Oh ja, dat is met Trump.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beste kerstfilm
[ afbeelding ]
Het is novemberquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga Jolly good Christmas kijken vanavond.
Klopt. Maar met alle ellende in de wereld heb ik behoefte aan wat feel good.quote:
Tegeltjeswijsheid.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Als het regent in november valt kerst vast en zeker in december!
eensquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat gaan de maandjes en daagjes toch weer snel hè jongens.
De zon schijntquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Als het regent in november valt kerst vast en zeker in december!
Dat betekent (wellicht) dat we het naar ons zin hebben.quote:
De zon schijnt altijd, eigenlijk.quote:
Over 6 miljard jaar al nietquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De zon schijnt altijd, eigenlijk.
Over 34 miljoen miljard jaar niet meer overigens.
Maar dan ben ik er hopelijk toch niet meer.
Wat lees ik nou weerquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:09 schreef UitStraling het volgende:
Sneeuw met kerst komt door een Nederlander, die was geëmigreerd naar New York maar die miste Sinterklaasfeest vreselijk, echter vond hij het een beetje raar om die samen met zijn negerslaafjes uit Spanje (Mexico was geen optie) te laten komen met een boot, dus verzon hij de kerstman en de negers ruilde hij in voor vliegende rendierenDe nieuwe Amerikaanse Sinterklaas noemde hij de Kerstman en die liet hij op de Noordpool wonen in plaats van Spanje, vandaar de sneeuw met Kerstmis
#WijzerenSlimmerMetUS
Oh eerder dan verwachtquote:
je mag 4ebe niet onderschattenquote:
Nee niemand hier, iedereen is hier harstikke extravert.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Iemand hier die weleens gebruik maakt van noise cancelling earplugs? En die mij goede kan aanraden?
Ja, voor je het weet is het 2025quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat gaan de maandjes en daagjes toch weer snel hè jongens.
Ik schiet ook altijd naast.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee niemand hier, iedereen is hier harstikke extravert.
Ja, ik geloof dit direct.quote:
Gezeur van je vrouw beuh?quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Iemand hier die weleens gebruik maakt van noise cancelling earplugs? En die mij goede kan aanraden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |