje gegevenquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel gecheckt of die niet vergiftigd was?
De goede.quote:
Dank jequote:Op dinsdag 12 november 2024 18:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De goede.
Laat ik gewoon even zien zodat je rustig kan slapen.
Regelmatig op mijn bek gegaan met fietsenspringen over zelfgebouwde schansjesquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zat mij een aantal dagen geleden wat te bedenken, maar er zijn wel aardig wat ongelukjes gebeurd tijdens mijn basisschool.
- Iemand brak haar arm tijdens de gymles
- Iemand kwam op haar tanden terecht met balklopen (???)
- Iemand kreeg een blikloper tegen zn hoofd aan, dus bloeden als een rund
Ik zelf heb alleen een voetbal in mn gezicht gekregen, zag even sterretjes, maar verder niets ernstigs.
En bij jullie?
Ik val niet om van verbazingquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Regelmatig op mijn bek gegaan met fietsenspringen over zelfgebouwde schansjes
Waar val je wel van om dan?quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik val niet om van verbazing
Zeg ik niet.quote:
Ik heb nog nooit iets gebroken.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zat mij een aantal dagen geleden wat te bedenken, maar er zijn wel aardig wat ongelukjes gebeurd tijdens mijn basisschool.
- Iemand brak haar arm tijdens de gymles
- Iemand kwam op haar tanden terecht met balklopen (???)
- Iemand kreeg een blikloper tegen zn hoofd aan, dus bloeden als een rund
Ik zelf heb alleen een voetbal in mn gezicht gekregen, zag even sterretjes, maar verder niets ernstigs.
En bij jullie?
Same.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets gebroken.
wel hier en daar wat bloed verloren.
Waarschijnlijk ook omdat het buitensportveldje geasfalteerd was
ook ooit op mn bek gegaan waarbij mn hele handpalm wel open lag, maar er geen bloed uit kwam. er zat nog een heel dun (en heel gevoelig) laagje huid om alles bij elkaar te houdenquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Same.
Lekker wat opperhuid gedoneerd aan het asfalt
quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook ooit op mn bek gegaan waarbij mn hele handpalm wel open lag, maar er geen bloed uit kwam. er zat nog een heel dun (en heel gevoelig) laagje huid om alles bij elkaar te houden
Ik heb ook niet zoveel gebroken, alleen mijn wijsvinger en elleboog bij mijn ongeluk maar voor de rest nooitquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets gebroken.
wel hier en daar wat bloed verloren.
Waarschijnlijk ook omdat het buitensportveldje geasfalteerd was
Hoe heb je je wijsvinger gebroken?quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel gebroken, alleen mijn wijsvinger en elleboog bij mijn ongeluk maar voor de rest nooit
Denk dat die achter de versnellingspook is blijven hangen toenquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe heb je je wijsvinger gebroken?
Ohquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat die achter de versnellingspook is blijven hangen toen
ik vind alleen je wijsvinger en elleboog gebroken hebben weinig als ik die foto's terug haal in mn grijze massaquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat die achter de versnellingspook is blijven hangen toen
Ik waarschijnlijk ook al. Eigenlijk geen idee zo uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Top.. ook mijn eigen risico verbruikt in 2024.
Wat fantastisch.
Ja sterke botten schijnbaarquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind alleen je wijsvinger en elleboog gebroken hebben weinig als ik die foto's terug haal in mn grijze massa
fixedquote:
dat blijkt. botten sterker dan je autoquote:
Nee, ik ben blij met het overzicht van mijn zorgverzekering. Kan ik zien waar het naar toe gaatquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk ook al. Eigenlijk geen idee zo uit mijn hoofd.
Over 1.5 week naar de oogarts. Haar toch even vragen naar dat fibroombje net bij mijn oog. Echt hinder ondervind ik er niet van, maar soms zit het wel in mijn zicht veld..
Begrijpelijk wel, zijn altijd zulke onrealistische bedragen dat het wel oplichting moet zijnquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Rekening van de tandarts belandde in de spam
Komt door al dat kwark eten.quote:
Voor wie is TikTok wel goed??quote:
230 euroquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel, zijn altijd zulke onrealistische bedragen dat het wel oplichting moet zijn
Dat at ik toen nog nietquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt door al dat kwark eten.
Die zijn nooit moe, alleen maar extreem luiquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jezus. Ik ben zo moe als een pandabeer.
even op mn handen zitten en geen bijdehandte opmerking maken.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt door al dat kwark eten.
Niemandquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor wie is TikTok wel goed??
Los van degene die er geld mee verdienen...
Ben je ook met de caafs geweest?quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
230 euro![]()
Ik ga gewoon voor de lol deze rekening indienen bij mn zorgverzekering
Nu kwark en melk ?quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat at ik toen nog nietDronk wel veel melk
vingers gebroken denk ik niet. zwaar gekneusd wel vaak zat.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel gebroken, alleen mijn wijsvinger en elleboog bij mijn ongeluk maar voor de rest nooit
quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je ook met de caafs geweest?
Pas maar op, straks breek je je vingers nogquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
even op mn handen zitten en geen bijdehandte opmerking maken.
Ben benieuwd wat die van mij gaat zijnquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
230 euro![]()
Ik ga gewoon voor de lol deze rekening indienen bij mn zorgverzekering
Vast niet lollig.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat die van mij gaat zijn
Ja, alleen wel wat minder melkquote:
ik zal voorzichtig zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pas maar op, straks breek je je vingers nog
quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:53 schreef CherryLips het volgende:
M'n pink stond ooit eens in een hoek van 90 graden.
RIP grmbl's bankrekeningquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat die van mij gaat zijn
Even afkloppen ergensquote:
Ook nog nooit een hart?quote:
Zelfs geen harten?quote:
Er kwam een balletje van de hond een beetje verkeerd op.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Was je iets aan het doen? Of gewoon aan het bestaan?
Leeft hier gelukkig totaal niet.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gister was het Sint Maarten hè. Dus kwamen al die kinderen aan de deur, je kent het wel.
En ik dacht op zich met weemoed terug. Vond het eigenlijk nog jammer ook dat ik geen kind meer ben![]()
Weet je hoe magisch dat was. Een hele berg met snoep aan het einde van de avond. Damn. Eigenlijk echt gewoon moker sick. En dat ga ik dus nooit meer meemaken. Althans, niet aan de kant van het kind.
quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er kwam een balletje van de hond een beetje verkeerd op.
Ja dat kan die van mij ook, maar gok dat die bij jou de andere kant op was danquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:53 schreef CherryLips het volgende:
M'n pink stond ooit eens in een hoek van 90 graden.
Vantevoren een hele route en strategie bepalenquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gister was het Sint Maarten hè. Dus kwamen al die kinderen aan de deur, je kent het wel.
En ik dacht op zich met weemoed terug. Vond het eigenlijk nog jammer ook dat ik geen kind meer ben![]()
Weet je hoe magisch dat was. Een hele berg met snoep aan het einde van de avond. Damn. Eigenlijk echt gewoon moker sick. En dat ga ik dus nooit meer meemaken. Althans, niet aan de kant van het kind.
Droog brood met kerstquote:
Zijwaartsquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat kan die van mij ook, maar gok dat die bij jou de andere kant op was dan
quote:
quote:
Dat hoort nietquote:
Dan maar naar Zeelandquote:
Bij mij thuis welquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leeft hier gelukkig totaal niet.
hier 1,20 en 0,65quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ook van die rare vergoedingen
1,71 euro voor huisartsenhulpoke, veel plezier met je 1,71
Jammer!quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leeft hier gelukkig totaal niet.
Zo geavanceerd was ik ook weer niet 😄 Nee gewoon langs deuren en dan lukte het vanzelf. En langs de Super de Boer ook nogquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vantevoren een hele route en strategie bepalen
Ik ken iemand uit jouw regio en die liet idd een hele berg snoep zienquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mij thuis wel
Maar ik was niet thuis
Bijzondere bedragen toch ?quote:
Moet ik daar nu heen?quote:
Ziet dat litteken nu pink?quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:57 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb ook een pink ongeluk gehad als kind, zat tussen het raam terwijl mijn broer het raam dicht deed, vlees lag tot op het bot open. Je kunt nog steeds het litteken er van zien ondanks dat het al zo'n 30 jaar geleden is
Heerlie de peerliequote:Op dinsdag 12 november 2024 18:57 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb ook een pink ongeluk gehad als kind, zat tussen het raam terwijl mijn broer het raam dicht deed, vlees lag tot op het bot open. Je kunt nog steeds het litteken er van zien ondanks dat het al zo'n 30 jaar geleden is
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
ja is het kwartaal bedrag... daarnaast staat er ook 30,14 tot 31.99 per kwartaal bij...quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bijzondere bedragen toch ?
Ik denk dat het leuk is als je ermee bent opgeroeid ?quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jammer!
Is wel iets heel gaafs op zich. Vind ik dan.
Nee is meer in de vorm van een vinkjequote:
Dat doet maar.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja is het kwartaal bedrag... daarnaast staat er ook 30,14 tot 31.99 per kwartaal bij...
quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wil je dan weer naar ZeelandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja, vorig jaar was ik bij mijn ouders thuis en toen waren er meer dan 50 kindjes aan de deur geweest?quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken iemand uit jouw regio en die liet idd een hele berg snoep zien
gelukkig wordt het vergoedquote:
Een pink vinkje?quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee is meer in de vorm van een vinkje
Het laatste wat ik heb gekocht omdat ik het op tiktok zag was een roze droogrek.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:37 schreef datismijnmening het volgende:
Tiktok is niet goed voor mijn portemonnee
Zhe horreurquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar was ik bij mijn ouders thuis en toen waren er meer dan 50 kindjes aan de deur geweest?
Idd..quote:
quote:
heb nog 0 euro aan eigen kosten. (meteen afgeklopt op onbehandeld hout)quote:
Was wel gezelligquote:
quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:57 schreef LTVDK het volgende:
Oh ja, eerste hulp is ook altijd wel lachen qua kostenquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb nog 0 euro aan eigen kosten. (meteen afgeklopt op onbehandeld hout)
en alleen de huisarts staat als declaraties
Denk dat wij een andere definitie hebben van gezelligquote:
quote:
Ja als ik het vinkpink noem dan gaan ze hier weer allemaal schunnig doenquote:
Nee dan was het gezelli mozzarelliquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk dat wij een andere definitie hebben van gezellig
Ik snap hem nietquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als ik het vinkpink noem dan gaan ze hier weer allemaal schunnig doen
Gezellie frikandelliequote:Op dinsdag 12 november 2024 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dan was het gezelli mozzarelli
heb ik er niet meer tussen staan.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, eerste hulp is ook altijd wel lachen qua kosten
Vinkpink klinkt gewoon een beetje viezigquote:
Ik ook niet en dat wil ik ook niet snappen.quote:
Ik hou niet van frinkandelliesquote:
Ja dat kanquote:
Ohquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vinkpink klinkt gewoon een beetje viezig
Kroketpretquote:
Heb liever krokettenquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat kan
Ik ben er ook niet zo dol op
Ohja die dingen heb je ook nogquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:05 schreef Nizno het volgende:
ik ga een kaassoufflé in de ninja gooien
quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:06 schreef CherryLips het volgende:
Mijn bezoekjes aan de KNO en audiologisch centrum staat nog niet in m'n overzicht maar dat is wel m'n eigen risico. En de tandarts was ook leuk van de zomer, ben er extra voor verzekerd maar was alsnog ruim 400 euro in totaal.
En als m'n hoortoestel niet voor 31 december rond is mag ik volgend jaar weer m'n eigen risico aanboren daarvoor. Plus mogelijk ook het tweede toestel en de accessoires die niet (volledig) vergoed worden, dus dan hebben die krengen me al bijna 800 euro aan twee jaar eigen risico gekost en dan nog eens 200 euro ofzo erbij voor die apparaten zelf (als het meezit, anders 800) plus 200 tot 250 euro voor de oplader, en misschien heb ik nog een extra microfoontje nodig, eens zien wat dat kost.
Maar daar betaal ik dan ook bijna 200 euro per maand voor he. Jottem. Betaal het voor mijn gevoel allemaal uit eigen zak.
Maar greet uit de takkebuurt krijgt alles vergoed en zorgtoeslag
quote:
Kaaaaaaasquote:
Ja ok, maar een kaassouffléquote:
quote:
quote:
quote:
Kaasvlindersquote:
Greet uit de takkebuurt heeft toch geen betere verzekering? Die moet die dingen ook betalen, maar dan van de bijstand of minimumloon. Veel succes.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:06 schreef CherryLips het volgende:
Mijn bezoekjes aan de KNO en audiologisch centrum staat nog niet in m'n overzicht maar dat is wel m'n eigen risico. En de tandarts was ook leuk van de zomer, ben er extra voor verzekerd maar was alsnog ruim 400 euro in totaal.
En als m'n hoortoestel niet voor 31 december rond is mag ik volgend jaar weer m'n eigen risico aanboren daarvoor. Plus mogelijk ook het tweede toestel en de accessoires die niet (volledig) vergoed worden, dus dan hebben die krengen me al bijna 800 euro aan twee jaar eigen risico gekost vanwege die apparaten zelf (als het meezit) plus 200 tot 250 euro voor de oplader, en misschien heb ik nog een extra microfoontje nodig, eens zien wat dat kost.
Maar daar betaal ik dan ook bijna 200 euro per maand voor he. Jottem. Betaal het voor mijn gevoel allemaal uit eigen zak.
Maar greet uit de takkebuurt krijgt alles vergoed en zorgtoeslag
Dat is het mooie, de verzekering maakt geen zak uit hierbij, mijn extra pakket levert geen extra vergoeding opquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Greet uit de takkebuurt heeft toch geen betere verzekering? Die moet die dingen ook betalen, maar dan van de bijstand of minimumloon. Veel succes.
Voor Greet ook niet. Maar goed, die extra pakketten leveren niet heel veel op vaak.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is het mooie, de verzekering maakt geen zak uit hierbij, mijn extra pakket levert geen extra vergoeding op
Klopt. zelfs als je geen kosten maakt dok je nog een 1600 euro per jaar.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:12 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik wil gewoon even klagen dat die dingen zo teringduur zijn
Ja, dat mag hoor. Ik was ook vijfhonderd euro kwijt aan de tandarts dit jaar terwijl ik een verzekering heb.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:12 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik wil gewoon even klagen dat die dingen zo teringduur zijn
Die had ik dus ook nogquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat mag hoor. Ik was ook vijfhonderd euro kwijt aan de tandarts dit jaar terwijl ik een verzekering heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |